DISKUZE K ČLÁNKU Dostal odchovanec Ferrari Pérez v Sepangu příkaz neútočit na Alonsa?
Majitel Sauber vyvrací veškeré spekulace o tom, že jeho pilot Sergio Pérez v dnešní dramatické Velké ceně Malajsie dostal příkaz, aby v závěru neútočil na vedoucího Fernanda Alonsa, protože by tím mohl obrat o vítězství svého dodavatele motorů Ferrari.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Dostal odchovanec Ferrari Pérez v Sepangu příkaz neútočit na Alonsa?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000324
(Hlasovalo 22 lidí)
25.03.2012 18:30
Určite nie Už len kvôli tomu že ho informovali o… »
» uzivatel000587
(Hlasovalo 16 lidí)
25.03.2012 19:42
out off topic mimo temu: vacsinou F1news.cz… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
18:23 26.03.2012 194.160.178.XXXJa si myslím, že Sergio žiadny príkaz nedostal,.. .., lebo každý ide na víťaztvo, ale jednoducho nemal na predbehnutie, lebo použitie DRS bolo zakázané a to veľmi chýbalo. Ak by mohol použiť DRS, to je to naviac okrem KERSu, čo mohli obaja využiť a Fernando sa ubránil aj keď Sergio dal do toho srdce a ak tam nie je úniková zóna, bol by skončil ako Pastor v Austrálii. Hold Fernando nie je už nováčik, ale starý kozák. -
Harry
21:56 25.03.2012 88.103.178.XXXHned po skončení závodu mne napadlo, že s podobným osočením Ferrari někdo vyrukuje. Né každý je schopen vydýchat porážku svých oblíbenců a na něco se vymluvit musí.
Měl bych takový návrh pro redakci F1 News.cz.
Nešlo by napsat článek o historii Ferrari a trochu tak osvětlit důvody proč je tato stáj tak vysoce ceněna svými soupeři a která dala motorsportu snad nejvíc ze všech.
Když čtu příspěvky některých rádoby odborníků tak mne napadá, že vůbec nic neví o skvělém vítězství Nuvolariho nad neporazitelnými Mercedesy na Nürburgringu, nebo o několikaletém boji s automobilkou Ford v LeMans, natož aby vědělli, že v sedmdesátých letech byla pro Ferrari Formule 1 druhořadou záležitostí a konstrukce nových vozů pro Velké ceny musela počkat právě až na skončení tohoto 24-hodinového závodu.
Možná by došlo k tomu, že by ti chytří kritici přestali tuto stáj alespoň urážet.-
anonym
11:14 26.03.2012 193.33.22.XXXFerrari má nejvíc fanoušků vůbec.
Když někdo řekne neco proti nim, což je poměrně běžná daň za úspěch a popularitu, tak příznivci nadávají stejně nebo hůře těm, co se tak odvážili. Kde je tedy rozdíl?
Naprosto běžně se tak děje i naopak. Teď se Ferrari zrovna dvakrát nedaří, tak přiznivci generují ubrečené příspěvky, jak je to nefér. Viz i tato diskuze.
Nechť si příznivci jiných značek kopou, jestliže je to co píšeš o historii apod. pravda, a já s tím souhlasím, tak za nějaký čas budou zase fanoušci Ferrari kopat do ostatních.
Tak to bylo, tak to je. A v době diskuzních fór to platí trojnásobně.
-
-
-
-
uzivatel000324
20:06 25.03.2012 95.103.84.XXXRedakcia redakcia Prosim vás naprogramujte diskusiu tak aby sme mohli dávať minusive hlasy! Ak by mal užívateľ dajme tomu 5 minusovych hlasov tak jeho posty nebude vidieť. Je veľká škoda že niektorý jedinci kvôli ktorým už neprispievam na iný server už prenikajú aj na tieto stránky mám to tu rad ale tupcov ktorý o nič iné nejde len tu niekoho zhadzovat. . Dakujem!
dodo -
uzivatel000324
20:05 25.03.2012 95.103.84.XXXRedakcia redakcia Prosim vás naprogramujte diskusiu tak aby sme mohli dávať minusive hlasy! Ak by mal užívateľ dajme tomu 5 minusovych hlasov tak jeho posty nebude vidieť. Je veľká škoda že niektorý jedinci kvôli ktorým už neprispievam na iný server už prenikajú aj na tieto stránky mám to tu rad ale tupcov ktorý o nič iné nejde len tu niekoho zhadzovat. . Dakujem!
dodo -
uzivatel000587
19:42 25.03.2012 188.167.42.XXXout off topic mimo temu: vacsinou F1news.cz chvalim ale tato nova diskusia je des. velky krok spat!-
Ashen
20:01 25.03.2012 213.191.100.XXXNaprosty souhlas, uz jsem to v jedne diskusi psal a hodim to sem znova (dost se me totiz to nove forum nelibi )
Chtel bych se primluvit za vraceni k starym komentarum nebo aspon k prepracovani nove diskuze. Dovolim si vypsat co me vadi.
Jako docela nestastne me prijde to, ze abych si mohl precist komentare, tak musim kliknout a tim se nacte nova stranka uz BEZ samotneho clanku. Jednak z mobilu je to dalsi nacteni stranky, coz me prijde dost nepohodlne a zadruhe, tim ze je to mimo clanek nelze jen tak snadno scrollovat po strance a pripadne srovnavat (overovat) komentare s clankem. Taky graficky me prisly stare komentare prehlednejsi a nakonec bych jeste zminil avatary, nekteri stali uzivatele meli svuj avatar (znacku) a slo se podle toho dobre orientovat.
Jedine komu se to muze asi libit, je majitel. Tim presunutim diskuse na novou stranku to musi generovat jednou tolik zobrazeni Jinak dnes to preklikavani na diskuse bylo fakt onicem, refreshovat stranku s prohlasenim po zavode + preklikavat na diskusi
-
-
Nasir
19:07 25.03.2012 188.175.176.XXXNějaká plačka nemůže rozdýchat výhru Alonsa Souhlas s Dodem, ještě dodám:
Mám dojem, že určitá sorta lidí vůbec nechápe, že ten mlaďoch Pérez byl blízko svého snu vyhrát závod a byl ochotný na to tlačit. Ani je nenapadne souvislost s tím, že pouhý závod předtím tlačil na Alonsa x kol Maldonado a místo předjetí odpadl těsně před koncem. To pro ně není důležité - pro některé ubrečence je důležité pouze to, že nenáviděné Ferrari vyhrálo a proto za tím přece "musí být nějaký podvod". Ferrari je přece ten neschopný tým, na který se tak krásně plive. Že by Ferrari něco udělalo dobře a vyhrálo, to přece nejde - svět se přece musí točit tak, jak si to přeje tahle sorta zakomplexovaných ubrečenců...
Přitom pokyn přišel až poté, co se Pérez s DRS dvakrát pokusil o předjetí Alonsa ale neuspěl. Asi věděli, co dělají, když se ho pokusili trochu krotit, protože ať přijel Sauber do Malajsie s čímkoliv, rozhodně tam nepřijeli napodobovat Maldonada. Krátce poté to Pérez trochu přepískl a v podstatě tím dal týmu za pravdu. I když určitě bez šance nebyl, ale jedna věc je dojet, druhá věc předjet.
Každopádně si tímhle řekl o sedačku ve Ferrari. Ještě párkrát to zopakuj Sergio a jezdíš vedle Alonsa... -
uzivatel000324
18:30 25.03.2012 95.103.84.XXXUrčite nie Už len kvôli tomu že ho informovali o tok že má lepšie gumy a určite by nestahoval Alo 1,5sec na kolo keby mal príkaz udržať pozíciu. Len další bulvárneho článok....
dodo
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek