DISKUZE K ČLÁNKU Domenicali: Ferrari hledá týmovou dvojku
Stefano Domenicali poprvé otevřeně promluvil o tom, o čem se v paddocku mluví již dlouho a sice, že jeho tým k Fernandu Alonsovi hledá ideální týmovou dvojku.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Domenicali: Ferrari hledá týmovou dvojku
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000635
(Hlasovalo 12 lidí)
01.08.2012 16:12
dvojku já bych to šel dělat hned!!! Za 100000,-… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000729
17:56 03.08.2012 94.113.210.XXX... Ferrari mělo hned v úvodu sezóny sáhnout po Rosbergovi a nabídnout mu smlouvu.-
odin
11:15 12.08.2012 77.240.96.XXX...a Massu do Mercedesu k Schumacherovi v bláhové naději, že nebude dělat ze sedminásobného mistra světa tajtrdlíka... To nemyslíš vážně? Pokud vím, tak Massa měl v té době platnou smlouvu, stejně jako Rosberg. A vyplácení těchto dvou pilotů (jak si jich obou vážím), z jejich smluv mi připadá ( a asi ne jen mně) jako plýtvání penězi. Přeci jen, ani jeden z nich nedosahuje kvalit Alonsa, kvůli kterému Ferrari vyplatilo Kimiho. To jsou taková zbožná přání...plácnutí do vody...plané kecy... Ale co, vždyť je okurková sezóna tak proč si nazafantazírovat?
-
-
CaesarF1
17:09 03.08.2012 109.202.85.XXXNení to dlouho, kdy říkal,že Ferari nerozlišuje jezdce na jedničku a dvojku a ted mluví o tajné filizofii velkého šampiona a jeho kamaráda,kterému stačí být "pouze" dobrý jezdec .Ještě Kimi do ferka nepůjde,potože by Alonso byl ihned dvojka,jako ted Massa, navíc se Kimi po přestávce rozjíždí a ferko už pomalu začíná kroužit za lotusem -
-
Honza
21:28 01.08.2012 90.179.127.XXXTěch zájemců o toto místo bude asi hodně ... Ze zkušených pilotů F1 by se tam mohl objevit A. Sutil, H. Kovalainen, N. Heidfeld nebo klidně také R. Barrichello či J. Trulli.
Mnohem reálnější ale asi bude angažování nějakého mladšího jezdce, asi nejraději bych tam viděl S. Pereze. Každopádně Massovi letos končí smlouva, Ferrari mu ji při současných výkonech dozajista neprodlouží, tudíž by si už měl hledat místo jinde. Frank Williams ho po výkonech z letošní sezony do týmu určitě nevezme, takže bych to reálně viděl maximálně na Caterham či Marussii. Upřímně je mi toho kluka líto, za volantem Sauberu jezdil poměrně dobře, vedle M.Schumachera či K. Raikkonena vypadal jako velmi rychlý jezdec, bohužel Ferrari mu tím nadržováním Alonsovi zcela podkopalo psychiku. Osobně si nemyslím, že Felipeho pokles formy zavinila ta nehoda v Maďarsku 09, vždyť až do Německa 2010 vedle Alonsa vypadal konkurenceschopně.
Felipe, po M.Schumacherovi už navždy budeš mým nejoblíbenějším pilotem.
-
anonym
22:26 01.08.2012 94.113.190.XXXMassa jasně řekl, že do slabého týmu nepůjde. Takže pokud mu sedačku nebídne Ferrari nebo jiný TOP tým, tak je myslím jeho kariéra v F1 minimálně dočasně u konce. Do týmu ze středu nebo chvostu pole určitě nepůjde. Takže ještě pár závodů a asi udělá Felipe F1 pápá -
anonym
11:39 02.08.2012 92.62.224.XXXAž do Německa 2010? Ale prosím tě! Když nebudu počítat Německo, tak:
Před Německem dojel 2x na bedně, po Německu dojel 2x na bedně.
Před Německem dojel 3x mimo body, po Německu dojel 2x mimo body.
Před Německem měl zisk 6,7 bodu na závod, po 9,63 bodu.
Pro porovnání Alonso měl průměr 9,8 bodu před a 15,38 bodu po. Oba shodně po Německu 1x odstoupili a Alonsův průměrný zisk je v porovnání se ziskem před Německem jen o málo vyšší než Massův - + 44 % vs. + 57 %. Na první pohled to může vypadat jako velký rozdíl, ale Alonso po Německu 3x vyhrál a bodový zisk je progresivní, takže...
Že před Německem dokázal Fernanda několikrát porazit a pak už ne, je sice pravda, ale to samé platí i o loňské sezóně. V prvních třech závodech dokázal 2x Fernanda porazit, pak měl výpadek a potom už jezdil druhou ligu.
Když porovnám Felipeho výkony před a po nehodě, tak si myslím, že tam nějaký vliv bude. Velkým problémem je určitě psychika, ale nějak tam nevidím ohraničení Německem 2010. Spíš to na mě dělá dojem, že dokud se mu daří, je v pohodě, ale jak má nějaký propad a Fernando mu bodově uteče, jde to s ním dolů. V 2010 měl propad tři závody před Německem, v 2011 tři závody před Kanadou a letos se hned od začátku trápil s autem, které mu hodně nesedělo. Podtrženo, sečteno, největším Felipeho problémem podle mě není Alonso nebo týmová režie ve Ferrari, ale jeho vlastní hlava.
-
-
uzivatel000635
16:12 01.08.2012 213.29.248.XXXdvojku já bych to šel dělat hned!!! Za 100000,- € ročně bych byl spokojenej a Feráčo ostatně za ty prachy taky - v každém závodě bych torpédoval pár Fernadovejch soupeřů a body (a prašule) by byly doma -
anonym
15:17 01.08.2012 93.99.142.XXX
Vůbec nesouhlasím s tím,co je uvedeno v článku:
Fernandovi nesvědčí, jsme viděli už v roce 2007 u McLarenu. Otevřeného souboje dvou jezdců se navíc šéf týmu bojí.
Tak za 1.Fernando musel bojovat proti celému MCl né jen Hamiltonovi,kdyby to byl rovnocený souboj Hamilton by neměl šanci.
Za druhé Hamilton měl v MCL takové výhody,že se divím,že neporazila Alonsa,viz testy na pneumatikách,před závodem neohlášené úpravy na voze Fernanda a fakt,že Hamilton měl k dispozici dřív vylepšení vozu než Fernando.Nemusím snad zmiňovat že Antony Hamilton a Ron Dennis udělali MCL na míru Hamiltonovi.-
Rostislav M.
08:55 09.08.2012 109.107.201.XXXMožná by bylo dobré se trošku zamyslet nad tím co píšeš. Od Lewise nikdo nečekal, že bude v prvním roce v F1 tak vysoko s výkoností. Auto se nestavělo kolem něj. To je blbost.
Já osobně jsem rád, že v McLarenu to není jak ve Ferrari, že jeden jezdec je jednička a druhý dvojka.
Nějaké konspirační teorie že McLaren škodil Fernandovi jsou liché. Tým by škodil sám sobě v poháru konstruktérů. Naopak třeba Fernando taky nemá čistý štít - viz. zdržování Hamiltona v boxech a pod.
Já chápu, že chtěl být jednička a nakonec musel bojovat hlavně se svým týmovým kolegou. Jenže o tom je přece F1. Stejně tak by zaslepený fanda Felipeho, že má Felipe přiškrcené auto, aby nemohl ohrožovat Fernanda.... :))) ....což si třeba já vůbec nemyslím.-
odin
11:40 12.08.2012 77.240.96.XXXRon Dennis v té době prohlásil, "my nebojujeme jen proti soupeřům, ale také proti Fernandu Alonsovi". Je to dostatečné zamyšlení nad těmi tvými lichými teoriemi? Zkrátka v té době byl McLaren rozdělen na Alonsovce a Hamiltonovce. Vedení pak bylo prohamiltonovské s velikým vlivem Antonyho Hamiltona. Navíc vidina titulu pro Britského nováčka v Britském týmu, jaksi Španěla Alonsa automaticky odsouvala na vedlejší kolej. Uvnitř týmu se válčilo všemi prostředky a prasárny si dělali všichni vzájemně, včetně Alonsa a Hamiltona. Ale "válku" rozpoutal Lewis. A vedení McLarenu nebylo schopné (ochotné?) s tím něco udělat.-
Nasir
13:20 12.08.2012 188.175.176.XXXTak tak. Je naivní si myslet, že Anthony Hamilton, který tam celou dobu umetal cestu svému synovi a měl dobré vztahy s Dennisem, se najednou stáhne do pozadí a bude mlčet. Naopak je pravděpodobnější, že jeho mise u Mekáče pokračovala i během sezóny, protože měl zájem, aby se McLaren nestal týmem Fernanda Alonsa, ale týmem jeho syna. Samozřejmě McLaren Alonsovi neškodil, alespoň do Maďarska ne, fungovala tam nějaký dohoda, ale v zákulisí to vřelo a nedůvěra v týmu byla celkově veliká a po Maďarsku to bouchlo. Alonso pak mohl být rád, že to dojel na tu plichtu. Každopádně boží mlýny zafungovaly, protože takhle (ne)fungující tým si titul nezasloužil, a konečně se dočkal Kimi.-
odin
14:19 12.08.2012 77.240.96.XXXPřesně tak. Spousta lidí tady hodnotí důsledky a viní Alonsa z toho, že Hamilton nazískal titul a potažmo nakonec ani McLaren. Ale už nikdo nevidí a ani nechce vidět příčiny. Proto se vždy Alonsa zastávám. Netvrdím, že je svatej, ale chápu ho. A co je Anthony Hamilton zač, je dobře patrné z kauzy s Di Restou.-
Nasir
18:00 13.08.2012 188.175.176.XXXMyslíš to, jak vykutálený pan Anthony tvrdil Di Restovi, že je výhodné koupit nějaká práva od FI za dva miliony a jezdec pak zjistil, že stály jenom milion? Tak to máš pravdu, taky zajímavá indicie, která může naznačovat, co se semlelo v 2007. Ono kdoví, jestli některé podvůdky nebo podrazy nezačaly nakonec vadit i samotnému Lewisovi, když se s otcem taky rozešel - přestože z nich zpočátku profitoval.
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek