DISKUZE K ČLÁNKU De la Rosa: Alonso si zaslouží titul víc než Vettel

Jezdec HRT Pedro de la Rosa věří, že si Fernando Alonso, který včera v Koreji přišel o vedení v šampionátu, zaslouží titul více než Sebastian Vettel.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: De la Rosa: Alonso si zaslouží titul víc než Vettel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 40, poslední 17.10.2012 11:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001040 (Hlasovalo 13 lidí) 15.10.2012 08:13
No a je to tady zase. Kdo si ten titul zaslouzi … »
» uzivatel001040 (Hlasovalo 10 lidí) 15.10.2012 09:03
Jeho rivalove tady na foru nejsou11 Piloti… »
» uzivatel000324 (Hlasovalo 9 lidí) 15.10.2012 08:41
Absolutny suhlas 01 dodo »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Tomur

    Tomur

    188.175.121.XXX
    Kde na to Pedro přišel že do konce zbývá pět závodů? 13

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Pedro nemáš pravdu ! F1 je o voľnej súťaži, nie o zásluhách a ani nie o členstve v jednej strane ! 18

    + 3 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    Pedro Španěl řekl, že nějaký němec je horší jak jeho dobrý kamarád? No to mi vyrazilo dech. 12 Ale respketuju jeho právo na názor.

    + 6 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.22.116.XXX
      Ano je to španěl ale nic na tom nemění že Alonso je lepší jak Vettel

      + 7 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    147.229.208.XXX
    Ok nespochybňujem Alonsov talent ako vyťažiť maximum z minima, ale som zvedavý ako by ťažil maximum napr v takom McLarene keď sa mu pokaží prevodovka alebo keď mu mechanici pokazia závod. Taktiež si nemyslím, že by mal také zlé auto. Podľa mňa bolo Ferrari aerodynamicky pomalšie, ale mechanicky boli na tom lepšie (možno aj vďaka pullrodu vpredu). To znamená, že síce Alonso nebol schopný jazdiť super rýchle kolá, ale jeho auto si vedelo porozumieť s gumami, vedel ich vďaka tomu pošetriť a nikdy sa netrápil s balansom tak ako v ostatných týmoch a to je jeden z faktorov prečo je taký konštatný. Naproti tomu napr. taký McLaren bol aerodynamicky výkonnejší ale po mechanickej stránke boli ako na hojdačke a ich monoposti si niekedy nevedel porozumieť s gumami čo bolo často prisudzované pilotom. Ferrari napr. stavia auto okolo Alonsa u iných týmov sa musia piloti prispôsobiť autu ktoré je postavené skôr neutrálne. Takže je naozaj otázne kto si ten titul zaslúži. Asi naozaj ten kto získa najviac bodov. Čo sa týka Sebastiana, tak Mark ukazuje, že toto auto je za posledné 3 roky najslabšie, takže Seb je v lepšej forme ako keď získal prvé dva tituly a rýchlosť má. Dokazuje to aj minulý rok keď Marka s dominantným autom porazil v celkovom hodnotení Button. Seb má rýchle auto, ale bez jeho extra talentu by z toho titul nebol a rozhodne už robí menej chýb ako v minulosti.

    + 6 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      Vcelku s tebou souhlasím, až na pár detailů. RedBull podle mě též staví auto pro Vettela minimálně stejně, jako Ferrari pro Alonsa. A loni to bylo jednoznačně vidět, když se Webber nedokázal přizpůsobit jejich autu.
      A za další, je jasné, že titul vždy získá nejlepší kombinace pilota a auta, přičemž u toho auta ještě záleží na výkonu, aerodynamice a spolehlivosti a občas zasáhne ještě trocha smůly, nebo naopak štěstí. F1 je kolektivní sport a k vítězství vede pouze jedinečný a bezchybný výkon týmu konstruktérů, vývojářů aerodynamiků, a pilota, který má kolem sebe zase tým stratégů, analytiků, aerodynamiků a ostatních inženýrů. Když tihle všichni odvedou 200%-tní práci, pak pilot zvítězí a tady v diskuzi se mu přisoudí veškeré zásluhy a úsilí ostatních se opomene (jako samozřejmost). Podle mě jsou zásluhy pilotů od dob, kdy na vozy navěšeli antény, přeceňovány.

      + 7 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • RiLCO

    95.103.155.XXX
    Ferrari - "Haló, Magneti Marelli?"
    - Zdravím, tu je Luca di Montezemolo...
    - Máme pre vás tie ložiská do alternátorov.
    - Áno, tie na krátke dojazdy...
    - Fernando skladal, osobne som na to dohliadal.

    + 8 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Rostislav M.

    Rostislav M.

    109.107.201.XXX
    můj názor Jako fanda McLarenu musím říct, že nejvíce si titul zaslouží jezdec (i tým) který bude mít nejvíce bodů na konci sezóny. Nejsem potěšen z toho, že to vypadá zase na Seba, ale....má na to auto a jezdí dobře a když závod vede, tak mu málokdy někdo stačí. Ovšem letos už předvedl, že má i na to, aby bojoval o pozice v poli. Tedy umí i předjíždět a umí si stěžovat a rozčilovat se během závodu. Řekněme to tak, že Seb nám konečně nastavil tu svou pravou lidskou tvář. Bylo na čase, protože dva roky z něj RedBull dělal poloboha.
    Je to smutné, ale já myslím, že letos oba tituly padnou zase do klína RedBullu. Jsme jen rád, že letos už nebyl RedBull tak dominantní a že sezóna byla trošku napínavá.

    + 8 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      si skoro rikam, ze je pro nas fandy Mcl lepsi, ze to hosi podelali uz behem sezony a nemusime se o titul klepat do posledniho zavodu, protoze by to stejne ani tak asi nedopadlo. Jen jsem zvedav, jestli bude pokracovat serie technickych problemu a nejake karamboly a skoncime i v PK az na 4. miste, to by zabolelo.
      Osobne by me zajimalo, jak jsou na tom tymy s rozpocty. Vsude se tvrdi, ze RB utraci mnohem vic nez ostatni a tak bych rad vedel, jestli ta jejich dominance v zaveru sezony je zpusobena prave tim, nebo si za to Mcl muze ciste sam.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Rostislav M.

        Rostislav M.

        109.107.201.XXX
        Dominance je asi shodou všech okolností. Auta se vylepšují pořád, že ano? Ale že by udělal RedBull takový velký krok? Myslím, že spíše porozumněli pneumatikám a prostě nyní se jeden a okruzích, které jim sedí.
        Dle posledního závodu pravda nemůžeme hodnotit McLaren. Lewis měl technický problém a tím likvidoval pneu jako na běžícím pásu, Jensona sejmul Kamui... V Suzuce se možná ukázala forma McLarenu ke konci sezóny. Čtvrté a páté místo. Možná v některém závodu ještě vystrčí jeden z jezdců růžky, to ano. Ale tituly jsou nejspíše už ty tam....bohužel.

        + 1 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          92.62.224.XXX
          Podle mě, je výkonost red bullu daná neschopností FIA postihnout to jejich pohyblivé přední křídlo. Sice s tím přišel mcl, ale newey z toho opět dokázal dostat maximum a pokud jim to FIA urychleně nezatrhne, tak se obávám, že je o titulu rozhodnuto.

          + 5 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • anonym

    88.102.44.XXX
    Promne je už teď Fernando 1 nehledě nato jak to dopadne11 to musí uznat i jeho rivalové že si titul zaslouží víc. Pokud ne tak nejsou objektivní a nemají tu nafóru co dělat. 07

    + 9 / − 19

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001040

      uzivatel001040

      222.153.223.XXX
      Jeho rivalove tady na foru nejsou11 Piloti sem svoje nazory vetsinou neposilaji. Jsou tu jen fandove ruznych tymu a pilotu vice ci mene objektivni...ty patris k tem mene objektivnim, ale nic si z toho nedelej, nemoc to neni03

      + 10 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        88.102.44.XXX
        Rivalama jsem nemyslel nikoho z pilotů ale těch kteří by asi pukli vzteky kdyby vyhrál Fernando a ty jsi ten víc a nebo méně objektivní? aha, promiň ty jsi vlastně asi redbulák. 11 14

        + 5 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001040

          uzivatel001040

          222.153.223.XXX
          Ty to porad nechapes?03 Rekni si svuj nazor, to je ok! Ale nemuzes vzapeti dodat, ze kdo s tebou nesouhlasi nema tu na foru co delat12 Uprimne si myslim ze si to napsal jako ironii ale jestli ne.....tak je mi te lito09

          + 1 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • zeto

      82.145.211.XXX
      Objektivní? Co to znamená? Objektivní hodnocení jsou jen získané body. Ať tedy vyhraje ten, kdo jich bude mít na konci nejvíce. A co se týče zásluh, tak na ty se nehraje. Podívej se na LH, kolikrát letos nedojel ne vlastní vinou. Když se na to podíváš skutečně objektivně, tak musíš uznat, že Alo měl letos neskutečné štěstí, zatímco jeho někteří soupeři naopak neskutečnou smůlu, přičemž právě díky tomu Alo získal svůj původní náskok. Prostě tak jak ten náskok získal, tak o něj zase přišel. A to píšu s tím, že opravdu radost z vedení SV nemám. P.S. Nesnaž se určovat, kdo tady má nebo nemá co dělat. Je to takové... trapné.

      + 14 / − 9

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.96.XXX
        V čem měl Alonso štěstí? Uveď příklad. Podle mě jsi napsal pitomost. Alonso letos jezdil velice konzistentně a pokud dojel, tak bodoval. Pouze v Číně se mu to nepovedlo. A tak se spolu s Kimim a Lewisem řadí k pilotům s nejvyrovnanější formou po celou sezónu. Stejně tak mohu napsat, že Alonso měl smůlu, protože dvakrát vypadl ne vlastní zásluhou. Omíláš tu nedojetí LH nevlastní vinou, ale už nechceš vidět, že LH též nedojížděl i vlastní vinou. Alonso vlastní vinou neztratil letos jediný závod. Tak jaképak štěstí?
        Ještě jedna poznámka k tvému chápání "objektivity". Je zajímavé, že jsi se před pár měsíci tvrdě zastával Schumachera s pár body na kontě proti Rosbergovi a ostatním pilotům s mnohem větším bodovým ziskem. A dnes tvrdíš pravý opak, sice že nejobjektivnější hodnocení jsou získané body? Nedávno toto tvé objektivní hledisko neplatilo? A dnes platí? Pro mne je to pozoruhodné zjištění názorových kotrmelců u některých jedinců.

        + 8 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • zeto

          195.113.70.XXX
          Myslím, že si mě s někým pleteš - MSch jsem se tady ani nikde jinde rozhodně v ničem nezastával. Pokud ano, najdi mi to a dej to sem.03

          Myslím, že by jsis měl dát pozor, aby ti nepraskla cévka - já jsem nikdy! a nikde! nenapsal, že Alo není dobrý a konzistentní pilot. Ale na čem trvám je to, že svůj náskok získal tím, že jeho hlavní soupeři přestali ne svojí vinou dojíždět. A jinak mi letos ukaž závod, kde Ham nedojel čistě svojí vinou.03

          + 1 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama