DISKUZE K ČLÁNKU Montezemolo: Pravda vyjde najevo až v Melbourne

Již za devět dní začne v Austrálii prvním závodem letošní dvacetidílný maratón Formule 1. Ferrari po nepřesvědčivých výkonech v testech čeká, jak na tom bude.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Montezemolo: Pravda vyjde najevo až v Melbourne

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 08.03.2012 19:20 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • ladys

    ladys

    XXX
    Pokud vím tak Red Bull nasadil také nové šasi,takže na tom nic není..

    Osobně to vidím u Fer jako řádnou mlhu...

    A Baharajn,to bude zase ostuda, až ho zruší,nebo bude všude armáda.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000152

    uzivatel000152

    XXX
    "Montezemolo: Pravda vyjde najevo až v Melbourne." Správně by mělo být ne až, ale už v Melbourne. Nemají to lehké, ve Ferrari. Už v první třetině vždy probíhající sezóny si začínají připravovat auto už na sezónu příští. V zimě potom perlí, jaké to auto bude, konečně, brutální zázrak. Když přijdou testy a první závody, ukáže se, že to všechno byl, jen vykecaný omyl a začne se zase a nanovo. Nicméně, jedno se musí uznat, že Montezemolo umí kecat jako holič a okecávat jako pouťový vyvolávač a prodavač, či koňský handlíř. Snad mu to i vydrží. 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • XXX
    No nevím,kde se chlubyli,že mají kdovíjak dobré auto,ty snad jo?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • michal750

    XXX
    Hm, nové šasi. Tak to Ferrari začalo stavět auto pro sezónu 2012. Trošku pozdě se mi zdá. Ale oni to do půlky rozhodně stihnou dát do kupy aby se zase mohli omluvit, říct že to nevyšlo a pak zase mohli začít stavět auto na rok 2013. Hezky to vedou. 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • dannak

      XXX
      A kde vidis problem ? Kazda partaj pred volbama slibuje, ze s nima prijde zmena, stejne jako (temer) kazda staj F1 deklaruje na zacatku, jak chce bojovat o titul. V prubehu casu pak vyplouvaji duvody/problemy, proc daneho cile nebylo dosazeno, ale ze vi, jak ho napravit. V horsim pripade, se reseni presune do nove sezony/volebniho obdobi.
      Osobne si porad myslim, ze trapeni Ferrari je (stale) trochu dusledkem toho, ze se preslo z vyvoje zalozenym na testovani na vyvoj zalozeny na simulacich. Vicemene nikdy do toho neinvestovali, nemeli na to lidi, technologie, knowhow.
      V ChapionsLeague taky nemaji 3 spolecne predsezoni treninky a zbytek sezony hraci netrenuji na PS3 s nejakou umelou inteligenci simulujici souperici tym.
      Je to proste ulet, co se s F1 deje posledni dobou.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Felipe7

        XXX
        Rozhodně se mi taky nelíbí to, že s autama nemůžou jezdit i mimo závody, však od toho auto je aby jezdilo a ne aby se simulovalo někde na simulátoru to mi přijde taky jako úlet a nejsem toho zastáncem a nevěřím ani tomu, že je to o tolik finančně levnější...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          XXX
          simulace jsou mnohonásobně dražší než testy, navíc si je nemůže dovolit každý tým a nastávají ohromné problémy s korelacemi dat ze simulací s reálným chováním. Vše je výsledkem snahy FIA zadupat ferrari zpět do pole v době jejich absolutní nadvlády, takže byla zvolena cesta, která nejvíc bolí právě ferrari, které má vlastní testovací trať umístěnou v areálu továrny.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • dannak

            XXX
            Ja jsem tedy chtel poukazat spis na to, ze jakykoli tym pri tomhle zpusobu vyvoje, kdyz udela na zacatku nejakou fundametalni chybu v navrhu, byt vychazi ze simulaci, je vicemene odepsanej. Simulace je jen teorie, nicmene modely nejsou uplne dokonale.
            Kdyz se testovalo, slo reseni overit... ted, kdyz se testuje jen pred sezonou, je dost problem uprostred sezony opravit chybu v navrhu. A tomhlue ja rikam "setreni v podani FIA", kdyz tym vyhodi prachy za navrh a vlastne mu neni dovoleno ji opravit.
            Chapu, ze testovani je drahy a ze ne kazdy tym si to muze dovolit v takove mire, jaka byla, takze jiste omezeni chapu. Ale vytloukat klin klinem je taky historii proverena cesta k nedobrym vysledkum.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • tom

      XXX
      Ale ved v clanku sa ne pise o novom sasi ale o druhom
      - na preteky predsa potrbuju dvě ci?

      Inak stale mám vacsi pocit, ze F dost mlzi -
      Ukazuje sa podla foto stitkov na pneum. Ze
      V niektorych dnoch jazdili s poriadne prehustenymi
      Pneu. A podla datumov to bolo pri dlhych jazdach.
      Tlak bol podla stitkov 1,7 co je vraj velmi vela
      Ale nechapem preco to robia

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Cavalino Rampante

    XXX
    Se spekuluje, že ví, v čem je problém a chystají nové šasi, které nejspíše bude muset projít novými crash testy. Má být prý hotové před nebo spíše po Bahrajnu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    XXX
    Ak by boli za Red Bullom, tak sa o tom vo Ferrari vôbec ani nehovorí. Horšie je, že oni sú nielen za Mclarenom, Red Bullom, Mercedesom a Lotusom, čo jasne vyplinulo z jázd, kde sa simuloval závod a preto Luca bije na poplach. Sám povedal, že mu Fernando otvorene povedal, že auto sa im nepodarilo odomknúť. Kruci, kde len mohli stratiť kľúce ? 18

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mr.G

    XXX
    Ja by som rad vedel, ake boli ich ocakavania :) Lebo stale pisu, nesplnili sme to, co sme chceli dosiahnut. Ak to malo byt ze budu 1.0s pred RedBullom, tak to zrejme nespravili a su len o 0.2s pred RedBullom :)

    No a teraz vazne, to kde kto je sa odhaduje len tazko, rad by som veril, ze su niekde v predu a budu vo vybornej forme hned od prveho treningu, ale po tom, ako sa Ferrari momentalne odpisuje vsade, kde sa clovek pozrie tazko tomu verit :).

    Spoliehat sa na to, ze sa stane maly zazrak, ako sa podarilo McLarenu minuly rok s kopiou RedBullackych vyfukov, by som povazoval za naivne.

    Takze ratam s najhorsim a ked sa im zadari, tak budem len milo prekvapeny 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000324

      uzivatel000324

      XXX
      01

      dodo

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Angelo

        XXX
        Tiez v to dufam,aj ked sa musim priznat,ze v kuuutiku duse,niekde hlboko verim,ze panom v marranele sa podarilo prist na to,preco neboli na tom tak,ako si predstavovali a ze buduci tyzden v sobotu v Q3 v poslednej minute skocia na PP 04 04 04

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • g0dlike

    g0dlike

    XXX
    Pěkná fotka

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama