DISKUZE K ČLÁNKU Alonso: Ferrari ještě neodepisujte

Přes potíže, které se u Ferrari vyskytly během předsezónního testování, není podle Fernanda Alonsa radno tento tým odepisovat. Přiznává však, že musí tvrdě pracovat na tom, aby plně porozuměl chování svého nového vozu F2012.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso: Ferrari ještě neodepisujte

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 56, poslední 07.03.2012 18:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» virtual (Hlasoval 1 člověk) 06.03.2012 10:28
Trefná poznámka 11 »
» virtual (Hlasoval 1 člověk) 06.03.2012 10:33
Jinak kluci (David a g0dlike), necitujte pls ty… »
» g0dlike (Hlasoval 1 člověk) 06.03.2012 10:37
Hele z toho stručnýho textu to chápu tak, že se… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • McMatej

    McMatej

    XXX
    Ještě mi napadla jedna věc. Jak (čím) ta drážka způsobí, že budou výfukové plyny plynule slézat po kapotáži??
    A opačně, když výfuk v drážce nebude, tak slézat nebudou??

    Já bych řekl, že z výfuku ústícího do volného prostoru budou výfukové plyny proudit ve tvaru kužele. Když bude výfuk v drážce, tak boky drážky budou tento kužel "deformovat" do tvaru "kuželu" s oválnou (elipsovou) podstavou.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom

    XXX
    tak keď tie odkazy vložíš tak si to poriadne pozri.
    pretože nie je "drážka" ako drážka.
    Sauber a RB majú robené výfuky tak, aby výfukové plyny plynule zliezali po kapotáži až k difúzoru.

    Riešenie Mcl sa da porovnať skôr s riešením Ferrari.
    A to že niekto má niečo a iný tím prinesie čosi podobné o týždeň neskôr - by som rozhodne nebral ako kopírovanie - za taký čas to asi ťažko dokážu prerobiť

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • McMatej

      McMatej

      XXX
      Tak za 1) nevěřím tomu, že výfukové plyny proudící rychlostí až 725 km/h (byl tady o tom článek ) slézají po kapotáži .......
      A za 2) jde o nápad, o princip. Stejně jako byly výfuky u podlahy jsou teď výfuky v drážce. A s tím byl první McLaren. [odkaz na stránku]

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • ladys

    ladys

    XXX
    Klikám a nic nevidím... asi proto že není kam kliknout?

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • fan

    XXX
    ?????????co???

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Radim

    XXX
    1. Ferrari je Ferrari, to je jako Real Madrid nebo Manchester United ve fotbale, při menším klopýtnutí absolutní senzace. Oni potřebují o něčem psát, my nevíme jak na tom doopravdy jsou.

    2. Někde jsem se tu v diskuzi dočetl o Rakousku. Dle mě to jsou jen blbečci co si myslí že když někdy kdysi existovalo Rakousko-Uhersko že byli ti nejlepší přitom to byla země uplně na nic a dost zbrdila vývoj česka a dalších států. Navíc protestovat na hranicích je pěkné, ale to že jim z Temelína jde elektřina až k nim domů to už je v pořádnu.

    3. Neřekl bych že Italové nic neumí a jsou líní, možná je trošku uspala doba ale byl snad Ferrari nějaký blbec? To co vybudoval je obdivuhodné, založil firmu která má nejlepší sportovní vozy na světě a nedokážu si vybavit jinou značku v jejich kategorii než Ferrari.

    4. Neřešil bych tu takové kraviny jako velkohubá vyhlášení, co jako mají dělat, pro ně je i tohle reklama. I když blbá ale přece. Oni mají velkou zásluhu že se vůbec F1 sleduje, teda alespoň podle mě, protože když se řekne F1 tak jedině Ferrari. To jim dodává nové klienty do jejich úžasných vozů, které jsou opravdu úžasné. Měl jsem tu čest se svézt ve 458 Italia a řeknu vám je to nádhera, mít ty peníze tak neváhám a kupuju ale na ty naše panely?

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • henkka

      XXX
      Plně souhlasím.. Mohu i potvrdit podobným zážitkem, před léty jsem měl tu čest povozit se ve 456GT.. Něco neskutečného, a tím zdaleka nemyslím jen jízdu samotnou, ale i pocit, který mne zaplavil, když jsem v autě jen seděl.. Tomu se nic nevyrovná..

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • fan

    XXX
    ich reči sú už nasmiech.....každý rok idú naisto vyhrať...a nakoniec aj tak h****....Ferrari predvádza tragikomédiu...

    RedBull vystupuje úplne inak....

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • meno

      XXX
      navstevnika zo slovenskeho konkurencneho webu poznat na prvy pohlad
      ..uroven diskusie nulova

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    XXX
    Zásadný problém je v tom, že ak mali predtým pruženie vpredu aj v zadu typu push rod a mali s tým dlhoročné skúsenosti, mávnutím čarovného prútika a bez ohľadu na ostatných to zmenili na pull rod vpredu aj v zadu a teraz to auto nechápu. No ani sa nečudujem, lebo je to zásadná zmena celej koncepcie auta a na to treba čas a skúsenosti, ktoré im evidentne chýbajú a nemôžu testovať ako voľakedy, aby to pochopili a prepracovali sa k štandardnej spoľahlivosti. To ich ešte len čaká, ak budú usilovní. Dúfam však, že im to nebude dlho trvať, lebo fanúšikovia Ferrari evidentne strácajú trpezlivosť. Uderky a zdravice vo firme v podaní Fernanda moc nepomôžu, lebo si myslím, že viac by im prospelo viac testovať. A ak nemôžu, nech filmujú, alebo testujú mlade talenty, skrátka všetko, čo pomôže, aby sa dostali tam, kde potrebujú. 11

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • joey

    XXX
    Ferarri nikdy neodepisuju *srdíčko*

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hmmm

    XXX
    Ta červená linie mi nepřijde při sešlápnutém plynu ani trochu pravděpodobná vzhledem k ohromné energii výfukových plynů. Takhle je IMO vzduch proudící okolo vozu neohne i kdyby jelo auto 400...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • g0dlike

    g0dlike

    XXX
    Hele z toho stručnýho textu to chápu tak, že se jedná jen o popis tohohle [odkaz na stránku]
    Autor popisuje male otevřené proudění...takže se jedná asi o ten kanál v karbonový části pod výfukem

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • virtual

    virtual

    XXX
    Jinak kluci (David a g0dlike), necitujte pls ty dlouhý klády (dá se to editovat), kdo to má rolovat...

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • vanoverlord

    XXX
    Čo sa týka RB tak posledná verzia bočníc, ktorá mala vyvolať akési otázniky vraj vyzerala takto:

    [odkaz na stránku]

    Určite je tam snaha viesť obtekajúci vzduch a výfukové plyny čo najefektívnejšie, ale podľa mňa sa o čosi podobné pokúšajú všetci a dramatický vplyv na účinnosť difúzora voči iným teamom tam asi nebude.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ERacer

    XXX
    Já nechci nějak něco pomlouvat, ale toto zařízení Red Bull nasadil až na ten svůj druhý monopost ,který toho moc nenajel. A jedná se zřejmě a s nějvětší pravděpodobností o kopii McLarenu pokud se podíváš na fotky McLarenu s předchozích dnů jasně je vidět že bočnicemi přivádí vzduch do difuzoru, to jest , foukají ho. S tímto přišel McLaren, nikoli Red Bull.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • virtual

    virtual

    XXX
    Trefná poznámka 11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama