DISKUZE K ČLÁNKU Naštvaný Domenicali očekává rychlou reakci svého týmu. Opět
Šéf závodní stáje Ferrari Stefano Domenicali po dalším neuspokojivém výkonu znovu očekává rychlou reakci svých techniků, po nichž žádá zlepšení výkonnosti vozu F2012.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Naštvaný Domenicali očekává rychlou reakci svého týmu. Opět
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000729
(Hlasovalo 18 lidí)
16.04.2012 17:29
Ferrari Když šel Alonso do Ferrari,tak jsem si… »
» uzivatel000733
(Hlasovalo 15 lidí)
16.04.2012 13:24
Naštvaný Domenicali očekává rychlou reakci svého… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
11:33 17.04.2012 194.160.178.XXXV tomto prípade stratégia nevyšla tímu Ferrari,.. ..lebo 3x v boxoch bolo optimum, ktoré využilo viacero tímov. Jednoducho to pobabrali, lebo závodné temto nebolo až také zlé, po slabšej kvalifikácii. Ale auto nie je nič moc, ale "wau-efekt" zatiaľ má, no nie ten najlepší. Forza Ferrari ! -
jiva61
20:00 16.04.2012 212.158.158.XXXJe to asi opravdu neschopnost,jak jinak si vysvětlit ,že třeba Sauber,Wiliams měly minulou sezonu dost špatná auta a dnes jim to jezdí parádně.Tam je opravdu vidět pokrok.To Ferari vždy patřilo k těm lepším (i nejlepším) stájím,mají zkušenosti se stavbou skvělých vozů,ale co předvádí poslední sezony to je strašné.Fanouškům Ferari pěkně drásají nervy,ale musíme věřit,že to konečně zvládnou-
skejpa
20:46 16.04.2012 89.103.81.XXXMe se líbilo, když Ferka bojovali o pátá, šestá místa a občas útočili na bednu. Ale když už jezděj tak, že se nedostanou ani do Q3, tak to už je docela trapný na tým, s takovým rozpočtem... No uvidíme co s tím provedou. Začínám být docela zvědavej na další rok, až budou nové motory, tam by mohl být zase velký zvrat ve výkonostech. Do té doby si budu užívat, jak je dává Kimi s Lotusem :-)
-
-
anonym
19:44 16.04.2012 31.192.92.XXXSchumacher je mnohem lepší chlap na vývoj vozu, Alonso je jen skvělý pilot.. ostatně když byl v Renaultu tak i ten šel výkonostně dole.. Ferrari potřebuje někoho kdo je schopen auto posunout dál, Alonso to evidentně nebude. V závodním poli krom Schumachra nikoho schopného nevidím, možná Kimi, ale toho Ferrari neveme. Perez zajel jeden závod a to ještě na mokru měl štěstí a oni uvažují o jeho angažmá, nemožné a o čemsi to svědčí....-
skejpa
20:40 16.04.2012 89.103.81.XXXPři vší úctě k mému nejoblíbenějšímu pilotovi Kimimu - určitě nebude nějak moc lepší na vývoj auta než Alík. Co tehdy běželi různé rozhovory tak se tak nějak ode všech stran ozývalo, že jsou oba velmi rychlí a oba jsou na tom technicky dobře, jen Alík lépe zapadá do týmu. (Rozuměj Santander nám Alonsa nechá penězma lépe zapadnout :-D). A o co víc jsou tihle dva výbornými piloty, o to možná je Schumi lepším pro vývoj, tomu bych fakt věřil. Vždyť né nadarmo Schumák ještě teď jezdí motokáry protože si tam vše může nastavovat sám :-) A ono nastavení občas udělá i půl sekundy, takže to může být víc než zmůže výborný pilot. To samé Vettel. Jakmile nemá dobře nastavené auto, začíná podávat rozpačité výkony. A taky je tohle třeba jen jeden velkej mýtus a technici prostě udělali špatnou práci... Jeden rok se zadaří, druhý už se dařit nemusí :) -
Nasir
18:13 17.04.2012 188.175.176.XXXPředstava, že pilot vyvíjí auto je velký mýtus. Už by bylo načase tuhle blbost opustit. Pilot má důležitou roli při nastavování auta na konkrétní okruh, ale ani tu nedělá sám, ale ve spolupráci s inženýry. A opravdu mezi závody neřídí vývojové oddělení s 50 a více inženýry. Nemá na to kvalifikaci, ani čas atd. Nevím, kde vznikla tahle zcestná představa, že pilot je bůh, který zvládá vše - asi to plyne z nějakého nekritického uctívání modly, která v očích fanboys prostě dělá vše, zatímco když se nedaří, najednou za nic nemůže, ale může za to tým nebo soupeři.-
anonym
19:20 17.04.2012 31.192.92.XXXNo tak toto není pravda borče, promítni si, jestli nejsi moc mlád, kde bylo Ferrari před a po Schumacherovi a kde je teď... Pilot neřídí vývojové oddělení, to je jediné pravdivé.... Ovšem může je vysílat na správný směr vývoje, díky tomu že s tím vozem jezdí, což se nedá říct o 50-100 inženýrech. Určitý díl viny na situaci zcela jistě nesou piloti a především Alonso, kolem něhož je tým především postaven a čeká se na titul, toto prostě neokecáš.-
Nasir
19:38 17.04.2012 188.175.176.XXXA odkdy do Ferrari přešel z Benettonu jen Schumi? Nebo co jsi chtěl říct tou první větou - nevyplývá z ní totiž vůbec nic. A pokud je podle tebe Schumi nebo kdokoliv jiný takový machr, tak by vůbec nebylo potřeba angažovat Byrnea a jeho tým inženýrů, Brawna, Todta a další lidi, Schumi by je přece hravě zastoupil. Určitě...
A vysvětli nám, co je to "vysílat inženýry na správný směr vývoje"? Nicneříkající floskule? Zaprvé o tom nemáš žádný doklad, jestli "něco vysílal" nebo nevysílal, zadruhé jak to, že potom Schumi neměl pozici technického ředitele nebo někoho podobného, když podle tebe ovlivňoval takto vývoj? Nikdo samozřejmě pilotům nebrání přijít s nějakým obecným nápadem, ale to zaprvé posuzuje tým jiných lidí, zadruhé pilot stejně neví, jak to udělat konkrétně, zatřetí to budou v drtivé většině stejně věci, které vývojáři sami vědí a zvažují, a nakonec rozhoduje někdo úplně jiný (technický ředitel, šéfkonstruktér ap.). Dělání z pilotů vývojáře je prostě mýtus, je mi líto, že ti bourám nějakou utkvělou představu, ale je to tak.
-
-
-
-
uzivatel000729
17:29 16.04.2012 94.113.208.XXXFerrari Když šel Alonso do Ferrari,tak jsem si myslel,že ten tým donutí k maximu a napodobí Schumachera.
První sezóna nebyla špatná a s trochou štěstí jel o titul....ale vloni a letos je ta tendence Ferrari spíše sestupná.Oni skutečně mohou být rádi,že získali Alonsa,protože ten s tou plečkou dokáže škrábat velmi cenné body.Bohužel Ferrari se zřejmě už nikdy nevrátí tam kde bylo před lety.Resp. se tam nemá šanci vrátit se současným vedením stáje.Mě už nebaví číst ty prohlášení,kde neustále opakují,že ví kde je chyba.Costu alibisticky vyrazili,ten šel k Mercedesu...a hle.
Ferrari potřebuje reorganizaci...v té je úspěch.-
Nasir
18:59 16.04.2012 188.175.176.XXXVždyť ta reorganizace tam probíhá v podstatě od Alonsova příchodu. 2008-2009 to byl úpadek (2008 měli alespoň výborné auto, které navazovalo na model 2007, ale jinak dělali šílené chyby ve strategii a v boxech), z toho se vybabrali, vyměnili nějaké lidi, loni už chyby v podstatě nedělali a letos mají dokonce i nejlepší mechaniky (kdo by to čekal?), ale zbývá vývojové oddělení.
Loni ke konci sezóny přetáhl Fry nové lidi převážně z McLarenu do oddělení aerodynamiky a simulací. Ti ale na současném voze nedělali, návrh už byl prakticky hotov. Jejich první větší přínos k vývoji bude při testech v Mugellu a potom na voze 2013. Alonso má smůlu, že ta přestavba jim jde tak pomalu, ale děje se. Jinak od PR keců nečekám zázraky.
A Costu nevyhodili, jen mu sebrali pozici technického ředitele. Costa to odmítl a odešel. Zatím těžko říct, jestli je Fry lepší volba... Zazněl tu vtip, že svou práci (pro McLaren) dělá dobře. Ale pokud stahuje z McLarenu víc lidí, znamená to, že chce být asi důkladný.
-
-
-
uzivatel001000
19:42 16.04.2012 85.163.62.XXXTyo diky!!! Konecne jsi mi pomohl pochopit Montezemolovu snahu prosadit zakaznicke vozy.
-
uzivatel000733
13:24 16.04.2012 194.228.223.XXXNaštvaný Domenicali očekává rychlou reakci svého týmu. Tak to budou příště ještě pomalejší
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek