DISKUZE K ČLÁNKU Alonso: Zvolili jsme bezpochyby tu nejlepší strategii
Fernando Alonso ke konci Velké ceny Kanady doplatil na vysokou degradaci pneumatik. Přesto po závodě tvrdí, že Ferrari zvolilo tu nejlepší strategii.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Alonso: Zvolili jsme bezpochyby tu nejlepší strategii
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Rostislav M.
(Hlasovalo 19 lidí)
11.06.2012 08:22
Můj názor: Myslím, že toto jsou jen PR řeči aby… »
» uzivatel000324
(Hlasovalo 10 lidí)
11.06.2012 08:20
Skoda F sa malo prisposobit situacii a ist do… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
Ferrarist
14:37 11.06.2012 79.141.252.XXXZajímalo by mě kam mi furt mizí příspěvky. Já nic vulgárního ani sportýho nepsal. Nic méně jsem psal, že na autosportu ani dalších cizích webech jsem tuhle větu neviděl. Ani na našech webech se nic takovýho nepíše. Takže nerudím a už vůbec se neztrapnuju. Neuneseš asi kritiku.-
Petr
14:43 11.06.2012 109.81.245.XXXJá kritiku unesu, tu konstruktivní dokonce vítám, ty ale kritizovat neumíš. Omíláš pořád to samé pod kdejakým článkem: bulvární nadpis. Myslíš si, že jsi zajímavý nebo jen nechápeš, k čemu nadpis je a jak se tvoří?
To, že jsi na jiných "našech" webech nic podobného nenašel není nic zvláštního, spoustu informací najdeš pouze tady. A to, že to Alonso opravdu takto řekl si můžeš ověřit po kliknutí na odkaz v textu - přesně tak to uvedl na Twitteru. Zahraniční weby o tom také nepsaly, což přece neznamená, že to neřekl, jak lze snadno zjistit. Pokud tedy můžeš, tak se ve svých příspěvcích věnuj F1 a přestaň tady ze sebe dělat hlupáka.-
Ferrarist
15:03 11.06.2012 79.141.252.XXXJá ze sebe hlupáka nedělám. A o přebírání infa z twiteru si myslím svoje... pač to nemusí psát samotní jezdci. Nedávno jeden jezdec popíral, že na twiter nic nepsal přitom to tam bylo a že ani žádnej twiter nemá. Já prostě jen nevěřím všemu.-
Petr
15:07 11.06.2012 109.81.245.XXXFerrari ale pravost Alonsova citovaného Twitteru potvrdilo, píše to opravdu Fernando. O přebírání infa z Twitteru si můžeš samozřejmě myslet své, dělají to ale všechny zahraniční weby (i tebou citovaný Autosport) - což nemá s bulvárností či seriózností nic společného.-
-
Petr
15:21 11.06.2012 109.81.245.XXXTo už je ale tvůj problém a neznamená to, že médium, které přebírá informace z Twitteru, je automaticky bulvární. Je totiž rozdíl, jaké informace, z jakých účtů přebíráš (pak můžeš rovnou všechna elektronická i papírová média označit za bulvár).
Samozřejmě, že existuje spousta falešných účtů. Ale existují i pravé, které skuteční piloti opravdu s oblibou využívají. Nevidíme nic špatného o tom informovat (z ověřených účtů), budeme to činit i nadále.
Pokud ti to vadí a nedokážeš se s tím smířit, tak nás zkrátka vynechávej a choď pouze na weby, u kterých jsi si jistý, že z Twitteru nikdy nic nepoužijou, a nestěžuj si tady pořád.-
Ferrarist
15:29 11.06.2012 79.141.252.XXXNevím jestli "stěžovat" je ten pravej výraz. Nic méně ověřený účty můžou klidně bejt fake. Může se tam někdo klidně nabourat atd. Já v tohle důvěrů nemám a naštestí se to zas až tak často nepoužívá a tu nedůvěru mi dokuzeje právě ten endávnej případ. :-) A v žádým z mejch příspěvků zde není napsáno, že říkám, že jste bulvár. Nebo ty tu snad vidíš, že tu někde něco takovýho mám napsanýho.-
Petr
15:46 11.06.2012 109.81.245.XXXPárkrát jsi to použil (nejen pod tímto článkem a nejen dnes). A výše například uvádíš: "Redaktor klasicky zvolil svůj styl a napsal si to po svým, něco co dotyčnej jezdec ani neřekl. A slabší jedinci to berou jako, že tohle opravdu řekl." Což je lež.
Příště, když se ti nebude líbit nadpis, tak to nepodávej tak útočně a případně vysvětli proč, chceš-li to nazvat kritikou (nebo nám to pošli emailem, nechceš-li to probírat pod článkem). Ano, svůj styl mám. Neříkám, že nikdy nemůžu udělat chybu, ale rozhodně nechci záměrně nic zkreslovat. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel000397
13:46 11.06.2012 90.178.29.XXXŽe by mi něco uniklo? Mně to tedy přišlo, že je ta nejlepší strategie připravila o pravděpodobně jisté druhé místo. I při šetření gum, které bylo nutné pro jedno-zastávkovou strategii měl Fernando velmi dobrou závodní rychlost. Takže pokud by jel na dvě zastávky, vychází mi logicky, že měl potenciál jet rychleji. A to měl ještě štěstí, že gumy nevypnuly o pár kilometru dříve. Přišel by o další místo. -
g0dlike
13:41 11.06.2012 88.103.93.XXXUrčitě to nemysleli zle... ale po pár prvních kolech Lewise na čerstvejch gumách muselo bejt každýmu jasný, že půjdou do kopru. Proto jsem logicky čekal (jako v případě Vettela) okamžitý zajetí do boxů. Nechat ho tam se plácat až do konce byla zbytečná škoda a dost blbě se mi na to, jako fanouškovi Ferrari, koukalo ALO celej závod oddřel, aby pak v závěru přišel o tolik míst... -
Kapor
13:14 11.06.2012 194.160.178.XXXStratégia bola možno dobrá, no Fernando asi neodviedol to, čo mal,.. ...alebo mal auto nastavené horšie ako Grosjean, ktorému sa jednovýmenná stratégia osvedčila, lebo skončil na 2. mieste. Ak niečo nejde tak, ako sa to naplánuje, musí byť na to dôvod. Ďalší dôvod môže byť ten, že traťový inžinier zanedbal analýzu opotrebenia počas závodu a neupozornil Fernanda, že tie pneumatiky strácajú na rýchlosti a opotrebenie je väčšie, ako je evidentné. Je možné aj to, že ho aj upozornil a Fernando sa domnieval, že to jednoducho dojazdí a závod vyhrá. Darmo, hrať sa v F1 na prognostika sa nevypláca, ak si Fernando nie lepší ako Komárek ! -
anonym
12:13 11.06.2012 93.99.142.XXXJasný kec,v prohlášení týmu Alonso uvedl úplně něco jiného:
Fernando Alonso, 5.
Jsme pyšný na náš tým a šťastný, že jsme bojovali o vítězství. Hodili jsme si mincí, čekali na výsledek a nefungovalo to. Alespoň jsme se snažili a nebyli jsme spokojeni s druhým místem. V závěru to bylo příliš mnoho kol a na konci nám náhle odešli pneumatiky, ale bylo už příliš pozdě jet do boxů.
Lewis byl rychlejší než my po celou dobu. Kdybychom jeli do boxů společně s ním, byly bychom druzí, to se sice teď jeví jako mnohem lepší výsledek než páté místo, ale to je po závodě velice snadné říci. V ten moment to bylo 50 na 50 a buď jsme mohli hlídat Vettela nebo Hamiltona. Zvolili jsme Vettela a nefungovalo to.
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek