DISKUZE K ČLÁNKU Massa se shoduje se Sennou: jednalo se o závodní kolizi
Felipe Massa a Bruno Senna souhlasí, že jejich kolize v závěrečné části Velké ceny Austrálie byla závodním incidentem, a tudíž by z ní nikdo neměl být více obviňován.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Massa se shoduje se Sennou: jednalo se o závodní kolizi
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Mynona
09:29 19.03.2012 XXXJá rozděluji kariéru Massy před pružinou a po. Před tím to byl jezdec, který měl skvělý a průměrný závody. Po pružině je to nejhorší jezdec na trati. Sice za to nemůže a přál bych mu úplné zotavení. Bohužel vypadá to, že pružina zanechala na Massovi trvalé následky a F1 není žádná charita. Svou šanci ukázat, že je zpět už dostal, ale neobstál. Takže Masso, si zabezpečenej na 10 životů a užívej si, ale F1 už pro tebe není i když mě to mrzí. -
Mynona
09:43 19.03.2012 XXXJinak loňské karamboly mezi Massou a Hamiltonem, byli o tom, že Massa nepouští a Hamilton s tím zase pro změnu počítá, že ho bude každý pouštět. Massa mu tak vzkazoval, na to zapomeň a Hamilton zase řval uhni, zavazíš mi. je jasný, že s tímhle přístupem, to nikdy nemůže dopadnout dobře. Chce to oboustranný respekt k soupeři, což ani jeden neměl. -
hemmis
21:06 18.03.2012 XXXmasuv manevr by prošel v plechovích autech třeba ve WTCC . auta by se stukly trochu odřely lak pomačkaly plechy a urvaly si zrcátka ale jely by dál a možná by krásně soupeřily další 3-4 zatačky jenže masa zapomměl že tohle jsou křehké formule a že formulový zavody vyžadují více respektu navzájem nežly ony zminované plechové auta kde je poro přiznivce tehle kategorie přimo žadané takovéto souboje ne nadarmo se řika že cestovní vozi jsou kontaktní zavody. massa by měl říci Lucovy admu dají alfu do wtcc že tam mu bude dobře tady v f1 už nemá co dělat -
Nasir
18:53 18.03.2012 XXXZase je ale férové přiznat, že většinou (ne vždy) ty kolize skutečně způsobil Hamilton. A ten výrok o odebrání licence bylo prostě plácnutí v afektu. Myslím, že to říkal po Singapuru, kde se Hamáč pokoušel o předjetí, to nevyšlo, tak se snažil zařadit těsně za Massu, ale neodhadl to a prořízl mu zadní pneu. Ty bys na Massově místě asi taky vypěnil, když by ti šlo o flek a někdo tě takhle trefil.
Na druhou stranu je jasné, že Massa byl postupně čím dál víc frustrovaný svými výkony a ty kolize tomu ještě přidávaly. Zdá se mi, že právě po Singapuru to v něm nějak ruplo. Potom začal jezdit docela bezohledně, viz Indie, kde Hamáče ignoroval a zavřel, přestože měl dost místa. A dneska zase zatvrzele vytlačoval Sennu. Srovnejte to se soubojem Massa vs Hamilton v Silvestrone - to bylo riskantnější, daleko těsnější, nicméně Hamáčovi nechal nějaké místo a nepokoušel se ho vytlačovat - to je nebe a dudy ve srovnání s tím, co předvedl dnes. Vypadá to, že už ten tlak neunáší a zachránit ho může snad jen to, že Ferrari vylepší auto, což by mu pomohlo dojíždět na bodech. Ale to by nesměl chybovat. Pole je vyrovnané a více záleží na maličkostech a kvalitách jezdce - zatímco Alonso s tím nemá problém a vytáhne tu káru opět za špici, na takové "tradiční" páté místo, tak Massa se v té konkurenci ještě víc propadl až do středu pole. Kde jsou ty časy 2007 a 2008, nebe a dudy...
S Perézem by na tom byli líp a ani Bianchi by určitě nedojel hůře, naopak by měl potenciál se zlepšovat. Pořád lepší talentovaný Bianchi, co občas rozflákne auto, ale zlepšuje se, než Massa plácající se vzadu a ještě kolidující se soupeři. -
Rostislav M.
07:30 19.03.2012 XXXMůj názor je takový, že kolizi mohl jasně Massa. Senna ho měl prostě možnost předjet, už měl kola před ním a Massa zatočil jakoby tam nebyl.
Tedy u mne jasnou vinu nese Massa. -
pavel.ttt
16:29 18.03.2012 XXXUpřímně řečeno, já všechny tyhle kolize beru za závodní incidenty a to nekoukám na to kdo ho zavinil a jestli se tomu dalo předejít nebo ne. Čím více těchhle karambolů tím lépe, je to alespoň důkaz toho že se na závodním okruhu závodí a ne předvádí pouze kroužení a splování benzínu. U Massy mi ale jeho komentář přijde hodně zarážející, stačí si vzpomenout na jeho loňské karamboly s Hamiltonem - vždy byl podle něho jednoznačně na vině Hamilton a bylo jedno jestli byl Massa vpředu nebo vzadu, vždy to něho narazil ten "co nepoužívá mozek", "vrah", "ten co by měl přijít o závodní licenci" atd atd atd. Ten kluk si moc nevidí do úst!! Asi u něj platí staré přísloví: "Když dva dělají totéž, není to vždy totéž" .... -
kubiix
15:44 18.03.2012 XXXHlavní co mě zaráží je, že u podobných incidentů je nejčastěji právě Massa. Člověk by si řekl, že při jeho zkušenostech dokáže vyhodnotit situaci a smířit se se ztrátou pozice místo riskantního bránění a eventuelního poškození auta.
Kolik podobných incidentů skončí obyčejným předjetím právě proto, že bránící jezdec použije mozek a pozici vzdá, nebo alespoň nechá dostatek místa aby nedošlo ke kolizi. -
uzivatel000505
14:49 18.03.2012 XXXFellipemu som vzdy drzal palce, ale staci zopakovat takyto vykon este Malajzii a v Cine a moze si balit kufre este na zaciatku tejto sezony od zavodov v Europe moze jazdit kludne Bianchi-
Pepan
15:14 18.03.2012 XXXTaky jsem mu pořád fandil. V roce 2008 ukázal, že na mistra světa schopnosti má, i když mu titul v posledních vteřinách doslova proklouznul mezi prsty. Dnešní Massa z toho tehdejšího nemá skoro nic. Sem tam se sice blýskne dobrým výkonem, viz dnešní start, vzápětí to ale dokáže pohnojit jako třeba ta havárka se Sennou. Pomalu se začínám smiřovat s tím, že v létě bude v druhém kokpiti Ferrari sedět někdo jiný.
-
-
uzivatel000299
14:27 18.03.2012 XXXMassa už neumí závodit a měl by co nejrychleji odejít z F1 dokud to de. -
Duncan66
14:16 18.03.2012 XXX"Pak jsme oba vjeli v zatáčce do leva, on byl na vnějšku a já zcela na vnitřní straně. Zatočil jsem, možná i o něco dříve, protože jsem nevěděl, jestli se mě nesnaží po vnějšku předjet. Pak on zatočil trochu moc a jeden druhého jsme se dotkli.
obrazek z okamziku kolize:
[odkaz na stránku]
Massa opravdu uplne na vnitrku
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek