DISKUZE K ČLÁNKU Ředitel Williamsu Wolff o nových motorech: Nikdy k tomu nemělo dojít
Výkonný ředitel a spolumajitel závodního týmu Williams hovoří o motorech připravovaných pro rok 2014 i jezdeckém složení Williamsu pro příští rok.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ředitel Williamsu Wolff o nových motorech: Nikdy k tomu nemělo dojít
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
anonym
08:31 10.11.2012 88.80.244.XXXPôvodný zámer bol ekologický a tam vychádza na rovnaký výkon optimálny 4valec. Súvisí to nejako s objemom na valec a chladiacou plochou valca. Napríklad Fiat Panda má preplňovaný dvojvalec výkonovo ako cca 1,4 litrový atmosférický motor, spotreba 4 litre na 100 km.
-
-
-
Kapor
10:40 09.11.2012 194.160.178.XXXJa nevítam len motory V6 Turbo,.. ...ale všetko, čo s tým súvisí, t.j. aj ERS, lebo ako bude navrhnuté, urobené a ako bude spolupracovať s motorom V6 Turbo, lebo od toho bude závisieť predstižnosť jednotlivých týmov v závodoch F1. Bude to plný hybrid a iste prispeje k tomu, aby aj v komerčných autách sa využila všetka energia k rekuperácii a to nielen kinetická, ale aj tepelná. Je mi záhadov, prečo cez boxy sa nemá prechádzať na el. pohon, so zhasnutým V6 Turbo, lebo to mohlo byť už aj dnes u týchto monopostov, keby medzi motor V8 a prevodovku s motorgenerátorom zaradili spojku, tak auto pri poruhe V8, môže do boxou prísť na el. pohon, ak má k dispozícii nabité batérie. Je to nenáročná uprava a z bezpečnosťou nemá nič spoločné, lebo na prichádzajúce auto môžu mechanikov upozorniť zvukovou signalizáciou v boxoch, čo nie je žiaden problém.-
erdedy
11:15 09.11.2012 195.80.165.XXXAj je to tu znova...
Ja zas vobec nevidim dovod aby sa z F1 stala pokusna kralikaren rekuperacnych systemov. Naco je to, ked je k dispozicii dalsich moznych serii habadej a okrem toho, ohlasili nedavno plne "elektricku formulu"?
Nehovoriac o tom, ze z toho (co vyvynu), sa v beznej premavke vyuzije tak na 5-10% (ak vobec). Dokonca si trufam povedat, ze uz teraz seriovo vyrabane motory (turbo/benziny/priamy vstrek), su na uplne inej myslienke aj filozofii, oproti tomu "co" sa ma zavadzat do F1!!! Takze ziaden "prevrat" neocakavam.
To skor vyzera velmi zaujimavo (nedavno prezentovany) projekt od "istej" nemenovanej firmy. Ak je to vsetko pravda, zrejme "bude na co pozerat".
P.S.: chapem ale, ze Teba v tomto smere je zbytocne presvedcovat...-
-
-
-
erdedy
14:11 09.11.2012 195.80.165.XXXto nie... ja s tym nemam nic spolocne, len som to nedavno videl...
U mna by si nasiel akurat tak "nízkoteplotný destilátor"... Jedine, ze by som im predaval potom nejake to zavodne "palivo".
Uz to "v dialke vidim" - "ErdedyOil - F1PlumsSamohonkaCleanEnergyPowerGasoline"
Zasa budem "milionár"! A co Ty, nemas nejake slivky/svestky ci ine produkty, prip. cele "ovocne sady"? -
-
-
anonym
19:09 09.11.2012 95.102.143.XXXno ak mas na mysli ten na ktorom robi dick kvetnansky tak akurat dnes to davali v novinach na jojke
[odkaz na stránku]
od 25:58
ak by to fungovalo tak ako opisuje tak je to najvacsie vylepsenie spalovacieho motora za minimalne poslednych 100 rokov
mala spotreba
vysoky vykon
nizka teplota-nepotrebuje chladic
proste absolutna bomba
ak by to fungovalo tak sa z tych chlapov stanu multimiliardari
bodaj by to bola pravda ale moc tomu neverim
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek