DISKUZE K ČLÁNKU Nové HRT F112 neprošlo všemi nárazovými testy, objeví se nejdříve při posledním testování

HRT kvůli nesplněným nárazovým testům s novým vozem F112 nestihne ani původně avizované druhé předsezónní testování týmů Formule 1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nové HRT F112 neprošlo všemi nárazovými testy, objeví se nejdříve při posledním testování

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 10.02.2012 12:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Meky81 (Hlasovali 2 lidé) 10.02.2012 08:24
Docela nechapu jejich motivaci. Byt porad… »
» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 10.02.2012 12:44
Nevíš kdy se toto pravidlo zavedlo? Dívám se na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    XXX
    Nevíš kdy se toto pravidlo zavedlo? Dívám se na F1 opravdu hodně dlouho, ale modré vlajky pamatuju snad od začátku.
    Mimochodem taky jsem spíš toho názoru, že by místo rychlosti víc rozhodovala náhoda a sympatie pomalejších jezdců k těm rychlým. Navíc si moc nedokážu představit VC Monaka u takového systému.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    XXX
    Ak je na tom tím HRT tak finančne zle a nevedia postaviť ani funkčný kokpit pre sezónu 2012, mal by požiadať FIA, aby moholi v štartovať v novej sezóne s F111, s tým že prehodia výfuky na periskopické, nakoľko takto by spĺňali nové predpisy. Je to ostuda, ale čo už. 18 11

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Z

    XXX
    Poslední být nemusí, ještě se neví nic o Marussii o které si myslím, že s HRTem budou na podobné úrovni, ne-li ještě horší. Caterham jim tento rok už uteče a jsem zvědavej, kdo bude odpadávat v první části Q, už to podle mě nebude tak jednoznačný pro Cat.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jura

    XXX
    Dobre, tak uprava na novodobou historii :)
    Tretim rokem v F1 a nepredvedli absolutne nic...a pochybuju, ze nekdy neco predvedou. Jen delaji problemy pri predjizedeni o kolo zpet a to jsou vubec radi, ze se postavi na start :)

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • eR

      XXX
      BTW tu povinnost pustit jezdce při předjíždění o kolo zpět bych ihned zrušil. Nejlepší piloti v nejlepších autech musí být schopni předjet každého, obzvlášť když je o tolik pomalejší. Pamatuju když to pravidlo nebylo a závody byly mnohem zajimavější. Jakmile se leader dostal k těmto jezdcům, zzačal ztrácet čas a ostatní ho dojížděli + možnost chyby při předjíždění atd atd. Prostě o mnoho lepší a hlavně každé předjetí byl souboj, v ketrém se mohl stát všelico.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Gregorius

        XXX
        No jo, ale pak v takových chvílích přestává být sport sportem a závodění závoděním, protože se ze všeho stává loterie... to myslím není dobře.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • hemmis

          XXX
          já osobně nechápu dodneška to uhýbání . co vím tak je vpravidlech jen že jezdec nesmí bránit v předjetí . to znamená že muže jet svoji idealní stopu a když ho okolo rychlejší jezdec předjiždí tak se nebude branit ne??? boužel dneska je to praktikování tak že má jezdec zajet mimo tsopu ješte uvolnit plyn aby to bylo ješte rychlejší boužel jezdec skterým bojuje v té chvili dojíždí nebo ujiždi a ničíto závod tem co jsou okolo dojižděni. nedej bože aby se nekdo zdržel 2-3 minuty v boxech což dneska už tak možný ani není ale dříve bývalo no a jezdec okolo ikdyby to byl seberychlejší vettel bydnes už nemohl jako v history ji tuhle strátu dojet natož aby vyhrál dříve to ale možné bylo .

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • eR

    XXX
    Pánové, mně se zdá, že někteří z vás nechápou, že v každém sportu MUSÍ být někdo poslední. 03 Tak buďte rádi, že to není váš oblíbený tým.

    Jinak. Postavit za 400 mil. $ auto, které vyhraje šampionát je pěkné. Ale postavit za 40 mil. $ auto, které od toho 10-krát dražšího dostane za závod jen 2-3 kola, a to přitom s průměrnými piloty (narozdíl od šampionů pilotujících ty nejlepší auta), je svým způsobem velmi působivé. 01

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jura

      XXX
      Jenze dle meho tohle neni zpusob, ktery se v F1 cenni. Komu je to prinosem, ze za predposlednima zaostavaji pul sveta? 12
      Meli jit do nizsi serie! To mi nikdo nevykeca :P

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Huhukoktejl

    XXX
    Bylo mnohem, mnohem víc horších týmů v F1 než je HRT. Já jim fandím.. 01

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Cavalino Rampante

    XXX
    Není důležité vyhrát, ale zúčastnit se 01

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jura

    XXX
    Ja pred nima teda nesmekam..je to snad nejvetsi ostuda F1 v jeji historii a nechapu, ze s tim nikdo nic nedela! Jsou pro smich 12

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ligier

      XXX
      je vidět, že o F1 a její historii víš úplně ale úplně ... nic 04A teď je otázkou, kdo je ostuda 03

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Meky81

    Meky81

    XXX
    Docela nechapu jejich motivaci. Byt porad posledni. Zavidim jim to odhodlani i kdyz vedi, ze i letos dostanou tak 2-3 kola za zavod. Presto i tak pred nema smekam... 01

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama