DISKUZE K ČLÁNKU Alonso: Největší hrozbou je Hamilton a Vettel

Fernando Alonso se domnívá, že jeho největšími rivaly v boji o titul jsou Lewis Hamilton a Sebastian Vettel.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso: Největší hrozbou je Hamilton a Vettel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 20.08.2012 07:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001000 (Hlasovalo 9 lidí) 19.08.2012 20:39
No... než napíšeš takto kvalifikovaný a… »
» McMatej (Hlasovali 5 lidé) 19.08.2012 21:23
Já už mu to taky psal i s odkazy na počty… »
» Rostislav M. (Hlasovali 4 lidé) 20.08.2012 07:34
můj názor Dle mého názoru je to pouze Fernandova… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Rostislav M.

    Rostislav M.

    109.107.201.XXX
    můj názor Dle mého názoru je to pouze Fernandova doměnka, protože musel něco říct. Myslím, že tímto podceňuje Kimiho i Marka. Nikdo totiž neví jak se bude vyvíjet zbytek sezóny. Letos je to často totiž o práci s pneumatikami než o nejrychlejším vozidle a proto bych ani nezkoušel uhádnout vítěze další velké ceny. Prostě budu překvapen tak jako po zbytek sezóny.

    + 4 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • fjenda

    89.24.88.XXX
    Haf Jen aby Fernanda nepřekvapil Webber anebo KIMI!14

    + 7 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kimi

      94.113.190.XXX
      Webber těžko. To spíš Ham, Seb nebo Kimi. S Webberem se moc nepočítá... navíc poslední závody mu to moc nejede...

      + 4 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    80.251.252.XXX
    Myslim ze nejvetsi souper bude Kimi na Lotusu ti maji nejrychlejsi auto za vsech podminek a k tomu nasadi dvojte DRS na trate (Spa,Monza ) kde to bude prinosne 12 takze verim Lotusu ikdyz vse se rychle muze zmenit

    + 8 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    93.99.142.XXX
    Vozy MCL jsou za stálých podmínek nejrychlejší.

    + 7 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      94.113.190.XXX
      To bych neřekl. Nejrychlejší auta má za stálých podmínek Lotus. Ale McLaren je těsně za ním. Pak až RB a Ferrari. 03

      + 7 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.22.116.XXX
        Za jakých podmínek?
        Nikdo nemůže říct že je nejrychlejší, každému auto funguje v jiném režimu.

        + 5 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          94.113.190.XXX
          za normálních, čili za sucha a bez SC 03

          + 5 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.22.116.XXX
            stálé neznamená normální. McLaren a Lotus fungují dobře pouze za extrémního horka a sucha.

            + 7 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • anonym

              93.99.142.XXX
              Já bych řekl,že car má po nové úpravě nejrychlejší MCL,ale Lotus dokáže zase velmi dobře pošetřit pneu.

              Trochu se divím,že MCL udělalo vůz čistě pro Hamiltona,tedy,že zvolilo nos bez hrbolu a tím pádem na předku se hůře zahřívají pneumatiky,tento styl sedí Hamiltonovi,protože jeho styl je přetáčivý v zatáčkách a tím pádem zahřívá lépe pneu,kdežto Button má daleko čisčí styl a tím pádem má při tomto provedení vozu problémy se zahříváním pneu.

              Přesto,že pro tuhle sezónu MCL dal za týmovou jedničku Buttona udělali vůz na styl Hamiltona,Button navíc v předchozích letech Hamiltonovi za stejných podmínek ujížděl.

              Takže zase nějaké nefér protlačování a zvýhodňování Hamiltona v MCL pokračuje.

              Už to,že Hamilton přišel do MCL aniž by něco ukázal v F1 a hned by v MCL je divné a ty věci co prováděl HAmilton s MCL Alonsovi jsou ještě podivnější.Úprava vozu Alonsa před závodem bez svolení,Hamilton měl dříve k dispozici vylepení vozu než Alonso a to,že Hamilton měl možnost natestovat na novém typu pneumatik stísíce hodin a když se vezme v potaz,že Alonso jezdil v Renaultu s jinou značkou a s úplně jiný typem a jak se ví pneu a aerodinamika je v F1 to nejdůležitější a tímto způsobem se snažili Alonsovi zlomit vaz a udělat z Hamiltona hrdiny, je jasné,že vedení MCL a Dennis nadržovali a zvýhodňavali Hamiltona,navíc v té době Hamiltonůj otce dělal pro MCL,tak se mraky protekce dalo čekat.

              + 10 / − 14

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Kimi

                94.113.190.XXX
                Přesně tak. Alonso udělal chybu, že do toho McLarenu vůbec přestupoval. Měl si počkat celou dobu u Renaltu na ten přestup do Ferrari. Ale aspoň víme, co byl Dennis a McLaren zač. 03

                + 9 / − 7

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • uzivatel001000

                uzivatel001000

                46.39.185.XXX
                No... než napíšeš takto kvalifikovaný a nepochybně pravdivý příspěvek, chtělo by to zapojit pár mozkových závitů.
                Píšeš natestovaných TISÍCE hodin. Čili alespoň dva tisíce, ne-li více. Když si vezmu kalkulačku, tak mi vychází za rok nějakých 260 pracovních dní. Tomu by odpovídalo více než 7,5h denně testování pneumatik.
                To myslíš vážně??? 02

                + 9 / − 8

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • McMatej

                  McMatej

                  81.201.60.XXX
                  Já už mu to taky psal i s odkazy na počty odtestovaných kol a pořád pindá. Ale na to už jsme zvyklí. 04

                  + 5 / − 10

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • anonym

                  93.99.142.XXX
                  No dobrá místo hodin to jsou km a to více jak 16000km takže dvě cesty do Ameriky,to je slušný ne,Alonso předtím jezdil na hranatějších Michelinech několik let a pak přesedlal na nový Bridgestone na kterých Hamilton zadřel 5 motorů a zničil tři vozy než dosáhl 16000 hod.

                  + 6 / − 7

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama