DISKUZE K ČLÁNKU Villeneuve: Red Bull a Vettela nikdo nezastaví, Ferrari lepší rok mít nebude

Nová sezóna začíná a po více než dvou leté dominanci Red Bullu a Sebastiana Vettela mnozí věří, že se letos dočkáme změny. Podle bývalého šampiona F1 Jacquese Villeneuva k tomu však nedojde.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Villeneuve: Red Bull a Vettela nikdo nezastaví, Ferrari lepší rok mít nebude

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 59, poslední 01.03.2012 09:18 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • Mike17

          Mike17

          XXX
          Jak to bylo přesně u Mclarenu nevím. Ale nemám pocit, že Alonso odešel, protože byl dvojka. Spíš neskousl, že ho poráží bažant co prvně sedí v F1. Ale to je celkem mimo téma.
          Jestli Marka ovlivňuje, že je dvojka (což nevíme), pak si asi nevybral dobrou práci. Buď měl získat titul v roce 2010, nebo se musí smířit s tím, že je někdo rychlejší a tudíž má větší podporu. Ty jednotlivý body jsem psal na tvoji otázku, co bych dělal já v normální práci, ne to co má dělat Mark.
          Naprosto chápu, že zůstává u RBR. Jestli se smíří s tím, dělat dvojku, nebo dokáže šéfům, že má být jednička je jen na něm. 03 Ale to by musel být o dost rychlejší než loni.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • vanoverlord

      XXX
      Nech už je ako chce, ale ak je Webber v pozícii dvojky, tak sa tam dostal hlavne sám svojimi výsledkami. Za to ako premrhal svoje šance v Abu Dhabi 2010 si vlastne ani nič nezaslúži a po vlaňajšej sezóne môžme smelo odhadovaťť že sa na tom ťažko niečo zmení hoci by ho v teame mali rovno pasovať na jedničku podobne ako vlani Massu.
      Nuž a čo sa týka McLarenu, tak samozrejme aj tam sa TR používala, používa a používať bude, ale podľa mňa nastúpi až vtedy ak jeden z oboch pilotov stratí teoretickú, alebo prinajmenšom reálnu šancu dosiahnuť na titul. Ako inak chceš vysvetliť vzájomné súboje oboch pilotov McLarenu, ktorí si nezriedka vymenili pozície v pretekoch po súbojoch ktoré sú zriedka vidieť aj medzi pilotmi z rozdielnych stajní? Príkaz šetriť palivom dostal myslím len raz Hamilton, teda ten ktorý by mal podľa teba ťažiť z postavenia nikým a ničím neohrozovanej jednotky, ani jeden z nich nedostal pokyn na prepustenie pozície, ba dokonca ani jeden nedostal pokyn na zdržovanie súpera.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    XXX
    Něco takového na hlavě mám. Ale přesto jsem neviděl ani jednou (na rozdíl od jiných stájí), že by Mark musel Vettela pustit. Ani nic, co by znemožnilo Markovi nějaký závod vyhrát. Když stačí mít oči, tak dej nějaký příklad. Podle tvého příspěvku by těch příkladů mělo být hodně. 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • formulka

      XXX
      Nechce se mi vzpomínat na příklady, koneckonců křídla a mezery tady už byly hodněkrát.. Já je posuzuju podle činů a ne podle toho, co vypouštějí do médií. K VET se chovají, jako by ho porodili, chlácholí ho, kdyby vyřadil půl pole, tak ho plácají po ramenou... Stačily mi ty výrazy, když Mark vyhrál vloni kvaldu v Barceloně.. hlavně výraz mechanika (Lee), jako by čekal průšvih. Je evidentní, že RedBull chce šampiona rekordmana.. Já jim to neberu, je to pochopitelný, ale vadí mi, že to nepřiznají. Kazí tím Markovi celou kariéru, protože každý "odborník" z něho pak dělá kopyto..

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        XXX
        Nechci se tě dotknout, ale nějak tě nechápu. Říkáš, že to posuzuješ podle činů a ne podle keců. Ale píšeš tu kdo co řekl, kdo se jak tvářil a kdo koho plácal po rameni, ale ani jeden příklad týmové režie. Já vím o 2 příkladech, kdy zasáhli do závodu. V roce 2010 dali Vettelovi nové křídlo, které měli jen jedno a nevybrali si Marka. A loňský pokus o klid v Silverstone. Jestli víš o něčem jiném, tak se nechám poučit. Jestli tyhle 2 případy jsou týmová režie, tak ji dělá každý. A plácání po ramenou, nebo jiné větší sympatie k Vettelovi, týmová režie rozhodně není. 03 Bylo hodně případů, kdy je nechali závodit mezi sebou, což nebývá zrovna běžné.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • David

          XXX
          Nejsem si jistý ale to křídlo sundali z Markova vozu a přidělali na Vettelův s tím že starou verzi nasadili Markovi. Když Mark vyhrál tak na konci řekl ,, docela dobrý na týmovou dvojku,,.
          Každopádně není pochyb že Vettel je jasnou jedničkou. To samé Lewis u McLarenu a to samé Alonso ve Ferrari, akorád že u Ferek je to ofiš.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • formulka

            XXX
            A o to přeně jde, že je to ofiš.. 04 i když už jsem taky někde četla, že je u Ferek Massa jednička 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            XXX
            Nic to nemění na tom, že to křídlo měli jen jedno, ikdyž to druhé Vettel sám zničil. Neříkám, že Vettel není jednička, ale nikdy se nestalo, aby ho Mark musel pustit. Což považuji za týmovou režii. Mark si podělal sezony 2010 a 2011 sám, tým na tom žádný podíl neměl. To je vše co jsem chtěl říct. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • David

              XXX
              Ano Mark si podělal sezónu sám ale to jak se chovají nebo ti dávají najevo kde máš své místo tak to dle mne nasvědčuje TR. V minulé sezóně (Silverstoun, Japonsko) byl požádán ať neriskuje a nedělá nic co by Vettela ohrozilo. Souhlasím na dráze to moc vidět není to bez debat ale v zákulisí (hra s křídli, atd.) je jasný náznak toho kdo je pro RB jednička. Alonsovi taky dávali v McLarenu dost jasně najevo kdo je jednička. Tím jak Ron oplacával Lewise jak byl šťastný za jeho druhé místo a to ikdyž Fernando vyhrál závod kterému jen poblahopřál. To vše hraje na jezdcovu psychiku.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • formulka

          XXX
          Každý asi vidíme týmovou režii jinak.. je možný, že si protiřečím, já to tak nezkoumám 07 Podle mě týmová režie není jen to, že jednomu řeknou "pusť kolegu před sebe" Asi jsem neměla psát podle činů, ale podle reakcí 04 Prostě si nemůžu pomoct, ale podporu pro Marka, skutečnou, ne jen kecama, u RB nevidím. Podle mě to je týmová režie, když dávají jednomu přednost před druhým, i když "jen" psychickou. A ještě k tomu závodění mezi sebou.. nějak si nemůžu vzpomenout na jediný případ. Mimo Turecka a to víme, jak dopadlo 19 04

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            XXX
            Nijak nezpochybňuji, že má Vettel u vedení lepší pozici a větší sympatie. Jen to není týmová režie. Je tam teď určitě jedničkou a pokud se budou muset rozhodovat kdo dostane lepší křídlo, jako v roce 2010, nejspíš ho zase dostane Vettel. Pokud Mark nebude mít výrazně víc bodů. Chápu, že to pro Marka asi není příjemné, ale to už tak bývá, že jeden má v týmu lepší pozici než ten druhý. Přesto si myslím, že větší šanci na titul mít jinde nebude. A těch soubojů bylo v roce 2010 hodně, ne jen v Turecku (důsledek byl Silverstone 2011). Loni jich moc nebylo, ale není divu. Seb by musel vždycky půl kola počkat, než by ho Mark dojel.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • formulka

              XXX
              12 tak dobře, nebudu tomu říkat týmová režie, ono to je jen o slovíčkách 04 ale, bohužel, to nic nemění na tom, že když nebude tým chtít, tak ten pilot prostě nemá šanci.. 05 Budu se opakovat.. já chápu, že podporujou víc Vettela, vadí mi ty jejich kecy, že mají oba stejný šance.. 07 To, že dávají týmy přednost jednomu před druhým mi vadí u všech týmů, vadí mi to z pricipu! Ale je jasný, že to nikdy jinak nebude, jde o prachy 05 takže fanoušek má smůlu. Holt musí fandit tý "správný" straně garáže 12

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                XXX
                Na rozdíl od tebe věřím tomu, že Markovi nebudou říkat, že je Seb rychlejší a má ho pustit. Teda pokud nebude jasná situace v šampionátu. Takže pokud bude Mark dostatečně rychlý, nebude mu nikdo bránit ve vítězství. Tak jak to bylo v roce 2010. Souhlasím, že nebudou mít asi 100% stejné podmínky a nějakou výhodu v podobě podpory týmu asi Seb mít bude. Ale to je asi ve většině týmů.
                Jen prostě nesouhlasím s tvým tvrzením, že tým brání Markovi ve vítězství. 03 To že nechají dojet Marka těsně před Sebem dokazují i tyto závody: 2009:Španělsko, Turecko, Německo, 2010:Monako, 2011:Německo, Brazílie. Nikdy v nich neslyšel žádnou verzi pověstné hlášky od Ferrari. 04 O titul se v roce 2010 připravil jen Mark sám.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • David

                  XXX
                  No a to je to proč s tebou nesouhlasím. Mark měl možnost dvakrát zaútočit na Vettela ale Horner nebo někdo okolo něho mu řekl, nic nepodnikej. Takže jak můžeš říct že mu nikdy nebránili vyhrát či minimálně předjet Vettela? No a Brazíli bych tu nevytahoval vůbec to sehráli pěkně hnusné divadlo. Snad nikdo jim nevěří že měl Vettel problémy s převodovkou.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • formulka

                  XXX
                  Je to jen moje verze, ale vidím to takhle.. Ve 2009 byla jiná situace, Seb nad Markem nijak zvlášť nevynikal, navzdory očekávání RB a kdo ví, jak by to dopadlo, kdyby Mark neměl sešroubovanou nohu. Ve 2010 je Mark překvapil (Barcelona,Monako)
                  zbytek si už hlídali (tady se určitě neshodneme 04 ) nechce se mi rozebírat všechny GP, ale ty Markovy strategie jsou na zabití.. (někoho ze zídky) 04) Nebo myslíš, že měli nachystaný zlatý trička Webber2010? 12 Myslím, že věděli, jak to dopadne. Ve 2011 to v Německu Seb podělal, v Brazílii dostal Mark dárek, ale to jenom proto, že už ten rok neměl Seb žádný rekord, který by překonal.. 05

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • observer

                    XXX
                    04
                    - 2009 / koľko rokov a odjazdených sezón mal Vettel a koľko Mark?
                    - 2010 / koľko bodov mal po Belgicku Mark a koľko Sebastian? Markovi stačilo dôjsť každé preteky za Vettelom...
                    - 2011 / ako to "podělal" Vettel v Nemecku? Skutočne katastrofálny výsledok...
                    Trochu rozmýšľaj, kým niečo napíšeš. Chápem, že každý niekomu fandí, ale nemalo by mu to zahmlievať úsudok.
                    Vettel je v RB jednička, pretože to dokázal na trati. Mark je síce dobrý pretekár, ale nepatrí medzi top jazdcov. Pripomínam ešte raz sezónu 2010 keď to mal objektívne LEN vo svojich rukách, nevidí to len ten, kto to nechce vidieť.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    XXX
                    2009: souhlas
                    2010: Strategie měli během sezony skoro stejné (+-1kolo). Před posledním závodem měl reálnou šanci jen Mark (měl o 7 bodů víc), Seb byl v podstatě mimo. Že to takhle Ferrari podělá nemohl nikdo tušit, takže těžko mohli věřit ve Vettelův titul. Takže jestli měli pro někoho nachystané trička, musel to být spíš Mark.
                    2011: Kdyby chtěli režii, v Německu byla ideální možnost. Strategie byly různé. Jasně. Vzhledem k různosti umístění Marka a Seba během závodů je to celkem logické. Nezdáli se mi nijak špatné. U Mclarenu a Ferrari měli horší. 03 Brazílie se mi jako dárek nezdála, ale to je úplně jedno. 04

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
              • Jouza

                XXX
                A nebo fandit oběma půlkám garáže bez rozdílu... pak taky nemůýr být zklamaný 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Shimi

    XXX
    kecičky naší babičky ....

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Raiky

    XXX
    zdravím všechny kolegy a kolegyně 12 Nechť vyslechněte toto poselství z budoucnosti 11 SCUDERIA zvítězí. A pokud ne, tak reklamace nepříjmám 01 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama