DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton na odchodu k Mercedesu, náhradou pro McLaren je Pérez aktualizováno

A je to oficiální. Lewis Hamilton potvrdil přechod k týmu Mercedes, McLaren oznámil svého nového jezdce pro příští rok. Je jím Sergio Pérez.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton na odchodu k Mercedesu, náhradou pro McLaren je Pérez aktualizováno

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 87, poslední 30.09.2012 11:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000532 (Hlasovalo 26 lidí) 28.09.2012 09:52
Peníze až na prvním místě Hamiltona jsem měl rád… »
» Hr3bec (Hlasovalo 26 lidí) 28.09.2012 10:58
Proc? Nechápu, proč ho najednou všichni… »
» Hr3bec (Hlasovalo 22 lidí) 28.09.2012 10:59
Ham přicházel a přichází o tituly hlavně díky… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • anonym

          178.255.168.XXX
          To se pleteš - klíčoví lidé typu Brawna nebo Byrnea přišli do Ferrari až během roku 96. Když se Michael Ferrari v létě 95 upsal, řada lidí to tehdy opravdu nechápala. Nikdo neměl křišťálovou kouli, aby věděl, co bude za rok nebo za dva.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • anonym

        78.45.20.XXX
        Ale tam přestoupila půlka týmu a ne samotný jezdec :-)

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • eR

      62.245.107.XXX
      No v roce 2014 bude mít McLaren ten samý motor jako Mercedes, takže nevidím důvod, nějakého zázračného zlepšení Mercedesu ve srovnání s McL.

      Konec konců, když se podíváme na historické tabulky, tak se nějaké revoluční změny v rozložení sil v posledních letech moc neodehrávaly. Jediným šokem byl Brawn, ale když vyšlo najevo, že to auto připravovali přes rok a půl, tak je jasné, že taková situace se hned tak opakovat nebude.

      Někteří komentátoři třeba mluví o tom, že Sauber má letos jeden ze 3 nejrychlejších monopostů. A přitom se podívejte na pohár konstruktérů a pohár jezdců kde jsou. S takovým autem by měli mít daleko víc bodů. Ale je to taky o stájí, organizaci a závodní strategii.

      Já například nevím, co si mám myslet o inženýrech Mercedesu, kteří celou zimu věnovali tomu, že dělali systém zrychlující auto v tréninku a kvaldě, místo aby se zaměřili na výkonnost formule v závodech. Od takových lidí já tedy nějaký revoluční skok ve výkonu neočekávám.

      Nicméně Lewis tu změnu potřeboval. Člověk si většinou uvědomí co ztratil až to ztratí. Od malička jezdil za McL a v každé kategorii měl formuli s kterou mohl vyhrát. Teď vsadil na příslib Mercedesu, že se zlepší, ale i kdyby se to nepodařilo, tak za 2-3 roky může odejít jinam, bohatší o novou zkušenost.

      + 14 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        88.102.119.XXX
        "Konec konců, když se podíváme na historické tabulky, tak se nějaké revoluční změny v rozložení sil v posledních letech moc neodehrávaly." - nejen Brawn, ale třeba také RBR. A s každou větší změnou technických pravidel to teoreticky může být kdokoliv (samozřejmě s příslušným finančním zajištěním).

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • eR

          62.245.107.XXX
          RedBullu trvalo 5 let než mohl bojovat o titul. A auto měli dobré až ve 2.polovině sezóny 2009 a o titul od začátku sezóny bojovali až v roce 2010, kdy postavili auto na základech RB5, které bylo na konci roku 2009 nejlepším ve startovním poli. V letech 2010-11 vytěžili z té formule, jejíž základ padl už koncem roku 2008 maximum. Všechny RedBully až k RB8 jsou pouze evolucí RB5 nasazeného v 2009.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • zeto

            88.102.119.XXX
            Já tu historii znám, ale nějak nechápu, co to mění na tom, co jsem napsal. Od roku 2014 se opět radikálně mění pravidla, takže stát se může úplně cokoliv. Jo že příští rok to asi na titul nebude, to se dá očekávat, ale co bude potom, to předpovědět netroufám. Viz právě BGP.

            + 4 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • eR

              62.245.107.XXX
              No psal jsem o revoluci a RBR je dle mého klasický příklad evoluce, kdy tým postupně každým rokem zlepšuje auto, jehož základ je navržen léta zpátky.

              RedBullu se totiž RB5 povedlo a mohli na něm začít stavět. Kdežto Mercedes nemá na čem stavět protože letošní model nic moc nejede a od příštího roku bude zakázaný i ten systém na kterém si, ze začátku sezóny, tak zakládali.

              Prostě nevěřím, že je nějaká větší pravděpodobnost, že by zrovna Mercedes na změně pravidel vydělal. Nemám totiž pocit, že by se Mercedes za poslední 3 roky nějak výrazně posunul, což může o kvalitě inženýrů pracujících na návrhu vozu mnohé vypovídat. A kde není kvalita, tam můžeme jen těžko čekat revoluční nápady v roce 2014.

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                178.255.168.XXX
                Jaká byla pravděpodobnost, že se tragická Honda vyšvihne zničehonic k titulu? Voilá, stačila větší změna v parvidlech a exhodový Brawn ho získal. Takže nikdy neříkej nikdy, když mají přijít větší změny. 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Majky

    78.102.82.XXX
    :) McL si měl v roce 2007 vsadit na Alonsa. Investice do Hamiltona se jim tolik nevyplatila.

    + 20 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Hr3bec

      Hr3bec

      78.80.38.XXX
      Ham přicházel a přichází o tituly hlavně díky chybám týmu. A poslední dobou to vypadá jako za doby Kimiho...auto na titul jen spolehlivost na kočku.

      + 22 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        193.179.208.XXX
        2007 prisel o titul ciste vlastni vinou kdy v Cine vyjel do sterku protoze uz jel na hadru a v Brazilii spanikaril a pomackal spatne tlacitka v prvnim kole.

        2010 to je 50 - 50. Prisel o 18 bodu v Barcelone, prevodovka v Madarsku 3. misto, ale pak v Monze nesmyslne v prvnim kole skoncil kdyz se cpal pred Massu a taky Singapur, kdy ho ale podle me sejmul Webber a Lewis v tom nesl hodne maly dil viny.

        Vice sezon, kdy mohl bojovat zatim nebylo, az na tu letosni, kdy ho o body pripravuje hlavne tym a smula na mlade horlive paka. Ale je to jeho prvni sezona, kdyz muzes pouzit slovo "hlavne", neni to zadne pravidlo 03

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Omni

      88.103.99.XXX
      Kdyby vsadili na jednoho z nich, tak by ten titul vyhrál. Nevsadili na nikoho a dopadlo to jak to dopadlo...

      + 6 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Gustav Anděl

    Gustav Anděl

    93.99.99.XXX
    MCL Fan Palec dolů Lewisi...02 a kup si nějaké drahé sladklé lízátko, ať máš pěkný den. Nic proti Mercedesu.

    + 7 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Tomur

    Tomur

    188.175.121.XXX
    Hamilton podepsal Mercedesu [odkaz na stránku]

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Honza

    46.13.18.XXX
    Když přišel do F1, měl jsem ho rád. Ale stal se z něj neskutečný frajírek, který si myslí, že mu svět leží u nohou. Pokud si myslí, že s Mercedesem získá titul, ať si klidně jde. Stejně mu jde jen o prachy. A protože fandím týmu víc než jednotlivci, pak Jenson a Sergio 01

    + 22 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    88.103.180.XXX
    Klídek ještě nic není oficiální.

    + 1 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000324

    uzivatel000324

    80.242.32.XXX
    Perez Tak Perez je uz potvrdeny na budci rok do Mclarenu. 04

    dodo

    + 8 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000532

    uzivatel000532

    89.24.8.XXX
    Peníze až na prvním místě Hamiltona jsem měl rád, ale tímto krokem dokáže celému světu to, že pro něj není podstatný sport a jeho výsledek, ale že mu jde pouze o peníze. S McLarenem mohl bojovat každou sezonu o titul, po přestupu se může začít modlit, aby se dostal aspoň na podium. Na druhou stranu jestli půjde Perez do McLarenu, myslím že se bude na co koukat a dostane místo, kterýho si Hamilton neváží 04

    + 26 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000324

      uzivatel000324

      80.242.32.XXX
      Ale prosim ta. Tak isto moze zaziarit aj v Mercedese. Co ak bude od sezony 2014 mercedes koli motorom na spici? Neverim ze to je len o peniazoch...

      dodo

      + 15 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        88.103.180.XXX
        O pěnězích to je. Dobrý motor sám o sobě vítězné auto nedělá. Zatím ho postavit Merc neumí. A ještě chvíli umět nebude ale i kdyby MSC skončil bude tam jako poradce a že kdyby ho vystřídal kvalitní pilot je jen dobře. Škoda ale když se tak stát muselo tak raděj někdo kvalitní. Mohlo by tato kombinace auto přinest.

        + 5 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alosno

Alonso proti většině: Max by se měl v nadávkách krotit

Carlos Sainz s Ferrari SF-24

Ferrari vyřešilo anomálii a je zpět. V Austinu nasadí poslední letošní vylepšení

U Red Bullu bijí na poplach

Překvapení Verstappen s Markem vedli po Singapuru rozsáhlý hovor kvůli výkonu Norrise

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Charles Leclerc v závodě v Monaku

Úvodní trénink v režii Leclerca

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama