DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull kvůli zadnímu křídlu Mercedesu stále nespí, chce po FIA další objasnění

Red Bull žádá Mezinárodní automobilovou federaci o další objasnění týkající se legálnosti DRS systému na zadním křídle Mercedesu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull kvůli zadnímu křídlu Mercedesu stále nespí, chce po FIA další objasnění

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 39, poslední 03.04.2012 12:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» kubiix (Hlasovalo 11 lidí) 02.04.2012 13:52
Pokud by to tak skutečně bylo, tak proč se FIA… »
» Petr (Hlasovalo 11 lidí) 02.04.2012 18:08
Trestáš sám sebe, ale jinak jsme rádi, že se… »
» Pikaso (Hlasovalo 9 lidí) 02.04.2012 18:00
Další blamáž Nevím o čem kdo pořád mluví.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Kapor

194.160.178.XXX
Áno, úplný súhlas. Ak sa to raz povolilo, nie je dôvod to zakazovať. Nech sa Red Bull a ostatný predvedú, ako to vedia aplikovať na svoje monoposty.01

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

jiva61

212.158.158.XXX
Vždytˇ je to jednoduché,na vůz RB to nejde tak rychle zkopírovat nebo nasadit bez vedlejších účinků.Tak co budeme jiného dělat....budeme protestovat ne?Co kdyby byli náhodou rychlejší než my.

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Trestáš sám sebe, ale jinak jsme rádi, že se zbavíme anonymních diskutujících ;-)

+ 11 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Banovat za co? Použil nějaký vulgární výraz, byl jeho příspěvek rasistický, zabránil vám přidat nějaký protiargument nebo ... ? To, že někdo slušně vyjádří svůj názor proti Ferrari, McLarenu, Red Bullu, Lotusu či jinému týmu, kterému fandím, přece není důvod pro ban, vzpamatujte se!

+ 7 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pikaso

Pikaso

178.17.100.XXX
Další blamáž Nevím o čem kdo pořád mluví. Rozhodnutí o legálnosti "obráceného" Fkanálu na merglu je zase jenom výsměch pravidlům a opravdu už nechápu proč nějaká pravidla vůbec jsou. Zjednodušeně : v jednom ustanovení je jasně napsáno, že pokud řidič během jízdy svojí činnosti nebo i elektronickou formou ovlivní aerodinamiku vozu, jedná se o zakázaný prvek proti pravidlům, vyjma klapky DRS, která má opět v pravidlech jasně danou definici a klapkou DRS je povoleno snížení přítlaku na zadním křídle ve vymezeném úseku trati. Pokud tedy stejným tlačítkem ovlivním i aerodinamiku na předním křídle, PORUŠUJI BEZ JAKÉKOLIV DISKUZE PRAVIDLA A PODVÁDÍM. Není o čem mluvit a nějaké okecávání jasně psaného pravidla je opět hrou, že jsou si všichni rovni akorát někteří jsou si rovnější.---------Naivní myšlenky o kopírování a vytváření vlastního systému jsou opět liché, protože pokud člověk normálně uvažuje, onen obrácený Fkanál je součást šasi a jako takový je jen těžko napodobitelný. Každá změna šasi totiž znamená opětovné nárazové testy a jeho imitace například formou přerušovaného kanálu v krytech motoru atd. až k přednímu křídlu, nikdy nebude podávat stejný výkon jako jednolitý prvek v šasi. Zde je tedy celý zádrhel. Mercedes vyvinul šasi, které onen systém obsahuje, utratilo za něj dost peněz a o to ve skutečnosti jde. Mercedes pohrozil, že skončí v F1 a FIA se toho bojí.-------------- Ve skutečnosti je však řešení jednoduché. Systém zakážu, mergl předělá zadní křídlo, které nebude na počátku systému a tím jej odstaví a bude vyřešeno. --------Jinak celý efekt tohoto systému se projevuje jenom v kvalifikaci, kde je použití DRS neomezené a proto je mercedes cca. o 0.5 s v kvaldě rychlejší než v závodě, protože tam je prostě DRS zóna jenom jedna. To je vlastně i vysvětlení pro ty, kteří nechápou rozdíl mezi výkonností merglu v trénincích a kvaldě a vlastním závodem. Žádná záhada jenom prostá logika, pokud např. využívám podvodné zařízení přidávající maximální rychlost na 70ti procentech okruhu a pak jej využívám pouze na 5-10ti procentech okruhu, musí onen rozdíl být někde znát.

+ 9 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

shyt

95.103.243.XXX
teamy maju volne ruky na pokrok len do tej miery aby sa nevymkli nestandartne dopredu a nevyuzivali dieru v pravidlach. ked to prekroci urcitu hranicu zasiahne FIA a zakaze to. promoteri nemaju zaujem o pokles ziskov, je to umelo riadena sutaz.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000505

uzivatel000505

178.41.115.XXX
presne tak ! nechapem adminov, ze tu vobec takehoto jedinca toleruju ... okamzite banovat a bude pokoj 11

+ 4 / − 11

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

85.159.105.XXX
super..takze sa mozem vdaka shytovi dekovat z dalsieho webu..zostavuju uz len zahranicne servre..zbohom redakcia,, vdaka za takuto diskusiu

+ 4 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
ladys

ladys

178.23.219.XXX
jenže dvojité difuzory byli od začátku proti pravidlům, stejně jako ohýbací křídla na ty byli špatné testy...

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000299

uzivatel000299

77.104.245.XXX
Já být ve FIA tak to povolím Mercedesu ale zakázal bych to kopírovat. A teď se snažte RB a spol.01

+ 4 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001000

uzivatel001000

83.240.120.XXX
Myslím, že je to běžná praxe.
"Půjde to udělat na našem voze?"
"Ne."
"OK, zaprotestujeme, ať to zakážou."

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
CaesarF1

CaesarF1

109.202.82.XXX
FIA Myslím,že tam v pravidlech bylo,že to nesmí ovlivňovat aerodynamiku či tak něco a tudiž jim to povolili (Mercedesu),ale nejsem si zcela jist.Spíš se příkláním také k tomu,že by s tím měl Red bull problémy to na vůz dostat,nemluvě o předělání půlky vozu.

+ 7 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ja

91.127.72.XXX
Myslím si , že auto Mercedesu je postavené ešte horšie, ako Ferrari-apom zatial. Ak by im momentálne zakázali F-šachtu,ktorá posluži len pri kvalifikácii na jedno rýchle kolo,lebo pri dvoch a viac už prestanu fungovať pneumatiky,tak potom by to bola pre Mercedes úplna pohroma.RB a spol tu viac menej ide o to , že Mercedesy sa stávaju po dobrej kvalifikácii brzdičmi aut s dobrým pretekovým tempom .

+ 8 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

wrt

88.80.244.XXX
myslím, že potom oprášia starú žiadosť o povolenie zvýšenia výkonu Renaultu.

+ 6 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

shyt

95.102.167.XXX
to co ostatne teamy nedokazali za 2 roky skopirovat od RB sa jednoducho zakazalo. dominancia RB skoncila to bol cely ucel.

+ 8 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Olda

89.235.0.XXX
Nesedí to jejich konceptu vozu Podle mě to řešení nesedí jejich konceptu vozu a proto protestují. Tady nejde o peníze, ale Adrian Newey mohl říct, u nás taková věc nebude fungovat a Horner teď tlačí na FIA.

+ 11 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

91.213.10.XXX
mj. by taky nejspis nechali v platnosti zakaz mapovani a tedy v podstate celeho foukani, jako v GP GB

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
kubiix

kubiix

89.102.83.XXX
Pokud by to tak skutečně bylo, tak proč se FIA loni nepodařilo donutit RB k výraznému snížení prohýbání předního křídla ?

+ 11 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

shyt

95.102.167.XXX
neviem naco sa zbytocne namahaju ked to RB skopiruje a budu pred fiatom tak to FIA zakaze. Ak bude fiat a mercedes pred nimi tak to zostane povolene 18

+ 5 / − 24

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama