DISKUZE K ČLÁNKU Alonso: Zvolili jsme bezpochyby tu nejlepší strategii

Fernando Alonso ke konci Velké ceny Kanady doplatil na vysokou degradaci pneumatik. Přesto po závodě tvrdí, že Ferrari zvolilo tu nejlepší strategii.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso: Zvolili jsme bezpochyby tu nejlepší strategii

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 11.06.2012 23:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Rostislav M. (Hlasovalo 19 lidí) 11.06.2012 08:22
Můj názor: Myslím, že toto jsou jen PR řeči aby… »
» Petr (Hlasovalo 10 lidí) 11.06.2012 14:25
Přišel jsi tady opět jen prudit nebo se… »
» uzivatel000324 (Hlasovalo 10 lidí) 11.06.2012 08:20
Skoda F sa malo prisposobit situacii a ist do… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ferrarist

    79.141.252.XXX
    Tak hlavně nikde neřekl, že zvolili nejlepší strategii. On pouze tu strategii bránil a že jí nelituje i když nevyšla. Tady se ale už vůbec ničemu nedivím.20

    + 4 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferrarist

      79.141.252.XXX
      Redaktor klasicky zvolil svůj styl a napsal si to po svým, něco co dotyčnej jezdec ani neřekl. A slabší jedinci to berou jako, že tohle opravdu řekl. Ted ještě dostanu tisíc mínusů dolů12

      + 5 / − 13

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        109.81.245.XXX
        Přišel jsi tady opět jen prudit nebo se ztrapňovat tím, že neumíš anglicky?
        "It was unexpected high degradation at the end, but strategy undoubtedly the best one!"

        + 10 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferrarist

          79.141.252.XXX
          Zajímalo by mě kam mi furt mizí příspěvky. Já nic vulgárního ani sportýho nepsal. Nic méně jsem psal, že na autosportu ani dalších cizích webech jsem tuhle větu neviděl. Ani na našech webech se nic takovýho nepíše. Takže nerudím a už vůbec se neztrapnuju. Neuneseš asi kritiku.

          + 2 / − 9

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            109.81.245.XXX
            Já kritiku unesu, tu konstruktivní dokonce vítám, ty ale kritizovat neumíš. Omíláš pořád to samé pod kdejakým článkem: bulvární nadpis. Myslíš si, že jsi zajímavý nebo jen nechápeš, k čemu nadpis je a jak se tvoří?

            To, že jsi na jiných "našech" webech nic podobného nenašel není nic zvláštního, spoustu informací najdeš pouze tady. A to, že to Alonso opravdu takto řekl si můžeš ověřit po kliknutí na odkaz v textu - přesně tak to uvedl na Twitteru. Zahraniční weby o tom také nepsaly, což přece neznamená, že to neřekl, jak lze snadno zjistit. Pokud tedy můžeš, tak se ve svých příspěvcích věnuj F1 a přestaň tady ze sebe dělat hlupáka.

            + 9 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferrarist

              79.141.252.XXX
              Já ze sebe hlupáka nedělám. A o přebírání infa z twiteru si myslím svoje... pač to nemusí psát samotní jezdci. Nedávno jeden jezdec popíral, že na twiter nic nepsal přitom to tam bylo a že ani žádnej twiter nemá. Já prostě jen nevěřím všemu.

              + 1 / − 8

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Petr

                Petr

                109.81.245.XXX
                Ferrari ale pravost Alonsova citovaného Twitteru potvrdilo, píše to opravdu Fernando. O přebírání infa z Twitteru si můžeš samozřejmě myslet své, dělají to ale všechny zahraniční weby (i tebou citovaný Autosport) - což nemá s bulvárností či seriózností nic společného.

                + 5 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Ferrarist

                  79.141.252.XXX
                  To je ale právě ten problém. Jak už jsem uváděl. Někdo převezme něco z twiteru a po čase se dozvíme, že to byl hlod a že ani twiter nemá. Věcem přebranejch a potvrzovynejch na sociálních sítích prostě nevěřím.

                  + 2 / − 6

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Petr

                    Petr

                    109.81.245.XXX
                    To už je ale tvůj problém a neznamená to, že médium, které přebírá informace z Twitteru, je automaticky bulvární. Je totiž rozdíl, jaké informace, z jakých účtů přebíráš (pak můžeš rovnou všechna elektronická i papírová média označit za bulvár).

                    Samozřejmě, že existuje spousta falešných účtů. Ale existují i pravé, které skuteční piloti opravdu s oblibou využívají. Nevidíme nic špatného o tom informovat (z ověřených účtů), budeme to činit i nadále.

                    Pokud ti to vadí a nedokážeš se s tím smířit, tak nás zkrátka vynechávej a choď pouze na weby, u kterých jsi si jistý, že z Twitteru nikdy nic nepoužijou, a nestěžuj si tady pořád.

                    + 5 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Ferrarist

                      79.141.252.XXX
                      Nevím jestli "stěžovat" je ten pravej výraz. Nic méně ověřený účty můžou klidně bejt fake. Může se tam někdo klidně nabourat atd. Já v tohle důvěrů nemám a naštestí se to zas až tak často nepoužívá a tu nedůvěru mi dokuzeje právě ten endávnej případ. :-) A v žádým z mejch příspěvků zde není napsáno, že říkám, že jste bulvár. Nebo ty tu snad vidíš, že tu někde něco takovýho mám napsanýho.03

                      + 2 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Petr

                        Petr

                        109.81.245.XXX
                        Párkrát jsi to použil (nejen pod tímto článkem a nejen dnes). A výše například uvádíš: "Redaktor klasicky zvolil svůj styl a napsal si to po svým, něco co dotyčnej jezdec ani neřekl. A slabší jedinci to berou jako, že tohle opravdu řekl." Což je lež.

                        Příště, když se ti nebude líbit nadpis, tak to nepodávej tak útočně a případně vysvětli proč, chceš-li to nazvat kritikou (nebo nám to pošli emailem, nechceš-li to probírat pod článkem). Ano, svůj styl mám. Neříkám, že nikdy nemůžu udělat chybu, ale rozhodně nechci záměrně nic zkreslovat.

                        + 2 / − 3

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Ferrarist

                          79.141.252.XXX
                          Ok. Nicméně slovo "bulvár" v žádným příspěvku zde a ani minule a ani v jinejch článcích se ode mě nevyskytuje.03 A i kdybych to psal, tak to slovo není nijak škodlivé, přece ne? 03

                          + 2 / − 2

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Petr

                            Petr

                            78.157.160.XXX
                            Snad se nevyskytuje, ale vyskytovalo. Samotné slovo samozřejmě není nijak škodlivé, záleží jak se to podá a vysvětlí. 03

                            + 2 / − 2

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • ladys

                              ladys

                              178.23.219.XXX
                              Když to vyjádření Alonso psal na Twitter, musel mít už v žíle 04
                              Jestli to je fake či ne je otázkou..
                              Samozřejmě v ofi prohlášení se vyjadřuje rozumněji.
                              Titulek a článek splnil svůj účel-přitáhl čtenáře...

                              + 3 / − 6

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • de.ViL

                                88.212.37.XXX
                                Ak by si sledoval jeho twitter dlhsie, vedel by si, ze to pise naozaj Alonso.

                                Niekedy su tam fotky/fakty, ku ktorym nikto iny nema pristup...

                                + 2 / − 3

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000397

    uzivatel000397

    90.178.29.XXX
    Že by mi něco uniklo? Mně to tedy přišlo, že je ta nejlepší strategie připravila o pravděpodobně jisté druhé místo. I při šetření gum, které bylo nutné pro jedno-zastávkovou strategii měl Fernando velmi dobrou závodní rychlost. Takže pokud by jel na dvě zastávky, vychází mi logicky, že měl potenciál jet rychleji. A to měl ještě štěstí, že gumy nevypnuly o pár kilometru dříve. Přišel by o další místo.

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • g0dlike

    88.103.93.XXX
    Určitě to nemysleli zle... ale po pár prvních kolech Lewise na čerstvejch gumách muselo bejt každýmu jasný, že půjdou do kopru. Proto jsem logicky čekal (jako v případě Vettela) okamžitý zajetí do boxů. Nechat ho tam se plácat až do konce byla zbytečná škoda a dost blbě se mi na to, jako fanouškovi Ferrari, koukalo04 ALO celej závod oddřel, aby pak v závěru přišel o tolik míst...

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Stratégia bola možno dobrá, no Fernando asi neodviedol to, čo mal,.. ...alebo mal auto nastavené horšie ako Grosjean, ktorému sa jednovýmenná stratégia osvedčila, lebo skončil na 2. mieste. Ak niečo nejde tak, ako sa to naplánuje, musí byť na to dôvod. Ďalší dôvod môže byť ten, že traťový inžinier zanedbal analýzu opotrebenia počas závodu a neupozornil Fernanda, že tie pneumatiky strácajú na rýchlosti a opotrebenie je väčšie, ako je evidentné. Je možné aj to, že ho aj upozornil a Fernando sa domnieval, že to jednoducho dojazdí a závod vyhrá. Darmo, hrať sa v F1 na prognostika sa nevypláca, ak si Fernando nie lepší ako Komárek ! 18

    + 4 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jajo

    85.159.105.XXX
    domrvili to riadne..ale po vojne je kazdy general..kazdopadne tento rok sa ferrari nema za co hanbit zatial

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    93.99.142.XXX
    Jasný kec,v prohlášení týmu Alonso uvedl úplně něco jiného:

    Fernando Alonso, 5.
    Jsme pyšný na náš tým a šťastný, že jsme bojovali o vítězství. Hodili jsme si mincí, čekali na výsledek a nefungovalo to. Alespoň jsme se snažili a nebyli jsme spokojeni s druhým místem. V závěru to bylo příliš mnoho kol a na konci nám náhle odešli pneumatiky, ale bylo už příliš pozdě jet do boxů.

    Lewis byl rychlejší než my po celou dobu. Kdybychom jeli do boxů společně s ním, byly bychom druzí, to se sice teď jeví jako mnohem lepší výsledek než páté místo, ale to je po závodě velice snadné říci. V ten moment to bylo 50 na 50 a buď jsme mohli hlídat Vettela nebo Hamiltona. Zvolili jsme Vettela a nefungovalo to.

    + 6 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama