DISKUZE K ČLÁNKU Haug s Schumacherovou kritikou pneumatik Pirelli nesouhlasí

Sportovní ředitel Mercedesu Norbert Haug nesouhlasí s kritikou, kterou Michael Schumacher po závodě v Bahrajnu uvedl na adresu pneumatik Pirelli.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Haug s Schumacherovou kritikou pneumatik Pirelli nesouhlasí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 26.04.2012 22:33 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • hmmm

    92.62.224.XXX
    Norbert má pravdu. 01 "... všichni musí jezdit pod svým limitem a hlavně pod limitem vozu, aby udržoval pneumatiky"
    To ale platí jenom při přehřívání, se kterým se Mercedes snad mimo Číny pořád potýká. Když má ale někdo problém pneumatiky zahřát, tak jezdí na 100 % a ještě je to málo, takže mi v tomto bodě přijde Michaelovo tvrzení poněkud liché.

    Přehřívání pneumatik musely týmy F1 řešit už v dobách, kdy Michael honil motokáru a snil o tom, že bude jednou velkým závodníkem. Současné Pirellky mají proti těm dobám o dost větší rozdíl výkonnosti mimo ideální teplotní rámec, který je navíc mnohem užší. Ale principiálně nejde v F1 o nic nového. Dnes jenom musí být týmy v práci s pneumatikami mnohem preciznější než dřív.

    Norbert trefil hřebíček na hlavičku, že je to stejné pro všechny. Michaelovi se stýská po dobách, kdy jezdil s nejlepším autem, kterému byly pneumatiky šité na míru, takže mohli jako jedni z mála (možná dokonce jako jediní) závodit bez kompromisů. Ostatní to tehdy tak růžové neměli, což vyplývá i z Andersonova vyjádření. [odkaz na stránku]

    + 7 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • David

      178.22.116.XXX
      všichni musí jezdit pod svým limitem a hlavně pod limitem vozu, aby udržoval pneumatiky

      naopak v tohle vyjádření mluví za vše. A zkus se podívat i na jiné weby kde nejen Schumi ale i jiní jezdci říkají defakto totéž.

      + 8 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • David

      178.22.116.XXX
      Ale máš pravdu že je to stejné pro všechny. Každý musí jezdit pod svým limitem a hlavně pod limitem vozu.

      + 3 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • hmmm

        90.179.165.XXX
        1.) Všichni musí jezdit pod limitem != všichni musí jezdit pořád pod limitem.
        2.) Jestli jezdci jezdí naplno, nebo ne, je problém jezdců, ne diváků. Kdo chce vidět borce jezdící hranu proti časomíře, může koukat na Rally. Doba aut vlnících se v rukou virtuozů jako byli Senna nebo Villeneuve senior je tak jako tak pryč a samotné pneumatiky za to nemohou.

        Když bude na výběr mezi procesím jezdícím proti stopkám bez výměny pozice půldruhé hodiny jedno rychlé kolo za druhým a závodem, ve kterém se v každém kole bojuje o pozici kolo na kolo, drtivá většina si vybere druhou možnost a jestli piloti jezdí na krev, nebo šetrně, jim bude víceméně jedno. Hlavně, že je na co koukat.

        Nemusí se ti to líbit, na to máš plné právo, ale letošní sezóna má mnohem blíž ke druhé možnosti a je to tak dobře. Ano, určitě to není ideální, možná tím trpí sportovní hodnota F1, ale zatím jde o nejnapínavější závody i sezónu za pěkně dlouhou dobu.

        + 4 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • virtual

          virtual

          91.197.117.XXX
          "Doba aut vlnících se v rukou virtuozů jako byli Senna nebo Villeneuve senior je tak jako tak pryč a samotné pneumatiky za to nemohou." - už jsme debatovali na stejné téma jinde, tak Tě můj názor nepřekvapí. Vlastně souhlasím s oběma částmi věty, jen si myslím, že by to vč. pneu šlo udělat aspoň trochu líp. Mám za to, že poměrně dost jezdců v dnešním poli by na předvádění špičkových výkonů měla...můžeme se jen dohadovat, co by předvedli (třeba nic) Kimi v Bahrajnu nebo Jenson v Číně, kdyby se nebáli o pneumatiky.

          "zatím jde o nejnapínavější závody i sezónu za pěkně dlouhou dobu" - zde plně souhlasím.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • virtual

            virtual

            91.197.117.XXX
            ups - dost jezdců mělo...

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • hmmm

            92.62.224.XXX
            No, já mluvil o autech ("doba aut"). Michael, Lewis nebo třeba Kimi by nepochybně dokázali s takovým FW11, 98T nebo MP4/4 také hezky zatancovat. 11

            Kdy naposled jezdil někdo třeba takhle? [odkaz na stránku] Projet podobně část zatáčky řízeným smykem s dnešními auty? Ani s Davidem všude vychvalovanými tvrdými, ultratrvanlivými Bridžkami. 07

            + 4 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • virtual

              virtual

              91.197.117.XXX
              To byla krásná doba a skvělé výkony, snad jen bezpečnost pilotů mohla být lepší. Když vidím a slyším práci pilota (bez mačkání spousty tlačítek na volantu, šahání někam k levému kolenu na rovinkách apod.), připomíná mi to řidičskou nirvánu... 11

              Já to spíš myslel tak, že je nyní opravdu velká skupina silných pilotů a s poupravenou technikou (např. víc koní, míň aera, pneu co vydrží jet hranu atd.) by dokázali předvést velké divadlo...

              BTW Lewise jsem někde (Top Gear?) viděl jet se Sennovým McLarenem, ale spíš v propagačním módu.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • hmmm

                92.62.224.XXX
                "I love this car, I love it!" [odkaz na stránku] 01

                Míň aera, to by bylo něco! Leč máme rok 2012. Ta doba už se prostě nevrátí i kdyby FIA vymýšlela s pravidly bůhvíco. Aerodynamika za tu dobu tak strašlivě pokročila... Ty znalosti nikdo konstruktérům z hlavy nevymaže a kdyby FIA pevně stanovila tvary odpovídající aerodynamice z před pětadvaceti lety, už by to nebyla F1, jenom další mistrovství unifikovaných vozů. Prostě musíme brát, co máme, a těšit se z toho, že je v závodech aspoň na co koukat. Jenže tohle prostě někteří nepochopí...

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • virtual

                  virtual

                  91.197.117.XXX
                  Já bych neházel flintu do žita, ty úpravy co zmiňuju, neznamenají nějaký radikální směr (dnes už se opravdu nejede vrátit 20-30 let zpět), záleží na "politické vůli". Trochu mi to připomíná začátky ABS, spousta lidí říkala nikdy a dnes si (pro běžné použití) kupují auta s ABS, ESP a třeba i automatem...
                  BTW Ty hnusné nosy bude chtít FIA určitě nějak ošetřit, tak větší změny k lepšímu můžou přijít brzy. Uvidíme a zatím to snad bude pokračovat jako uplynulé závody letošní sezóny.11

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama