DISKUZE K ČLÁNKU "Neměl jsem takové štěstí jako Vettel," prohlásil Hamilton a poprvé promluvil o svém odchodu s Dennisem
Lewis Hamilton poprvé od svého oznámení o přestupu k Mercedesu už promluvil s Ronem Dennisem, v továrně McLarenu ve Wokingu však žádnou velkou řeč na rozloučenou podle agentury Reuters nepronesl. S týmem se mu nepodařilo získat více než jeden titul, dle svých slov neměl na vůz takové štěstí, jako Sebastian Vettel.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Neměl jsem takové štěstí jako Vettel," prohlásil Hamilton a poprvé promluvil o svém odchodu s Dennisem
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
CaesarF1
16:19 25.10.2012 109.202.85.XXXMyslím, že brečí na špatném hrobě a jen ho štvalo, že Red bull - i když často na hraně pravidel je ve vývoji předběhl a tím dosáhl na titul.To neznamená štěstí na vůz jak píše,ale na celý tým. Příští sezonu může začít opět od začátku, protože Mercedes na to nemá oproti Mclarenu už vůbec. -
Ferrarist
11:10 25.10.2012 79.141.252.XXXAno Lewis má pravdu a o tom je. Vettela má štestí, že jedzí ve stájí, která dokáže reagovat na všechny podmínky nejlíp ze všech. 3 roky mají nejlepší auto. Vettel je výbornej jezdec o tom žádná ale Lewis by to bezproblémů vyhrál taky a Alonso možná ještě líp.-
odin
12:13 25.10.2012 77.240.96.XXXDovolím si ti malinko oponovat. Věřím, že každý je svého štěstí strůjcem. Jistě, že bez auta patřícího k nejlepším v sezóně není schopen získat titul nikdo. Ale i s nejlepším autem titul ještě nemusí být jistý. Zrovna v roce 2007 měl Hamilton k dispozici bez diskuze nejlepší auto a titul nezískal. I ti nejlepší z nejlepších potřebují k zisku titulů krom špičkového vozu, také pomoc svých týmů a třeba i svého stájového kolegy. A aby takováto pomoc, nebo alespoň podpora přišla, musí se k těmto lidem piloti s odpovídající úctou také chovat. Což mi připadá jako největší Lewisův problém, neřku-li slabina. To samé letos. McL patřil k nejlepším vozům minimálně stejně dlouhou dobu, jako Red Bull. A zisky bodů Lewise a Seba jsou dosti rozdílné. Není to jen o štěstí. Štěstí by bylo, kdyby měli oba stejně bodů a Hamíkovi v posledním závodě odešel třebas motor. Pak může mluvit o štěstí Vettela a svojí smůle, ale to se mu nikdy v minulosti ani letos nestalo.-
kotrba
15:15 25.10.2012 217.30.65.XXXTaky bych si dovolil ti oponovat, protože v roce 2007 Mcl bez diskuze nejrychlejší auto neměl. Po většinu sezony byli naprosto vyrovnané, Mcl měl potom v půlce sezony období kdy byli lepší ale závěr roku byl jasně v režii Ferrari, snad jen v Monze a v Japonsku na promoklé Fuji byli Mcl rychlejší. Ostatně výsledek ze Sao Paula mluví jasně ,obě Ferrari ujela rychlejšímu z Mclarenů o půl minuty a to byl na tak krátkém okruhu sakra rozdíl.
Tuto sezonu jsi sledoval pouze okrajově hádám, jestli nevíš proč je mezi Hamem a Vettelem tolik bodů rozdíl, tak si někde najdi jak to vypadalo před Singapurem, a zjistíš že ještě před 3 závody byl Ham před ním. Ovšem pokud se mu ve třech závodech po sobě rozsype auto, tak nemůže mít logicky stejně bodů jako Vettel, který prožil tři klidný závodní víkendy s podle mě viditelně nejlepším autem.-
odin
16:16 25.10.2012 77.240.96.XXXNechtěl jsem nijak vyvracet názor Ferrarista (s jeho myšlenkou vpodstatě souhlasím), jen mi připadá velice "laciné" v případě Hamiltona všechny úspěchy konkurence a zvláště Vettela svádět na jejich štěstí a tím se jaksi pokoušet snižovat jejich výkony. Má to Lewis zapotřebí? Podle mě ne. A tak je otázkou, proč to dělá? V očích objektivních fanoušků mu to žádnou popularitu přinést nemůže a výsledky tím neovlivní.
Co se týče této sezóny, tak mám dojem, že i Vettel měl párkrát problémy s autem, potažmo s alternátorem. A např. jeho odstoupení z prvního fleku díky poruše, mi jako bůhvíjaké štěstí nepříjde. Já na rozdíl od tebe právě hodnotím celou letošní sezónu a ne jen poslední tři závody. A jestliže má Vettel poslední dobou nejlepší auto (což nepopírám), tak ale v úvodu a pak chvíli v průběhu sezóny ho měl zase Hamilton.
V 2007 na tom Ferrari tak dobře nebylo, jak se snažíš naznačovat. Teprve v závěru se na McLaren dotáhli a snad jej i předstihli. Ale do jaké míry to bylo způsobeno kvalitou auta a do jaké míry neshodami uvnitř McLarenu, se už asi nedozvíme. Já mám pocit, že neshody hrály dominantní roli v neúspěšném Lewisově tažení za titulem. Myslím si, že tehdá Hamík nebyl na titul "zralý" ani mentálně, ani jezdecky.-
anonym
22:16 25.10.2012 46.167.192.XXXA např. jeho odstoupení z prvního fleku díky poruše, mi jako bůhvíjaké štěstí nepříjde.
- a HAM nezastavil z 1. pozice? Sleduješ ty F1 trochu?
-ze začátku roku byli McLareny nejrychlejší, jenže se podiv na ty bodové zisky? A díky čemu? Při zastávkách v boxech si mohl vypit kafe než ho odbavili.
- jo, když měl ten karambol s Maldonadem, tak to pos***, mohl dojet na bodech, ale když je to OPRAVDOVÝ závodník a nechce dat pozici za každou cenu.
- VET má mega štěstí, že je u RedBullu, pro které nejaké pravidla upráv aut vůbec neplatí a o rozpočtu vůbec ne
-ale to vůbec nevyvrací, že HAM je uplakánek, ale v něčem má i pravdu
-jsem zvědavý jak se mu povede (jestli) ve Ferrari, Webber je jezdec tak možná pro motokáry a ne aby byl lepší než týmový kolega
- a eště jedna poznámka: VET má teda mega štěstí, kolikrát už se stalo, že jezdci před ním odstoupili z 1., 2., 3. pozice a spadlo mu to do klína, nebo kolik karambolů díky nimž se dostal v závodech dopředu, nepamatuju, že by nekdo nekdy vyřadil Vettela nebo tak něco-
odin
23:38 25.10.2012 77.240.96.XXXBudu se opakovat. "Každý svého štěstí strůjcem". Nikdo Hamiltona nenutí ke kolizím a tedy k bodovým ztrátám. Já jsem přesvědčen, že krom kolize s Maldonádem se mohl s klidem vyhnout i kolizi s Grosjeanem. Místo k uhnutí (byť částečně mimo trať) tam měl a čas uhnout také. Srovnej si styl jízdy Hamiltona a Raikkonena. Raikkonen uhýbá ze soubojů každou chvíli, když si není jistý, že jej vyhraje. A má také více bodů než Hamík. Přitom nedokázal zvítězit v jediném závodě na rozdíl od Lewise.
Prostě neuznávám argument, že pilot, který jezdí s rozumem má štěstí, protože magor díky více kolizím vícekrát vypadne a neboduje.
-
-
-
-
-
-
rock
10:15 25.10.2012 37.188.249.XXXHamilton kecá ... Štěstí, štěstí ... v r.2010 mu bylo dopřáno bojovat o titul až do posledního závodu, před kterým ztrácel na pozdějšího šampióna pouhých 9b. Stačilo třeba obětovat jednu pozici vyměnou zničené pneu při GP Španělska a měl by titul. Bylo to v jeho rukách a svádět to na štěstí či neštěstí s autem je od věci ...-
anonym
12:39 25.10.2012 147.229.208.XXXIste jedno druhé miesto naviac by mu prinieslo titul, napr z toho Španielska kde mu tuším buchla guma alebo z Monzy kde spravil chybu. Ale pamätáš sa na niektorú sezónu kde nejaký pilot neurobil za celú sezónu ani jednu chybičku? Vždy je to tak trocha aj o šťastí.
-
-
-
uzivatel000544
09:16 25.10.2012 88.100.208.XXXTak nevím, ale já bych řekl že bez diskvalifikace by McLaren v roce 2007 vyhrál o 14 bodů. McLaren - 218 budů - Ferrari 204 bodů-
-
uzivatel000544
09:26 25.10.2012 88.100.208.XXXJo, proto píšu že bez diskvalifice by měl tým 218 bodů a ne 0-
-
uzivatel000544
11:19 25.10.2012 88.100.208.XXXAle to je slovíčkaření...diskvalifikace, odebrání bodů...nevidím v tom rozdíl... Vozy McLaren získali na trati 218 bodů, to je fakt...-
rock
11:38 25.10.2012 37.188.249.XXXAle jo, jasně, vzali jim 218 bodů. Ale ne titul nebo první místo. V Maďarsku při první diskvalifikaci byla sezóna v polovině, tam ještě žádný neměli a na konci už měli jenom 203b a žádný titul jim ani odebrat nemohli, protože McLaren žádný nezískal.
Je to slovíčkaření, ale slova jsou jeden ze základních způsobů dorozumívání, tak je vhodný jim věnovat pozornost.-
uzivatel000544
12:18 25.10.2012 88.100.208.XXXJojo věnovat jim pozornost je potřeba. Já psal o diskvalifikaci a 218 získaných bodech. O odebírání titulu jsem nenapsal ani písmeno.
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek