DISKUZE K ČLÁNKU Jan Charouz vyhrál vytrvalostní závod v Silverstone

Jan Charouz startující s britským týmem ADR-Delta ve čtvrtém podniku FIA World Endurance Championship s prototypem kategorie LMP2 se na okruhu Silverstone radoval z vítězství ve své kategorii. Úspěch s ním sdílejí také John Martin a Tor Graves, s nimiž se střídal za volantem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jan Charouz vyhrál vytrvalostní závod v Silverstone

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 31.08.2012 00:43 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 13 lidí) 27.08.2012 14:47
250 000,- Kč »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 27.08.2012 15:13
» odin (Hlasovali 3 lidé) 29.08.2012 09:38
Tvoje důvody jsou sice pochopitelné, ale proč z… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    205.127.250.XXX
    Soudruzi jsou furt u moci, ti co si nakradli nejvic jsou na tom dneska nejlip.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Zix.

    Zix.

    78.102.229.XXX
    Antonín Charouz Smým se jen zeptat v jakém šampionátu to přesně vyhrál? Myslel sem že ve WTCC jak to byl v roce 1987 jedinej ročník na dlouhou donu,ale tam nevyhrál.
    Kde teda pls?

    Jinak je dobře že Honza je zpátky u aut kde mu to jde mnohem líp než s formulema. :)

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Je to zmíněno v úvodu, jedná se o nový šampionát FIA - World Endurance Championship, Honza nastoupil v kategorii LMP2. Více info o WEC zde: [odkaz na stránku]

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Zix.

        Zix.

        78.102.229.XXX
        Já to chápu moc dobře,ale zajímá mě kde přesně vyhrál Antonín Charouz.
        V článku je "ve své kategorii při Mistrovství světa cestovních vozů v Brně.",což by podle mělo bejt ve WTCC a co sem koukal tak ten rok tam ani žádnej Čech nejezdil. A ani World Sportscar Championship to neni,aspon né v roce 1987.

        Tak mě zajímá kde(v jakym šampionátu) přesně vyhrál ten závod.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          78.157.160.XXX
          Aha, Antonín.. OK, ten tehdy vyhrál v novém mistrovství světa cestovních vozů v Divizi 1 s Toyotou Corollou GT1600.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Zix.

            Zix.

            78.102.229.XXX
            Takže ve WTCC v nějaké vedlejší třídě,jako je/bylo v Le Mans LMP2,GT1,GT2 apod. ? A nezapočítávalo se to nejspíš do hlavního šampionátu WTCC že?

            Doufám že to už chápu dobře. :D

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr

              Petr

              78.157.160.XXX
              Abych byl upřímný, tak z hlavy nevím, jak se tehdy ty série dělily, mě zajímala pouze F1. Musel bych googlit.. což už zvládne kdokoliv 03

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Zix.

                Zix.

                78.102.229.XXX
                Zase tolik mě to nezajímá,ale prostě mě jenom zajímalo v jakej sérii ten závod vyhrál a že to bylo MS.

                Prostě teda bylo ve WTCC víc lig a Charouz byl v 1 z vítěz jako je ted Honza(taky vyhrál "jen" LMP2 a né LMP1).
                ... v hlavním WTCC sem koukal a nebyl ani žádnej Čechoslovák(aspon teda co bodoval a kdyby Charouz vyhrál tak by tam byl ... wikipedia :D)

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Jan.

    Jan.

    217.115.246.XXX
    Mazec! Dobře oni! 01

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Zlobivý veterinář

    88.81.73.XXX
    Kolik za to dostala redakce chechtáků? 12

    + 4 / − 15

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      250 000,- Kč

      + 13 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        109.81.245.XXX
        11 Nj, na blbou otázku blbá odpověď.

        + 11 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          03

          + 5 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mynona

            165.72.200.XXX
            Napsal jsem, že bych neměl žaludek brát od takových lidí peníze a hle příspěvek smazán. Vidím, že dnes jsou peníze víc než kdysi stranická knížka. 09

            + 0 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr

              Petr

              78.157.160.XXX
              Chytl ses toho nesmyslu, který uvedl "inteligent" před tebou (mj. již několikrát sliboval, že se tady neobjeví, a jak už to bývá, je našim nejvěrnějším čtenářem -> satisfakce) a měl jsi naznačovat, že redakce přijala úplatek, navíc jako anonym - nediv se, že to admin smazal. Každému normálnímu člověkovi je jasné, že nám týmy, piloti či jejich management za články neplatí - nic jsme za to samozřejmě nedostali. Ani od Ferrari za ten o Alonsovi. 04

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                165.72.200.XXX
                Špatně si to pochopil. Já jen nemůžu zkousnout oslavné články pana tuneláře Charouze. Chápu, že v téhle republice je normální krást, ale ještě zloděje oslavovat ? Prostě těch pár miliard co Charouz "odklonil" z IPB zatáhli občané naší kotliny v rámci sanace bank, takže i zdejší čtenáři slušně přispěli. Každý občan této země mu cca. 500,- přispěl na to, aby si mohl kupovat jízdy ve formuli. Zloděj Charouz si pak založil druhou společnost, která si pak za zlomek ceny odkoupila od státu Charouzovi "nepovedené investice" (čti tunel) v IPB. Což znamená, že už nikomu ty peníze vracet nemusí. Nicméně, že se jedná o podvod, za který by měl v právním státě už dávno sedět o tom žádná.

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Petr

                  Petr

                  109.81.245.XXX
                  V tom případě jsem tě špatně pochopil, nebyl jsem sám. Za sebe se ti omlouvám - příště by ale bylo lepší, kdyby ses podepsal - pod "anonymem" se zde často objevují jen proovkace, nadávky, lži atd., které tady nepatří (jinak nám samozřejmě anonymní příspěvky nevadí, jinak bychom je neumožňovali - jen já osobně na ně obvykle nereaguji: podepsat se podle mě není problém, pokud nemám nekalé úmysly typu plivnout a utéct).

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • mynona

                    165.72.200.XXX
                    Nerad se registruji, pokud to není nutné, zvláště pokud je vyžadována email. adresa. Je fakt, že mám jednu adresu special pro registrace, ale když tam musím vlézt tak je to spamoviště nejvyššího kalibru.

                    Nic nemám proti těmto stránkám, jinak bych tu ani nelezl. Naopak jsem udiven, nejen nad tvými znalostmi o formulích ale hlavně kde bereš zdroje informací, převážně těch technických.

                    Ale musím u své reakci přiznat, že jsem předopokládal, že mr. Tunel je částečný sponzor těchto stránek, tak jsem si to spojil s článkem. Pokud si to nepletu s nějakou konkurencí tak se zde objevoval někde na banneru. Ale mohu se mýlit.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Petr

                      Petr

                      109.81.245.XXX
                      K té registraci: nechápu, proč ti to vadí, pokud si u nás spokojený - bojíš se tedy spamu? Já myslím, že na to pak třeba zbytečně trochu doplácíš vzhledem k tomu, jaké výblitky některých anonymů tady občas řešíme - já mám pak žel tendenci házet je všechny do stejného pytle a ignoruji je, admin se s nimi při mazání taky obvykle nepárá.

                      Přijde mi to pak i trochu nefér - ty mě znáš a víš o mě vše, já tebe ne (možná odjinud jo a chceš zůstat v anonymitě?) a tykáš mi. Ale nic zásadního - jak už jsem napsal: anonymy jsem na požadavek čtenářů umožnili, nevadí mi, ale já budu raději komunikovat s registrovanými.

                      K tvé poslední poznámce: Reklamy tady je spousta, to přece neznamená, že nás všichni sponzorují. Jestli tady byl nějaký banner od někoho z Charouzů, to nevím, ale našimi sponzory nejsou.

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.96.XXX
                  Tvoje důvody jsou sice pochopitelné, ale proč z toho viníš redakci F1news? Nebo respektive proč obviňuješ redakci, že bere úplatky za články? Vždyť je to nelogická pitomost. Jestliže Charouz vyhraje nějaký závod, tak to patří na stránky českých médií zabývajících se motorismem. Podle mne je to vpořádku. Z mého pohledu bys mohl psát svá podezření , kdyby tu byl každý týden článek o Charouzovi a jeho rodině informující o brvě jeho nového auta, jeho přítelkyni atd. Což není. Redakce jim žádnou reklamu nedělá. A že v rámci profesionálního zpravodajství informují o úspěších českého motorismu je OK.
                  Jinak s tebou souhlasím. Antonín Charouz je zloděj!!!

                  + 3 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama