DISKUZE K ČLÁNKU "Neměl jsem takové štěstí jako Vettel," prohlásil Hamilton a poprvé promluvil o svém odchodu s Dennisem
Lewis Hamilton poprvé od svého oznámení o přestupu k Mercedesu už promluvil s Ronem Dennisem, v továrně McLarenu ve Wokingu však žádnou velkou řeč na rozloučenou podle agentury Reuters nepronesl. S týmem se mu nepodařilo získat více než jeden titul, dle svých slov neměl na vůz takové štěstí, jako Sebastian Vettel.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Neměl jsem takové štěstí jako Vettel," prohlásil Hamilton a poprvé promluvil o svém odchodu s Dennisem
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
anonym
09:39 25.10.2012 178.40.243.XXXpotrestat tim za to ze jeden jeho jazdec je debil a hra sa na urazene decko bolo tiez dobre smiesne :)
tam mal dostat trest jedine alfonzo a nie tim
co zle spravil tim pri tom blokovani? ze si zasluzil odobranie bodov?cele to bola alfonzova chyba a tak len on mal niest nasledky-
anonym
10:08 25.10.2012 188.120.195.XXXJestli sis během těch 5 let ještě nevšiml, nebyla to jednostranná akce Alonsa, svůj podíl na tom měla neposlušnost Lewise a neochota Dennise víc Lewise krotit.
Tým si neukočíroval jezdce a dostal pentli, na tom není nic směšného. Samozřejmě hodit všechno na Alonsa je mnohem jednodušší než přiznat, že to v týmu neklape, obzvlášť pro fandu McLarenu.-
anonym
13:19 25.10.2012 178.40.243.XXXakoze neni nic smiesneho?
timovy kolega spravi naschval svojmu kolegovi a ma byt potrestany tim?
keby zablokoval ineho jazdca tak dostane trest len alfonz a to hned po Q stratou mieste na starte. preco ale ked zablokoval timoveho kolegu tak potrestali aj jazdca a este aj tim? alfonz dostal 5miest na starte a potom odobrali body aj mclarenu a este aj za lujza. preco za jeden skutok davat 2 tresty?
FIA sa nema co starat do toho ci niektory tim ukociruje svojich jazdcov alebo nie
a este raz co spravil v madarsku tim mclaren zle ze mu museli zobrat body? mclaren ako tim nijako neporusil pravidla takze ten trest bol absolutne nemiestny a cele to zapadalo do honu maxa na rona.
pokial viem tak nikde nieje pravidlo ze pan alfonzo musi mat v time status jednotky a ak mu ho tim neda tak porusuje pravidla a zasluzi si diskvalifikaciu
samozrejme ze je jednoduche zvalit to len na alfonza lebo to bola len a len alfonzova chyba alebo mu niekto z timu povedal ze tam ma tak dlho stat?
lizatko bolo davno hore a alfonzo stal na mieste. takze koho to bola chyba?-
anonym
15:07 25.10.2012 90.179.165.XXXAlonso dostal za zdržení Hamiltona svůj trest. Odůvodnění:
"The explanation given by Alonso as to why at the expiration of the 20 second period [when the lollipop was raised] he remained in his pit stop position for a further 10 seconds is not accepted. The Stewards find that he unnecessarily impeded another driver, Hamilton, and as a result he will be penalised by a loss of 5 grid positions."
Tým dostal za incident v boxech svůj trest. Odůvodnění:
"The explanation given by the team as to why they kept Alonso stationary for 20 seconds after completion of his tyre change and therefore delayed Hamilton's own pit stop is not accepted. The actions of the team in the final minutes of Qualifying are considered prejudicial to the interests of the competition and to the interests of motor sport generally. The penalty to be applied is that such points (if any) in the 2007 Formula One Constructors Championship as accrue to the team as a result of their participation in the 2007 Hungarian Grand Prix wilt be withdrawn."
Alonso dostal podle pravidel pentli za bránění jinému jezdci. Tým dostal pentli za znevážení F1 a motorsportu obecně. Co na tom nechápeš?
Podobně, i když to byla jenom pokuta, dostalo Ferrari trest za znevážení v Rakousku 2002. Taky bys mohl říct, že tým nic, že všechno jen ti dva kašpaři na pódiu, jenže podle FIA :
"It is the duty of each team to ensure that its contracted drivers observe the podium procedures and do not in any way embarrass the national authorities of the country where a grand prix takes place."-
anonym
19:03 25.10.2012 178.40.243.XXXjasne niekto dostane pokutu ktora je pri tych milionoch aky maju rozpocet je uplne smiesna a niekomu zoberu body
ked ferrari pouzilo timovu reziu ktora bola zakazana a teda porusili jasne pravidla v nemecku v 2010 tak dostali smieny trest par stotisic euro
toto bolo tiez znevazenie sportu a navyse jasne porusenie pravidiel-
anonym
19:45 25.10.2012 90.179.165.XXXRůzné prohřešky, různá doba, různé tresty. Není tajemství, že mezi Mosleym a Dennisem to bylo hodně napnuté a na výši trestů pro McLaren v 2007 se to možná projevilo.
To už jsme se ale dostali trochu mimo od toho "debila", který mohl, může a bude moct za všechnu špatnost na světě až do jeho konce, což? Tak si pofoukej bolístku a nebreč. -
-
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel000544
11:17 25.10.2012 88.100.208.XXXJojo samozřejmě dva nezávislé tresty pro tým. Každopádně jezdci týmu McLaren získali 218 bodů, takže bez diskvalifikace (odebrání bodů) by pohár konstruktérů vyhráli.
-
-
-
-
odin
08:25 25.10.2012 77.240.96.XXXTo není jen o štěstí. Hamiltona měli nejprve naučit prohrávat, aby následně mohl získávat tituly. U Vettela tomu tak bylo. Nejprve se naučil jezdit u Toro Rossa a když se z něho stal špičkový pilot se vším všudy, přešel k Red Bullu a sklízí zasloužené ovoce. U Hamiltona tomu bylo opačně. Tam ve své a Hamiltonově nedočkavosti chtěli okamžitě sklízet, ale tak to nefunguje. Podle mého bude mít Lewis hodně práce, aby nějaký titul(y) přidal.-
anonym
09:59 25.10.2012 188.120.195.XXXV podstatě souhlas. Sice si nemyslím, že byl Seb při příchodu do RB úplně komplexní, např. ještě dva roky měl dost problémy s vlastní psychikou, když mu všechno nevycházelo podle představ, apod., ale jezdit v TR mu určitě prospělo a slabší tým by na začátku býval prospěl i Lewisovi, o tom žádná. -
Nasir
20:54 25.10.2012 188.175.176.XXXNo, tady jsi ale na docela tenkém ledě. Když se zpětně podíváš na to, jaké chyby dělal Vettel v roce 2010, jak naboural Buttona, jak se srazil s Webberem, dostal trest za SC atd... je jasné, že byl pod tlakem. Když se podívám na tvou argumentaci a tuhle historii, tak mi zákonitě vychází, že Vettel byl stejně nepřipravený vyhrát titul jako Hamilton v roce 2007. Ačkoliv měl za sebou "stáž" v TR, stejně měl problémy zvládat ten enormní tlak a očekávání, které na něho tým vyvíjel jako na leadera. Nešlo jen o titul, ale i souboj s Webberem, který kladl odpor a také žil svůj sen o titulu. Tým měl sice Webbera jako určitou pojistku, že nevyhraje Ferrari, ale snažil se k titulu dotlačit hlavně Vettela. Nakonec to ve svých rukách neměl a kdyby Ferrari neselhalo ve strategii až tak fatálně, byl by mistrem Alonso. Stejně tak selhal McLaren 2007 a Ferrari 2008, které dělalo spoustu chyb v boxech (jaká podobnost s letošním McLaren).
Když to shrnu - všechny těsné (šťastné, jak chcete) tituly 2007, 2008 a 2010 mají společné to, že vyhrál ten nejlepší tým v dané sezóně - a nikoliv nutně ten nejlepší jezdec. Ham/Alo 2007, Massa 2008 a Alo 2010 nebyli o moc horší než vítězové, dokonce by se dalo dohadovat, jestli nebyli v něčem lepší, ale byli v horším týmu, který vždy nějak selhal. Takže byl s Hamiltonem zčásti souhlasil, že Vettel má štěstí na momentálně nejlepší tým, ale zároveň by se měl ptát, proč na této úrovni není jeho McLaren? Ještě jinak - ty jsi viděl alibismus v tom "Sebově štěstí", mně zavání alibismem spíš tvrzení "tým na to měl, ale "nějak" to nevyšlo...".-
odin
22:46 25.10.2012 77.240.96.XXXRozebral jsi to do "mrti" a mně nezbývá, než ti dát "+". Jen malá poznámka. Z mého pohledu, i přes ty chyby Vettela, které jsi uvedl, se mi zdá, že Vettel přeci jen neselhal tak fatálně jako Hamík. Pořád tvrdím, že v 2007 to měl Hamilton ve svých rukou a tým na jeho jezdecké chyby v závěru sezóny neměl podstatný vliv. Na rozdíl od roku 2010, kdy tým Red Bullu dokázal Vettela dotlačit k titulu. Podle mě (řečeno šachovou terminologií), Red Bull proměnil materiální převahu. Měli v boji o titul dva piloty, proti jedinému od Ferrari a dokázali toho takticky využít.
Jinak v původním mém příspěvku to nebylo myšleno tak, že Vettel přišel z Toro Rosso jako hotový špičkový pilot. Navíc si myslím, že téměř každý pilot potřebuje po přestupu chvíli na aklimatizaci. A po přestupu SV k RBR v r.2009 skončil druhý za Buttonem, což nebyl tak špatný výsledek vzhledem k tomu jaké měl Butt. k dispozici auto. Já si doopravdy nemyslím, že by management Seba udělal chybu, když jej nechali jezdit nějaký čas ve slabším STR. A dovolím si to tvrdit i s vědomím všech těch Vettelových zaváhání a chyb po jeho přestupu. Myslím si, že právě díky tomu zraje jako víno a i třeba v 2010 mu to pomohlo a šel za titulem s vědomím, že nemusí. Čili uvolněně.
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek