DISKUZE K ČLÁNKU Pirelli: Válka pneumatikářů F1 neprospívala
Šéf Pirelli pro motorsport, Paul Hembery, řekl, že si není jistý, jestli by jeho firma chtěla zůstat v F1, kdyby se do ní měla vrátit válka několika výrobců pneumatik.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Pirelli: Válka pneumatikářů F1 neprospívala
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000397
(Hlasovali 5 lidé)
04.08.2012 10:01
Taky názor. Jednou někdo vysloví i názor, že… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Eddmund
14:08 04.08.2012 88.146.243.XXXjako všichni bych si příl neomezené testování a válku pneumatikářů třetí auto a vechny ty věci jako dřív. Ale vím že to nejde přesto dle mého názozu to částečně možné je a to větší volností dal bych týmům na sezonu 12 motorů(10 na závody a dva na testování) 20 testovacích dní(rozdělených dopoledne odpoledne kdyby rozbyli auto nebo se zvrtlo počasí aby nepřišli o celý den ale jen o číst) 5 převodovek jejichž uspořádání převodů by bylo pevné a každý pilot by si mohl vybrat 4 závody kde by mohl mít náhradní auto(stejně týmy mají třetí šasi ktaré by jako nouzové stačilo tak by to nebyli výdaje nevíc) a tohle by byly jejich možnosti které by během roku mohli využít jak by chtěli a ja každém by záleželo kdy nasadí své motory at si zavíkend použije třeba 8 motorů a na týmu by záleželo jestli všechny testy využijí na začátku sezony nebo si něco nechají na její průběh a v průběhu by se jen nesmělo testovat na závodních okruzích jinak at si jezdí kde chtětí ...-
uzivatel000792
08:31 06.08.2012 213.160.177.XXXNemozes mat prevodovky s pevne usporiadanymi prevodmi. Prevody z Australie ti napriklad nebudu fungovat v Malajzii alebo v Silverstone, nehovoriac o Madarsku ci Monaku. To by ti len naklady zvysilo, pretoze by si znicil auta.
A co ak si obaja piloti timu vyberu Monako ako preteky, kde chcu mat nahradne auto? Takto musi tim tahat az 4 auta. To moze byt aj kamion navyse. A ak sa tak rozhodnu vsetci pretekari? Kam tie auta potom daju v tak malom paddocku?
-
uzivatel000299
10:57 04.08.2012 89.103.75.XXXF1 Kéž by se vrátilo tankování během závodu neomezené testování válka pneumatikářů výměna motoru během víkendu bez trestu nebo dvě auta na víkend. Jedno auto rozbijete v tréninku skočíte do druhýho a můžete pokračovat v tréningu. Zlaté časy.-
uzivatel000792
08:32 06.08.2012 213.160.177.XXXLen to by nikto financne neustal. To by uz potom sutazilo mozno Ferrari samo so sebou a mozno ani to nie.
-
-
uzivatel000397
10:01 04.08.2012 90.178.29.XXXTaky názor. Jednou někdo vysloví i názor, že válka výrobců motorů nebo automobilek také formuli neprospívá.
Každý má právo na svůj názor, sám jej nikomu neberu. Můj je ale ten, že současná formule je méně o sportu a více o taktice a schopnostech se přizpůsobovat tomu, co gumaři vytvoří. Takže závod se částečně podobá ekorallye, kde každý kalkuluje, jak ušetřit gumy v tréningu a jak s nimi hospodařit v závodě a vyhraje ten kdo to více umí. Nemá to ani sebemenší návaznost na sériové použití v běžném provozu, je to odtržená samoúčelná záležitost.
Můj skromný názor je, že by měly být předepsané gumu s větší životnosti, tak jak jsou s větší životnosti motory, převodovky....
A hlavně by měla být konkurence a to i za cenu podmínky, že by výrobci museli povinně poskytovat pneu každému týmu který uzná za vhodné co obut. Aby nějaký preferovanější závodník neměl lepší speciály a ostatní ne. -
jiras
08:35 04.08.2012 89.102.75.XXXPirelli Hlavně by mohli něco udělat s těmi žmolky kolem ideální stopy. Na některých okruzích to znamená, že nelze ani vyjet mimo ideální stopu, jak je tam černo. Co odolnější materiál ve slabší vrstvě?
Ani politika sbližování směsí není moc pochopitelná. Čím bližší si směsi budou, tím méně je potřebujeme 4. -
MyMiho
22:22 03.08.2012 88.103.221.XXXdovoluji si oponovat Citace : kecy...když vidím gumy od Pirelli, tak si nejsem jist, zda jsou schopni vůbec dělat stejné gumy pro všechny.Co kus to originál. To snad nemysliš ani vážně?! Přál bych ti vidět ten výzkum a technologie. To co jsi vypustil, může napsat jen totální tech. analfabet. Nemáš páru. Co kus to originál To by si nemohli dovolit ani gumách pro civil. -
GRAHAM
21:10 03.08.2012 46.135.6.XXXBylo to jinak Typické PRkecy s tím Indianapolisem.Bylo to jinak.Bridgestone dodával i pro jiné serie gumy a dotyční měli na tomto okruhu nejdříve testy.Protože byl před tím udělán novej koberec po celém okruhu, tak po půlhodině zjistili, že mají gumy v čoudu a museli je pro tento okruh upravit pro následný závod(nejelo se hned), což udělali.Takže tím dostali "echo" i pro F1 , měli data, takže se připravili.Michelin data neměl a tak to dopadlo jak dopadlo.Kdyby Bridge data neměl, dopadl by stejně.Takže kecy...když vidím gumy od Pirelli, tak si nejsem jist, zda jsou schopni vůbec dělat stejné gumy pro všechny.Co kus to originál.Já bych pro soutěž byl, ale s podmínkou že by si každej mohl vybrat gumy jaký by chtěl, závod od závodu.Je ale jasný, že by to bylo drahé...-
Tomur
10:26 04.08.2012 188.175.121.XXXJe sice pravda, že u Bridgestone měli na rozdíl od Michelinu aktuální informace o novém povrchu trati v Indianapolis, ale přesto to byl výsledek tlačení na technologické hranice výkonnosti pneumatik. Nakonec by stejně některá z konkurenčních firem zjistila, že se jí nevyplatí cpát do vývoje gum tak obrovské prachy -
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek