DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari konečně pochopilo své problémy s vozem, Domenicali vyzývá k urychlené nápravě

Ferrari věří, že výkonnost předvedená v Austrálii pro ně bude vybídkou k co nejrychlejšímu řešení svých problémů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari konečně pochopilo své problémy s vozem, Domenicali vyzývá k urychlené nápravě

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 21.03.2012 08:32 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • hmmm

    XXX
    Ještě k tomu Laudovi a Ferrari - 312 T byla série výborných vozů a o tři tituly v řadě Nikiho připravila jenom jeho nešťastná nehoda na Nurburgringu. Nakonec mu k titulu chyběly dva body - Hunt měl o bod a jedno vítězství víc. Ferrari konstruktéry samozřejmě vyhrálo.

    Diky tomu, jak havárie Nikiho poznamenala a že se s ohořelým obličejem vrátil do kolotoče GP už po dvou závodech, se vlastně stal legendou.

    Tohle všechno mám automaticky spojené se 70. lety a od dříve narozených očekávám to samé (má chyba), proto jsem vyskočil jak čertík z krabičky. 17

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hmmm

    XXX
    Dyzl: OK, zakopávám válečnou sekyru a za konfrontační tón se omlouvám. Přiznám se, že mě to dost nadzvedlo, protože když se řekne 70. léta, automaticky se mi vybaví Lauda (Ferrari) a Lotus, potažmo o kus dál nejúspěšnější roky Kena Tyrrella...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hmmm

    XXX
    Pěkně. 01

    S tímhle článkem je to podobné. V jednom odstavci se praví, že pochopili problém (údajně), v jiném , že mají špatnou rychlost a trakci, ale řada jedinců si to dokáže spojit, jakoby to Domenicali řekl v jedné větě. 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hmmm

    XXX
    Ale nepovídej, jejich jezdci dosáhli třikrát na mistrovský titul (75, 77, 79) a stáj si odnesla čtyři konstruktérské tituly (75, 76, 77, 79). Jak na běžícím páse... 18

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000397

      uzivatel000397

      XXX
      nj, to jsem měl smůlu, díval jsem se na ročníky 71-73

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • hmmm

        XXX
        Takže jsi zhodnotil dvaašedesátiletou historii, o které zjevně nevíš vůbec nic, na základě třech ročníků, kdy šla forma Ferrari dolů. Že se hned další rok zvedli a v dalším už vybojovali oba tituly, je samozřejmě jedno. Prostě je to banda jižanských neschopů, které porážejí garážisti jak na běžícím páse. 02

        Ukaž mi, prosím tě, ten jediný správný tým dlouhodobě se účastnící F1, který je stále na vrcholu, který podává každý rok špičkové výsledky a jeho foma nikdy neklesá. Počítám, že F1 sleduju déle, než ty jsi na světě, ale o takovém jsem ještě neslyšel. V F1 totiž víc než jinde platí, jednou jsi dole, jednou nahoře...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000397

          uzivatel000397

          XXX
          Neber to moc vážně, mám Ferrari rád a fandím Alonsovi, tak jsem naštvaný a obrazně jsem si odplivl, a také nemám rád ty budovatelské řeči a navíc znám osobně poměry ve velkých kolbenkách a to nejen u nás. Včera jsem se díval na Sport5 na sezóny kdy zase dominovali. Sleduji F1 možná déle než ty, ovšem napřeskáčku, nemám závody v hlavě lexikálné poskládané, sám jsem závodil, ne tedy v autech, takže v těch dobách jsem v tom byl tak ponořen, že prakticky nebyl čas ani na pravidelné sledování co se děje kolem včetně jiných závodů. O to více si to užívám nyní, kdy mohu sledovat v nadprůměrné kvalitě v Tv a také každý drb a novinku na internetu. Proto se také rád dívám v rámci časových možností na Sport5, protože si obnovím vzpomínky na to co jsem kdysi viděl černobíle s panem Pecháčkem komentované.
          Co se týká Italů, mám je rád, jako všechny jižany a žil bych tam raději než zde. K jejich organizačních schopnostech mám ovšem své mínění. Kamarádi mají velkou firmu na LPG, začali s nimi vlastně nejdříve ve státě a nyní přestupují na Poláky které si nemohou vynachválit. V mojí motorkové branži bych mohl o nespolehlivosti v dodávkách náhradních dílů také vyprávět.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000397

    uzivatel000397

    XXX
    Mluviti stříbro, mlčeti zlato.
    Ty řeči jsou únavné. Něco jako kdysi "poručíme větru dešti". Jak dlouho to už posloucháme a jak dlouho ještě budeme muset. Schumi asi moc dobře věděl, proč se nemá vracet. Kolbenka s nekonečnými zdroji a nakonec je začnou porážet i malí garážisti. Ta jejich řídící struktura bude tak složitá a k tomu jižanská mentalita, že už osobně jen čekám na zázrak. Díval jsem se na Sport5 na historii F1 v 70. letech a bylo mi vyloženě líto jejich jezdců. Garážisté je válcovali jak na běžícím páse.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000733

    uzivatel000733

    XXX
    Jak jsem několikrát psal,chaotici se zmatenou mulou ve znaku a se zmatenym Motežemlou v čele skoro 60 let ostudy v F1.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kubiix

    kubiix

    XXX
    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • horvi001

      XXX
      vystihol si to,takto to vo ferrari funguje a bohuzial montezemolo nema uroven ani tohto veduceho pracovnika aby im ukazal kadial ist.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • g0dlike

    g0dlike

    XXX
    Taky mi příjde dost unáhlený ohánět se získaným 5. místem, který určitě nebylo dosaženo "kvalitou" monopostu, ale spíš shodou náhod, nehod a kvalitou Alonsa... Podle mě to auto momentálně nemá výkonově ani na tu pátou příčku...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Nasir

      XXX
      Klasické PR, co naděláš. Plácání na uklidnění fanoušků. Souhlasím s tím, co napsal Iro. A pochybuju, že by nalezli konkrétní problém, spíš je to takové to "budeme makat, jsme pomalí, hurá na to... bla bla". Myslím, že by mu prospělo mlčet (což by prospělo i některým diskutérům, kteří jsou schopni splácat ještě větší blbost než Domenicalli) nebo nechat mluvit spíš Frye.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Nasir

    XXX
    A ty by sis měl zopakovat základní školu, protože buď neumíš číst nebo neumíš chápat ani jednoduchý text. V tom článku je jasně řečeno:
    - nedosáhli jsme našich cílů (čili nejsme tak rychlí, máme nějaké problémy ap.)
    - teprve v Austrálii se ukáže, jak na tom jsme
    - věří, že budou bojovat na čele, ale k tomu dodal, že nesmí být skleslí, když nebudou na špici hned na začátku a že šampionát končí v listopadu - jinými slovy neřekl nic jiného, než to, že věří, že se jim podaří vůz vylepšit tak, aby na čele později bojovat mohli

    Ať už je Domenicalli špatný nebo ne.... je docela zábavné, že o nepříčetnosti druhých se odvažuje mluvit člověk, který nechápe ani pár jednoduchých vět řečených právě tou údajně nepříčetnou osobou. 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ja

    XXX
    To snáď nie je pravda! Tak oni až po prvých pretekoch zistili, že im chýba rýchlosť atrakcia? Veď toto museli vedieť a aj vidieť už po prvých testoch a ak nie, tak potom sú slepí a čiastočne retardovaní.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mynona

    XXX
    Domenicali by měl být za tohle

    [odkaz na stránku]

    zavřen do blázince, s podezřením na nepříčetnost.

    A jeho poslední vyjádření se dají porovnat na příkladu s podprůměrným sprinterem, který po letech přišel na to, že jeho zasadní problém je, že je pomalý. 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    XXX
    tak tohle vyjádření mi připomíná jednu známou anekdotu s děckem stojícím u nepojízdného auta, nad kterým hloubá tým mechaniků, kteří si neví rady a po několika poznámkách dítěte, že ví, co tomu autu je se ho konečně zeptají a děcko pronese: "je to rozbitý". tak to je vyhlášení asi na stejné úrovni.
    jinak Mynonova analýza nemá chybu. je to prostě tak.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • piwek

    XXX
    Všichni jsme to viděli, Ferrari jsou v pr****!!! 11 11 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mynona

    XXX
    Miloval jsem Ferrari a to od doby kdy dominovali McLareny, aby mě někdo nepodezříval, že to bylo kam vítr tam plášť.. Celé to skončilo, když si Luca usmyslel, že Ferrari potřebuje čerstvou krev a všechno dobrý zpřetrhal. Asi chtěl i posílit moc v týmu, neboť v době Todta a spol. stál jen opodál.
    Od té doby i přes "náhodný" titul Kimiho, to jde s Ferrari z kopce dolů. Alonso je sice skvělý jezdec, ale není to člověk, kvůli kterému se lidi přetrhnou. S Renaultem získal dva titulu, ale přesto, když se něco nepovedlo tak padali i u mechaniků padáky.
    Ferrari se vrací tam kde bylo, než přišla zachranná mise v čele s Todtem a Schumim, tedy do (i)

    Jestli v Melbourne přišli na to, že mají problém s trakcí, tak to potěš koště. Vždyť to věděli po celou doby testů. Jestli neobjevili něco konkrétního, tak to jsou jen kecy, ale ty jim v návratu do špičky nepomůžou. Nebo si myslí, že Stefano přijede do továrny a zařve na lidi, "no tak hoši do práce, tady se bude hulit akorát s komína", že to něčemu pomůže ? Tady je hlavní problém ve vedení a dokud to se nezmění, tak to nevidím s Ferrari dobře.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama