DISKUZE K ČLÁNKU McLareny mohly být rychlejší, musely však již od osmého kola šetřit palivo

Šéf McLarenu Martin Whitmarsh přiznal, že Jenson Button a Lewis Hamilton mohli jezdit "o trochu rychleji" - pokud by ovšem od samotného počátku nemuseli šetřit palivo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLareny mohly být rychlejší, musely však již od osmého kola šetřit palivo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 19.03.2012 18:11 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • asdf

    XXX
    áá tak tohle čtu nerad...ten mergláckej motor! sic dobře jede ,ale ten Rencek motor to musí být něco, trošku slabší ,ale ta spotřeba....v článku o okruhu "Melbern" bylo všechno zprůměrovaný,tak by mě fakt zajímal váhovej rozdíl mezi redbullem na startu a mclarenem..tipuju ,že McLareny jsou na začátku o dost těžší (cca 15-20 kilo) ,ale pochybuju, že takhle citlivé informace vyjdou někdy na povrch 10
    nevíte o tom někdo něco, nemůžu z toho spát..

    !McLaren gogo! 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kevin

    XXX
    A už se těším do Malaisie.... doufám, že se potvrdí kvalita a rychlost McLarenu ...go go

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000729

    uzivatel000729

    XXX
    Je to velká škoda pro McL.Včera jim to totiž jelo.Jiskřičku na děje pro RBR vykřesal SC...ale Button ji během pár kol uhasil neskutečným tempem.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mynona

    XXX
    Koukám, že klikat umíte hezky, ale odpovědět na mé dotazy to už je asi moc těžký ? Jestli jste si všimli tak to nebyla kritika McLarenu ale spíš námět na technickou diskusi. No nic najdu si to sám, jinde

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Cavalino Rampante

      XXX
      Proc se rozcilujes? Vzdyt to tady bylo, kdybys umel cist, tak bys vedel presne, jaka je v Melbourne spotreba a kolik kg museli mit na startu natankovano. Jsem zvedav, kde jinde to najdes 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • patolog

    XXX
    jasne a button zajazdil naj kolo na vypary 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • erdedy

      erdedy

      XXX
      Myslim, ze Button jazdi "setrnejsie" nez Lewis a inak zohral svoju rolu pri setreni aj SC.

      A musim teda povedat, ze Button (weltmeisterrr... 06 ) siel vcera neskutocne! 01

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • ERacer

    XXX
    Rozdíl mezi měkkou a tvrdou je opravdu malý. Mekáš má zkrátka výhodu...uvidíme jestli jí využije...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mynona

    XXX
    Tzn., že prvních osm kol ujížděli, protože měli na velkou spotřebu ? Tak oni i ostatní by mohli jet rychleji kdyby nemuseli brát ohled na spotřebu. Ostatní musí drasticky šetřit taky. Ono se asi pořád vyplatí jet raději na úsporný režim se 130 kg paliva, než na výkonný režim s 200 kg paliva. Kdyby to tak nebylo, tak jezdí všichni naloženi na max. I když pravda, nemám přesné údaje, kolik si jezdci berou paliva do závodu, kolik je kapacita nádrže a kolik je spotřeba vozu na kolo v kvaldě ? Docela by mě to zajímalo, tak jestli někdo má info, tak předem díky.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • marCZous33

      marCZous33

      XXX
      Neco udelat umyslene (dat mene paliva a pocitat s tim) nebo se prepocitat je sakra rozdil. Takze Mek musel dat upornejsi rezim, nez by chtel za normalnich okolnosti, tak jak se to dela normalne. Tzn. ze jejich rychlost je o neco vetsi nez vcera ukazali.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Hr3bec

      XXX
      Tak logicky chtěli po startu trochu poodskočit, aby na ně nikdo nemohl s DRS a po 8 kolech přepli na šetření. Co je na tom k nepochopení nevím. Taky nevím proč by to měla být výmluva pro McL, že nemá 1 a 2 místo? Kolikrát už se to stalo i jiným týmům, že po závodě řekli, že špatně trefili palivo a museli šetřit? Taky jsou to jen lidi a při tom jak moc na hranu to tlačí je k chybě kousek!

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • a

    XXX
    zajímavý je, že VET vydržel na použité měkké sadě déle než oba MCL na tvrdé, takže asi zas tak nešetřili...podle mě je to výmluva pro HAMa

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • lordmystic

      XXX
      tak hammilton se o palivu vůbec nezmínil.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Zahradnik

      XXX
      Právě proto, že šetřili, moseli být v zatáčkách agresivnější a ztráceli na top speedu. Proto gumy odcházily rychleji a proto Lewis říkal, že byl Seb na rovinkách moc rychlej a nemohl ho předjet ani v DRS zonách.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama