DISKUZE K ČLÁNKU Pro premiéru v Austinu stanovuje FIA jedinou DRS zónu

Mezinárodní automobilová federace stanovila pro využívání nastavitelných křídel ve Velké ceně Spojených států 2012 jedinou DRS zónu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pro premiéru v Austinu stanovuje FIA jedinou DRS zónu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 15.11.2012 04:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Hr3bec (Hlasovali 5 lidé) 13.11.2012 17:46
Trošku nechápu Trošku nechápu proč na nejdelší… »
» ladys (Hlasoval 1 člověk) 13.11.2012 19:50
Mezinárodní automobilová federace pro využívání… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • ladys

    ladys

    178.23.219.XXX
    Mezinárodní automobilová federace pro využívání nastavitelných křídel 18 18

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hr3bec

    Hr3bec

    78.80.38.XXX
    Trošku nechápu Trošku nechápu proč na nejdelší rovinku v kalendáři cpou ještě DRS, vždyť tam musí stačit i klasický pytel navíc, když rovince předchází pomalá zatáčka, která podle slov pilotů, dovoluje být těsně za vozem před vámi. To bude zase fraška s předjížděním...i když bych se samozřejmě rád mýlil...

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      188.120.195.XXX
      Klídek, ono to nebude tak horké. Dlouhá v Austinu bude snad jen o několik málo desítek metrů delší než v Šanghaji, kde se DRS normálně používá a že by tam šlo hladce předjíždět bez DRS, pokud není mezi auty propastný rychlostní rozdíl, tak to tedy ne.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        188.120.195.XXX
        No vida, tak nám z článku vypadlo, že je nejdelší v kalendáři a nakonec je proti Shanghaji o víc než 150 m kratší, takže...
        [odkaz na stránku]

        Jenom na omluvu redakce - podle mapy s měřítkem, kterou má Circuit of the Americas na webu, to opravdu vypadá na nějakých 1,2 km. Asi mají amíci problémy s přepočtem mílí na metry. 12

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Škoda,.. ...detekčný bod mali dať pred 11. zátačkou a celú roviku nechať ako zónu DRS. Tu by sa iste dosiahol rýchlostný rekord a po 12. zátačky by to jazdci dobrzďovali s odretými ušami. Hold komisári FIA, to vždy nejako pokazia. 18

    + 4 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg si vedl v druhém tréninku nadmíru dobře.

V druhém tréninku odveta McLarenu, vytáhl se Hülkenberg, propadl Verstappen

Charles Leclerc měl trénink zkrácený na pouhou polovinu (ilustrační foto)

Pyrrhovo vítězství Leclerca v prvním tréninku, nováčci s jednou výjimkou uzavírali pole

Sergio Pérez stojí na rozhraní mezi bytím a nebytím

Zaručené zprávy týkající se Péreze, nebo jenom (před)poslední dohady?

Vítejte v malém zamyšlení nad událostmi posledních dnů

Hrstka ohlédnutí za Maxem, penalizacemi a novou krví

Lando Norris s McLarenem

Příliš přísná penalizace Norrise? McLaren žádá FIA o přezkoumání způsobu udělování trestů + VIDEO

Kevin Magnussen byl jedním z nejvíce rozzlobených pilotů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po Grand Prix: Odhodlání všech před posledním závodem roku

Smůla a současně hrdinský výkon - to byl Lando Norris v Kataru

Grand Prix pokutového bloku zvládl nejlépe Verstappen

Lewis Hamilton s Toto Wolff počítají vzájemnou spolupráci na poslední hodiny (Ilustrační foto)

Prohlášení po kvalifikaci: Očekává se závod spíše strategický než bojovný

Max Verstappen se vrátil do čela startovního pole po pěti měsících a jednom dnu (ilustrační foto)

V kvalifikaci poprvé od GP Rakouska vítězí Verstappen, Ferrari ztrácejí dech

Nico Hülkenberg vybojoval pro Haas další nesmírně důležité body.

Russella porazil týmový dvojblok McLarenu, pořadí se měnilo na cílové rovince

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama