DISKUZE K ČLÁNKU Vettel kritizuje výjezd safety-caru: "Důvod byl jasný"

Sebastian Vettel se pustil do ředitele závodu za to, že ve včerejší Velké ceně Evropy vyslal na trať safety-car kvůli úlomkům na trati v situaci, kdy všem jasně ujížděl a kontroloval závod.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel kritizuje výjezd safety-caru: "Důvod byl jasný"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 67, poslední 27.06.2012 09:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» erdedy (Hlasovalo 18 lidí) 25.06.2012 08:40
Uz vcera som si pustil hubu na spacir, vypustil… »
» uzivatel000360 (Hlasovalo 17 lidí) 25.06.2012 08:25
Fakt je Fakt je ten ze do doby nez vyjel safety… »
» uzivatel000299 (Hlasovalo 17 lidí) 25.06.2012 09:19
"Důvod byl jasný" Vettel asi neviděl… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Nasir

    188.175.176.XXX
    Vettel by se měl naučit prohrávat Oni nám toho Vettela v RB zkazili, jak to tak vypadá. Když jezdil za TR, tak prostě bojoval s tím, co měl a nevedl hloupé řeči. V RB z něho udělali nedotknutelnou ikonu, Helmut Marko kolem něho poskakuje jako kolem božího zjevení a dokonce chodí neomaleně kritizovat piloty TR, že se nepřetrhli, když měli v tréninku jeho modle uvolnit místo (viz Algersuari - a to byl volný trénink!!). A tak Vettel nadává kolegům do idiotů a okurek, týmovému parťákovi ukazuje, že je debil (Turecko 2010, přitom do něho hloupě najel), teď obviňuje vedení závodu, že snad najednou začalo nadržovat Ferrari, aby se jemu podělalo auto (jako kdyby celá F1 věděla přesně, co má motor Renaultu za problém)... a to jen proto, že má deprese z toho, že nedojel.
    SC vyjelo poté, co Vergne nesmyslně napálil Kovalainena a následně zaprasil celou trať. Pokud vím, Vergne jezdí za béčko RB, takže by měl Vettel poděkovat spíše jemu a panu Markovi, koho to přivedl do vlastní stáje. Jak to, že pak Marko už nenaběhl a Vergnemu "přátelsky nedomluvil", jako se choval přátelsky k Algersuarimu?
    Pokud chce být někdo pilotem F1, neměl by vést trapné řeči, ale začít např. tím, že se naučí prohrávat. Je smůla, že to Vettela jeho poskoci Horner a Marko odnaučili.

    + 24 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • shyt

    95.103.93.XXX
    spanielsko domaca VC santander a fiat si tam robili co chceli. zmanipulovali preteky so SC a odpalili elektriku na dvoch autach aby alonzo mohol vyhrat

    + 2 / − 23

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000324

      uzivatel000324

      80.242.32.XXX
      Hej to s tou el. mas pravu vcera som cital ze vo Valencii cez VC zlyhala aj elektraren... F sa asi chcelo poistit...

      Kde teba clovece nasli 11

      dodo

      + 11 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000324

      uzivatel000324

      80.242.32.XXX
      mr. shyt

      "" to mali domacu velku cenu santander a fiat sa zbavili konkurentov odpalili im elektriku so zariadenim zabudovanym v trati.
      a tie gumy robia specialne pre fiat po napusteni dopredu dohodnutou latkou im vydrzia 2x tolko funkcne.
      cigansky podvod to je cele""

      12

      dodo

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Nasir

      188.175.176.XXX
      Tak určitě, Alonso má přece v kokpitu dálkové ovládání a podle potřeby zkratuje auta kolem sebe, to je jasné. Akorát nějak zapomněl zkratovat Grosjeana předtím, než ho předjel - chudák se tak nadřel se zbytečným předjížděním a pak si vzpomněl, že by ho vlastně mohl zkratovat, tak to udělal aspoň dodatečně.... to přece dává smysl... 12

      Zajímalo by mě, které závody podle shita nejsou zmanipulované? Asi takové, ve kterých vyhrává on sám, když zavře oči a sní... 12

      + 5 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000324

        uzivatel000324

        80.242.32.XXX
        Mozno mal len jednu sancu skratovat... a tu pouzil na VET ak by sa pred GRO nedostal tak by skratoval jeho a skoncil by druhy...

        Ale som si isty ze pri najblizsej VC budu mat sofistkovanejsie zariadenie na baze KERSu ktore sa bude pri brzdeni dobijat a bude moct skratovat vsetkych pred sebou!

        12

        dodo

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • anonym

      82.99.163.XXX
      Mě by vážně zajímalo jestli se takhle hloupým člověk už narodí nebo je to výsledek dlouhodobého učení a sebezdokonalování. 04

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000324

    uzivatel000324

    80.242.32.XXX
    Ja ti nic nemazem a ani nic viac ako ty nie som... ak mi vsak chces nadavat (aspon podla toho co vravis ze ti to mazu) tak na teba reagovat nebude....

    Proti RIC nemam nic iba to ze to bola jeho chyba a hlupost bodka fajka zhasla... Moja reakcia bola na to ze podla RB pomohol "umele" SC ALO k víťazstvu co nie je pravda.

    Ak chce nadavat RB a obvinovat superov tak nech sa pozrie teda na pricinu SC a pricina boli odpadky po RIC buracke ktore ostali na trati...

    dodo

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001040

    uzivatel001040

    121.90.251.XXX
    Vettel jel vcera fantasticky....aniz bych podcenoval Alonsa ci Hamiltona - tak pokud je RB v takovy forme jakou ukazovali vcera tak se vsema zamavaji.03

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      95.103.151.XXX
      No... Tak to neni iste. Boh vie, ci by tak zdrhal, nebyt GRO zaseknuteho" za HAMom...12 13

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Nasir

        188.175.176.XXX
        No, nejspíš jo. Ta jeho rychlost se mi zdála až podezřelá. Zajímalo by mě srovnání s Webberem, jenže ten jezdil zase moc v provozu. No uvidíme, co provedl RB s tou novou zádí, kterou si Vettel pochvaloval. Myslím, že o ní ještě uslyšíme. Možná by i redakce mohla zapátrat, co provedl RB s vozem a jestli kolem toho zase nebudou dohady...

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jiras

          jiras

          89.102.78.XXX
          Těžko to redakce vysvětlí, když ještě nikde není článek, jak přesně to funguje. Podle fotek podlahy z vrchní strany bez nasazeného motoru mají dva tunely směřující doprostřed difuzoru, tedy vylepšení toho, co měli. Navíc mezi nima využívají širokou díru pro startér, kudy nejspíš proudí nějaký vzduch od motoru, resp. chladičů. Celej difuzor jakoby byl výš posazenej, skoro to vypadá jak za dob dvojitých difuzorů.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Nasir

            188.175.176.XXX
            Jo, o té podobnosti s dvojitými difuzory jsem bohužel taky slyšel.
            S tím zapátráním - Petr z redakce přece psal, že má kontakty a sám si zjišťuje info.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jiras

              jiras

              89.102.78.XXX
              Nevím, já chodím na F1technical, člověk s nickem CrucialXtreme je tam studnicí detailních fotek a technických novinek už od prvních hodin příprav na okruhu před GP.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Petr

              Petr

              78.157.160.XXX
              Podle mě na tom není nic bombastického - viz obr: [odkaz na stránku] Ty tunely nad podlahou měli už v předsezónních testech, teď je přepracovali: protáhli dále mezi difuzor a beam-wing a něco jde dovnitř přes otvor pro startér. Řeči o dvojité podlaze/difuzoru jsou podle mě nesmysl, laciná snaha o senzaci, že je zase něco nelegálního. Konečně to řešení vyladili, nasadili i nové bočnice, více zploštělé, upravili zadní křídlo a ve Valencii jim to sedlo (+ teplota, gumy). Udělali určitě pokrok, ale já si počkám raději na Silverstone, jestli se nejednalo zas o jediný špičkový výkyv (Valencie jim šla vždy).
              Příspěvek byl redakčně upraven.

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • erdedy

                erdedy

                95.103.151.XXX
                Sorry za OT - jak je mozne, ze Ty mas "prispevok redakcne upraven"...? Mal si tam nadavku?12

                Alebo pri akomkolvek edite to naskoci(?) Tak nic...04

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama