DISKUZE K ČLÁNKU Alonso: Ferrari ještě neodepisujte
Přes potíže, které se u Ferrari vyskytly během předsezónního testování, není podle Fernanda Alonsa radno tento tým odepisovat. Přiznává však, že musí tvrdě pracovat na tom, aby plně porozuměl chování svého nového vozu F2012.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Alonso: Ferrari ještě neodepisujte
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
McMatej
09:43 07.03.2012 XXXJeště mi napadla jedna věc. Jak (čím) ta drážka způsobí, že budou výfukové plyny plynule slézat po kapotáži??
A opačně, když výfuk v drážce nebude, tak slézat nebudou??
Já bych řekl, že z výfuku ústícího do volného prostoru budou výfukové plyny proudit ve tvaru kužele. Když bude výfuk v drážce, tak boky drážky budou tento kužel "deformovat" do tvaru "kuželu" s oválnou (elipsovou) podstavou. -
tom
19:22 06.03.2012 XXXtak keď tie odkazy vložíš tak si to poriadne pozri.
pretože nie je "drážka" ako drážka.
Sauber a RB majú robené výfuky tak, aby výfukové plyny plynule zliezali po kapotáži až k difúzoru.
Riešenie Mcl sa da porovnať skôr s riešením Ferrari.
A to že niekto má niečo a iný tím prinesie čosi podobné o týždeň neskôr - by som rozhodne nebral ako kopírovanie - za taký čas to asi ťažko dokážu prerobiť-
McMatej
20:01 06.03.2012 XXXTak za 1) nevěřím tomu, že výfukové plyny proudící rychlostí až 725 km/h (byl tady o tom článek ) slézají po kapotáži .......
A za 2) jde o nápad, o princip. Stejně jako byly výfuky u podlahy jsou teď výfuky v drážce. A s tím byl první McLaren. [odkaz na stránku]
-
-
-
Radim
13:33 06.03.2012 XXX1. Ferrari je Ferrari, to je jako Real Madrid nebo Manchester United ve fotbale, při menším klopýtnutí absolutní senzace. Oni potřebují o něčem psát, my nevíme jak na tom doopravdy jsou.
2. Někde jsem se tu v diskuzi dočetl o Rakousku. Dle mě to jsou jen blbečci co si myslí že když někdy kdysi existovalo Rakousko-Uhersko že byli ti nejlepší přitom to byla země uplně na nic a dost zbrdila vývoj česka a dalších států. Navíc protestovat na hranicích je pěkné, ale to že jim z Temelína jde elektřina až k nim domů to už je v pořádnu.
3. Neřekl bych že Italové nic neumí a jsou líní, možná je trošku uspala doba ale byl snad Ferrari nějaký blbec? To co vybudoval je obdivuhodné, založil firmu která má nejlepší sportovní vozy na světě a nedokážu si vybavit jinou značku v jejich kategorii než Ferrari.
4. Neřešil bych tu takové kraviny jako velkohubá vyhlášení, co jako mají dělat, pro ně je i tohle reklama. I když blbá ale přece. Oni mají velkou zásluhu že se vůbec F1 sleduje, teda alespoň podle mě, protože když se řekne F1 tak jedině Ferrari. To jim dodává nové klienty do jejich úžasných vozů, které jsou opravdu úžasné. Měl jsem tu čest se svézt ve 458 Italia a řeknu vám je to nádhera, mít ty peníze tak neváhám a kupuju ale na ty naše panely? -
-
Kapor
12:28 06.03.2012 XXXZásadný problém je v tom, že ak mali predtým pruženie vpredu aj v zadu typu push rod a mali s tým dlhoročné skúsenosti, mávnutím čarovného prútika a bez ohľadu na ostatných to zmenili na pull rod vpredu aj v zadu a teraz to auto nechápu. No ani sa nečudujem, lebo je to zásadná zmena celej koncepcie auta a na to treba čas a skúsenosti, ktoré im evidentne chýbajú a nemôžu testovať ako voľakedy, aby to pochopili a prepracovali sa k štandardnej spoľahlivosti. To ich ešte len čaká, ak budú usilovní. Dúfam však, že im to nebude dlho trvať, lebo fanúšikovia Ferrari evidentne strácajú trpezlivosť. Uderky a zdravice vo firme v podaní Fernanda moc nepomôžu, lebo si myslím, že viac by im prospelo viac testovať. A ak nemôžu, nech filmujú, alebo testujú mlade talenty, skrátka všetko, čo pomôže, aby sa dostali tam, kde potrebujú. -
g0dlike
10:37 06.03.2012 XXXHele z toho stručnýho textu to chápu tak, že se jedná jen o popis tohohle [odkaz na stránku]
Autor popisuje male otevřené proudění...takže se jedná asi o ten kanál v karbonový části pod výfukem -
-
vanoverlord
10:35 06.03.2012 XXXČo sa týka RB tak posledná verzia bočníc, ktorá mala vyvolať akési otázniky vraj vyzerala takto:
[odkaz na stránku]
Určite je tam snaha viesť obtekajúci vzduch a výfukové plyny čo najefektívnejšie, ale podľa mňa sa o čosi podobné pokúšajú všetci a dramatický vplyv na účinnosť difúzora voči iným teamom tam asi nebude. -
ERacer
10:30 06.03.2012 XXXJá nechci nějak něco pomlouvat, ale toto zařízení Red Bull nasadil až na ten svůj druhý monopost ,který toho moc nenajel. A jedná se zřejmě a s nějvětší pravděpodobností o kopii McLarenu pokud se podíváš na fotky McLarenu s předchozích dnů jasně je vidět že bočnicemi přivádí vzduch do difuzoru, to jest , foukají ho. S tímto přišel McLaren, nikoli Red Bull.
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek