DISKUZE K ČLÁNKU Schumacher po dalším odstoupení: Neztrácím nervy ani svou důvěru v tým
Michael Schumacher musel odstoupit z dalšího závodu - ve Velké ceně Kanady ho v neděli zradila technika.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Schumacher po dalším odstoupení: Neztrácím nervy ani svou důvěru v tým
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001081
(Hlasovali 2 lidé)
12.06.2012 12:14
nefanusik schumiho Myslim, ze Schumi ma uz svoj… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
odin
08:43 13.06.2012 77.240.96.XXX
Tito lidé to nepochopí, nevěř tomu. Zkus sem dát nějaký odkaz na Blesk a budou z tebe dělat hlupáka a použijí to jako důkaz tvé zaujatosti. Sami si však nevidí na špičku vlastního nosu a tak je pro ně každý nesmysl, hodící se jim do spekulací, dobrý.
Tihle lidé se potřebují ztotožnit s úspěšným člověkem, protože vlastní život jim úspěch nepřináší. Proto tu tvrdošíjně a zaslepeně splekulují a lžou i s podporou bulváru. Je mi jich líto, ale ustupovat jim nemíním.
Tihle lidé se potřebují ztotožnit s úspěšným člověkem, protože vlastní život jim úspěch nepřináší. Proto tu tvrdošíjně a zaslepeně splekulují a lžou i s podporou bulváru. Je mi jich líto, ale ustupovat jim nemíním.
anonym
22:09 12.06.2012 78.157.160.XXX
Že se tady oháníš takovým nepřehledným webem nevalné úrovně, kde nedokážou nic vymyslet, mají miliardu článku ze všech možných pochybných zdrojů, často osekaných a navíc s nepřesným překladem. To už snad i ten f1sports je lepší. Až budu citovat z Blesku nebo tady dávat odkazy na super.cz a brát to jako svaté, pak to možná pochopíš.
odin
18:24 12.06.2012 77.240.96.XXX
Tak nazdárci to nepočítali, ale fanatičtí příznivci Schumachera určitě. To je jako kdybych tu spřádal konspirace a stejným způsobem zpochybňoval každý z jeho titulů. A že by to šlo úplně lehce, to mi můžeš věřit. I jeho soupeři totiž měli výpadky. A v případě r.2004 stačilo, aby ho nemusel pouštět Barik, protože tehdá to bylo v drtivé většině 1.Schumi, 2.Barik
ja
17:08 12.06.2012 178.40.167.XXX
Riadený prejazd obrubníka, dokonca sa to aj trenuje, je OK. Ale prejazdy aké Mišo ukázal v Kanade a na iných okruhoch a nie len on, deštruktívne sú a o tom niet pochýb a tak isto aj výlety mimo tratí. Pokiaľ sa pilot alebo aj ty budeš správať agresívne k svojmu autu , tak sa ti odmeni za to tak ,že ti zlihá a u monopostov, kde záleži na najmenšom detaile, ktorý dokáže ovplyvniť celkový výsledok, je potrebne mať tieto faktory na zreteli.Mišov štýl jazdy je na súčastné monoposty a pneumatiky úplne nevhodný a deštrultívny a o tom tiež niet pochýb.
Za čias, keď jazdil vo Ferrari sa jeho monopost testoval sedem dni v týždni, 24 hodín denne, mesiac čo mesiac. Komponenty, ktoré nezvládali jeho agresívnu jazdu boli nahrádzane novšimi a novšími a kvalitnejšími.Teraz to nie je možné, lebo to nie je ako odskúšať a tak sa v Mercedese spoliehoajú len na to, že keď to vydrží Nicovi tak to vydrži aj Mišovi.Ale ako vidíme tak tomu nie je tak.
Za čias, keď jazdil vo Ferrari sa jeho monopost testoval sedem dni v týždni, 24 hodín denne, mesiac čo mesiac. Komponenty, ktoré nezvládali jeho agresívnu jazdu boli nahrádzane novšimi a novšími a kvalitnejšími.Teraz to nie je možné, lebo to nie je ako odskúšať a tak sa v Mercedese spoliehoajú len na to, že keď to vydrží Nicovi tak to vydrži aj Mišovi.Ale ako vidíme tak tomu nie je tak.
anonym
16:23 12.06.2012 46.13.48.XXX
Ty body jsou za Austrálii,Malajzii,Čínu,Bahrajn,Monako a i teď by se do toho dala počítat Kanada se hloupou strategii Mercedesu.Těch 57.bodů z těchto všech závodů by měl.......na F1.sk je o tom článek kde by prej měl i dokonce 63.bodů v tuto chvíly ikdyž nevím jak,ale zřejmě to nepočítali žádní nazdárci.
odin
15:32 12.06.2012 77.240.96.XXX
Přesně tak. Oni vůbec neberou v úvahu, že třeba v Bahrajnu zpackali kvaldu a tak z taktických důvodů ještě vyměnili převodovku, protože to bylo už jedno, zda odstartuje o pár míst z horší pozice. Ale hodí se jim to jako výmluva na technické problémy.
Já třebas fandím Kimimu a kdybych se tu choval jako fanoušci Schumáka, tak bych pro slzy a výmluvy vůbec neviděl na monitor. Co se týče nezaviněné "smůly" se klidně může Kimi s Míšou srovnávat, ale proč si tu vymýšlet konspirace? Je to sport a tam hraje roli i štěstí a smůla. Beru to tak, jak se to přihodí a nevymlouvám se, stejně jako se nevymlouvá Kimi.
Já třebas fandím Kimimu a kdybych se tu choval jako fanoušci Schumáka, tak bych pro slzy a výmluvy vůbec neviděl na monitor. Co se týče nezaviněné "smůly" se klidně může Kimi s Míšou srovnávat, ale proč si tu vymýšlet konspirace? Je to sport a tam hraje roli i štěstí a smůla. Beru to tak, jak se to přihodí a nevymlouvám se, stejně jako se nevymlouvá Kimi.
Nasir
15:18 12.06.2012 188.175.176.XXX
Souhlas. Zrovna v Kanadě mu připsali vymyšlených 8 bodů - ve skutečnosti byl hned po startu závodu 9. za 2 body, nemluvě o dalším vývoji. V Bahrajnu měnil převodovku, takže startoval vzadu a dojel 10. Tak si vymysleli, že kdyby ji neměnil, bral by 10 bodů - asi proto, že Nico dojel 5. Akorát ještě v Austrálii odstoupil z 3.místa, ale v té době se Mercedes potýkal s velkou degradací pneu, takže tyhle body jsou dost nejisté. Nemá smysl počítat nějaké virtuální co by kdyby, protože to by mohl udělat každý pilot.
ja
14:31 12.06.2012 178.40.167.XXX
Tie to body by mal za predpokladu, že by skončil na tom mieste s ktorého aj odštartoval a to je úplná utópia!!!
Jeden s ukazateľov, pravdiví: Citujem.
Prestreli som zákrutu, prešiel som cez trávu a pýtal som sa , čo sa deje? K tomu agresívne prejazdy obubníkov v( Kanade sa až isktilo) . Takéto manévre mu s určitosťou spôsobia nemalé technické problémi (prevodovka, hydraulika, pneumatiky atď) Takýchto manévrov mal už tento rok nespočet, či už v trenihgoch,alebo v pretekoch. Jeho jazdeské umenie-neumenie je jednou s príčin jeho technických problémov a nie smola ! Pripúšťam, že mohol mať viac bodov keby mu mechanik správne utiehol koleso, ale na keby sa nehrá!!!
Jeden s ukazateľov, pravdiví: Citujem.
Prestreli som zákrutu, prešiel som cez trávu a pýtal som sa , čo sa deje? K tomu agresívne prejazdy obubníkov v( Kanade sa až isktilo) . Takéto manévre mu s určitosťou spôsobia nemalé technické problémi (prevodovka, hydraulika, pneumatiky atď) Takýchto manévrov mal už tento rok nespočet, či už v trenihgoch,alebo v pretekoch. Jeho jazdeské umenie-neumenie je jednou s príčin jeho technických problémov a nie smola ! Pripúšťam, že mohol mať viac bodov keby mu mechanik správne utiehol koleso, ale na keby sa nehrá!!!
odin
13:41 12.06.2012 77.240.96.XXX
Tak tomu říkám zoufalství !!! Vymýšlet si kolik bodů by mohl vyšumělý mít KDYBY. Podle jakých kritérií jsi spolu s německým bulvárem přišel na 60 bodů? Do Senny to napral svojí vlastní vinou v první polovině závodu (do konce se mohlo stát všelicos), v Kanadě odstoupil z 12 (nebodovaného) místa, (kdy horko těžko předjel Kobajašiho, který mu to okamžitě vrátil), tak snad jedině v Číně odstupoval z 2.místa ale zase na začátku závodu a v Monaku (před poruchou 7-8 místo). Ale pořád mi to na 60 bodů nevychází a to i v případě, že by svá umístění udržel do konce. Navíc ty dva body získal jen díky odpadnutí soupeřů těsně před koncem závodů. Většinu sezóny jezdí okolo 12 místa.
Jelda
13:16 12.06.2012 46.13.48.XXX
pchte to bych mohl tvrdit taky akorát opačně s těma očima ....ale to je jedno bohužel letos se nedá jinak posuzovat Schumiho výkonnost než ohlížet se na ,,kdyby" v závodech bohužel a tyto propočty mohou být pouze jedinným ukazatelem pokud jde o body protože poměr 2:67 není pravdivě vypovídající jak si doopravdy mezi sebou stojí výkonnostně MSC a ROS......o tom propadávání v pořadí je to snadno vysvětlitelné hlavně teď v Kanadě kde měl Mercedes spolu s Redbullem nejnižší Top speed a proto i na rovinkách s DRS to bylo těžké navíc s Kobayashim jehož Sauber měl jeden z největších Top speed.
ja
12:50 12.06.2012 178.40.167.XXX
Ťažko tomu uveriť, keď v pretekoch sa zvykne prepadávať, namiesto toho, aby sa posúval do predu.Do predu sa posunul tuším len raz a to z úplneho konca na desiate miesto To sú také reči typu "keby". Lenže na keby sa nehrá!
To istá by sme mohli hovoriť o Grosjenovi, Kimim, Lewisovi atď.
A s tými očami. My ich máme otvorené už dávno, ak by tomu tak nebolo, tak dnes velebíme Miša spolu s vami.
To istá by sme mohli hovoriť o Grosjenovi, Kimim, Lewisovi atď.
A s tými očami. My ich máme otvorené už dávno, ak by tomu tak nebolo, tak dnes velebíme Miša spolu s vami.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek