DISKUZE K ČLÁNKU Räikkönen přiznává: Odchod z Ferrari byl úlevou, u Lotusu má sport přednost před politikou

Kimi Räikkönen se letos úspěšně vrátil do světa Formule 1, jíž musel na dva roky opustit po předčasném vypovězení kontraktu ze strany Ferrari, které na jeho místo vzalo Fernanda Alonsa. Finovi nikdo z Maranella nechybí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Räikkönen přiznává: Odchod z Ferrari byl úlevou, u Lotusu má sport přednost před politikou

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 40, poslední 09.11.2012 14:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Rostislav M. (Hlasovalo 28 lidí) 08.11.2012 09:13
:) Kimi je neuvěřitelně sympatický tím, že… »
» uzivatel000397 (Hlasovalo 20 lidí) 08.11.2012 12:20
Co by na odchodu Shumiho bylo podivného? Za ta… »
» erdedy (Hlasovalo 17 lidí) 08.11.2012 13:02
mohol ostat ale este tam tusim bola nejaka… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000400

    uzivatel000400

    93.185.8.XXX
    ebebebe Já si myslim, že Raikkonen je tak trochu kam vítr, tam plášť. Brát od Ferrari následující roky těžký prachy za to, že nejezdí, mu například určitě nevadilo. Za tři roky uslyšíme kecičky mířené proti Lotusu s dodatkem, jak je mu teď někde jinde fajně.

    Alonso je každopádně lepší a rozumnější pilot, pro Ferrari ideální. Raikkonen, ačkoli bezesporu veliký talent, může být de facto rád, že má vůbec titul (takový poněkud "kekerosbergovský", akorát tehdejší "dva umřeli a třetí se směje" nutno vyměnit za "dva se hádali a třetí se směje").

    Též se Icemanovi nedá upřít, že dokázali (z)vítězit i se slabším Ferrari, takový Hamilton, Vettel jsou ze špatného auta hned rozladění a zajedou pšouk (nebo to ještě donedávna platilo). Ačkoli takové divy, jaké Alonso roky dokázal s plečkou od Renó, jsem u Raikkonena nikdy neviděl, to zas ne.

    Konkluze: Ferrari rozhodně nefunguje úplně zdravě, ale Raikkonen taky není zrovna ideální zaměstnanec a team-guy. Pohled obyčejného fanouška je ale diametrálně odlišný od pohledu lídra týmu, pro fanouška je Kimi zákonitě cool, protože chlastá vodku, hláškuje do rádia, nesměje se na povel a celkově se chová jako Colin Farrell ve filmu Tigerland...

    + 4 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      147.229.208.XXX
      AAA 1. Kimiho titul nebol Kekerosberovský, vyhral najviac pretekov v sezóne, nikto z dvojice Alonso, Hamilton sa cez sezónu nezranil. To, že vie Kimi jazdiť dokázal už v McL kde mu poruchy vzali 2 tituly.
      2. Hamilton určite vie zajazdiť so slabším autom, Vettel to dokazoval napr. v roku 2008
      3. To, že Kimi neznáša maškarády neznamená, že nieje team-guy, určite však nieje podvraťácky politik čo musí riešiť problémy cez média.
      4. Alonsov Renó bol plečka max v roku 2009, v 2006 s hmotovými tlmičmi drtil konkurenciu v 2005 bol po poruche McL najrýchlejší v poli Renault.
      5. Každý sa rád zabáva. To, že je niekto pilot F1 neznamená, že si nemôže vypiť.

      + 9 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000400

        uzivatel000400

        93.185.8.XXX
        Lví podíl na Kimiho titulu měl negativní duševní kvas mezi Hamiltonem a Alonsem v McL té doby. Něco podobného s Webberem málem stálo titul i Vettela.

        Oprava: Hamilton ani Vettel neumí dostatečně vážně jezdit s plečkou OD TÉ DOBY, co si navykli jezdit na špici, nikoli předtím. Zejména Hamilton se naprosto neuměl namotivovat na boj o střed pole v těch několika málo závodech, co na to po jeho čas v týmu McL neměl. Alonso ano. Taktéž Vettel bývá hodně nervózní, když to RBR výjimečně nejede. Mluvím o tom, že to nezvládají PSYCHICKY, přirozeou rychlost má HAM asi vyšší než ALO (i VET).

        Raikkonen není krysa, ale NENÍ to team-guy. Není to montér typu Schumachera ani motivátor a zdroj energie/entropie jako Alonso.

        Alonsův Renault byl dlouhodobou plečkou poslední nejmíň 2-3 roky za jeho působení a už tehdy ALO totálně maximalizoval výkon, několikrát byl neuvěřitelně na bedně a jednou snad i vyhrál (ač špinavě). Právě tehdy pro mě začal být Pan jezdec - vítězit z FER z roku 2002 nebo RBR z roku loňského by uměl každý normál.

        + 3 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          147.229.208.XXX
          Alonso s Hamiltnom sa nemuseli mať v láske ale na trati odviedli maximum. Ani raz nekolidovali, pokiaľ ide o chybky tie spraví každý za sezónu nech je v tíme pohoda aká chce. Práve som názoru, že Hamilton nastavil až na posledné 2 preteky v 07 veľmi vysokú laťku a odviedol maximum.

          Hamilton si myslím, že aj túto sezónu odvádza maximum. Jeho cieľom bolo okrem iného aj dojazd do cieľa čo mu nevyšlo z jeho strany asi len vo Valencii. Dokonca tu bol článok o tom koľko bodov mu vzali chyby tímu.

          Vettela je ťažko porovnávať, čo ty vieš možno odvádza maximum len je trocha neviditeľný keď mal slabšie auto na začiatku sezóny možno aj preto, že RB nikdy nevynikal v top speede

          Alonso nemal plečku, s tým autom vyhrával Fisi a aj v tabuľke sa umiestnil v rokoch 05-06 vysoko. Priznajme si, že Fisichella je tak trocha pilot s rezervami no napriek tomu bol schopný bojovať mimo Top 2 s každým. V roku 2005 strati na 3. Schumiho len 4b a v roku 2006 na 3. Massu 8b. Schumi bol na sklonku kariéry stále veľmi silný a ak by na to Renault nemal tak by Alonso ten titul nedal.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            147.229.208.XXX
            Ešte niečo, víťaziť s RB by dokázal každý?? No, ale Webbera predsa porazil Button.
            Keď hovoríme o magickom šróbováku, tak napr aj Ham dokázal poskytnúť spätnú väzbu napr v 2009 a vytiahnuť auto zo ... u RB sa málo kedy vydajú zlým smerom, možno aj preto lebo vedia piloti poskytnúť dobrú spätú väzbu a správne vyladiť auto, ale o tom sa nehovorí, pretože niesu z Ferrari tak stále nepočúvame o tom aký sú úžasný.

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              93.185.8.XXX
              P.S. podívej se, jak to teď matlá dudlík Pérez (ročník 90) od té doby, co má v kapse Whitmarshovo smlouvu a Sauber je mu najednou "malý". Zralý pilot (typu Alonsa, Buttona) by to přinejmenším důstojně odjezdil a nehazardoval tolik s důležitými body týmu. S Pérezem je taky práce na pár let, zrovna tak jako byla s Vettelem a Hamiltonem a jejich "pubertálníma manýrama", a zřejmě i Alonsem, jen si to už nepamatuju.

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • anonym

            93.185.8.XXX
            Hamilton určitě letos McL ždíme, ale podle mě si vnitřně říká, ať už jsem z toho nespolehlivého auta věčně chybujícího týmu (strategie, zastávky) venku. Každopádně každý pilot jakožto člověk prochází velikým vývojem, a možná už příští rok budeme svědky lvího boje Hamiltona o střed pole, tvrdé dřiny o každý bod. A nebo taky ne. A nebo taky uvidíme věčně rozladěného Hamiltona střídajícího manažery a partnerky, zveřejňujícího telemetrická data, dělajícího teatrální gesta do televize atd. Můj tip ale je, že tu situaci již spíše zvládne.

            Dokud je Newey u RBR, tak se Vettel těžko dostane do skutečné prekérky s autem, tam to nikdy pořádně nezjistím(e).

            Mluvil jsem o Renaultu z let pozdějších, o dobách, kdy Alonso makal znamenitě i s vědomím, že už je jednou (nebo oběma) nohama ve Scuderii. Viz moje předchozí reakce na někoho jiného.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Rostislav M.

          Rostislav M.

          109.107.201.XXX
          V posledním odstavci myslíš třeba ten závod, když musel kolega bourat aby byl Fernando na bedně? :)
          Nechci se zapojovat do té debaty a myslím, že Fernando je sakra pan Jezdec stejně jako Lewis nebo Kimi atd. ale napsat, že Renault byl vždy plečka je úplně zcestné. Jak může být vítěžné, nejrychlejší auto v poli plečka? Vždyť v letech Fernandova mistrování za Renault na to auto nikdo neměl. Stejně jako před tím na Ferrari, stejně jako předchozí dva roky na RedBull.

          + 4 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            93.185.8.XXX
            Uváděl jsem cca poslední 2-3 roky (ale spíš 2, každopádně už si to nepamatuju) před jeho odchodem, tj. těžko jsem matematicky vzato mluvil o letech 05-06, kdy vítězil a dominoval... Čtěte mé příspěvky raději 2x... Ach jo.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000733

    uzivatel000733

    194.228.223.XXX
    Musel????
    Kimi Räikkönen se letos úspěšně vrátil do světa Formule 1, jíž musel na dva roky opustit po předčasném vypovězení kontraktu ze strany Ferrari, které na jeho místo vzalo Fernanda Alonsa. Finovi nikdo z Maranella nechybí.

    Myslím že nemusel, ale chtěl si od intrik v F1 odpočinout, ale kdyby chtěl tak by místo našel !!!

    + 12 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      195.80.165.XXX
      mohol ostat ale este tam tusim bola nejaka klauzula, ze ked ostane v inom time, nedostane tusim nejakych 17milionikov z "fondu Santander"...12

      + 17 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    94.113.209.XXX
    Ferrari No po odchodu Raikkonena jsem začal mít pocit,že ve Ferrari to nefunguje tak jako za Todta.Ono už odchod Schumachera byl dost divný.Většinou když sportovec ukončuje kariéru,tak je spíše uvolněný.Schumacher mi ale připadal dost sklíčený.Dokonce tehdy vynechal i své klasické vyskočení na pódiu.Z výrazu na tiskovce se dalo vyčíst,že to rozhodnutí nebylo vyloženě jeho.Dost těžko to ze sebe soukal.Pak až do konce sezóny mi přišel takový přešlý.
    Přišel Raikkonen a hned vyhrál.Pak to bylo takové všelijaké,ale nakonec získal vytoužený titul.Jenže od následující sezóny už to nebylo ono.Jestli to bylo odchodem Todta.Mě totiž přijde,že za jeho fungovaní v týmu,mělo Ferrari jasné cíle na kterých pracovalo.Jak MSC tak i KR věděli na čem jsou,protože Todt věděl co je třeba dělat.Domenicali mi přijde strašně měkký a nerozhodný.Neustále přikyvuje blábolům Montezemola a Ferrari celkově,mi nepřijde tak sehrané jako v minulosti.
    Faktem je,že Ferrari ztratilo během tří let dva špičkové jezdce-Schumachera a Raikkonena.A to už je k zamyšlení.Slova Kimiho téhle myšlence jen nahrávají.Místo toho angažovali samolibého Španěla,kolem kterého vytvořili auru výjimečnosti a to vše doplnili o tříleté fňukání o velmi špatném autě.
    Za Schumachera makali na zlepšení a on dokázal vždy vymačkat z vozu maximum.Raikkonen je zase typ jezdce "dejte mi auto a nestarejte se".

    + 27 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000397

      uzivatel000397

      90.178.29.XXX
      Co by na odchodu Shumiho bylo podivného? Za ta léta se pro něj stalo závodění nutnou povinnosti, vyhrál co mohl a navíc poslední sezóny nebyly nic moc, zařízla jej vycházející hvězda. Posvícení prostě skončilo. Jako když chlap přeřízne vysněnou bohyni, také je ráno smutný, páč je dobyto a potřebuje jinou vysněnou. No a tak to Shumi začal zkoušet s motorkami a vším možným, nakonec ale zjistil, že ten adrenalin z F1 mu prostě chybí, pro ty chlapy je závodění něco jako droga. Tak se pokusil ještě jednou naskočit.
      Co se týká jeho působení u Ferrari, jistě byl hnacím motorem a silně motivujícím prvkem. Ne ale jediným a samospasitelným. U Mercedesu v této roli neuspěl. Vždy je to o spoustě okolností, prvků a příznivé konstelaci. Kdyby to tak nebylo, vědělo by se vše předem a nebylo by ani zajímavé .17

      + 20 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • erdedy

        erdedy

        195.80.165.XXX
        no ale tfuj..., Dyzle jeden promiskuitny...18 18 18

        + 5 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • anonym

        89.203.142.XXX
        Schumiho z Ferrari vyštípali právě kvůli Raikkonenovi a že poslední sezony nebyly nic moc? Asi nemáš moc dobrou paměť, 2005 byly Bridgestony absolutně nepoužitelný ve většine závodů a 2006 by Schumi vyhrál nebýt toho, že mu v Suzuce chcípl motor z prvního místa

        + 7 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000397

          uzivatel000397

          90.178.29.XXX
          Schumiho nikdo nevyštípal, řekl prostě dost. V té době byl stále pro Ferrari i Itálii bůh.

          + 6 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • AAA

            147.229.208.XXX
            Asi máš medzeri pretože Monty sa za chrbtom dohodol s Kimim. Ako vyšlo najavo žiadna predbežná zmluva neexistovala. Schumimu potom už len povedali, že ak bude pokračovať tak s Kimim a stavím sa, že pri rokovaniach si už nemohol vydobiť pozíciu jednotky. Schumi mal vtedy tuším 37 a Ferrari myslelo na odovzdanie štafety a nenechali si prepásť Kimiho na úkor Schumachera.

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama