DISKUZE K ČLÁNKU Naštvaný Domenicali očekává rychlou reakci svého týmu. Opět

Šéf závodní stáje Ferrari Stefano Domenicali po dalším neuspokojivém výkonu znovu očekává rychlou reakci svých techniků, po nichž žádá zlepšení výkonnosti vozu F2012.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Naštvaný Domenicali očekává rychlou reakci svého týmu. Opět

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 17.04.2012 19:38 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000729 (Hlasovalo 18 lidí) 16.04.2012 17:29
Ferrari Když šel Alonso do Ferrari,tak jsem si… »
» uzivatel000733 (Hlasovalo 15 lidí) 16.04.2012 13:24
Naštvaný Domenicali očekává rychlou reakci svého… »
» tom11 (Hlasovalo 12 lidí) 16.04.2012 15:48
kouzlo nechtěného? ten inzerát pod fotkou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    V tomto prípade stratégia nevyšla tímu Ferrari,.. ..lebo 3x v boxoch bolo optimum, ktoré využilo viacero tímov. Jednoducho to pobabrali, lebo závodné temto nebolo až také zlé, po slabšej kvalifikácii. Ale auto nie je nič moc, ale "wau-efekt" zatiaľ má, no nie ten najlepší. 18 Forza Ferrari ! 21

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Stíhač

    194.149.102.XXX
    takový hnusný auto a ještě pomalý... 12

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jiva61

    212.158.158.XXX
    Je to asi opravdu neschopnost,jak jinak si vysvětlit ,že třeba Sauber,Wiliams měly minulou sezonu dost špatná auta a dnes jim to jezdí parádně.Tam je opravdu vidět pokrok.To Ferari vždy patřilo k těm lepším (i nejlepším) stájím,mají zkušenosti se stavbou skvělých vozů,ale co předvádí poslední sezony to je strašné.Fanouškům Ferari pěkně drásají nervy,ale musíme věřit,že to konečně zvládnou

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • skejpa

      skejpa

      89.103.81.XXX
      Me se líbilo, když Ferka bojovali o pátá, šestá místa a občas útočili na bednu. Ale když už jezděj tak, že se nedostanou ani do Q3, tak to už je docela trapný na tým, s takovým rozpočtem... No uvidíme co s tím provedou. Začínám být docela zvědavej na další rok, až budou nové motory, tam by mohl být zase velký zvrat ve výkonostech. Do té doby si budu užívat, jak je dává Kimi s Lotusem :-)

      + 6 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • hmmm

        90.179.165.XXX
        Zrovna Kimi s Lotusem ještě v žádném závodě nedojel před Fernandem s Ferrari, plus zatím v celkovém pořadí Kimi/Lotus 8./6., Ferda/Ferrari 3./3., takže... 03

        + 5 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • anonym

    31.192.92.XXX
    Schumacher je mnohem lepší chlap na vývoj vozu, Alonso je jen skvělý pilot.. ostatně když byl v Renaultu tak i ten šel výkonostně dole.. Ferrari potřebuje někoho kdo je schopen auto posunout dál, Alonso to evidentně nebude. V závodním poli krom Schumachra nikoho schopného nevidím, možná Kimi, ale toho Ferrari neveme. Perez zajel jeden závod a to ještě na mokru měl štěstí a oni uvažují o jeho angažmá, nemožné a o čemsi to svědčí....

    + 6 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • skejpa

      skejpa

      89.103.81.XXX
      Při vší úctě k mému nejoblíbenějšímu pilotovi Kimimu - určitě nebude nějak moc lepší na vývoj auta než Alík. Co tehdy běželi různé rozhovory tak se tak nějak ode všech stran ozývalo, že jsou oba velmi rychlí a oba jsou na tom technicky dobře, jen Alík lépe zapadá do týmu. (Rozuměj Santander nám Alonsa nechá penězma lépe zapadnout :-D). A o co víc jsou tihle dva výbornými piloty, o to možná je Schumi lepším pro vývoj, tomu bych fakt věřil. Vždyť né nadarmo Schumák ještě teď jezdí motokáry protože si tam vše může nastavovat sám :-) A ono nastavení občas udělá i půl sekundy, takže to může být víc než zmůže výborný pilot. To samé Vettel. Jakmile nemá dobře nastavené auto, začíná podávat rozpačité výkony. A taky je tohle třeba jen jeden velkej mýtus a technici prostě udělali špatnou práci... Jeden rok se zadaří, druhý už se dařit nemusí :)

      + 9 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Nasir

      188.175.176.XXX
      Představa, že pilot vyvíjí auto je velký mýtus. Už by bylo načase tuhle blbost opustit. Pilot má důležitou roli při nastavování auta na konkrétní okruh, ale ani tu nedělá sám, ale ve spolupráci s inženýry. A opravdu mezi závody neřídí vývojové oddělení s 50 a více inženýry. Nemá na to kvalifikaci, ani čas atd. Nevím, kde vznikla tahle zcestná představa, že pilot je bůh, který zvládá vše - asi to plyne z nějakého nekritického uctívání modly, která v očích fanboys prostě dělá vše, zatímco když se nedaří, najednou za nic nemůže, ale může za to tým nebo soupeři.

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        31.192.92.XXX
        No tak toto není pravda borče, promítni si, jestli nejsi moc mlád, kde bylo Ferrari před a po Schumacherovi a kde je teď... Pilot neřídí vývojové oddělení, to je jediné pravdivé.... Ovšem může je vysílat na správný směr vývoje, díky tomu že s tím vozem jezdí, což se nedá říct o 50-100 inženýrech. Určitý díl viny na situaci zcela jistě nesou piloti a především Alonso, kolem něhož je tým především postaven a čeká se na titul, toto prostě neokecáš.

        + 1 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Nasir

          188.175.176.XXX
          A odkdy do Ferrari přešel z Benettonu jen Schumi? Nebo co jsi chtěl říct tou první větou - nevyplývá z ní totiž vůbec nic. A pokud je podle tebe Schumi nebo kdokoliv jiný takový machr, tak by vůbec nebylo potřeba angažovat Byrnea a jeho tým inženýrů, Brawna, Todta a další lidi, Schumi by je přece hravě zastoupil. Určitě... 12

          A vysvětli nám, co je to "vysílat inženýry na správný směr vývoje"? Nicneříkající floskule? Zaprvé o tom nemáš žádný doklad, jestli "něco vysílal" nebo nevysílal, zadruhé jak to, že potom Schumi neměl pozici technického ředitele nebo někoho podobného, když podle tebe ovlivňoval takto vývoj? Nikdo samozřejmě pilotům nebrání přijít s nějakým obecným nápadem, ale to zaprvé posuzuje tým jiných lidí, zadruhé pilot stejně neví, jak to udělat konkrétně, zatřetí to budou v drtivé většině stejně věci, které vývojáři sami vědí a zvažují, a nakonec rozhoduje někdo úplně jiný (technický ředitel, šéfkonstruktér ap.). Dělání z pilotů vývojáře je prostě mýtus, je mi líto, že ti bourám nějakou utkvělou představu, ale je to tak.

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000729

    uzivatel000729

    94.113.208.XXX
    Ferrari Když šel Alonso do Ferrari,tak jsem si myslel,že ten tým donutí k maximu a napodobí Schumachera.
    První sezóna nebyla špatná a s trochou štěstí jel o titul....ale vloni a letos je ta tendence Ferrari spíše sestupná.Oni skutečně mohou být rádi,že získali Alonsa,protože ten s tou plečkou dokáže škrábat velmi cenné body.Bohužel Ferrari se zřejmě už nikdy nevrátí tam kde bylo před lety.Resp. se tam nemá šanci vrátit se současným vedením stáje.Mě už nebaví číst ty prohlášení,kde neustále opakují,že ví kde je chyba.Costu alibisticky vyrazili,ten šel k Mercedesu...a hle.
    Ferrari potřebuje reorganizaci...v té je úspěch.

    + 18 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Nasir

      188.175.176.XXX
      Vždyť ta reorganizace tam probíhá v podstatě od Alonsova příchodu. 2008-2009 to byl úpadek (2008 měli alespoň výborné auto, které navazovalo na model 2007, ale jinak dělali šílené chyby ve strategii a v boxech), z toho se vybabrali, vyměnili nějaké lidi, loni už chyby v podstatě nedělali a letos mají dokonce i nejlepší mechaniky (kdo by to čekal?), ale zbývá vývojové oddělení.

      Loni ke konci sezóny přetáhl Fry nové lidi převážně z McLarenu do oddělení aerodynamiky a simulací. Ti ale na současném voze nedělali, návrh už byl prakticky hotov. Jejich první větší přínos k vývoji bude při testech v Mugellu a potom na voze 2013. Alonso má smůlu, že ta přestavba jim jde tak pomalu, ale děje se. Jinak od PR keců nečekám zázraky.
      A Costu nevyhodili, jen mu sebrali pozici technického ředitele. Costa to odmítl a odešel. Zatím těžko říct, jestli je Fry lepší volba... Zazněl tu vtip, že svou práci (pro McLaren) dělá dobře. Ale pokud stahuje z McLarenu víc lidí, znamená to, že chce být asi důkladný. 12

      + 9 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    kouzlo nechtěného? ten inzerát pod fotkou ferrari mě fakt rozesmál:
    tip f1news.cz: PRODÁM pěkný Fiat Stilo Multiwagon 1.9JTD 85kW
    18 18 18 18

    + 12 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Bolo by lepšie zavolať Petrovi Sauberovi,.. ..nech vyrobia ešte tri kusy C31 a vy si ich už v Maranelle na červeno nastriekate aj samy. 11 21 Možno to do Barcelóny aj stihnú. 18

    + 20 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000733

    uzivatel000733

    194.228.223.XXX
    Naštvaný Domenicali očekává rychlou reakci svého týmu. Tak to budou příště ještě pomalejší11

    + 15 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama