DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari a Red Bull změnily plány testů - v čem tkví problém a jak to postihne Lotus?

Ferrari bylo společně s Red Bullem donuceno k úpravě svých testovacích plánů. Oba chtěly jízdy zahájit v pátek a skončit v pondělí, v tom jim však nový výklad pravidel zabránil. V čem přesně spočívá onen zádrhel a jak se dotkne Lotusu a Marussie?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari a Red Bull změnily plány testů - v čem tkví problém a jak to postihne Lotus?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 28.02.2012 23:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasoval 1 člověk) 28.02.2012 17:16
zákaz testů si vybrečely týmy, jako směr jak… »
» CaesarF1 (Hlasoval 1 člověk) 28.02.2012 16:02
Tyhle omezení jsou dobrý jen na to, aby si… »
» uzivatel000249 (Hlasoval 1 člověk) 28.02.2012 12:20
pravidlá si vytvárajú účastníci v spoluprácou s… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • ja nevim, v rozumnym svete exi

    XXX
    ja bejt FIA, tak Lotusu a Virginu udelim vyjimku, pravo na to FIA ma a vzhledem k problemum by s tim tymi nemeli mit problem. Neco jineho je situace Ferrari a Redbullu, ti proste jen chteli jinak, tam to chapu, ale snad se to Lotusu prilis nedotkne. ikdyz jim to bude urcite chybet...

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • ja nevim, v rozumnym svete exi

      XXX
      sorry hrubka jako prase, za ty tymy s mekym se omlouvam...

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    XXX
    Predpisy sú dobrá vec a sú na to, aby sa nedodržali ak sú v rozpore so zdravým rozumom a vtedy by mala operatívne zasiahnúť FIA a veci uviesť na správnu mieru, aby tímy ako Lotus a Marusia neboli obmedzované a ak Red Bull a Ferrari potrebujú ešte v pondelok testovať, nech jednoducho testujú ak začnú neskôr o jeden deň. Aspoň by nebol na dráhe nátisk. 14

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    XXX
    Pravidla jsou od toho,aby se dodržovali a pak jsou na tom všichni v tomto případě stejně.Proč dělat nějaké neodůvodněné vyjimky.Každej má stejnou možnost,stejne pneumatik, mají i stejné počasí, stejné pneumatiky, stejnou dráhu, nikdo není nijak zvýhodněn.A o tom to celé je.A tak je to dobře...

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • matin

    XXX
    No tak leda že by to Lotus rozbalil den před začátkem posledních testů. Snad to borci stihnou, potřebují to jak sůl...

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • dannak

    XXX
    tomuhle tedy FIA rika setreni ? postavit auto na zaklade tunelu, simulaci a nedovolit tymu ho otestovat, pokdu se pri prvnich testech objevi problem ? to je preci jasne znevyhodneni. pravidla okolo testovani v F1 jsou fakt dost trapne pritazena.
    Nestacil oby stanovit max. pocet testovacich dni pro staj ? klidne rozdelt na pred/behem/po sezone v nejakem rozumnem pomeru a tak, aby i mensi staje si to mohly dovolit. Ale tohle je fakt ulet. udelat chybu, ktera se neprojevi hned se muze stat, ale nechapu, proc by za to tym mel byt trestan nemoznosti dotestovat pozdeji. Pak chteji kreativni designery, ale kdyz jsou kreativni a nekde udelaji chybku, nedostane se jim prostor k oprave. dava to smysl ?

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hmmm

    XXX
    Ale ne! Hned jak to Lotus v Barceloně zabalil, neměl jsem z toho dobrý pocit. Tohle je pro ně velká rána. 05

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • CaesarF1

    CaesarF1

    XXX
    Tyhle omezení jsou dobrý jen na to, aby si jezdci pak namlátili při závodech nebo kvalifikikaci,když budou potřebovat z vozu vytáhnout maximum a auto udělá co nečekají.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tojefuk

    XXX
    Asi ma velka trojka strach z formy Lotusu tak jim to zakazem 12

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jumpman

    jumpman

    XXX
    zákaz testů si vybrečely týmy, jako směr jak ušetřit, takže každej sklízí co zasel...

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • eR

    XXX
    Já to vidím tak, že stejná pravidla platí pro všechny. Za to že má Lotus problémy si může sám, a to samé platí pro Marussii.

    Není důvod trestat týmy které problémy nemají tím, že tomu kdo se špatně připravil, dáme víc šancí. Před sezónou jsou 3 testy. Nemáš káru? Měl sis ji vyrobit. Máš problémy? Měl jsi být pečlivější.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • matin

      XXX
      Nemyslím si, že by tím někdo někoho trestal.

      Navíc, mám pocit, že mají v pravidlech stanovený počet testovacích dní před a v průběhu sezóny. Pokud to tým nestihne, nebo mu to technická závada neumožní, neměl by o ty dny prostě přijít.
      Respektuji ale, že je stanoveno období před prvním závodem, ve kterém se již testovat nesmí, takže pokud Lotus a Marrusia nepřijedou dříve, tak mají asi smůlu a o zbytek předsezónních testů příjdou.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • dannak

      XXX
      Ja sice chapu, ze si vyvoj auta predstavujes jako celkem snadnou vec, ale jak chces byt peclivejsi v necem, co se neda poradne otestovat, resp. otestuje se az poradnou zatezi, coz je Barcelona a nebyl treba Jerez ? a zaroven neni metodika, jak treba vyrobni, nebko designovou chybu odhalit v simulacich ?
      Kdyz se medici uci operovat na mrtvolach, myslis, ze by byl dobry pristup dat kazdemu jeder preparat a kdyz to zmrska, smula, a pustis ho do provozu ? vybral by sis pak takovyho doktora ? proste tohle pravidlo je postavene na hlavu a striktne se vzdy drzet litery pravidla je zcesta tupost.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      XXX
      Přesně tak kolego, řekl jsi to stručně a přesně.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Qay

    XXX
    kravina jak barák

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama