DISKUZE K ČLÁNKU Domenicali se zastává Massy
Jeho výkony v poslední době nejsou nijak oslnivé. V Malajsii dojel až patnáctý a na pódiu nestál už 23 závodů. Přesto však Stefano Domenicali svého jezdce Felipeho Massu hájí.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Domenicali se zastává Massy
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000417
(Hlasoval 1 člověk)
26.03.2012 16:57
Zajímavý úhel pohledu, ale myslím, že tohle by… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
hmmm
19:04 26.03.2012 188.120.195.XXXZáleží na úhlu pohledu. S trochou představivosti si dokáže člověk představit prakticky za vším nějakou špinavost, přestože tam žádná není, nebo jí přehlížet i když je zjevná - záleží na sympatiích/antipatiích. Ty, jako pravověrný McLarenista, nemáš Ferrari rád a Alonsa přímo nenávidíš, čímž je tvá optika dopředu daná, ne? -
Kapor
18:02 26.03.2012 194.160.178.XXXDomino má pravdu, že zatiaľ nie je potrebné Felipeho meniť z dôvodu, že auto nie je v takom stave,.. ..aby sa s ním dalo bojovať o titul. Ak bude v budúcej sezóne, tak musia Felipeho nahradiť lepším jazdcom, aby mohli bojovať o oba tituly, v jazdcoch aj tímoch inak to nebude mať význam. Ak sa na toto miesto ako vhodný jazdec ukáže Sergio, tak Ferrari je v balíku, lebo okrem kvalitného jazdca dostane do vienka aj jeho bohatého sponzora.-
-
Nasir
20:08 26.03.2012 188.175.176.XXXJe spousta důvodů, proč by mohl Pérez k Ferrari Vidíš a přitom existují MNOHEM pádnější důvody, proč by tam chtěl jít:
- mnohem vyšší plat
- dlouhodobě lepší auto, větší možnost dojíždět na bedně (letos má Ferrari nejhorší auto na počátku sezony od 2009, přesto se drží (Alonso) zhruba na úrovni Sauberu, ostatní roky byl Sauber jasně za ním... a pochybuju, že Pérez netouží vyhrát )
- slavnější stáj
- potenciální možnost být za několik let jedničkou Ferrari, pokud se bude dál zlepšovat (Alonso tam nebude věčně, uvědomte si jejich věk)
- týmovou dvojku šel dělat i do Sauberu, vedle Kobiho, proč by s tím měl mít problém u Ferrari? Nedémonizujte Alonsa. Péreze by Ferrari mohlo držet zkrátka jedině tehdy, kdyby ze 2. místa dotíral na Alonsa na 1. místě. Totéž ale poslední sezóny dělal Red Bull s Webberem, pokud ohrožoval vedoucího Vettela, a u McLarenu už také zazněl příkaz o zákazu souboje mezi piloty. Tak ke komu jinému by chtěl Pérez jít? Myslíte si, že má takovou pozici, že si na trhu s jezdci může královsky vybírat? To může možná Hamilton nebo Alonso, rozhodně ne Pérez, aspoň zatím ne.
- a ten možná nejdůležitější argument - Pérez a jeho manažer určitě nejsou blbci a vědí, že do top týmu se v současnosti může dostat jedině jako papírová dvojka. Jak si povede dál je na něm. Nebo si snad někdo myslí, že McLaren a Red Bull během nejbližších pár let vykopnou Vettela, Hamiltona a Buttona a mladíky jako Pérez tam budou lákat na místo jedničky? Neblbněte lidi...
-
-
-
McMatej
17:49 26.03.2012 81.201.60.XXXNebyl bych si tak jistý tím, že je to pružinou. Špatně začal jezdit až po Německu 10.
V Bahrajně Alonsa porazil v kvalifikaci, v závode byl 2, v Australii byl 3, Alonso 4, v Malajzii 7, Alonsovi odešel motor, ale stejně byl za Massou, v Čině byl 9, Alonso 4, Španelsko Alonso 2 a Massa 6. Monako Massa 4, Alonso 6, Turecko 7, Alonso 8.
A od Německa Fernando is faster .....-
Nasir
18:23 26.03.2012 188.175.176.XXXTak určitě to není jenom tou pružinou, to máš pravdu, ale stejně tak to není tím příkazem z Německa. V roce 2010 bylo auto stavěné více pro Massu, protože Alonso přišel do týmu pozdě. To bylo poznat hlavně v kvaldě, které měl Massa rozhodně lepší. Pokud mu vyšel start a Alonsovi ne, tak většinou dojeli do cíle zhruba za sebou, na předjetí Massy už Alonso neměl gumy. To byla třeba Austrálie, pokud si vzpomínám, tam tuším oba bránili pozice před McLareny a byli rádi, že jsou rádi (to taky vyvrací výmysl, že Massa nesmí porazit Alonsa - kdyby to byla pravda, tak by Ferrari provedlo jejich výměnu dříve než v Německu). Pokud se Alonso nepropadl na startu, tak většinou Massovi ujel a dojel na bedně nebo blízko ní. Monaco nebyla normální situace, Alonso neměl vůbec auto do kvaldy, takže startoval až na konci, ale nakonec to stáhl a dojel na bodech. Po několika závodech ale bylo jasné, jak na tom oba jsou se šancemi na titul.
Od 2011 začali dělat auta hlavně pro Alonsa a tomu se Massa zjevně těžko přizpůsobuje, k tomu ho loni pákrát potrápil Hamilton atd atd... a je tam, kde je.-
McMatej
20:12 26.03.2012 81.201.60.XXXAno, ale v podstatě jde o to, že dramatický propad formy, jaký u něj vidíme letos, nenastal po pružině, ale po odsunutí na druhou kolej. Za Massovou formu může Ferrari a role do které byl pasován. Dělat poskoka Alonsovi, škodit jeho soupeřům. A s tím se Massa nedokáže vyrovnat. Ale on nám to jistě řekne jednou sám.-
anonym
21:16 26.03.2012 188.120.195.XXXLetos se hlavně už několikrát objevila informace, že chování F2012 Felipemu dost nesedí a nedokáže se mu přizpůsobit jako Fernando.
Když je brutální propad jeho výkonu způsobený odsunutím na druhou kolej, jakto, že se dostavil záhadně až letos v zimě, když by měl být podle tebe zřejmý od Německa 2010? Přitom po Německu dokázal zajet pár slušných výsledků, loni končil často aspoň na 5., 6. místě a letos v zimě mu jako došlo, že je dvojka, nebo co? Nějak se nám do toho začínáš zamotávat, ty náš malý hatere.
-
-
-
-
uzivatel000417
16:57 26.03.2012 90.179.96.XXXZajímavý úhel pohledu, ale myslím, že tohle by si Ferrari nedovolilo a Massa zajíždí bídu už déle.. snad teď do Číny máknou na autě a trochu se Felipe zvedne
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek