DISKUZE K ČLÁNKU Schumacher opět kritizuje pneumatiky Pirelli a věří ve stupně vítězů

Sedminásobný mistr světa Formule 1 se opět pustil do současných pneumatik Pirelli. Němec nyní přirovnal k závodění s nimi k jízdě na "syrových vejcích."

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Schumacher opět kritizuje pneumatiky Pirelli a věří ve stupně vítězů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 09.05.2012 13:01 Vložte komentář

Nejlepší názory

» armyk (Hlasovalo 6 lidí) 08.05.2012 19:48
FIA by se měla celá překopat... Má být … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • armyk

    armyk

    77.48.104.XXX
    FIA by se měla celá překopat... Má být tankování a pneumatiky které poskytují max. výkon aspoň po 20 kol.., ne ekologickej závod...

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • hmmm

      90.179.165.XXX
      Má být? Nepleteš si to náhodou s "bylo by hezké, kdyby..."?

      Bylo by hezké, kdyby mohlo být v F1 všechno nadoraz a zároveň by bylo v závodech na co koukat. Protože ale nemůžeme mít všechno najednou a F1 je životně závislá na diváckém zájmu, dostala divácká atraktivita přednost. Je to špatně? Z hlediska sportovního asi ano, jenže F1 už dááávno není o sportu, ale je to především byznys. Drahý byznys životně závislý na lidech, kteří se sledováním závodů baví. Takže se dá s trochou nadsázky říct, že změny, kterými F1 prochází od 2005 a hlavně v posledních několika letech byly existenční nutnost. Opravdu je to špatně? 03

      Svým způsobem se v F1 jezdilo ekologicky i před třiceti lety (nenažraná turba) a celá poslední dekáda byla o plánovaném úsporném ježdění. Palivo, motory, převodovky... Teď máme rychle a výrazně degradující pneumatiky s úzkým pracovním okénkem, tak na ně všechno svedeme? Není to do očí bijící zjednodušení? 17

      + 4 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • wrt

    88.80.244.XXX
    .. Poprvýkrát v histórii F1 je cieľom dodávateľa komponentov nekvalita, namiesto maximálne dosiahnuteľnej kvality v rámci pravidiel.

    + 6 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hr3bec

    78.80.38.XXX
    Bych tak z hecu udělal na jeden závod pneumatiku co by vydržela tréninky, kvaldu i závod a nebyl by na ní žádný propad, opotřebení...nic. A dal bych pro zajímavost 3 zastávky at o ně nepřijdeme. Zajímalo by mě kdo by z nich, sebe a vozu dokázal vymačkat nejvíc :-)

    + 14 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • David

      178.22.116.XXX
      Dobrej nápat, teď se můžeme jen domnívat kdo z pilotů je špička a kdo vodonosič

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • ja

      178.41.127.XXX
      Možno by to vyriešilo celý ten sniešný humbuk okolo pneumatík a Mišovej kritiky na ne.

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • David

        178.22.116.XXX
        Řekl bych že by to vše určitě vyřešilo. Konečně by se ukázalo jak a kdo umí jezdit. V motogp to funguje a nikdo proti tomu nic nemá.

        + 4 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • anonym

      178.104.128.XXX
      Jenom nevim proc bys nechal 3 zastavky. Nebyl by duvod stavet u mechaniku... Tudiz teamy by povolaly vozy do boxu az na konci zavodu... Jinak takovy zavod by vas asi moc nebavil...

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • David

        178.22.116.XXX
        Zastávky myslel zřejmně jen pro diváky. Jinak mne by se takové závodění (bez tankování, bez zastávek, pneu co vydrží celý závod) líbilo. Jak jsem uvedl v motogp to funguje a nikdo si nestěžuje.

        + 1 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • hmmm

          90.179.165.XXX
          Moto GP není F1. V F1 by s dnešní spolehlivostí takový závod znamenal půldruhé hodiny kroužení v nezměněném pořadí, takže mr. anonym trefil hřebíček přesně na hlavičku - takové závody by mimo vedoucího jezdce nebavily nikoho a divácký nezájem = konec F1.

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • David

            178.22.116.XXX
            Zasvětím tě protože vidím že nevíš o čem mluvíš. Kdo bojoval v neděli o první místo? Stoner s Lorenzem. Jaké mají stroje? jeden Hondu druhý Yamahu. Zřejmně jsi si všiml že oba mají jiné stroje které jsou postaveny na odlišných filozofií. No a o vláčcích tu nemůže být řeč, několikrát si jezdci prohodili pozice byť to nebylo na čelních pozicích, a předvedli opravdové souboje kolo na kolo. Vtip je v tom že argument že to nejde protože má každý jiný vůz je nesmyls a dokazuje to nejen nedělní závod motogp. Nejen že se drželi jeden druhého ale měli šanci navzájem bojovat.

            + 2 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • David

              178.22.116.XXX
              No a další vtip je v tom že každý říká že F1 je týmový sport do doby než svému oblíbenému jezdci jeho mechanik nepokazí závod. Takže já jsem zastánce tvrdých soubojů a jedné gumy na závod. Důsledek je ten že guma která musí vystačit celý závod je tvrdší tudíš její brzdná dráha je delší a tím je i více šancí na předjíždění neboť jezdec musí brzdit do zatáček dříve.

              + 2 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • hmmm

              90.179.165.XXX
              18 Tak teď jsi mě opravdu dobře zasvětil do problematiky F1, díky moc! 18

              Jak, proboha, vůbec můžeš srovnávat motorky s F1, která využívá naprosto odlišné principy? Říká ti něco pojem aerodynamika? Jaký argument, že to nejde, protože má každý jiný vůz? Kdes to vzal?

              Co hulíš za matroš? Taky bych ho někdy rád zkusil. 0318

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • David

                178.22.116.XXX
                Nejdřív se pochlup co za matroš máš ty 12 . Já jsem srovnával to že i s odlišnými stroji se dá závodit a to na jednech gumách na závod a podotkl jsem že na sledovanosti to vůbec neubírá. Přestaň to už hulit, odemírají potom mozkové buňky. Nikdo tu nesrovnává motory, aero, atd. pouze princip jedněch gum a odlišné techniky.

                + 1 / − 6

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • hmmm

                  92.62.224.XXX
                  On snad někdo někde tvrdil, že se nedá závodit s odlišnými stroji na ultratrvanlivých pneu? Na co narážel anonym, je fakt, že by odstraněním strategických prvků vzniklo procesí vozů seřazených celou délku závodu od nejrychlejšího k nejpomalejšímu. To by s dnešní spolehlivostí znamenalo povětšinou kroužení bez předjíždění, bez překvapení, kdy by se už po kvalifikaci dalo s až nechutně velkou pravděpodobností odhadnout pořadí na bodech. Neboli nuda, která by dalece předčila i ročník 2004, který je noční můrou FIA, Bernieho i nemalé části diváků, ty pochlupe. 03

                  + 4 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • David

                    178.22.116.XXX
                    Pokud chceš urážet místo diskuze tak to zkoušej na kamoše, ale chápu když dojdou argumenty lepší je urážet. No a jinak to co píšeš je blábol a důkaz je již zmiňované motogp. Jestli jsi si nevšiml tak žádné vláčky tam nejsou. A zřejmně né naposledy ti opakuji že jde i o odlišné stroje. Valentino Rossi dokázal vyhrát titul s více než jednou značkou, takže krom té tvé aerodynamiky zkus přemýšlet i nad tím že existují i jezdci kteří svým uměním dokáží zázraky, a tomu se říká talent.

                    + 1 / − 6

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • hmmm

                      92.62.224.XXX
                      Asi takhle - dočetl jsem druhou řádku a dál nečtu. Jestli ti uniká fundamentální rozdíl mezi motorkami a vozy F1 - naprosto odlišné využívání aerodynamiky a její dopad na závodění - nemáme se o čem bavit.

                      + 5 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama