DISKUZE K ČLÁNKU Häkkinen: Dnešní F1 je mnohem atraktivnější než za mé éry

Zatímco někteří fanoušci i odborníci vzhlíží k minulosti jako ke „zlaté éře“ Formule 1, bývalý dvojnásobný mistr světa považuje současné závody za atraktivnější.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Häkkinen: Dnešní F1 je mnohem atraktivnější než za mé éry

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 25.07.2012 08:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 4 lidé) 24.07.2012 22:24
Nějak si odporuješ.12 Nejprve píšeš, že… »
» odin (Hlasovali 4 lidé) 24.07.2012 10:59
Též jsem rád, že se to vyrovnalo, stejně jako… »
» Jan. (Hlasovali 4 lidé) 24.07.2012 16:53
No nevím Atraktivnější? Dejme tomu. Ale přijde… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Jan.

    Jan.

    217.115.246.XXX
    No nevím Atraktivnější? Dejme tomu. Ale přijde mi, že záleží míň jak na autě, tak na pilotovi. Tak o čem to potom je? 12
    A za jakou cenu? Za cenu pomalejších vozů, než před deseti lety, to mi taky nepřijde jako dobrý směr vývoje...

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mynona

    165.72.200.XXX
    Předjížděcí manévr ve Spa Jestli si dobře vzpomínám, tak tenkrát to něco jako DRS taky bylo. Před závodem totiž vsadil Schumi na mokré nastavení vozu, tedy i s větším přítlakem. Protože přestalo pršet příliš brzy tak Mika stihl dojet Schumiho, který se poté bránil "všemi prostředky". Michael byl výrazně pomalejší hlavně na top speed, takže byla jen otázka času kdy ho Mika dostane. Ale protože jel Schumi totální defenzívu tak to Mika neměl tak jednoduchý, proto neváhal, když se tam připletl pomalejší vůz a šel do tohoto krásného manévru. Nicméně z hlediska rozdílu rychlostí to bylo něco jako dneska při DRS.

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • mikki

      213.226.245.XXX
      Mokré a suché nastavení se používá i dnes,více či méně přítlaku také,jak který tým zvolí,ale DRS je trochu jinde.19

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • anonym

      88.146.243.XXX
      na ten moment si pamatuju byl to asi nejúžasnější manévr co jsem viděl genialní a nádherný, jen mám obavi že dneska by za to dastal pokutu penalizace posunutí na startu a nebo by ho rovnou postavili ke zdi za nebezpečné předjetí ... 09

      + 3 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Loo

    195.146.152.XXX
    No.. ..zas ich suboje so Schumim 98-99, kedy ho Schumi s o triedu horsim autom po desatine na kolo pomaly stahoval a tlacil do chyb, boli tiez dost napinave...

    + 13 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Slimák

    194.213.42.XXX
    Mika 01 11

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • eR

    62.245.107.XXX
    Souhlasím Letošní sezóna je fantastická a já jen doufám, že to tak aspoň pár let vydrží, a nikdo nebude mít nic jisté.

    + 11 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      Též jsem rád, že se to vyrovnalo, stejně jako většina lidí. Vlastně, když zavzpomínám od začátku doposud, s tím měl problém pouze Schumacher a jeho fans. Tam rovné podmínky nejsou příliš v kurzu. Naštěstí je jediný, komu to vadí a tak doufejme, že i příští rok budou zbrusu nové směsi pneumatik a chvíli potrvá, než jim týmy porozumí.

      + 4 / − 12

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • ladys

        ladys

        178.23.219.XXX
        Nesouhlasím Aha všichni jsou nadšení, že neví jak jim dlouho vydrží pneu a zábavně krouží po okruhu.
        O předjetí rozhoduje štěstí,teplota... ne auta a piloti fakt supr.
        Stejně už to týmy za špice zřejmě rozlouskli-přestali náhodně vyhrávat např. Rosberg jenom na základě toho, že se jednou trefili do nastavení...

        + 4 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • eR

          62.245.107.XXX
          Alonso na Hockenheimu rozhodně nejrychlejší formuli neměl, přesto vyhrál.

          Teď je to o pilotech a jejich výkonech daleko víc než dříve, kdy 1-2 stáje měli na ostatní náskok půl sekundy na kolo a ostatní mohli bojovat tak maximálně o pár bodů.

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • ladys

            ladys

            178.23.219.XXX
            Myslíš o šetření pneu??
            Top týmy už šetření rozlouskli,tak už na ostatní zas zbudou náhodné body...03

            + 2 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.96.XXX
              Nějak si odporuješ.12 Nejprve píšeš, že všichni neví, jak dlouho jim pneu vydrží a pak zase, že top týmy už šetření rozlouskli. 18 18 18 Tak jak to teda podle tebe je?
              Mergl rozlouskl též tajemství pneumatik a proto přestal náhodně vyhrávat Rosberg?
              Ujasni si to, než něco napíšeš.

              + 4 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama