DISKUZE K ČLÁNKU Třetí den testů týmy v Barceloně nasazovaly novinky, nejrychlejší byl Sauber (+ foto)

Ani v sobotu se týmy nezastavily a testovaly na katalánském okruhu. Jeho průběh jsme sledovali v tomto článku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Třetí den testů týmy v Barceloně nasazovaly novinky, nejrychlejší byl Sauber (+ foto)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 77, poslední 04.03.2012 10:27 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Jiry

    XXX
    Nejlepší časy - Peréz, di Resta, Senna a Kovi zkoušeli simulaci kvaldy na super-softech. Torro Rosso mám pocit, že taky.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • FanF1

    XXX
    a co v McLarene zaspali? Ci uz nepotrebuju testovat a uz sa balia smer Australia? 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Uther009

    XXX
    [citace user=mario30095]Zopár vylepšení z Barcelony:
    [odkaz na stránku]
    - nové výfuky Red Bullu a tunel vytvarovaný medzi podlahou a zakončením bočníc

    [odkaz na stránku]
    - nové bočnicové panely

    [odkaz na stránku]
    - lopatky na podlahe pred difúzorom


    Ty lopatky vypadají, že by měly směrovat vzduch za zadní pneu, navíc mají i díru ve spodní části panelu zadího křídla, a přes ní by tento vzduch právě šel, toť má doměnka. ten tunel vypadá opravdu zajímavě, stejně jako vývod vzduchu z té velké roury.. Asi chápu, že Red Bull nechtěl toto řešení prezentovat dříve..

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jiry

    XXX
    HRT nestihne neděli...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • bodzinda

    XXX
    otázka na redakci: Nebylo by možné v tabulkách časů dávat informace na jaké směsi pneu byl zajet nejlepší čas? Děkuji

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Coehoorn

    XXX
    K tej poznámke o dekradacii pneu u Mercedesu. Rovnako sa degradovali i casy u Massu,len neviem ci isiel na mekej sade.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000956

    uzivatel000956

    XXX
    Co Button? Jezdí nějak málo, nejsou nějaké zprávy? Dík

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000682

    uzivatel000682

    XXX
    Zopár vylepšení z Barcelony:
    [odkaz na stránku]
    - nové výfuky Red Bullu a tunel vytvarovaný medzi podlahou a zakončením bočníc

    [odkaz na stránku]
    - nové bočnicové panely

    [odkaz na stránku]
    - lopatky na podlahe pred difúzorom

    [odkaz na stránku]
    - McLaren bez "snežného pluhu" s klasickým nosom po prvýkrát od roku 2009

    [odkaz na stránku]
    - nosový kužeľ Williamsu so zvlášnymi výstupkami po stranách

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000397

    uzivatel000397

    XXX
    Docela mne těší Caterham. Kéž by se při závodech dostali konečně do středu pole a bodovali.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • MaTrik

    XXX
    Všechny auta by měly bejt neklidný jako ferrari a pak by ty závody třeba byly zajímavý 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Cavalino Rampante

    XXX
    Od Laii Ferrer

    Ale už je to i na Twitteru Scuderie:

    We've not very popular in the press room at the moment as we've announced that there will not be any drivers' press meetings at this test. 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • zlo

    XXX
    aha, už to mám. Testoval slicky pro rok 2009 na autě se starou aerodynamikou

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • zlo

    XXX
    jen malý dotaz k rekordu trati - netušíte, jak okázal Massa zajet v testech v dubnu 2008 čas 1.18.3, když kvalifikační rekord je 1.20? To je přeci strašně extrémní rozdíl..

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom

      XXX
      Veľmi jednoducho - bol prázdny a pri q. musel mať podľa vtedy platných pravidiel natankované množstvo paliva s ktorým sa postaví na štart

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    McMatej

    XXX
    RedBull má výfuk v drážce podobně jako McLaren. To potěší. 12 [odkaz na stránku]

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Speed

      XXX
      Co už ,ale nepotěší je řešení okolo nárazové struktury a startovací díry máme tady foukany dvojity difuzor. 18

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mil

    XXX
    Jsou nějaké zprávy od Lotusu? Dneska zatím jen stojí v garáži 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Bombera

    XXX
    Zajimavy obrazek Redbullu jak funguji jejich nova reseni

    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • erdedy

    erdedy

    XXX
    Este ho hadam neodposujme, dnes mali viac problemov a ani poriadne nenajazdili. Vsak uvidime.
    Ale fakt je, ze aj jam tak trochu pocit, ze Romain bude zdatnym superom Kimimu viac ako sme cakali (mna vratane)... 03

    Redakcia znova super servis! 01 01 01

    Dakujem/e! 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama