DISKUZE K ČLÁNKU De la Rosa: Alonso si zaslouží titul víc než Vettel
Jezdec HRT Pedro de la Rosa věří, že si Fernando Alonso, který včera v Koreji přišel o vedení v šampionátu, zaslouží titul více než Sebastian Vettel.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: De la Rosa: Alonso si zaslouží titul víc než Vettel
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001040
(Hlasovalo 13 lidí)
15.10.2012 08:13
No a je to tady zase. Kdo si ten titul zaslouzi … »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
anonym
11:31 15.10.2012 147.229.208.XXXOk nespochybňujem Alonsov talent ako vyťažiť maximum z minima, ale som zvedavý ako by ťažil maximum napr v takom McLarene keď sa mu pokaží prevodovka alebo keď mu mechanici pokazia závod. Taktiež si nemyslím, že by mal také zlé auto. Podľa mňa bolo Ferrari aerodynamicky pomalšie, ale mechanicky boli na tom lepšie (možno aj vďaka pullrodu vpredu). To znamená, že síce Alonso nebol schopný jazdiť super rýchle kolá, ale jeho auto si vedelo porozumieť s gumami, vedel ich vďaka tomu pošetriť a nikdy sa netrápil s balansom tak ako v ostatných týmoch a to je jeden z faktorov prečo je taký konštatný. Naproti tomu napr. taký McLaren bol aerodynamicky výkonnejší ale po mechanickej stránke boli ako na hojdačke a ich monoposti si niekedy nevedel porozumieť s gumami čo bolo často prisudzované pilotom. Ferrari napr. stavia auto okolo Alonsa u iných týmov sa musia piloti prispôsobiť autu ktoré je postavené skôr neutrálne. Takže je naozaj otázne kto si ten titul zaslúži. Asi naozaj ten kto získa najviac bodov. Čo sa týka Sebastiana, tak Mark ukazuje, že toto auto je za posledné 3 roky najslabšie, takže Seb je v lepšej forme ako keď získal prvé dva tituly a rýchlosť má. Dokazuje to aj minulý rok keď Marka s dominantným autom porazil v celkovom hodnotení Button. Seb má rýchle auto, ale bez jeho extra talentu by z toho titul nebol a rozhodne už robí menej chýb ako v minulosti.-
odin
13:15 15.10.2012 77.240.96.XXXVcelku s tebou souhlasím, až na pár detailů. RedBull podle mě též staví auto pro Vettela minimálně stejně, jako Ferrari pro Alonsa. A loni to bylo jednoznačně vidět, když se Webber nedokázal přizpůsobit jejich autu.
A za další, je jasné, že titul vždy získá nejlepší kombinace pilota a auta, přičemž u toho auta ještě záleží na výkonu, aerodynamice a spolehlivosti a občas zasáhne ještě trocha smůly, nebo naopak štěstí. F1 je kolektivní sport a k vítězství vede pouze jedinečný a bezchybný výkon týmu konstruktérů, vývojářů aerodynamiků, a pilota, který má kolem sebe zase tým stratégů, analytiků, aerodynamiků a ostatních inženýrů. Když tihle všichni odvedou 200%-tní práci, pak pilot zvítězí a tady v diskuzi se mu přisoudí veškeré zásluhy a úsilí ostatních se opomene (jako samozřejmost). Podle mě jsou zásluhy pilotů od dob, kdy na vozy navěšeli antény, přeceňovány.
-
-
Rostislav M.
10:09 15.10.2012 109.107.201.XXXmůj názor Jako fanda McLarenu musím říct, že nejvíce si titul zaslouží jezdec (i tým) který bude mít nejvíce bodů na konci sezóny. Nejsem potěšen z toho, že to vypadá zase na Seba, ale....má na to auto a jezdí dobře a když závod vede, tak mu málokdy někdo stačí. Ovšem letos už předvedl, že má i na to, aby bojoval o pozice v poli. Tedy umí i předjíždět a umí si stěžovat a rozčilovat se během závodu. Řekněme to tak, že Seb nám konečně nastavil tu svou pravou lidskou tvář. Bylo na čase, protože dva roky z něj RedBull dělal poloboha.
Je to smutné, ale já myslím, že letos oba tituly padnou zase do klína RedBullu. Jsme jen rád, že letos už nebyl RedBull tak dominantní a že sezóna byla trošku napínavá.-
Duncan66
11:30 15.10.2012 89.29.32.XXXsi skoro rikam, ze je pro nas fandy Mcl lepsi, ze to hosi podelali uz behem sezony a nemusime se o titul klepat do posledniho zavodu, protoze by to stejne ani tak asi nedopadlo. Jen jsem zvedav, jestli bude pokracovat serie technickych problemu a nejake karamboly a skoncime i v PK az na 4. miste, to by zabolelo.
Osobne by me zajimalo, jak jsou na tom tymy s rozpocty. Vsude se tvrdi, ze RB utraci mnohem vic nez ostatni a tak bych rad vedel, jestli ta jejich dominance v zaveru sezony je zpusobena prave tim, nebo si za to Mcl muze ciste sam.-
Rostislav M.
12:44 15.10.2012 109.107.201.XXXDominance je asi shodou všech okolností. Auta se vylepšují pořád, že ano? Ale že by udělal RedBull takový velký krok? Myslím, že spíše porozumněli pneumatikám a prostě nyní se jeden a okruzích, které jim sedí.
Dle posledního závodu pravda nemůžeme hodnotit McLaren. Lewis měl technický problém a tím likvidoval pneu jako na běžícím pásu, Jensona sejmul Kamui... V Suzuce se možná ukázala forma McLarenu ke konci sezóny. Čtvrté a páté místo. Možná v některém závodu ještě vystrčí jeden z jezdců růžky, to ano. Ale tituly jsou nejspíše už ty tam....bohužel.-
jumpman
16:35 15.10.2012 92.62.224.XXXPodle mě, je výkonost red bullu daná neschopností FIA postihnout to jejich pohyblivé přední křídlo. Sice s tím přišel mcl, ale newey z toho opět dokázal dostat maximum a pokud jim to FIA urychleně nezatrhne, tak se obávám, že je o titulu rozhodnuto.
-
-
-
-
-
uzivatel001040
09:03 15.10.2012 222.153.223.XXXJeho rivalove tady na foru nejsou Piloti sem svoje nazory vetsinou neposilaji. Jsou tu jen fandove ruznych tymu a pilotu vice ci mene objektivni...ty patris k tem mene objektivnim, ale nic si z toho nedelej, nemoc to neni-
-
uzivatel001040
07:52 16.10.2012 222.153.223.XXXTy to porad nechapes? Rekni si svuj nazor, to je ok! Ale nemuzes vzapeti dodat, ze kdo s tebou nesouhlasi nema tu na foru co delat Uprimne si myslim ze si to napsal jako ironii ale jestli ne.....tak je mi te lito
-
-
-
zeto
09:18 15.10.2012 82.145.211.XXXObjektivní? Co to znamená? Objektivní hodnocení jsou jen získané body. Ať tedy vyhraje ten, kdo jich bude mít na konci nejvíce. A co se týče zásluh, tak na ty se nehraje. Podívej se na LH, kolikrát letos nedojel ne vlastní vinou. Když se na to podíváš skutečně objektivně, tak musíš uznat, že Alo měl letos neskutečné štěstí, zatímco jeho někteří soupeři naopak neskutečnou smůlu, přičemž právě díky tomu Alo získal svůj původní náskok. Prostě tak jak ten náskok získal, tak o něj zase přišel. A to píšu s tím, že opravdu radost z vedení SV nemám. P.S. Nesnaž se určovat, kdo tady má nebo nemá co dělat. Je to takové... trapné.-
odin
13:40 15.10.2012 77.240.96.XXXV čem měl Alonso štěstí? Uveď příklad. Podle mě jsi napsal pitomost. Alonso letos jezdil velice konzistentně a pokud dojel, tak bodoval. Pouze v Číně se mu to nepovedlo. A tak se spolu s Kimim a Lewisem řadí k pilotům s nejvyrovnanější formou po celou sezónu. Stejně tak mohu napsat, že Alonso měl smůlu, protože dvakrát vypadl ne vlastní zásluhou. Omíláš tu nedojetí LH nevlastní vinou, ale už nechceš vidět, že LH též nedojížděl i vlastní vinou. Alonso vlastní vinou neztratil letos jediný závod. Tak jaképak štěstí?
Ještě jedna poznámka k tvému chápání "objektivity". Je zajímavé, že jsi se před pár měsíci tvrdě zastával Schumachera s pár body na kontě proti Rosbergovi a ostatním pilotům s mnohem větším bodovým ziskem. A dnes tvrdíš pravý opak, sice že nejobjektivnější hodnocení jsou získané body? Nedávno toto tvé objektivní hledisko neplatilo? A dnes platí? Pro mne je to pozoruhodné zjištění názorových kotrmelců u některých jedinců.-
zeto
11:18 17.10.2012 195.113.70.XXXMyslím, že si mě s někým pleteš - MSch jsem se tady ani nikde jinde rozhodně v ničem nezastával. Pokud ano, najdi mi to a dej to sem.
Myslím, že by jsis měl dát pozor, aby ti nepraskla cévka - já jsem nikdy! a nikde! nenapsal, že Alo není dobrý a konzistentní pilot. Ale na čem trvám je to, že svůj náskok získal tím, že jeho hlavní soupeři přestali ne svojí vinou dojíždět. A jinak mi letos ukaž závod, kde Ham nedojel čistě svojí vinou.
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek