DISKUZE K ČLÁNKU "Neměl jsem takové štěstí jako Vettel," prohlásil Hamilton a poprvé promluvil o svém odchodu s Dennisem

Lewis Hamilton poprvé od svého oznámení o přestupu k Mercedesu už promluvil s Ronem Dennisem, v továrně McLarenu ve Wokingu však žádnou velkou řeč na rozloučenou podle agentury Reuters nepronesl. S týmem se mu nepodařilo získat více než jeden titul, dle svých slov neměl na vůz takové štěstí, jako Sebastian Vettel.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Neměl jsem takové štěstí jako Vettel," prohlásil Hamilton a poprvé promluvil o svém odchodu s Dennisem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 35, poslední 26.10.2012 18:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 19 lidí) 25.10.2012 08:25
To není jen o štěstí. Hamiltona měli nejprve… »
» odin (Hlasovalo 8 lidí) 25.10.2012 12:13
Dovolím si ti malinko oponovat. Věřím, že každý… »
» uzivatel000544 (Hlasovalo 7 lidí) 25.10.2012 09:16
Tak nevím, ale já bych řekl že bez… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • sony

    88.146.182.XXX
    závodník 04 04 velkého jezdce dělají velké činy u Lewise pochybuji,zdá se mi že nám nastává doba německá,jako za MCS a ostatní se budou snažit jen je dostihnout

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • CaesarF1

    CaesarF1

    109.202.85.XXX
    Myslím, že brečí na špatném hrobě a jen ho štvalo, že Red bull - i když často na hraně pravidel je ve vývoji předběhl a tím dosáhl na titul.To neznamená štěstí na vůz jak píše,ale na celý tým. Příští sezonu může začít opět od začátku, protože Mercedes na to nemá oproti Mclarenu už vůbec.

    + 6 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferrarist

    79.141.252.XXX
    Ano Lewis má pravdu a o tom je. Vettela má štestí, že jedzí ve stájí, která dokáže reagovat na všechny podmínky nejlíp ze všech. 3 roky mají nejlepší auto. Vettel je výbornej jezdec o tom žádná ale Lewis by to bezproblémů vyhrál taky a Alonso možná ještě líp.

    + 6 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      Dovolím si ti malinko oponovat. Věřím, že každý je svého štěstí strůjcem. Jistě, že bez auta patřícího k nejlepším v sezóně není schopen získat titul nikdo. Ale i s nejlepším autem titul ještě nemusí být jistý. Zrovna v roce 2007 měl Hamilton k dispozici bez diskuze nejlepší auto a titul nezískal. I ti nejlepší z nejlepších potřebují k zisku titulů krom špičkového vozu, také pomoc svých týmů a třeba i svého stájového kolegy. A aby takováto pomoc, nebo alespoň podpora přišla, musí se k těmto lidem piloti s odpovídající úctou také chovat. Což mi připadá jako největší Lewisův problém, neřku-li slabina. To samé letos. McL patřil k nejlepším vozům minimálně stejně dlouhou dobu, jako Red Bull. A zisky bodů Lewise a Seba jsou dosti rozdílné. Není to jen o štěstí. Štěstí by bylo, kdyby měli oba stejně bodů a Hamíkovi v posledním závodě odešel třebas motor. Pak může mluvit o štěstí Vettela a svojí smůle, ale to se mu nikdy v minulosti ani letos nestalo.

      + 8 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • kotrba

        217.30.65.XXX
        Taky bych si dovolil ti oponovat, protože v roce 2007 Mcl bez diskuze nejrychlejší auto neměl. Po většinu sezony byli naprosto vyrovnané, Mcl měl potom v půlce sezony období kdy byli lepší ale závěr roku byl jasně v režii Ferrari, snad jen v Monze a v Japonsku na promoklé Fuji byli Mcl rychlejší. Ostatně výsledek ze Sao Paula mluví jasně ,obě Ferrari ujela rychlejšímu z Mclarenů o půl minuty a to byl na tak krátkém okruhu sakra rozdíl.
        Tuto sezonu jsi sledoval pouze okrajově hádám, jestli nevíš proč je mezi Hamem a Vettelem tolik bodů rozdíl, tak si někde najdi jak to vypadalo před Singapurem, a zjistíš že ještě před 3 závody byl Ham před ním. Ovšem pokud se mu ve třech závodech po sobě rozsype auto, tak nemůže mít logicky stejně bodů jako Vettel, který prožil tři klidný závodní víkendy s podle mě viditelně nejlepším autem.

        + 8 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          Nechtěl jsem nijak vyvracet názor Ferrarista (s jeho myšlenkou vpodstatě souhlasím), jen mi připadá velice "laciné" v případě Hamiltona všechny úspěchy konkurence a zvláště Vettela svádět na jejich štěstí a tím se jaksi pokoušet snižovat jejich výkony. Má to Lewis zapotřebí? Podle mě ne. A tak je otázkou, proč to dělá? V očích objektivních fanoušků mu to žádnou popularitu přinést nemůže a výsledky tím neovlivní.
          Co se týče této sezóny, tak mám dojem, že i Vettel měl párkrát problémy s autem, potažmo s alternátorem. A např. jeho odstoupení z prvního fleku díky poruše, mi jako bůhvíjaké štěstí nepříjde. Já na rozdíl od tebe právě hodnotím celou letošní sezónu a ne jen poslední tři závody. A jestliže má Vettel poslední dobou nejlepší auto (což nepopírám), tak ale v úvodu a pak chvíli v průběhu sezóny ho měl zase Hamilton.
          V 2007 na tom Ferrari tak dobře nebylo, jak se snažíš naznačovat. Teprve v závěru se na McLaren dotáhli a snad jej i předstihli. Ale do jaké míry to bylo způsobeno kvalitou auta a do jaké míry neshodami uvnitř McLarenu, se už asi nedozvíme. Já mám pocit, že neshody hrály dominantní roli v neúspěšném Lewisově tažení za titulem. Myslím si, že tehdá Hamík nebyl na titul "zralý" ani mentálně, ani jezdecky.

          + 7 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            46.167.192.XXX
            A např. jeho odstoupení z prvního fleku díky poruše, mi jako bůhvíjaké štěstí nepříjde.
            - a HAM nezastavil z 1. pozice? Sleduješ ty F1 trochu?
            -ze začátku roku byli McLareny nejrychlejší, jenže se podiv na ty bodové zisky? A díky čemu? Při zastávkách v boxech si mohl vypit kafe než ho odbavili.
            - jo, když měl ten karambol s Maldonadem, tak to pos***, mohl dojet na bodech, ale když je to OPRAVDOVÝ závodník a nechce dat pozici za každou cenu.
            - VET má mega štěstí, že je u RedBullu, pro které nejaké pravidla upráv aut vůbec neplatí a o rozpočtu vůbec ne
            -ale to vůbec nevyvrací, že HAM je uplakánek, ale v něčem má i pravdu
            -jsem zvědavý jak se mu povede (jestli) ve Ferrari, Webber je jezdec tak možná pro motokáry a ne aby byl lepší než týmový kolega
            - a eště jedna poznámka: VET má teda mega štěstí, kolikrát už se stalo, že jezdci před ním odstoupili z 1., 2., 3. pozice a spadlo mu to do klína, nebo kolik karambolů díky nimž se dostal v závodech dopředu, nepamatuju, že by nekdo nekdy vyřadil Vettela nebo tak něco

            + 2 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.96.XXX
              Budu se opakovat. "Každý svého štěstí strůjcem". Nikdo Hamiltona nenutí ke kolizím a tedy k bodovým ztrátám. Já jsem přesvědčen, že krom kolize s Maldonádem se mohl s klidem vyhnout i kolizi s Grosjeanem. Místo k uhnutí (byť částečně mimo trať) tam měl a čas uhnout také. Srovnej si styl jízdy Hamiltona a Raikkonena. Raikkonen uhýbá ze soubojů každou chvíli, když si není jistý, že jej vyhraje. A má také více bodů než Hamík. Přitom nedokázal zvítězit v jediném závodě na rozdíl od Lewise.
              Prostě neuznávám argument, že pilot, který jezdí s rozumem má štěstí, protože magor díky více kolizím vícekrát vypadne a neboduje.

              + 3 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • rock

    37.188.249.XXX
    Hamilton kecá ... Štěstí, štěstí ... v r.2010 mu bylo dopřáno bojovat o titul až do posledního závodu, před kterým ztrácel na pozdějšího šampióna pouhých 9b. Stačilo třeba obětovat jednu pozici vyměnou zničené pneu při GP Španělska a měl by titul. Bylo to v jeho rukách a svádět to na štěstí či neštěstí s autem je od věci ...

    + 7 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      147.229.208.XXX
      Iste jedno druhé miesto naviac by mu prinieslo titul, napr z toho Španielska kde mu tuším buchla guma alebo z Monzy kde spravil chybu. Ale pamätáš sa na niektorú sezónu kde nejaký pilot neurobil za celú sezónu ani jednu chybičku? Vždy je to tak trocha aj o šťastí.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Lukáš Svoboda

    82.117.159.XXX
    Titul 2007 V roce 2007 získal McLaren o bod méně než Ferrari. Takže mu bylo odebráno druhé místo a ne titul.

    + 8 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Upraveno, díky za upozornění.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000544

      uzivatel000544

      88.100.208.XXX
      Tak nevím, ale já bych řekl že bez diskvalifikace by McLaren v roce 2007 vyhrál o 14 bodů. McLaren - 218 budů - Ferrari 204 bodů

      + 7 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        109.81.245.XXX
        Počítáš McLarenu i body z Hungaroringu asi, ne? Tam je nechali pouze pilotům, FIA tým potrestala po blokování Hamiltona Alonsem v Q3.

        + 7 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000544

          uzivatel000544

          88.100.208.XXX
          Jo, proto píšu že bez diskvalifice by měl tým 218 bodů a ne 0

          + 4 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            109.81.245.XXX
            V tom případě jsi měl napsat bez diskvalifikací, ne bez diskvalifikace - pokud za diskvalifikaci počítáš odebrání bodu týmu v Maďarsku. Na konci sezóny mu kvůli špionáži škrtli 203 bodů, ne 218.

            + 3 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel000544

              uzivatel000544

              88.100.208.XXX
              Ale to je slovíčkaření...diskvalifikace, odebrání bodů...nevidím v tom rozdíl... Vozy McLaren získali na trati 218 bodů, to je fakt...

              + 6 / − 6

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • rock

                37.188.249.XXX
                Ale jo, jasně, vzali jim 218 bodů. Ale ne titul nebo první místo. V Maďarsku při první diskvalifikaci byla sezóna v polovině, tam ještě žádný neměli a na konci už měli jenom 203b a žádný titul jim ani odebrat nemohli, protože McLaren žádný nezískal.

                Je to slovíčkaření, ale slova jsou jeden ze základních způsobů dorozumívání, tak je vhodný jim věnovat pozornost.

                + 5 / − 5

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • uzivatel000544

                  uzivatel000544

                  88.100.208.XXX
                  Jojo věnovat jim pozornost je potřeba. Já psal o diskvalifikaci a 218 získaných bodech. O odebírání titulu jsem nenapsal ani písmeno.04

                  + 6 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • anonym

                    109.81.245.XXX
                    Jedna nebo dvě diskvalifikace, titul nebo ne - to rozhodně není slovíčkaření.

                    + 3 / − 6

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama