DISKUZE K ČLÁNKU Vettel si pohodlně dojíždí pro vítězství, Alonso druhý

Závod v Indii s přehledem vyhrál stylem start - cíl Sebastian Vettel. Alonso se propracoval na druhé místo a drží své naděje na titul.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel si pohodlně dojíždí pro vítězství, Alonso druhý

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 66, poslední 29.10.2012 17:46 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 15 lidí) 28.10.2012 13:02
Nějak ti to nepasuje. Hamík jezdil s Vettelem… »
» CaesarF1 (Hlasovalo 14 lidí) 28.10.2012 13:16
Alonso hezky zabojoval už od startu, oceňuji… »
» uzivatel000249 (Hlasovalo 12 lidí) 28.10.2012 12:35
to si nevšímaj, to sú len zakázané aktívne… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • anonym

        188.120.195.XXX
        Nechci hodnotit trať nebo Kimiho auto, ale taky si myslím, že prostě neměl šanci cokoliv udělat.

        Rád bych vyzdvihl výkon Massy, který sice nebyl tak rychlý jako Alonso, ale odjel bezchybný závod a Kimimu, který na něj na rovině ani s DRS neměl, v podstatě nedal sebemenší šanci cokoliv vymyslet, přestože byl mezi nimi minimální časový odstup.

        + 16 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • skejpa

          skejpa

          89.102.107.XXX
          Pro mě to byl fakt tragickej pohled. Jedno kolo ho nechal ujet na 1,5 sec a pak udělal personal best o 5 sec na kolo rychleji nez Massa. Bohužel, na rovince jel Massa bez DRS 308kmh kdežto Kimi na rovince 310kmh s DRS... což o něčem vypovídá. Lotus prostě nemá top speed. Mají sice přítlak ale když nenajdou dostatečnou rychlost, nikam se neposunou.

          + 11 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.40.40.XXX
            jj na Nove spomínali, že ten coanda efekt im síce pomohol čo sa prítlaku týka, ale stratili tým asi 20 koní a na rovinkách je to poznať.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Inkognito

              78.157.167.XXX
              Podobné problémy měli už i v Belgii. Nova vysílala závod nebo reklamy? :-)

              + 4 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                178.40.40.XXX
                Škoda, že im nezafungoval ten pasívny DDRS, takto to vyzerá, že už budú končiť pravidelne za top trojkou.

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • anonym

                88.102.44.XXX
                Pokud de o ty reklamy tak když je hodí do VC tak to přepnu na Slováky a pak zase spět tam je to lepší03 04

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • Nasir

            188.175.176.XXX
            O 5 sek rychlejší kolo? 12 To by musel být na konci před Massou.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • H5N1

      62.245.66.XXX
      Jasně, a to že je Lotus na top speedu s DRS rychlejší jen cca o 2km/h než ferko bez něj, ti nevadí.
      Nevim proč Ham výbornej závod, mě na tom nic výbornýho nepřišlo...

      + 9 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        Proč Ham. výborný závod? No protože mu Jeseter fandí, to je jasný. Hamilton nepředvedl vůbec nic, stejně jako Kimi. Naopak Kimi si svoji startovní pozici udržel, ale Hamilton si o jedno místo pohoršil.18 18 18

        + 10 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000397

          uzivatel000397

          90.178.29.XXX
          Jsem zvědav na Hamiltona u Mercedesu. Tak nějak mám pocit, že to byli tento závod největší tragédové s ohledem na jejich ambice a rozpočet. A nemyslím, že zrovna Hami bude tahoun týmu. A můj skromný názor je, že udělali chybu, když se zbavili před časem Buttona.

          + 8 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.96.XXX
            Mergl to už letos zabalil. Na Hamíka jsem příští rok také zvědavý. Ale myslím si, že bude minimálně Rosbergovi vyrovnaným ( a nejspíše i lepším) soupeřem, než opěvovaný sedminásobný mistr světa Schumacher. Na titul Mergl příští rok s největší pravděpodobností mít nebude, ale zase takovou tragédii nečekám. Jinak s tebou souhlasím s názorem na Buttona.

            + 5 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel000397

              uzivatel000397

              90.178.29.XXX
              Vzhledem k minimálním změnám předpisů pro příští sezónu bych zabalení pro letošek, považoval i zabalením pro příští sezónu. No možná mají v záloze tajnou zbraň jak je u Nemců tradiční 03

              + 4 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • erdedy

                erdedy

                95.102.28.XXX
                U Mercedesov je to asi komplikovanejsie - niekde som cital/zacul, ze oni musia postavit pre buduci rok prakticky odlisne auto ("fundamentalne" ine). Takze zrejme sa okruh otestovatelnych dielov (uz tento rok/s terajsim vozom) hodne zuzuje.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Nasir

                  188.175.176.XXX
                  Taky myslím. Top týmy zohlednily při návrhu šetrnost k pneu, Lotus dokonce říkal, že na to kladli důraz. Mercedes moc ne, nebo vůbec ne. Možná to vyplynulo i z toho, že auto stavěli pro Schumiho. Pro ně bude lepší nové auto.

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • ja

                95.103.117.XXX
                Práve preto, že zmeny budú minimálne, nebude problém postaviť nové auto. Veď efektívnej inšpirácie majú okolo seba až,až. Ross je veľký špekulant a ako hovoríš, určite budú mať niečo v rukáve.04

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • f1fan

                  178.41.135.XXX
                  keď Mercedes ohlásil návrat do F1,tešil som sa.... ale po troch rokoch, napriek veľkým menám, ivestíciám a prvému víťazstvu, asi ich najhoršia sezóna. výhovorky dochádzajú a úprimne, už ma tretiu sezónu nebaví stále počúvať, že Ross vytiahne ničo z rukáva... odkedy s velkou pompou vytiahli začiatkom sezónyz rukáva DDRS na ktorom pracovali celú zimu, sa tento ich "žolík" zmenil na pyrhovo víťazstvo a ochromil ďalší vývoj monopostu. ich najväčším žolíkom bude v budúcej sezóne HAM a keď sa výraznejšie nepresadia ani v 2014, búdú to asi musieť zabaliť... je to ako keby nejaký futbalový klub nakúpi desať najlepších útočníkov na svete, no keď im nemá kto prihrať a odviesť za nich špinavú robotu, nevedia dať gól.... 05

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • ja

                    95.103.117.XXX
                    Neboj, oni nič baliť nebudú. Ja si osobne myslím, že najať Ham. bol správna krok. Zbroja nie len po stránke jazdeckej a technickej, ale aj najímajú kvalitných inžinierov a odborníkov. S peniazmi tu určite problém nebude a výhoda vlastných motorov je tiež nezanedbateľná a v roku 2014 bude možno aj prvoradá. Keď sa k tomu pridá myslenie správnym smerom a kompetentní budu viac pracovať, ako politizovať, tak Mercedes bude zdatným súperom top tímom. Aspoň ja by som si to prial, kôli väčšej konkurencii a rivalite v poli počas celej sezóny.

                    + 3 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            Duncan66

            89.29.32.XXX
            oni se Buttona nezbavili, Button sam utekl. Mercedes nabizel lepsi smlouvu jak Mcl, ale Jenson asi spravne tusil, ze dalsi sezonu uz mu Brawn vitezne auto neposkytne. 03

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel000397

              uzivatel000397

              90.178.29.XXX
              Žádný z nás u toho nebyl, osobně se ale domnívám, že v té době už byla rozehraná hra pro Shumiho a plně německou stáj. Tak přesně si to zase nepamatuji, mám ale matný pocit, že tehdy nabídli Buttonovi velmi málo. V každém případě to byl od Buttona dobrý krok a od Mercedesu špatný. Osobně jsem přesvědčen, kdyby Buttona opravdu chtěli, zůstal by. A také se domnívám, kdyby zůstal Barik místo Shumiho, získal by za tu dobu bodu více jako Shumi.

              + 3 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alosno

Alonso proti většině: Max by se měl v nadávkách krotit

Carlos Sainz s Ferrari SF-24

Ferrari vyřešilo anomálii a je zpět. V Austinu nasadí poslední letošní vylepšení

U Red Bullu bijí na poplach

Překvapení Verstappen s Markem vedli po Singapuru rozsáhlý hovor kvůli výkonu Norrise

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Charles Leclerc v závodě v Monaku

Úvodní trénink v režii Leclerca

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama