DISKUZE K ČLÁNKU Ecclestone by byl rád, kdyby Schumacher zůstal, chtěl by však vidět jeho úspěchy
Promotér Formule 1 Bernie Ecclestone by byl rád, kdyby Michael Schumacher prodloužil svůj pobyt ve Formuli 1.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ecclestone by byl rád, kdyby Schumacher zůstal, chtěl by však vidět jeho úspěchy
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000729
(Hlasovalo 8 lidí)
05.06.2012 16:03
Trošku se uklidni.To co píšeš je mimo.Uvědom si… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
CaesarF1
21:54 05.06.2012 109.202.87.XXXSchumi má i přes nynější výsledky velkou fanouškovskou základnu a to je pro F1 důležité. To vydělává. Jestli vyhrával podvodem, tak asi stejně jako minulý rok Vettel Schumi vyhrál kvaldu v Monaku ve 43 letech a na bednu určitě půjde. Takže průměr no -
bosso
16:13 05.06.2012 188.167.98.XXX...myslím, že máte pravdu... ...po prečítaní príspevkov som prišiel na to, že pilot, ktorý má 43 rokov a je teda ďaleko za zenitom; v monoposte, ktorý nie je zďaleka dominantný by mal skutočne skončiť kariéru, lebo získal pole position v monte carle a iba tým ostatných pilotov zdržiaval a brzdil -
-
uzivatel000729
16:04 05.06.2012 78.102.238.XXXnerad to říkám,ale tenhle web se řadí,co se diskuzí týče,vedle cenzurou drceného iDnesu.Tam se maže i "dobrý den"...-
Petr
21:14 05.06.2012 78.157.160.XXXMažeme jen to, co je nutné, abychom udrželi vysokou úroveň diskusí. O lidi, kteří nedokážou formulovat svůj názor, aniž by zpochybňovali inteligenci druhých, o lži či nadávky tady nestojíme. Nin se žel zařadil do této kategorie a více lidí si na něj stěžovalo (a oprávněně).-
-
erdedy
22:38 05.06.2012 178.41.125.XXXCoo??? No mna picne...
Sebareflexia je presne to, co chyba predovsetkym Tebe priatelko.
Trosku by nezaskodilo, zamysliet sa nad sebou, co, ako a komu pises.
Vcera si cely vecer pisal litanie o nejakom svojom vynimocnom "cite pre ironiu" alebo tak nieco, medzitym ma posielas na nejake mladeznicke ci detske fora atd..., a dnes (samozrejme po pochopitelnom vymazani adminom) vo vedlajsom vlakne, vypisujes o nejakej krivde na Teba (asi "ctihodneho pana"?)...
Klinec je, ze este aj Tvoja "obhajoba", je postavena "len" na mojich (mimochodom ironickych) kydoch o mojom intelekte napr. - "...predsa erdedy povedal sam o sebe, ze ma nizsi... to a hento..."...
A to je ako vsetko??? O com to prosim Ta tocis? Mas este stale problem pochopit, preco bola nasa "diskusia" vymazana...?
To ma mrzi ale skor mi to pripada opacne - ty si asi potrebujes "nieco" ventilovat na niekom. O Tvojom pravdepodobnom veku (cim si sa tiez vehementne vcera nepriamo ohanal) radsej pomlcim.
Ale dnes je vsetko inak - prisiel admin, koniec komedie, klikom "nas" splachol a Ty este mas tu drzost sa na to stazovat...
Bud to pochopis alebo nie. Mozes byt nespokojny, Tvoja vec ale nediv sa. Niesme tu v krcme!!! Ak chces krcmove reci nechsapaci. Nikto Ta tu nedrzi!
Redakcia:
Pardon. Nechcel som. Toto sa uz ale neda citat o "Vasej intolerancii"...
-
-
-
-
-
odin
15:11 05.06.2012 77.240.96.XXXBerniemu se nedivím, že chce, aby Schumacher zůstal, má z něho prachy a ne malé. Ale jeho fanoušky rozdělilo zjištění, že není-li Schumi v dominantním autě, je z něho pouze průměrný pilot, na dva tábory. Jedni co si myslí, že se neměl vracet a druhé, kteří ho hltají i daleko pod stupni vítězů. Každopádně snad už se vrátily na zem oba dva tábory jeho fans a ubyde v diskuzích smyšlených nesmyslů a fám o Schumiho nadpřirozených schopnostech.-
Mike17
15:31 05.06.2012 95.173.217.XXXZajímavé je, že v tom "dominantním" autě ve většině sezon jeho stájový kolega neskončil v celkovém pořadí za ním. Nemáš nějakou chybu ve výpočtu dominantního vozu?
My někteří fanoušci Schumiho to bereme tak, že i 10 let za zenitem se dokáže vyrovnat špičce.
Chápu, že pro toho kdo ho nesnáší to musí být frustrující.-
odin
16:15 05.06.2012 77.240.96.XXXJá nikde netvrdím, že je dnešní Schumacher horší, než byl Schumacher před 10-ti lety. Naopak. Schumi na to má letos stejně, jak před 10 a více lety, jen nemá stájového kolegu smluvně vázaného loialitou a prací pro něho.Proto si může Nico dovolit skončit v závodě lépe než Míša, což za dob Irvina, Barrichella a Massy,bylo nemyslitelné. A to je zároveň i důvod proč stájoví kolegové končili celkově níže než Schumi. V cyklistice také stájoví kolegové leadera nekončí hned na druhém, třetím, čtvrtém atd. místě za svojí jedničkou, protože jejich umístění není vůbec důležité.Důležité je, aby leader vyhrál. Jinak proti lidem, kteří mu fandí a nefňukají ani nehledají výmluvy, nic nemám a vážím si jich. Ale takových tu moc není.-
Mike17
17:05 05.06.2012 95.173.217.XXXNa rozdíl od tebe si myslím, že už není tak dobrý jak před 10-ti lety. Nedělá mi to problém přiznat, ale i tak má mé uznání.
Moc nerozumím tomu, proč stejný šéf stáje, co podle tebe dusil Bariho a Massu, aby protěžoval Schumiho, ho najednou neprotěžuje proti Nicovi. Že by ho Ross přestal mít rád?
K dominantnímu vozu: Dal jsem si tu práci a našel roky v kterém stájový kolega skončil hned za ním. Od roku 1992 do 2006 se to stalo 4x(1993,2002,2004 a 2006)! Z toho jen 2x se tak stalo při jeho titulu. To ti fakt přijde z těch 15-ti sezon 4x tak moc (nebo 2x ze 7-mi titulů), abys prohlásil, že měl vždy dominantní vůz???
Nezlob se, ale tvoje analogie s cyklistikou je totálně mimo. Nějak si nepamatuju ( a je to celkem směšná představa), že by Massovi došly 2 kola před koncem za volantem síly a jel na půl plynu a nechal se všemi předjet. Za každý bod se dávají slušné peníze a nevidím jediný důvod, proč by si Ferrari (Benetton) řeklo "necháme nějaký ten miliónek soupeřům, ať jim to není moc líto". Vsadím se, že až na vyjímky kdy museli Schumiho pustit, jeli co to šlo a snažili se získat co nejvíc bodů. Už jen kvůli své kariéře. Takže pokud skončili až za Williamsem, Mclarenem nebo Renaultem (často i několika), dá se předpokládat že neměli dominantní vůz.
Nevím, jestli to vezmeš, ale neříkám to jako jeho fanda, ale jako výsledek statistik, logiky a trochy své paměti.
Po přečtení tvé reakce na Oskiiho by mě jen zajímalo, jestli si jako sportovce vážíš Alonsa nebo Hamiltona. Ne, že by Schumi neudělal nějakou tu "prasárnu", ale nepřijde mi v této společnosti v tomto nějak vyjímečný.
Jinak nic ve zlém, každý máme svého oblíbence a svůj názor.-
odin
18:47 05.06.2012 77.240.96.XXXJestli je Schumi stejně dobrý jako před lety, nebo není, těžko objektivně posoudíme, ale já tvrdím, že na tom v F1 nezáleží a nikdy nezáleželo. Protože veliký rozdíl ve schopnostech pilotů, zcela vymaže a naopak převrátí malinkatý rozdíl v technice, čili v autě. Stejně dobrých pilotů jako Michael, tam bylo vždy více. Mnohdy i lepších. Jen měli smůlu na auto. Mé příspěvky nejsou ani tak zaměřeny proti samotnému Schumacherovi, jako proti těm blábolům, které dokázali jeho fanoušci vypotit. Proto jsem ve svém původním příspěvku vyjadřoval naději, že těch nesmyslů po návratu Schumiho a vystřízlivění fans ubyde.
Domnívám se, že Brawn neměl pro Schumiho vyrobené auto "na míru" a ani jeden z nich nevěděl jak na tom Schumi bude po pauze, tak Rosbergova smlouva postrádala onu klauzuli o respektu k týmové jedničce. A po konci sezóny, která dopadla, jak dopadla, už bylo trapné s něčím takovým přijít. Bereš tohle vysvětlení?Ale je to jen má doměnka.
S týmovými dvojkami jsi mě nepřesvědčil. Peníze se dají získat i jinak a větší. Viz. např. sezóna se Schumacherem a bez Schumachera, nebo sezóna s vítězným Schumacherem a bez vítězného Schumachera atd. Já tvrdím, že F1 a Bernie potřebovali po smrti Senny ikonu a Schumi byl nejvhodnější. Německý trh byl ekonomicky silný, světová ekonomika v poslední fázi vzestupu, tak toho Ecclestone využil a naservíroval Němcům šampióna a to několikanásobně. Možná si řekneš, že jsem magor, ale zkus zavzpomínat a popřemýšlet o tom bez emocí.
Todt přiznal týmovou režii od začátku působení u Ferrari, tak se to nepokoušej bagatelizovat. A týmová režie není jen pár výjímek, kdy pustí dvojka jedničku, ale je to práce pro leadera v průběhu celé sezóny.
Alonsa si celkem vážím, Hamiltona moc ne. Každopádně Schumi udělal těch prasáren a podrazů mnohem víc, než Senna, Mansell, Alonso a Hamilton dohromady a mnohdy nebyly ani potrestány, nebo byly potrestány tak, aby mu neublížily. Proto výše vyvozuji závěry o Ecclestonem vyvoleném Schumacherovi a jeho titulech. Ano, máme každý svůj názor a svoji pravdu, ale ne tak svého oblíbence. U tebe předpokládám, že Schumi byl tvůj dětský idol (možná první pilot, kterému jsi fandil v F1) a proto tolik nostalgie - chápu. Já ve svém věku na to hledím už trošku méně emotivně, neboť moji dětští idolové, jsou už dávno mrtví. A i když pořád někomu fandím, tak už bez té nostalgie. A pořád na to koukám jako na SPORT a předpokládám fair-play.
Promiň za tak dlouhý příspěvek, ale vypadáš na seriózního fanouška MS, tak jsem se pokusil vysvětlit svůj pohled.-
Mike17
23:13 05.06.2012 95.173.217.XXXNijak netrvám na tom, že už není tak rychlý. Jak říkáš, jsou to jenom spekulace a můj pocit. Jaký je podíl pilota a vozu na rychlosti taky můžeme jen odhadovat, ale souhlasím, že vůz je důležitější. Podle mě nejde objektivně určit, který pilot byl nejlepší. Já si myslím, že Schumi patřil k těm nejlepším, ale tvrdit, že byl jednoznačně nejlepší by bylo stejně hloupé jako říct, že byl naprosto průměrný.
Souhlasím, že byl v minulosti nějakým způsobem protěžován. Ale nemyslím si že natolik, aby se dalo říct, že některý z jeho kolegů byl rychlejší a jen kvůli protekci nezískal titul. Podle mě jak Flavio, tak Todt (Brawn) prostě víc podporovali (logicky) toho rychlejšího. A to je podle mě důvod, proč to tak není teď. Nico je při nejmenším vyrovnaným kolegou a proto by nedávalo smysl protěžovat Schumiho. Myslím že v tom má Ross pořád stejné myšlení. Nejde o sympatie, ale o logiku.
Částečně i souhlasím, že týmové dvojky neurčují přesně kvalitu vozu. Jsou rychlejší a pomalejší kolegové. Ale přece jen tvrdit, že měl VŽDY dominantní vůz je stejně ujeté jako tvrdit, že ho VŽDY nejrychlejší neměl. Prostě byly roky, kdy ho evidentně nejlepší neměl a přesto titul získal, nebo o něj bojoval.
Co se týká Bernieho, tak jeho vliv přeceňuješ. Sice to dává smysl a ze začátku by to mohlo být i finančně výhodné. Ale těžko si dokážu představit, že Bernie nějakému týmu nařídí koho mají angažovat a kolik za něj zaplatit, zařídit aby měli nejrychlejší auto a následně je donutit jak moc mají brzdit týmového kolegu. Sorry, ale to už je moc konspirací najednou. Navíc přenechávání pozic Berniemu spíš uškodilo a Schumiho dominance v roce 2004 Bernieho musela stát velký balík a hodně ho nasr.t. Nevidím jediný důvod, proč by tohle měl nějak podporovat. Viděl jsem demonstrativně přenechat Schumimu prvenství, ale nikdy jsem neviděl přenechat ho někomu z jiného týmu. A zrovna tak třeba Bari otevřeně mluví o režii u Ferrari, ale nikdy ani nenaznačil, že by musel pouštět i jiné týmy. Prostě končil v MS 3 nebo 4, protože na to 2 místo s Ferrari neměl. Přestože Schumi titul získal. Co se dá svést na štěstí je těžké říct. Stejně to platí u Irvina, Massy, Herbeta Verstapena atd. Nebo má Bernie takovou moc, že je všechny donutí doživotně mlčet a tajit pravdu? Sorry, to je trochu moc.
Co se týká prasáren, tak podle mě může Schumi třeba Alonsa nebo Sennu ještě dohánět. Tím neříkám, že je nedělá a určitě se mi třeba Jerez hodně nelíbil. Ale když jde o titul, jsou ty věci více probírané, než vytlačení soupeře v běžném závodě uprostřed pole. Ale na tom se těžko někdy shodneme.
Když získal svůj první titul, už jsem byl dospělý a nebyl první ani druhý komu jsem fandil. A určitě ne poslední a...-
odin
08:58 06.06.2012 77.240.96.XXXS tebou by to bylo na delší debatu u pivka. (Docela příjemná představa), protože si jako jeden z mála Schumiho fans dokážeš přiznat jeho chyby a nešíříš demagogii o jeho výjmečnosti ve všech oborech, které F1 v sobě zahrnuje. Tak jen stručně:
Nikde jsem nenapsal, že Schumi vítězil VŽDY jen s dominantním autem, i když můj původní komentář si někdo takto může vyložit. Uznávám Míšu jako jednoho z nej pilotů, kteří v F1 jezdili (ale nikoliv jako nejlepšího ze všech!!!-proti tomu se vždy ohrazuji).
Další věci jsou fakt na důkladnější rozbor. Většinou sis vše o týmových dvojkách a Berniem špatně vyložil. Nebylo to takto myšleno, jak píšeš. To je hloupost. Ale jsi přesvědčen, že týmové dvojky nikdy nebrzdily zbytek startovního pole, aby mohl Schumi ujíždět a získávat potřebný náskok? A že se časem přes ně jeho soupeři dostali v normálním souboji, ale už jim to nebylo nic platné, protože byl MS o půl minuty před nimi? A do konce závodu dokázali tak max. stáhnoutt jeho náskok? Souhlasím, že byl MS většinou rychlejší než jeho kolegové,ale skutečná rychlost jeho dvojek, není vypovídající z jejich umístění. O ostatním bychom se museli dlouze dohadovat a vysvětlovat si vzájemně své názory, protože jde většinou o dohady na základě indícií. Možná jsme si blíže v pohledu na Schumiho kariéru, než se na první pohled zdá. Jen se přesně vzájemně nechápeme. Nikdo z pilotů ani z lidí okolo ti naplno neřekne jak to chodí. Povinnost mlčet mají ve smlouvách, to bys měl vědět. Tak že nám zbývá "číst mezi řádky".
Na prasárnách se určitě neshodnem. To bychom si museli nejdříve vytyčit mantinely, co prasárna je a co není. Navíc v průběhu let se na základě "prasáren" i měnila pravidla. Tak že je to dosti tenký led.
Chtěl jsem stručně a přesto je to zas dlouhé-
Mike17
20:32 06.06.2012 217.77.165.XXXOno se to blbě vysvětluje písemně. To VŽDY nebylo myšleno na tebe a i ostatní názory byly myšleny spíš všeobecně. S těma dvojkama to asi nebudeme vidět stejně. Ty závody jsem sledoval a nějaké zdržování sice bylo, ale málokdy a podle mě většinou nejspíš neúmyslné. Ale to by jsme museli probírat závod po závodě.
S prasárnama souhlasím. Teda v tom, že si pod tím pojmem můžeme představit každý něco jiného.
S tím pivkem je to dobrý nápad. Pokud by ses "vyskytoval" v okolí Brna nebo Olomouce, rád tě pozvu. Ono moc lidí s kterýma se dá rozumně pokecat o F1 a dokáží připustit i jiné názory nebo pohledy na věc, zas tak moc není. Takže by mi bylo potěšením o tom více pokecat. Ať už se na Schumim shodneme nebo ne.-
odin
21:37 06.06.2012 77.240.96.XXXJá bych to spíše otočil. O tomto víkendu se sejde pár "bláznů do F1", kde nebudu chybět ani já. Tak kdybys neměl zrovna nic na práci, bylo by nám ctí tě uvítat v jednom letovisku ve středních Čechách. Vím, že je to moc narychlo, ale kdybys o tom uvažoval, dej vědět a podrobnosti domluvíme mailem.
-
-
-
-
-
uzivatel000729
18:48 05.06.2012 78.102.238.XXXv roce 2003 získal titul s vozem,který byl až za Williamsem a McLarenem...V roce 97 překvapivě bojoval o titul s vozem,který dle předpokladů neměl být pro Williams soupeřem.No a v roce 2000 bral titul s vozem,který byl na stejné úrovni jako McLaren....Psát,že vítězil jen s dominantním vozem je hooodně mimo.Každému uvízly v paměti spíše závody,kdy dokázal se špatným vozem vítězit....(96,97,98)...tohle byly roky,kdy předváděl absolutně famózní výkony.....Ale kritici budou neustále mektat něco o podvodech...
To že občas něco vyvedl...OK...to je F1 a tam je třeba mít ostré lokty.Bez těch ostrých loktů se zkrátka žádný mistr neobejde...
Pánové....7 TITULŮ MISTRA SVĚTA,91 VÍTĚZSTVÍ....víc není co dodávat-
odin
19:32 05.06.2012 77.240.96.XXXZase píšeš jen polovinu pravdy. Ano v r.2000 bylo Ferrari na stejné úrovni jako McLaren (z počátku možná i mírně horší), ale už nepíšeš, že McLareny odstupovaly pro poruchy z prvních míst v závodech a tak Schumi vítězil proti "nikomu" Pokud McLareny dojely do cíle měl s nimi velké problémy a také často prohrál. Roku 2003 byly dost vyrovnaný tři týmy, což je vždy výhodnější pro slabší tým, jelikož si všichni navzájem ubírají body (ale to zrovna není rok a titul, který bych chtěl jakkoliv zpochybňovat). Ostré lokty beru, podvody a prasárny nikoliv - sorry.
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek