hmmm
10:42 25.04.2012 92.62.224.XXXTo ale platí jenom při přehřívání, se kterým se Mercedes snad mimo Číny pořád potýká. Když má ale někdo problém pneumatiky zahřát, tak jezdí na 100 % a ještě je to málo, takže mi v tomto bodě přijde Michaelovo tvrzení poněkud liché.
Přehřívání pneumatik musely týmy F1 řešit už v dobách, kdy Michael honil motokáru a snil o tom, že bude jednou velkým závodníkem. Současné Pirellky mají proti těm dobám o dost větší rozdíl výkonnosti mimo ideální teplotní rámec, který je navíc mnohem užší. Ale principiálně nejde v F1 o nic nového. Dnes jenom musí být týmy v práci s pneumatikami mnohem preciznější než dřív.
Norbert trefil hřebíček na hlavičku, že je to stejné pro všechny. Michaelovi se stýská po dobách, kdy jezdil s nejlepším autem, kterému byly pneumatiky šité na míru, takže mohli jako jedni z mála (možná dokonce jako jediní) závodit bez kompromisů. Ostatní to tehdy tak růžové neměli, což vyplývá i z Andersonova vyjádření. [odkaz na stránku]