DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull kvůli zadnímu křídlu Mercedesu stále nespí, chce po FIA další objasnění
Red Bull žádá Mezinárodní automobilovou federaci o další objasnění týkající se legálnosti DRS systému na zadním křídle Mercedesu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull kvůli zadnímu křídlu Mercedesu stále nespí, chce po FIA další objasnění
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Petr
18:06 02.04.2012 78.157.160.XXX
Banovat za co? Použil nějaký vulgární výraz, byl jeho příspěvek rasistický, zabránil vám přidat nějaký protiargument nebo ... ? To, že někdo slušně vyjádří svůj názor proti Ferrari, McLarenu, Red Bullu, Lotusu či jinému týmu, kterému fandím, přece není důvod pro ban, vzpamatujte se!
Pikaso
18:00 02.04.2012 178.17.100.XXX
Další blamáž Nevím o čem kdo pořád mluví. Rozhodnutí o legálnosti "obráceného" Fkanálu na merglu je zase jenom výsměch pravidlům a opravdu už nechápu proč nějaká pravidla vůbec jsou. Zjednodušeně : v jednom ustanovení je jasně napsáno, že pokud řidič během jízdy svojí činnosti nebo i elektronickou formou ovlivní aerodinamiku vozu, jedná se o zakázaný prvek proti pravidlům, vyjma klapky DRS, která má opět v pravidlech jasně danou definici a klapkou DRS je povoleno snížení přítlaku na zadním křídle ve vymezeném úseku trati. Pokud tedy stejným tlačítkem ovlivním i aerodinamiku na předním křídle, PORUŠUJI BEZ JAKÉKOLIV DISKUZE PRAVIDLA A PODVÁDÍM. Není o čem mluvit a nějaké okecávání jasně psaného pravidla je opět hrou, že jsou si všichni rovni akorát někteří jsou si rovnější.---------Naivní myšlenky o kopírování a vytváření vlastního systému jsou opět liché, protože pokud člověk normálně uvažuje, onen obrácený Fkanál je součást šasi a jako takový je jen těžko napodobitelný. Každá změna šasi totiž znamená opětovné nárazové testy a jeho imitace například formou přerušovaného kanálu v krytech motoru atd. až k přednímu křídlu, nikdy nebude podávat stejný výkon jako jednolitý prvek v šasi. Zde je tedy celý zádrhel. Mercedes vyvinul šasi, které onen systém obsahuje, utratilo za něj dost peněz a o to ve skutečnosti jde. Mercedes pohrozil, že skončí v F1 a FIA se toho bojí.-------------- Ve skutečnosti je však řešení jednoduché. Systém zakážu, mergl předělá zadní křídlo, které nebude na počátku systému a tím jej odstaví a bude vyřešeno. --------Jinak celý efekt tohoto systému se projevuje jenom v kvalifikaci, kde je použití DRS neomezené a proto je mercedes cca. o 0.5 s v kvaldě rychlejší než v závodě, protože tam je prostě DRS zóna jenom jedna. To je vlastně i vysvětlení pro ty, kteří nechápou rozdíl mezi výkonností merglu v trénincích a kvaldě a vlastním závodem. Žádná záhada jenom prostá logika, pokud např. využívám podvodné zařízení přidávající maximální rychlost na 70ti procentech okruhu a pak jej využívám pouze na 5-10ti procentech okruhu, musí onen rozdíl být někde znát.
shyt
17:40 02.04.2012 95.103.243.XXX
teamy maju volne ruky na pokrok len do tej miery aby sa nevymkli nestandartne dopredu a nevyuzivali dieru v pravidlach. ked to prekroci urcitu hranicu zasiahne FIA a zakaze to. promoteri nemaju zaujem o pokles ziskov, je to umelo riadena sutaz.
uzivatel000505
17:27 02.04.2012 178.41.115.XXX
presne tak ! nechapem adminov, ze tu vobec takehoto jedinca toleruju ... okamzite banovat a bude pokoj
uzivatel000299
15:55 02.04.2012 77.104.245.XXX
Já být ve FIA tak to povolím Mercedesu ale zakázal bych to kopírovat. A teď se snažte RB a spol.
uzivatel001000
15:53 02.04.2012 83.240.120.XXX
Myslím, že je to běžná praxe.
"Půjde to udělat na našem voze?"
"Ne."
"OK, zaprotestujeme, ať to zakážou."
"Půjde to udělat na našem voze?"
"Ne."
"OK, zaprotestujeme, ať to zakážou."
CaesarF1
15:39 02.04.2012 109.202.82.XXX
FIA Myslím,že tam v pravidlech bylo,že to nesmí ovlivňovat aerodynamiku či tak něco a tudiž jim to povolili (Mercedesu),ale nejsem si zcela jist.Spíš se příkláním také k tomu,že by s tím měl Red bull problémy to na vůz dostat,nemluvě o předělání půlky vozu.
ja
14:58 02.04.2012 91.127.72.XXX
Myslím si , že auto Mercedesu je postavené ešte horšie, ako Ferrari-apom zatial. Ak by im momentálne zakázali F-šachtu,ktorá posluži len pri kvalifikácii na jedno rýchle kolo,lebo pri dvoch a viac už prestanu fungovať pneumatiky,tak potom by to bola pre Mercedes úplna pohroma.RB a spol tu viac menej ide o to , že Mercedesy sa stávaju po dobrej kvalifikácii brzdičmi aut s dobrým pretekovým tempom .
Aktuálně
Nadcházející závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek