DISKUZE K ČLÁNKU Řešení ošklivých nosů: Při změnách pravidel systémově zohledňovat i vzhled

Týmy se po letošním fiasku s ošklivými schody v přední části vozů, které jsou kritizovány fanoušky i odborníky, přiklánějí k tomu, že při návrhu nových pravidel bude třeba vzhled monopostů brát v potaz.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Řešení ošklivých nosů: Při změnách pravidel systémově zohledňovat i vzhled

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 35, poslední 28.02.2012 08:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000152 (Hlasovali 2 lidé) 27.02.2012 17:52
Ach, netušil jsem, že někdo může vypustit takový… »
» Petr (Hlasoval 1 člověk) 27.02.2012 10:26
Tady bych neházel všechny týmy do stejného pytle… »
» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 27.02.2012 11:19
Promiňte, ale ani s jedním nemůžu souhlasit. … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • ladys

      ladys

      XXX
      Hmmm naprosto s tebou souhlasím.
      Jen bych doplnil,že špatná reklama je taky reklama a v tomto případě je ta reklamní kampaň zadarmo 11

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Tengu

    XXX
    Já jako hrdý majitel multiply naprosto nesouhlasím s neustálým označováním těchto nosů jako ošklivých. 13 Myslím, že už se na formulích objevily i mnohem ošklivější věci, tyto nosy mi tak hrozné nepřijdou.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    XXX
    Promiňte, ale ani s jedním nemůžu souhlasit.
    Jak mohli kopírovat ostatní týmy nosy RB? V době kdy je vytvářely, nikdo nevěděl jak bude RB v této sezoně vypadat! 20
    A zmenšit přední křídlo znamená mít menší přítlak na přední nápravě a tím v podstatě nemožnost projet rychlou zatáčku v rozumné vzdálenosti za vozem před sebou. Takže velké mínus pro předjíždění. To by se dalo pak jen vykompenzovat delšími DRS zonami, což taky není asi ideální řešení. 03 Zmenšilo by to možnost soubojů v průběhu zatáček.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • matin

      XXX
      Myslím, že pro docílení estetičtějšího vzlhedu by stačilo, aby maximální šířka předního křídla byla o 10 cm menší. Teď to vypadá, jakoby křídlo bylo dokonce širší, než je přední náprava vč. kol. Ztráta způsobená zmenšením křídla by se dala vykompenzovat zvětšením mechanického gripu např. širšíma pneumatikama. Vozy by vypadaly lépe, podívaná +/- stejná, možná by dokonce ubylo kolizí vyplývajících z rozbitého předního křídla a proříznutých gum.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    XXX
    A za chvilku to bude jako při skocích na lyžích. Kromě rychlosti se bude hodnotit i umělecký projev, takže se klidně může stát, že nevyhraje nejrychlejší. 03

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    XXX
    Když už přemýšlejí o estetické pracovní skupině hlídající vzhled monopostů, měli by z řad pitbabes nanominovat analogickou skupinu hodnotící vzhled pilotů. Vždycky před kvalifikací by proběhlo hlasování a dva nejošklivější by nesměli za volant a nastoupili by místo nich třetí piloti.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hmmm

    XXX
    Nejdřív si týmy u FIA vymíní omezení záměru snížit celý předek vozu jenom na nos, aby nemusely zasahovat do zavěšení a šasi, a pak to kritizují a ještě chtějí tvořit nějaké obskurní estetické pracovní skupiny? Přijde mi, že si trochu nevidí do huby... 20

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Tady bych neházel všechny týmy do stejného pytle. Pokud vím, přenositelnost šasi chtěly zachovat pouze dva týmy. Ale souhlasím, je to samozřejmě hloupost, stejně pro každou sezónu staví nová auta.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • matin

      XXX
      Přesně. Navíc, když už teda Ross Brawn kritizuje jiné týmy, tak proč právě Mercedes nepřišel s nějakým elegantním řešením? Mají skoro nejhorší nos ze všech. No snad si deginéři sáhnou do svědomí a poučí se do budoucna.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • eR

    XXX
    To vůbec není o pravidlech jaké určuje FIA. Jak McLaren ukázal, tak udělat pěkné auto jde docela lehce i za současných pravidel. Je to jen o malé představivosti konstruktérů, kteří nemají odvahu se pustit do něčeho jiného, odlišného od současného trendu, který určuje RedBull.

    Když si vezmu jaká byla variabilita před 20-30 lety, a tehdy do toho týmy šly bez předchozích simulací na počítači, takže vůbec nevěděli jestli auto bude skvělé nebo propadák. Chybí pouze odvaha, ne možnosti. Když někdo postaví auto podle RedBullu, tak asi rychlejší než RB nebude, ale taky to nebude totální propadák, jak se to může stát při vlastním návrhu, naprosto odlišném od všech ostatních.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • matin

    XXX
    Tak já doufám, že hned po nosech příjdou na řadu přední křílda.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • eR

      XXX
      Naprostý souhlas. Přední křídla zjednodušit. Až bude F1 víc o mechanickém gripu než o aerodynamickém přítlaku, tak to bude o dost víc o umění jezdců.

      Beztak týmy říkají, že chtějí F1 příblížit automobilovému průmyslu a technologie z F1 využívat komerčně. A aero je přesně ta oblast, do které dávají obrovské sumy, které ovšem v automobilovém průmyslu nikdy nevyužijí/nezpeněží.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • wrt

        XXX
        Zadné krídlo by tiež stálo za úpravu, aby autá nepripomínali kosačky na trávu. Na ten predný schod by aspoň mali dať povinne štartovacie čísla ako to má Ferrari, aj tak rozoznajú autá len skalní fanúškovia.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • magellan

        XXX
        Nemůžu souhlasit, přední křídlo je jedno z mála výrazněji viditelných míst, kde mohou vývojáři ukázat svoji představivost. Jsem zvědavý, co se objeví příště.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama