DISKUZE K ČLÁNKU Renault: Red Bull má chytré řešení výfuků
Red Bull se podle šéfa společnosti Renault Sport F1 - Jeana Francoise Caubeta - chytře vypořádal s omezením výfuků pro letošní sezónu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault: Red Bull má chytré řešení výfuků
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000249
(Hlasovali 2 lidé)
20.02.2012 10:44
hm, celkovo som sklamaný z takýchto výfukov.… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Duncan66
17:12 20.02.2012 XXXMuzu se zeptat, jak to s temi vyfuky vlastne je, resp. s pravidly? Na konci sezony 2011 se rikalo, ze vyfuky v dalsi sezone musi mit vyvod minimalne na urovni osy zadniho kola a pritom prakticky kazdy ma vyfuk vyusteny jeste pred zacatkem zadniho kola.
Proto by me zajimalo, jestli se upravily pravidla, nebo jsem to pravidlo spatne pochopil?
Dekuji predem za odpoved. -
-
-
-
uzivatel000249
10:44 20.02.2012 XXXhm, celkovo som sklamaný z takýchto výfukov. čakal som, že budú naozaj periskopy, cca 10 cm holá rovnomerná rúrka. a ono je to zase len fúkanie ...
skôr by mali využívať tieto výfukové plyny na vytváranie dodatočnej energie, ktorá by sa mohla využívať podobne ako KERS ... niektoré civilné autá to už majú ... -
Petr
10:13 20.02.2012 XXXTo video se mi nezdá - na rovinkách to podle něho vede ke stallingu a snižuje přítlak, v zatáčkách na vnitřní straně stejným spodním otvorem přítlak najednou zvyšuje? Zatím není moc jasné, jak má jejich pasivní F-kanál vpředu fungovat - zvyšovat přítlak nebo odtrhávat proudění a snižovat na rovinkách odpor a přítlak? -
tom
09:57 20.02.2012 XXXAle celé toto mi trochu nesedí s týmto vyjadrením:
Adrian Newey, Red Bull: "V minulom roku sme mali v zadnej časti auta silný prítlak a to viedlo k tomu, že sme museli poriadne popracovať na prednom krídle. V tomto roku je to jednoduchšie. Aj na tratiach, kde budeme potrebovať maximálny prítlak budeme jazdiť s predným krídlom, ktoré sme v minulom roku nasadili v Spa. Auto sa inak správa tak, ako sme očakávali. Jazdci sa trochu sťažovali na jeho ovládanie, ale s tým sme rátali." -
-
tom
10:00 20.02.2012 XXX
-
-
tom
10:34 20.02.2012 XXXtiež mi to nieje úplne z toho jasné, ale v zatáčkach to podľa všetkého nejde tým istým otvorom /podľa toho videa dvomi inými/ takže teoreticky by to mohlo fungovať, ale určite to nieje také jednoduché.
a určite keď sa hovorilo o f-šachte vpredu, tak som nečakal, že by to mohlo fungovať aj takto s prepínaním v zákrutách - preto si myslím, že je to veľmi zaujímavé-
Uther009
11:08 20.02.2012 XXXvypadá to opravdu zajímavě, ale nesedí mi na tom několik věcí, 1) kdyby to redukovalo přítlak na rovinkách, tak by to redukovalo přítlak i při brždění, což by se negativně projevilo na časech na kolo.
2) na tom videu píší, že ten vzduch akceleruje proudění pod křídlem (v zatáčkách), to mi připadá divné, protože nechápu jak, když bude pomalejší, než okolní vzduch, možná kdyby se okolní vzduch po něm "vozil"..-
tom
12:46 20.02.2012 XXXnapadá mi len jedna vec ako by to teoreticky mohlo fungovať v zákrutach.
Ak totiž privedú vzduch kanálmi pod spodný profil krídla a smeruje do protipohybu auta - okolitý vzduch by ho mohol strhnúť a tým vytvoriť vír pod spodným profilom - okolitý vzduch by musel pod krídlom obtekať "väčšiu plochu" a tým by sa jeho rýchlosť zvýšila a zároveň by sa znížil tlak pod spodným profilom krídla - ale to je len moja teória a netuším, či by to tak ozaj mohlo byť
-
-
-
Petr
17:23 20.02.2012 XXXVyusteni se musi nachazet v techto vyznacenych oblastech, plati to jiz celkem dlouho:
[odkaz na stránku] -
ivvo
18:37 20.02.2012 XXXna rovinkach to rozbiji proud vzduchu a snizuje pritlak, pokud zacne brzdit, tak rychlost vzduchu klesne, tim i ucinnost tohoto systemu a pritlak se vrati zpet na nastavenou hodnotu (je to jako u F-duct McLarenu, vedeli, ze na rovinkach pritlak na zadnim kridle klesne, takze si mohli dovolit vyssi pritlak pro zatacky bez omezeni vykonu na rovinkach)
v zatackach to vypada ze fouka pod kridlo. Jelikoz mnozstvi nasavaneho vzduchu oproti prumeru potrubi zpusobi zvyseni jeho rychlosti, tak muze mit vyssi rychlost nez proudeni kolem kridla a tim ho urychlit a zvysit pritlak kridla. Je ale mozna i druha varianta, ze tvori barieru proudicimu vzduchu pod kridlem a nuti ho jit po delsi draze = zvysit rychlost a tim i zvysit pritlak.
kazdopadne pokazde proudi vzduch z jinych otvoru na kridle...
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek