DISKUZE K ČLÁNKU Řešení ošklivých nosů: Při změnách pravidel systémově zohledňovat i vzhled
Týmy se po letošním fiasku s ošklivými schody v přední části vozů, které jsou kritizovány fanoušky i odborníky, přiklánějí k tomu, že při návrhu nových pravidel bude třeba vzhled monopostů brát v potaz.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Řešení ošklivých nosů: Při změnách pravidel systémově zohledňovat i vzhled
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000152
(Hlasovali 2 lidé)
27.02.2012 17:52
Ach, netušil jsem, že někdo může vypustit takový… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Mike17
11:19 27.02.2012 XXXPromiňte, ale ani s jedním nemůžu souhlasit.
Jak mohli kopírovat ostatní týmy nosy RB? V době kdy je vytvářely, nikdo nevěděl jak bude RB v této sezoně vypadat!
A zmenšit přední křídlo znamená mít menší přítlak na přední nápravě a tím v podstatě nemožnost projet rychlou zatáčku v rozumné vzdálenosti za vozem před sebou. Takže velké mínus pro předjíždění. To by se dalo pak jen vykompenzovat delšími DRS zonami, což taky není asi ideální řešení. Zmenšilo by to možnost soubojů v průběhu zatáček.-
matin
13:23 27.02.2012 XXXMyslím, že pro docílení estetičtějšího vzlhedu by stačilo, aby maximální šířka předního křídla byla o 10 cm menší. Teď to vypadá, jakoby křídlo bylo dokonce širší, než je přední náprava vč. kol. Ztráta způsobená zmenšením křídla by se dala vykompenzovat zvětšením mechanického gripu např. širšíma pneumatikama. Vozy by vypadaly lépe, podívaná +/- stejná, možná by dokonce ubylo kolizí vyplývajících z rozbitého předního křídla a proříznutých gum.
-
-
rock
13:53 27.02.2012 XXXKdyž už přemýšlejí o estetické pracovní skupině hlídající vzhled monopostů, měli by z řad pitbabes nanominovat analogickou skupinu hodnotící vzhled pilotů. Vždycky před kvalifikací by proběhlo hlasování a dva nejošklivější by nesměli za volant a nastoupili by místo nich třetí piloti. -
-
eR
09:40 27.02.2012 XXXTo vůbec není o pravidlech jaké určuje FIA. Jak McLaren ukázal, tak udělat pěkné auto jde docela lehce i za současných pravidel. Je to jen o malé představivosti konstruktérů, kteří nemají odvahu se pustit do něčeho jiného, odlišného od současného trendu, který určuje RedBull.
Když si vezmu jaká byla variabilita před 20-30 lety, a tehdy do toho týmy šly bez předchozích simulací na počítači, takže vůbec nevěděli jestli auto bude skvělé nebo propadák. Chybí pouze odvaha, ne možnosti. Když někdo postaví auto podle RedBullu, tak asi rychlejší než RB nebude, ale taky to nebude totální propadák, jak se to může stát při vlastním návrhu, naprosto odlišném od všech ostatních. -
-
eR
09:47 27.02.2012 XXXNaprostý souhlas. Přední křídla zjednodušit. Až bude F1 víc o mechanickém gripu než o aerodynamickém přítlaku, tak to bude o dost víc o umění jezdců.
Beztak týmy říkají, že chtějí F1 příblížit automobilovému průmyslu a technologie z F1 využívat komerčně. A aero je přesně ta oblast, do které dávají obrovské sumy, které ovšem v automobilovém průmyslu nikdy nevyužijí/nezpeněží.
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek