DISKUZE K ČLÁNKU Barrichello vzpomíná na časy ve Ferrari
Bývalý jezdec Ferrari, Rubens Barrichello, vzpomíná na časy, které strávil po boku Michaela Schumachera ve Ferrari. Brazilec lituje toho, že "nikdy nedostal opravdovou šanci na titul".
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Barrichello vzpomíná na časy ve Ferrari
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
wahl
07:52 28.02.2012 XXX...Barichelo nebyl nikdy nejlepší jezdec,ale značnou mírou napomohl, že "král" Schumacher měl tak bezproblémové období, kdy jediné auto stejné jako jeho ho nemohlo ani jednou porážet...Chválabohu, že ty nudné časy F1 jsou doufám nadobro pryč! Ikdyž Ferrari je vlastně pořád stejné, jeden top jezdec a jeden průměr... -
Mynona
22:56 27.02.2012 XXXHlavně, on někdo snižoval Barrykovi výkon vozu v kvaldách ?
A když Schumi vyhrával, tak proč Barryk často dojížděl pod bednou ? To mu někdo rozkázal, aby jezdil pomalu ? Tohle je hroznej blyvajs. Ano můžete být určenou dvojkou, ale když je někdo dobrej, tak to může změnit. Podívjte se na Lujse, když tam byl Alonso.
Jinak jsem zkoušel v práci odeslat příspěvek a nepodařilo se. Před nějakým měsícem jsem napsal v příhodném článku pár faktů o jednom tuneláři jménem Charouz. Nevím jestli vám za to platí a nebo si to s ním nechcete rozházet? V každém případě je to blokování dost ubohý. Škoda, u tak dobrého webu o formuli. Doporučuji všem, zjistit si pár faktů, jak zloděj Charouz k bohatství přišel a měli by jste se zdržet oslavných článků o jeho protekčním synkovi. -
uzivatel000152
17:58 27.02.2012 XXXRubens Barrichello, dostává za tyto "vzpomínky" nějaký honorář ? Kdyby mu bylo sedmdesát, tak neřeknu, žije už jen vzpomínáním na zašlou éru, když už si nepamatuje co bylo předevčírem k obědu. Nakonec zapomene i na slib rodině, tak si ho ještě užijeme.-
jiras
20:08 27.02.2012 XXXMě by zajímalo, kteří novináři se ho na to pořád ptají. Je to jak o červené punčošce. Věčně ublížený Žeryk a zlý Schumi. Jako jo, pár nepěkných věcí se mu stalo, ale prostě je nesmysl obrat o body jezdce, který je na špici každý závod a nechat před ním dojet někoho, kdo 2-3x za rok zajede dobře, jinak průměr. Vždycky říkám, že v roce 2000 se takhle McLaren možná připravil o titul, když nechal Coultharda dojet před Häkkinenenm v Británii a Francii. Na konci sezóny jim to chybělo a byli pod velkým tlakem.
O Buttonovi a sezóně za Brawn byla řeč, já bych ještě dodal jedno - pokud byl Barrichello tak nespokojený, proč s Ferrari 2x prodloužil?-
uzivatel000729
07:09 28.02.2012 XXXPodobné to bylo i u Williamsu v roce 2003.Ti taky nechali závodit JPM a RS proti sobě.A ve finále na to krutě doplatili.Zkrátka bez týmové režie se nevítězí.Tedy pokud nemá závodník k dispozici dominantní vůz.
-
-
-
Kapor
16:52 27.02.2012 XXXTím Ferrari, ako každý dobre zavedený tím v F1, má jasne určené pravidlá pre oboch jazdcov, ktoré sú zmluvne ošetrené a každý musí robiť to, k čomu sa po príchode do tímu zaviazal, ináč by s ním vyrazili dvere. Preto sa mi zdá úsmevné, že tu Barik vypráva báchorky, lebo vo Ferrari vždy išli na jedného jazdca a na titul a všetka činnosť tímu bola tomu podriadená. Takže milý Barik, rozprávky až pred spaním ! -
Mynona
12:50 27.02.2012 XXXBarryk zapomíná, že díky TS taky nějaké závody vůbec vyhrál. Např., když měl Schumi v 2004 titul v kapse, poté co vyhrál 11 ze 12 závodu ( Nedojel tuším v Monaku), tak najednou přestal Schumi dominovat a Barryk začal vyhrávat. Že by to bylo tím, že zatímco Schumi s nejlepším autem dominoval všem, tak Barryk potřeboval pomoct, aby celkově skončil druhý ? Ale to už věčný uplakánek Barryk nenapíše. Ano byl si ve Ferrari dvojka, protože si tě Schumi vybral jako kolegu který nehrozí ale zároveň není tak špatný pro boj o konstruktéry. Barryku ty si mohl získat titul jedině pokud by tvůj kolega zlomil nohu a to kdo ví ? Stejně jako Irvine, ten na to taky neměl. -
uzivatel000615
11:09 27.02.2012 XXXSouhlas s vámi, hoši. Rubens na něj rychlostně neměl, tak proč by měl čerpat nějaký výhody. To samý u Brawn GP. Platí "Posaďte do Barrichella do vítěznýho vozu... a on dojede druhý."-
jumpman
11:19 27.02.2012 XXXOn je možná flustrovaný z toho, že jeho přínos pro vývoj vítězného vozu byl nezpochybnitelný, ovšem jeho rychlost mu neumožnila o ten vysněný titul bojovat a nejspíš si myslel, že když schumacher dokázal pětkrát vyhrát, tak mu jeden z jeho titulů mohlo ferrari věnovat...
-
-
uzivatel000729
10:16 27.02.2012 XXXAle no tak Rubensi.Už zase?Když přišel Schumacher do Ferrari,tak měl dvě podmínky.A to ty,že si může sebou přitáhnout lidi od Benettonu a týmové kolegy si bude vybírat on sám.Takže v podstatě to,že sis zajezdil za Ferrari je především zásluha Schumachera.
Druhou věcí je pak Rubensova rychlost.Ano,byly závody kdy Schumiho předčil,třeba v Silverstone 2003.Jenže rozdíl je v tom,že Schumacher dokázat ždímat maximum i z horšího vozu.Jsem názoru,že v roce 2003 nemělo SF nejlepší vůz.BMW a možná i McLaren byli před nimi....ale Schumacher ten titul zkrátka tvrdě vydřel...aby v další sezóně zase získal s přehledem titul.V roce 2004 mělo SF absolutně dominantní vůz.Takže o titul mohl bojovat leda Schumacher s Barrichellem.Rubens se tady snaží dělat ze sebe chudáka,který nikdy nedostal šanci a vše svádí na týmovou strategii...ale v tomhle to nebylo.
Jen mě mrzí,že k něčemu podobnému se ve druhé půlce loňské sezóny unáhlil i Rosberg.Dokud byl před Schumacherem,tak byl v klidu...jakmile Schumacher po pauze přidal,tak se začal ohánět týmovou režií.-
jumpman
10:35 27.02.2012 XXXs tím se dá jen souhlasit, navíc tak nějak pozapomněl připomenout, že seděl i v mistrovském brawnu a s přehledem ho porazil podceňovaný button.
Rubens se snaží hrát si na chudáčka, ale k tomu aby mohl bojovat o titul stačila jediná věc - porážet schumachera alespoň v kvalifikacích. Jenže to on dokázal, jestli se nepletu, za celejch pět let snad třikrát a to je na post týmové jedničky žalostně málo. Navíc já si nepamatuju moc situací, kdy jel barik odlišnou strategii od schumachera. Odlišné strategie byly nasazeny jen při nestandartních podmínkách.
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek