DISKUZE K ČLÁNKU Horner: Vylepšený Red Bull RB8 bude rychlý téměř všude
Šéf stáje Red Bull Christian Horner má jasno, model RB8 bude v následujících závodech významně konkurenceschopný. Horner tak usuzuje na základě Vettelova výkonu v Grand Prix Evropy, kde získal pole-position a první polovině závodu dominoval.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Horner: Vylepšený Red Bull RB8 bude rychlý téměř všude
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
Meky81
21:50 26.06.2012 90.178.58.XXXje to na konkurencnim webu. O dvojite podlaze se bavi jiz mezi stajema. Mluvi se tam o tom,ze zakazani tech otvoru jim nespusobilo zadnou ztratu. Ba naopak. Maj tam kanaliky, kterymi ten proud vzduchu je smerovan brutal tlakem na difuzor. A rizenym ucpavanim vybranyc kanalku priypiusobujou ten pritlak dle trate GP. Takze doufam ze jijm to zakozou. Dle pravidel je zakazane jakekoli foukani na difuzor....-
Meky81
22:07 26.06.2012 90.178.58.XXXabych to doplnil. Jsou to vlastne dve podlahy s mezerou pro proudeni vzduchu. A v ty mezere jsou ty trubice. / to jen takova mensi vypomoc pro ty mene chapave.
Naskyta se mi vsalk otazka jak to poresili s celkovou vahou monopostu. Predsi jen dalsi "podlaha" ma par kil.....
Kdo vi at se s nama o to podeli....
Dekuji-
Petr
22:22 26.06.2012 78.157.160.XXXUž jsem to tady včera jednou psal: dvojitá podlaha je nesprávné označení - viz obr: [odkaz na stránku] Ty tunely nad podlahou měli navíc už v předsezónních testech, žádná senzace - teď je přepracovali (protáhli dále mezi difuzor a beam-wing a něco jde dovnitř přes otvor pro startér).
-
-
erdedy
22:24 26.06.2012 95.103.224.XXXNestudoval som pravidla uplne podrobne ale fukanie na difuzor je zakazane priami poziciou/vyustenim vyfukov. Otazka znie, co ked je fukany vyfukom "nepriamo". (vhodnym "usmernenim" kapotazou)
Co sa tyka otazky hmotnosti v Tvojom nasl. prispevku - by som si asi "starosti" nerobil. Vsetko mohlo byt uz "omnoho" lahsie za tie roky, nebyt predpisanych min. hmotnosti. A rozlozenie hmotnosti by asi dnes nemal byt tiez problem. Min. hmotnost sa tiez zvysila/lahsie sa vyvazuje. -
-
-
-
-
erdedy
15:43 26.06.2012 195.80.165.XXXA je to tu... Udajne alternatory VET/GRO zlyhali z rozneho dovodu. U VET sa prehrial a u GRO si to proste "rozmyslel" a porucal sa...
Taffin je ale srandista... To nechape, ze chceme presne vediet?! Ako, kedy, kde a co, presne na jediny dratik v tom alternatore...??? -
-
erdedy
14:07 26.06.2012 195.80.165.XXXuz sa opakujem, bezpochyby maju RB rychlost, ale nebyt HAM-ik tak "prepriserne pomaly" (jednoducho mu to "nejelo" ale vyborne zdrziaval GRO atd. peknych XY kol!) , tak by sme mozno (nie mozno, som si isty) videli nieco ine. Netvrdim, ze by neusiel ale urcite nie tak brutalne jak HAMovi.
P.S.: v kvalde je ale RB bezkonkurencny! ...alebo len Vettel...?-
-
erdedy
15:28 26.06.2012 195.80.165.XXXjj, urcite tam bol rozdiel ale aby som upresnil:
1... 10kolo - VET dava HAMovi (samozrejme i GRO atd) cca 1s na kolo
10. kolo - GRO ide cez HAMa, VET ma naskok cca 11,5s
...
13. kolo - VET na GRO 13s (uz to stupa len o +/- cca 0,5-7s)
...
17. kolo - boxy VET i GRO - VET vychadza prvy, GRO az za DIR
18. kolo - VET pred DIR o 16,5s, na GRO 17,5s
19. kolo - GRO konecne cez DIR (netusim o kolko ho DIR "zdrzal" uz... je to p...)
...
21. kolo - VET na GRO 20s
...
24. kolo - GRO ma spomalit a setrit gumy (podla pokynov)
... - GRO na to kasle a ma par "fastests laps"...
...
28. kolo VET uz nezrychluje - na GRO stale 20s (VET zvolnil alebo GRO zrychlil?... to je jedno)
29. SC
...
O nic nejde , len ten naskok by v kazdom pripade proste nebol "tak velky", nebyt napr. tych zdrzani (HAM a DIR). Dalsia vec su este boxy - je mozne, ze este GRO stratil nejaku sekundu i tam - Lotus ich nema nijak oslnive.
RB rychly je, ale strach by som z nich (este ) nemal. V kvalde vsak ano!-
Nasir
15:48 26.06.2012 188.175.176.XXXJasně, ale nezapomeň, že Vettel vůbec nepotřebuje 20 sek náskok. Jemu stačí se na začátku utrhnout a udržovat si odstup plus mínus 5 sek, aby byl v klidu, protože kiksy v boxech RB (téměř) nedělá. Myslím, že soupeři budou doufat, že jim v Silverstone pomůže počasí. Nebude tam takové teplo a RB se třeba nepovede nastavit vůz tak dobře, aby dominoval.
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek