DISKUZE K ČLÁNKU Pirelli: Válka pneumatikářů F1 neprospívala

Šéf Pirelli pro motorsport, Paul Hembery, řekl, že si není jistý, jestli by jeho firma chtěla zůstat v F1, kdyby se do ní měla vrátit válka několika výrobců pneumatik.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pirelli: Válka pneumatikářů F1 neprospívala

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 07.08.2012 04:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jiras (Hlasovalo 9 lidí) 04.08.2012 08:35
Pirelli Hlavně by mohli něco udělat s těmi… »
» uzivatel000397 (Hlasovali 5 lidé) 04.08.2012 10:01
Taky názor. Jednou někdo vysloví i názor, že… »
» uzivatel000299 (Hlasovali 4 lidé) 04.08.2012 10:57
F1 Kéž by se vrátilo tankování během závodu… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Eddmund

    88.146.243.XXX
    jako všichni bych si příl neomezené testování a válku pneumatikářů třetí auto a vechny ty věci jako dřív. Ale vím že to nejde 09 přesto dle mého názozu to částečně možné je a to větší volností dal bych týmům na sezonu 12 motorů(10 na závody a dva na testování) 20 testovacích dní(rozdělených dopoledne odpoledne kdyby rozbyli auto nebo se zvrtlo počasí aby nepřišli o celý den ale jen o číst) 5 převodovek jejichž uspořádání převodů by bylo pevné a každý pilot by si mohl vybrat 4 závody kde by mohl mít náhradní auto(stejně týmy mají třetí šasi ktaré by jako nouzové stačilo tak by to nebyli výdaje nevíc) a tohle by byly jejich možnosti které by během roku mohli využít jak by chtěli a ja každém by záleželo kdy nasadí své motory at si zavíkend použije třeba 8 motorů a na týmu by záleželo jestli všechny testy využijí na začátku sezony nebo si něco nechají na její průběh a v průběhu by se jen nesmělo testovat na závodních okruzích jinak at si jezdí kde chtětí ...

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Eddmund

      88.146.243.XXX
      bych zapoměl válka pneumatik klidně ale tanovyl bych maximální výrobní náklady na sadu pneumatik a o omezil fond na vývoj aby soutěžili kdo za stejné peníze vyrobý lepší pneumatiku

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000792

      uzivatel000792

      213.160.177.XXX
      Nemozes mat prevodovky s pevne usporiadanymi prevodmi. Prevody z Australie ti napriklad nebudu fungovat v Malajzii alebo v Silverstone, nehovoriac o Madarsku ci Monaku. To by ti len naklady zvysilo, pretoze by si znicil auta.

      A co ak si obaja piloti timu vyberu Monako ako preteky, kde chcu mat nahradne auto? Takto musi tim tahat az 4 auta. To moze byt aj kamion navyse. A ak sa tak rozhodnu vsetci pretekari? Kam tie auta potom daju v tak malom paddocku?

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Tomur

        Tomur

        188.175.121.XXX
        nevidím jediný důvod, proč by převodovky nemohly mít pevné převody a už vůbec mi není jasné co by mělo ničit auta. Teda pokud tým jako výchozí převody nezvolí ty z Monaka 03

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000299

    uzivatel000299

    89.103.75.XXX
    F1 Kéž by se vrátilo tankování během závodu neomezené testování válka pneumatikářů výměna motoru během víkendu bez trestu nebo dvě auta na víkend. Jedno auto rozbijete v tréninku skočíte do druhýho a můžete pokračovat v tréningu. Zlaté časy.01

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000397

    uzivatel000397

    90.178.29.XXX
    Taky názor. Jednou někdo vysloví i názor, že válka výrobců motorů nebo automobilek také formuli neprospívá.
    Každý má právo na svůj názor, sám jej nikomu neberu. Můj je ale ten, že současná formule je méně o sportu a více o taktice a schopnostech se přizpůsobovat tomu, co gumaři vytvoří. Takže závod se částečně podobá ekorallye, kde každý kalkuluje, jak ušetřit gumy v tréningu a jak s nimi hospodařit v závodě a vyhraje ten kdo to více umí. Nemá to ani sebemenší návaznost na sériové použití v běžném provozu, je to odtržená samoúčelná záležitost.
    Můj skromný názor je, že by měly být předepsané gumu s větší životnosti, tak jak jsou s větší životnosti motory, převodovky....
    A hlavně by měla být konkurence a to i za cenu podmínky, že by výrobci museli povinně poskytovat pneu každému týmu který uzná za vhodné co obut. Aby nějaký preferovanější závodník neměl lepší speciály a ostatní ne.

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Inkognito

      78.157.167.XXX
      Daleko zajimavější závody by byly kdyby zase povolili tankování

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • jiras

    jiras

    89.102.75.XXX
    Pirelli Hlavně by mohli něco udělat s těmi žmolky kolem ideální stopy. Na některých okruzích to znamená, že nelze ani vyjet mimo ideální stopu, jak je tam černo. Co odolnější materiál ve slabší vrstvě?

    Ani politika sbližování směsí není moc pochopitelná. Čím bližší si směsi budou, tím méně je potřebujeme 4.

    + 9 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    88.80.244.XXX
    . Pirelli plače za hlbokým socializmom, kedy bola konkurencia nahradená riadením chytrákov zhora.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • MyMiho

    88.103.221.XXX
    dovoluji si oponovat Citace : kecy...když vidím gumy od Pirelli, tak si nejsem jist, zda jsou schopni vůbec dělat stejné gumy pro všechny.Co kus to originál. To snad nemysliš ani vážně?! Přál bych ti vidět ten výzkum a technologie. To co jsi vypustil, může napsat jen totální tech. analfabet. Nemáš páru. Co kus to originál 18 To by si nemohli dovolit ani gumách pro civil.

    + 11 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    46.135.6.XXX
    Bylo to jinak Typické PRkecy s tím Indianapolisem.Bylo to jinak.Bridgestone dodával i pro jiné serie gumy a dotyční měli na tomto okruhu nejdříve testy.Protože byl před tím udělán novej koberec po celém okruhu, tak po půlhodině zjistili, že mají gumy v čoudu a museli je pro tento okruh upravit pro následný závod(nejelo se hned), což udělali.Takže tím dostali "echo" i pro F1 , měli data, takže se připravili.Michelin data neměl a tak to dopadlo jak dopadlo.Kdyby Bridge data neměl, dopadl by stejně.Takže kecy...když vidím gumy od Pirelli, tak si nejsem jist, zda jsou schopni vůbec dělat stejné gumy pro všechny.Co kus to originál.Já bych pro soutěž byl, ale s podmínkou že by si každej mohl vybrat gumy jaký by chtěl, závod od závodu.Je ale jasný, že by to bylo drahé...

    + 8 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Tomur

      Tomur

      188.175.121.XXX
      Je sice pravda, že u Bridgestone měli na rozdíl od Michelinu aktuální informace o novém povrchu trati v Indianapolis, ale přesto to byl výsledek tlačení na technologické hranice výkonnosti pneumatik. Nakonec by stejně některá z konkurenčních firem zjistila, že se jí nevyplatí cpát do vývoje gum tak obrovské prachy 04

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        88.80.244.XXX
        Keď je pre nich vývoj drahý, tak by mali prejsť na vyšívanie kapesníkov.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama