DISKUZE K ČLÁNKU Horner: Vylepšený Red Bull RB8 bude rychlý téměř všude

Šéf stáje Red Bull Christian Horner má jasno, model RB8 bude v následujících závodech významně konkurenceschopný. Horner tak usuzuje na základě Vettelova výkonu v Grand Prix Evropy, kde získal pole-position a první polovině závodu dominoval.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Horner: Vylepšený Red Bull RB8 bude rychlý téměř všude

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 44, poslední 28.06.2012 06:31 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovalo 6 lidí) 26.06.2012 15:30
to asi nebolo na mna...? Kurna chlapi… »
» Meky81 (Hlasovali 5 lidé) 26.06.2012 16:40
Dvojita podlaha za vse muze.... Maji krasne… »
» erdedy (Hlasovali 4 lidé) 26.06.2012 14:07
uz sa opakujem, bezpochyby maju RB rychlost,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • uzivatel000299

        uzivatel000299

        89.102.48.XXX
        Psali to na konkurenčním webu.01

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          92.62.224.XXX
          Napsat to klidně mohli, ale FIA nic takového oficiálně nevydala, takže je to lež jako věž. Teď jsem se tam znovu koukal a pořád jsou tam jen ti 4 výše jmenovaní. Nesmíš věřit každému bulváru. 03

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Výkon oboch jazdcov Seba aj Marka bol vo Valencii veľmi dobrý. Je nešťastím, že sa Sebovi prihodila nečakaná porucha, z ktorj sa iste v tíme Red Bull poučili a opakovať sa nebude. 01

    + 5 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Meky81

    Meky81

    195.113.167.XXX
    Dvojita podlaha za vse muze.... Maji krasne pomoci kanalu v ni smerovan proud difuzor, ala foukani a tim regulovany brutal pritlak. Dougam ze jim to zakazou 01 01 01 01 01

    + 5 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      88.102.190.XXX
      Od kud to vis?

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Meky81

        Meky81

        90.178.58.XXX
        je to na konkurencnim webu. O dvojite podlaze se bavi jiz mezi stajema. Mluvi se tam o tom,ze zakazani tech otvoru jim nespusobilo zadnou ztratu. Ba naopak. Maj tam kanaliky, kterymi ten proud vzduchu je smerovan brutal tlakem na difuzor. A rizenym ucpavanim vybranyc kanalku priypiusobujou ten pritlak dle trate GP. Takze doufam ze jijm to zakozou. Dle pravidel je zakazane jakekoli foukani na difuzor....

        + 1 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Meky81

          Meky81

          90.178.58.XXX
          abych to doplnil. Jsou to vlastne dve podlahy s mezerou pro proudeni vzduchu. A v ty mezere jsou ty trubice. / to jen takova mensi vypomoc pro ty mene chapave. 12
          Naskyta se mi vsalk otazka jak to poresili s celkovou vahou monopostu. Predsi jen dalsi "podlaha" ma par kil.....17
          Kdo vi at se s nama o to podeli....
          Dekuji01

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            78.157.160.XXX
            Už jsem to tady včera jednou psal: dvojitá podlaha je nesprávné označení - viz obr: [odkaz na stránku] Ty tunely nad podlahou měli navíc už v předsezónních testech, žádná senzace - teď je přepracovali (protáhli dále mezi difuzor a beam-wing a něco jde dovnitř přes otvor pro startér).

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • erdedy

          erdedy

          95.103.224.XXX
          Nestudoval som pravidla uplne podrobne ale fukanie na difuzor je zakazane priami poziciou/vyustenim vyfukov. Otazka znie, co ked je fukany vyfukom "nepriamo". 03 (vhodnym "usmernenim" kapotazou)

          Co sa tyka otazky hmotnosti v Tvojom nasl. prispevku - by som si asi "starosti" nerobil. Vsetko mohlo byt uz "omnoho" lahsie za tie roky, nebyt predpisanych min. hmotnosti. A rozlozenie hmotnosti by asi dnes nemal byt tiez problem. Min. hmotnost sa tiez zvysila/lahsie sa vyvazuje.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          78.157.160.XXX
          Na difuzor pro zajímavost fouká stejně i Ferrari, Force India, McLaren, Sauber a už i Toro Rosso.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    195.80.165.XXX
    A je to tu... Udajne alternatory VET/GRO zlyhali z rozneho dovodu. U VET sa prehrial a u GRO si to proste "rozmyslel" a porucal sa...06
    Taffin je ale srandista...11 To nechape, ze chceme presne vediet?! Ako, kedy, kde a co, presne na jediny dratik v tom alternatore...??? 12

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    88.80.244.XXX
    . Dúfam, že sa to ostatným podarí rýchlo opáliť, aby nebola nuda.

    + 11 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jelda

    46.13.48.XXX

    S tím nemám žádný problém pokud jim vždy během závodu selže alternátor11

    + 9 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    88.102.190.XXX
    Musim dodat ze jde z te rychlosti strach, az otrava. Nikdo prece nechce ujizdet rychlosti o 1s rychleji nez ostatni 20

    + 12 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      195.80.165.XXX
      uz sa opakujem, bezpochyby maju RB rychlost, ale nebyt HAM-ik tak "prepriserne pomaly" (jednoducho mu to "nejelo" ale vyborne zdrziaval GRO atd. peknych XY kol!) 06, tak by sme mozno (nie mozno, som si isty) videli nieco ine. 04 Netvrdim, ze by neusiel ale urcite nie tak brutalne jak HAMovi.

      P.S.: v kvalde je ale RB bezkonkurencny! ...alebo len Vettel...?12

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        82.144.130.XXX
        No, pokud si to dobře pamatuji, tak GRO předjel HAM v době, kdy měl na něj VET 10sec náskok, přesto mu VET bez problému dál ujížděl i další kola až na 20sec rozestup, který si pak už jen kontroloval.

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • erdedy

          erdedy

          195.80.165.XXX
          jj, urcite tam bol rozdiel ale aby som upresnil:
          1... 10kolo - VET dava HAMovi (samozrejme i GRO atd) cca 1s na kolo
          10. kolo - GRO ide cez HAMa, VET ma naskok cca 11,5s
          ...
          13. kolo - VET na GRO 13s (uz to stupa len o +/- cca 0,5-7s)
          ...
          17. kolo - boxy VET i GRO - VET vychadza prvy, GRO az za DIR
          18. kolo - VET pred DIR o 16,5s, na GRO 17,5s
          19. kolo - GRO konecne cez DIR (netusim o kolko ho DIR "zdrzal" uz... je to p...)
          ...
          21. kolo - VET na GRO 20s
          ...
          24. kolo - GRO ma spomalit a setrit gumy (podla pokynov)
          ... - GRO na to kasle a ma par "fastests laps"... 06
          ...
          28. kolo VET uz nezrychluje - na GRO stale 20s (VET zvolnil alebo GRO zrychlil?... to je jedno)
          29. SC
          ...

          O nic nejde 03, len ten naskok by v kazdom pripade proste nebol "tak velky", nebyt napr. tych zdrzani (HAM a DIR). Dalsia vec su este boxy - je mozne, ze este GRO stratil nejaku sekundu i tam - Lotus ich nema nijak oslnive.

          RB rychly je, ale strach by som z nich (este 04) nemal. V kvalde vsak ano! 01

          + 4 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Nasir

            188.175.176.XXX
            Jasně, ale nezapomeň, že Vettel vůbec nepotřebuje 20 sek náskok. Jemu stačí se na začátku utrhnout a udržovat si odstup plus mínus 5 sek, aby byl v klidu, protože kiksy v boxech RB (téměř) nedělá. Myslím, že soupeři budou doufat, že jim v Silverstone pomůže počasí. Nebude tam takové teplo a RB se třeba nepovede nastavit vůz tak dobře, aby dominoval.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • erdedy

              erdedy

              195.80.165.XXX
              v to dufajme... 04
              Ked im budu ale vyhovovat nizke teploty napr. v Silverstone, tak sa ich bude treba obavat... asi uz fakt vsade...10

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama