DISKUZE K ČLÁNKU Lauda dostal radu, aby povyhazoval zaměstnance Mercedesu

Bývalý německý závodník Christian Danner radí Laudovi, aby se zbavil lidí, kteří stojí za vývojem monopostu Mercedes. Podle něj je katastrofální, že Mercedes je stejně rychlý jako Toro Rosso.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Lauda dostal radu, aby povyhazoval zaměstnance Mercedesu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 09.10.2012 22:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000397 (Hlasovalo 9 lidí) 09.10.2012 14:25
Kolbenky versus garážnici. Kolbenky mají výhodu… »
» uzivatel001000 (Hlasovalo 8 lidí) 09.10.2012 14:51
A já ani nevěřím, že by Mercedes postavil… »
» Zix. (Hlasovalo 7 lidí) 09.10.2012 10:58
Má pravdu Ale počkal bych až se dostaví příští… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    77.104.214.XXX
    místo aby se Šumi přizpůsobil Mercedesu, tak se Mercedes musel neustále přizpůsobovat Šumimu,kdyby raději jeli na Rosberga, mohli být už před Lotusem

    + 8 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ja

    95.103.207.XXX
    V Mercedese už netreba nikoho vyhadzovať! Výmena starej hrdzavej brzdy za rýchlika Hamiltona, určite definitívne vyrieš nazavidenia hodnú pozíciu Mercedesu.

    A Lauda by takéto rady nemal brať vôbec do úvahy, lebo prvý kto valetí , môže byť práve on!03 12

    + 6 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000397

    uzivatel000397

    90.178.29.XXX
    Kolbenky versus garážnici. Kolbenky mají výhodu ve větším kapitálu a nevýhodu v malé pružnosti. Svým neosobním charakterem se velké kolbenky začínají více podobat státní firmě než soukromé. Takže takový pružný Redbull je kilometr před Mercedesem a sto metru před Ferrari viděno výsledkem na trati. A Sauber i další se zlomkem kapitálu na úrovni Mercedesu. A vůbec bych se nedivil, kdyby za nějaký rok byl i Caterham mezi nimi. Osobně si myslím, že Mercedes se měl spokojit s úspěšnými motory a zbytek nechat na specializovaných týmech, zatím je to vzhledem k jménu a image značky docela propadák. Nemyslím, že je to v jezdcích.

    + 9 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Zix.

    Zix.

    78.102.229.XXX
    Má pravdu Ale počkal bych až se dostaví příští auto,to se teprv ukáže co postavili Costa,Willis,Bell a další. Navíc určitě se ještě ted tak moc nevyvýjí vůz na rok 2014,pokud tedy nechystaj překvapení jako na rok 2009.

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Niečo na tom pravdy je,... ...lebo vývoj počas sezóny a nasadzovanie noviniek je veľi pomalé v zrovnaní s Mclarenom, Red Bullom, Ferrari a Lotusom. V Mercedese sú tak na úrovni Williamsu a Toro Rosso, čo Christian uviedol celkom trefne. 14

    + 15 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • eR

      62.245.107.XXX
      No a když k tomu připočteme, že se celou zimu zaměřovali na systém, který zrychlí auto jen v tréninku a kvalifikaci, ale v závodech má velmi omezené možnosti použití, tak je jasné proč jsou kde jsou.

      Proto taky nevěřím, že se příští nebo přespříští rok výrazně zlepší, pokud nepřetáhnou nějakého špičkového konstruktéra odjinud.

      + 9 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alosno

Alonso proti většině: Max by se měl v nadávkách krotit

Carlos Sainz s Ferrari SF-24

Ferrari vyřešilo anomálii a je zpět. V Austinu nasadí poslední letošní vylepšení

U Red Bullu bijí na poplach

Překvapení Verstappen s Markem vedli po Singapuru rozsáhlý hovor kvůli výkonu Norrise

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Charles Leclerc v závodě v Monaku

Úvodní trénink v režii Leclerca

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama