DISKUZE K ČLÁNKU Alonso: Je to jako v loterii, F1 může přijít o svou důvěryhodnost
Fernando Alonso je dalším pilotem po Jensonovi Buttonovi, který vyjádřil obavy o negativní dopad nepředvídatelných výsledků v letošní sezóně Formule 1.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Alonso: Je to jako v loterii, F1 může přijít o svou důvěryhodnost
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000481
(Hlasovalo 11 lidí)
01.06.2012 17:55
Říkají to samé co schumacher Ať se na mě nikdo… »
» uzivatel000523
(Hlasovalo 9 lidí)
01.06.2012 14:37
Filipe odvádí dobrou práci.Pravdě podobně vozí… »
» uzivatel000299
(Hlasovali 5 lidé)
03.06.2012 12:24
JB a ALO To by mě zajímalo kde na to pan JB a… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
juras
20:42 13.06.2012 88.102.21.XXXTak já si pořád myslím že ty některé reakce (nejen Alonsa) na současnou mnohem větší vyrovnanost a víc překvapujících výsledků jsou trochu pobrekávání těch kteří si trošku namyšleně myslí že vepředu mají být jen oni (asi to bude tím že F1 byla v posledních letech o třech týmech a kdy naposledy jsme zažili tolik vítězů...nikdy).
Mě se teda nelíbí pořád na F1 spousta restrikcí(omezení technologií jako je KERS) a nebo třeba unifikovaností (zmrazené motory,jednotné gumy,jednotná řídící jednotka) a zavedení umělých pomocníčků (DRS)...ale pořád si myslím že letošní rok i díky třeba zákazu foukaných difusorů je tak super jako to dlouho nebylo.
Mě osobně vadilo loňské kralování Vettela. Ne kvůli Vettelovi,ale proto že to byla nuda a úplně to celý ztrácelo na zajímavosti (v minulosti třeba alespoň bojovali dva piloti o titul a mělo to alespoň tak nějaký grády).
Co se Alonsa týče,myslím že je trochu frustrovanej ve Ferrari,přec jen asi čekal že za tři roky dostane od Ferrari lepší auto a bude mít větší možnost získat další titul. -
uzivatel000299
12:24 03.06.2012 90.178.217.XXXJB a ALO To by mě zajímalo kde na to pan JB a ALO přišli že se nám takovýhle napínavé závody nebudou líbit?
-
juras
13:06 03.06.2012 88.102.21.XXXTo je jednoduchý. Formule 1 byla v posledních letech soubojem silné trojice Redbull,McLaren a Ferrari. Tyhle týmy by ještě akceptovali úspěch Mercedesu,ale ten zbytek považují za kompars.
Přitom ty nejsilnější tři týmy stejně vyhrály všechny letošní závody,Mercedes jak jsem napsal je tolerován a tak jediný kdo jim pije krev je Williams a Sauber.
Ještě jsem zapoměl na Lotus který díky osobnosti Kimiho by ještě taky snesli ti nafoukanci v předních týmech...i když nevím jestli kdyby Kimi vyhrál dva tři závody a byl v čele šampionátu nepadl by taky do nelibosti...vždyť Lotus by neměl být adeptem na titul...od toho je tady přece Redbull,Mclaren a Ferrari.
Koukám že když konečně po letech může ve formuli 1 vyhrát víc týmů a pilotů a šampionát může být dramatický jak už dlouho ne vadí to nejvíc primadonám typu Alonsa. -
-
odin
14:20 04.06.2012 77.240.96.XXXMyslím, že nikdo z nich netvrdil, že se nám takovéhle napínavé závody nebudou líbit. Přečti si pořádně (raději dvakrát, abys pochopil), co Alonso řekl. Na mne to spíše dělá dojem, že se Alonso obává, že by titul mohl letos získat i pilot, který nevyhraje žádnou GP. A že konzistentní výkony a bodové příděly za druhá a třetí místa, mohou letos stačit na titul. Což by v očích antifanoušků mohlo vyvolat kritiku, že je mistr světa bez vítězství a jeho titul trošku degradovat. Ale je to jen můj názor. Možná jsem Alonsa zcela nepochopil.-
juras
16:11 09.06.2012 88.102.21.XXXMistrem světa je vždy ten který získá nejvíc bodů...nikdy to nebylo jinak.
A pokud se o některých titulech diskutuje,pak o těch které byly rozhodnuty kolizemi.
Můžeš si číst něco kolikrát chceš za sebou,stejně je to otázka jak si to vyložíš. Podle někoho Alonso brečí na špatným hrobě,někdo to chápe jako ty.-
-
juras
22:54 11.06.2012 88.102.21.XXXTo jo,ale platilo pravidlo o počtu započítávaných výsledků.
Ono je to ale stejně trochu jinak. Alonso totiž jednou naznačí že tahle nepředvídatelnost může poškodit kredit F1 (z různých úhlů pohledu) a nato zas řekne že gumy nejsou to základní co dělá letošní rok tak vyrovnaný.
Podle mě za tu vyrovnanost může z větší části zákaz foukanejch difusorů kterej vyžadoval hodně práce v aerotunelu. Redbull třeba loni to auto už v základu udělal koncepčně s tím foukáním do difusoru a ti nejbohatší (tedy přesně spíš jen McLaren) to dokázali v průběhu roku jakžtaž dohonit. Ferrari vyhrálo zrovna v Silverstonu kde platilo omezení které následně FIA zas zrušila. Ostatní byli jen kompars. Třeba Sauber loni brzo rezignoval na vývoj (hlavně toho foukání) a raději soustředil svoje skromné finance na letošní auto. Podobně Williams a Lotus.
Ne náhodou právě tyto tři týmy letos prohánějí ty papírově nejlepší.
Takže on to třeba Alonso zas ani tak nemyslel,nicméně podle mě to tak vyznělo (že si stěžuje na to že se k lizu dostali i ti kteří jinak jen brousí šavle v soubojích okolo desátýho fleku.
Kanada ukázala že celý to pramení z toho jak hodně lze pokazit špatným výsledkem v kvalifikaci a nebo špatným strategickým rozhodnutím v závodě. Ty rozdíly v Kanadě byly malé a mě třeba trochu překvapilo že nikdo nezkusil agresivnější strategii (třeba 3 pitstopy),když jsem koukal na Hamiltona jak po druhým pitu uháněl a Alonso s Vettelem se stali kuželkama jak ve slalomu...
Williams má třeba letos dobrý auto,Maldonado to zase nezvládl v kvaldě a po závodě jsem četl jak si stěžoval na to že musel šetřit gumy a tak nemohl moc tlačit na pilu ačkoli auto na to mělo. Tak mě napadlo že mohl jel na dvě a nebo i tři zastávky a jet co to dá. Alespoň by bylo na co koukat. Takovej Massa jel včera dost dobře a byla radost ho sledovat jak se po těch hodinách probíjel dopředu.
Tentokrát se ukázala strategie jednoho pitstopu jako chyba. Grosjean a Perez by na podiu nebyli pokud by Ferrari a Redbull zvládlo strategii.-
odin
07:50 12.06.2012 77.240.96.XXXTak s tímto názorem se dá souhlasit komplet s celým. Též si myslím, že záleží na tom, jak je postaveno auto v "základu" a že zákaz foukání ovlivnil letošní sezónu. I když např. McLaren by asi Red Bullům šlapal na paty letos i s foukáním mnohem víc, než loni.
Podle mne už týmy chování pneu pochopily a tak v dalších závodech bude hodně záležet na strategii. Možná se dočkáme i srovnání jedné a tří zastávek
Kdybys to takto rozebral už na začátku, dal bych ti plus a vůbec bych nereagoval.
-
-
-
-
-
-
api
10:16 02.06.2012 88.212.37.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
juras
21:39 01.06.2012 88.102.21.XXXsalat:
Podle mě nejvíc naříkají ti kteří by chtěli aby platilo papírové pořadí.
Jděte k čertu s takovou loňskou sezónou...sledováním dominantního Vettela se slabou nadějí že mu občas uzme vítězství nějakej Mclaren.
Mě by jen zajímalo copak se to stalo s Rebullem. Letos se jim přední křídlo zdaleka nevlní jako to loňský.
Podle mě jsou gumy pro všechny stejný a to že zatím není nikdo kdo by uměl v každém závodě vždy využít jejich potenciál na 100% je problém týmů.
Já to beru tak že konečně se třeba dočkáme že vyhraje Sauber (kterýmu bych to strašně moc přál po těch letech) a že se doufám budeme tešit až do posledního závodu kdože to bude mistrem světa.
Nesnáším přednastavený výsledky kde vyhrávají jen ti nejbohatší...v tomhle se F1 vymyká současnýmu světu (alespoň zatím). -
uzivatel000481
17:55 01.06.2012 95.103.182.XXXŘíkají to samé co schumacher Ať se na mě nikdo nezlobí, ale oni říkají to samé co Michael s tím rozdílem, že alibisticky nepojmenovali, co tu loterii způsobuje...
Já to beru tak, že se všichni snaží nekritizovat pneumatiky, jelikož ta firma si to nezaslouží a dělá jinak dobrou práci. Na druhou stranu, ale jsou ty pneumatiky nevypočitatelné a opravdu ovlivňují závody až moc...
Nezlobte se na mě, ale když čtu předzávodní prognózy a pozávodní rozhovory, tak nechci slyšet neustále dokola, že bez pneu si i špičkový jezdec ve špičkovém autě ani neuprdne. Rád bych aby se formule dala hodnotit podle kvality jezdců a monopostů a ne aby pneumatiky tyto dvě veličiny dokázaly naprosto vymazat...-
anonym
21:21 01.06.2012 89.176.198.XXXMůže Pirelli za to, že Schumák každou chvíli s někým koliduje? Může Pirelli za to, že McLaren v každém závodě pokaňhá zastávky a strategii? Nemůže.
Takže platí, že ten, kdo odvedl nejlepší práci, vyhrál. Když se člověk podívá na pohár konstruktérů, není tam nic divného. A když se podívá na vítěze závodů, tak se tam objevují jezdci z kvalitních stájí, přičemž díky zákazu foukaček se ta špička prostě rozšířila a vyrovnala, což je vidět v časech na kolo.
Kdyby to byla loterie, tak by např. někdo ze třech nejslabších stájí když ne stál na bedně, tak aspoň bodoval - a to se zatím ani náhodou nestalo.
-
uzivatel000523
14:37 01.06.2012 77.240.96.XXXFilipe odvádí dobrou práci.Pravdě podobně vozí nové díly! A velice intenzivně testuje auto pro fernanda na úkor sebe.No a ferko i fernando to moc dobře ví.Proto ta důvěra i vzhledem k silné kritice:JE TO JEN NÁZOR -
Nasir
14:32 01.06.2012 188.175.176.XXXAlonso ve skutečnosti neříká to, co Button Ten titulek a perex jsou poněkud zavádějící. Zatímco Button si spíše stěžoval, Alonso je spokojen a říká něco jiného. On se neobává nepředvídatelnosti, ale toho, jak si lidé tu nepředvídatelnost (povrchně) vyloží. Viz "Sezona je fantastická, překvapivá, je to dobré pro sport." - čili mu to nijak nevadí. Pak říká, že může někomu připadat, že nevyhrávají ti nejlepší, viz "momentálně to zvenčí vypadá, že v každém závodě může vyhrát kdokoliv". Čili se obává toho, že si to někteří vyloží tak, že "už nevyhrává ta nejlepší stáj", nebo "nevyhrává oblíbená top stáj", a bude jim to vadit. On s tímhle názorem ale nesouhlasí. Podle něj vyhráli ti, kteří v daném závodě odvedli celkově nejlepší práci. Jeho poslední dvě věty to říkají jasně - "Musíme dávat jasně najevo, že ten, kdo vyhraje závod, vyhraje proto, že udělal něco lépe. A já si nemyslím, že to je momentálně všem jasné."
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek