DISKUZE K ČLÁNKU Alonso: Ferrari se snaží vyrobit dominantní vůz, pro zlepšení má větší prostor než Red Bull

Ferrari podle Fernanda Alonsa vyrobí pro příští sezónu Formule 1 dominantní auto. Chválí přitom odhodlání, které v uplynulém týdnu během vlastní usilovné práce v Maranellu pozoroval.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso: Ferrari se snaží vyrobit dominantní vůz, pro zlepšení má větší prostor než Red Bull

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 20.12.2011 21:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» CaesarF1 (Hlasoval 1 člověk) 20.12.2011 21:16
Spíš at porovnává sebe s Massou proti Vetelovi s… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • CaesarF1

    CaesarF1

    XXX
    Spíš at porovnává sebe s Massou proti Vetelovi s Weberem. Vozy jsou podle mě na hraně možností a jak říká 2 desetiny na kolo, tak např. Massovi to nepomůže nikdy,leda 2 sec.Ke všemu se přidají všechna ta omezení a vývoj je boj s větrnými mlýny. Jestli to tak půjde dál, tak za pár let bude na lepší úrovni kdejaký civilní sporták.Rád bych viděl Alonsa, jak třeba vyhraje pár kvalifikací za sebou, ale nevěřím tomu.Uvidíme.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000733

    uzivatel000733

    XXX
    Takže příští rok zase h****. 02

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000718

    uzivatel000718

    XXX
    Víte co mě fascinuje a stojí to za přemýšlení?
    RB je ve Formuli 1 kolik, 7 let? Ferrari a Ranoult jsou ve formuli 1 daleko déle, a oba týmy si dle slov svých zaměstnanců, včera to byl nějaký šéf Ranoultu, dnes Alonso, nesedli a neodhadli pneumatiky Pirelli. Nevím jak Ranoult, ale Ferrari je ve Formuli snad od začátku a měli by to mít na háku daleko víc, než nějaký mladičký RBR který s tím opravdu zkušenosti mít nemůže. Proč?

    Ono se pak horko těžko dohání něco, co jste flákali nebo zanedbali. U Ranoultu to byla vyloženě blbost co udělali (odkazuji na včerejší [odkaz na stránku] o výfucích).

    Ve Formuli 1 bylo tolik dodavatelů mneumatik a měnili se směsy nesčetněkrát, a pak na to doplatí jeden ze špičkových a TOP týmů. Pak by ale ten tým neměl patřit do špičky.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • David

      XXX
      Ferrari je skutečně jako jediné součástí F1 od jejího založení. Ranoult se píše Renault.
      A nemáš pravdu v tom že RB nemá zkušenosti. Uvedu ti příklad: Mercedes je tu taky chvíli a není na chvostu. Proč: mají lidi kteří už v F1 něco dokázali a kteří mají hlavně zkušenosti z F1. To samé je z RB, mají lidi kteří mají zkušenosti s F1. To že Ferrari je jednou nahoře a jindy dole je vcelku normální. Důležité je že se dokáží pokaždé znovu na tu špici dotáhnout. Nebude to trvat dlouho a RB půjde taky dolů. Jestli ho sundá Ferrari nebo McLaren či Mercedes je jedno, ale taky je to čeká. Takže nejde o to jak dlouho jsi v F1 ale jaké máš lidi, kapitál a piloty.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • PC

      XXX
      Podle mě je to jednoduché. RedBull je relativně nový tým. Má dostatečně bohatého majitele/sponzora a ten nakoupil nejlepší lidi a to na základě výsledků jejich práce. A co je důležité, odborníci-konstruktéři mají zřejmě dostatečně silný hlas, aby vůz využil ty nejlepší technologie zkušenosti a poznatky těch nejtalentovanějších lidí. Tým je tak snadno čitelný, problém se hned vidí a řeší. A co je nejdůležitější, na tým se ještě nestačilo nalepit tolik příživníků a politiků aby začali komplikovat práci týmu.
      A to je zase podle mě hlavní problém dnešních "zavedených" týmů jako Ferrari a McLaren apod. Rozhodnutí jsou příliš často politická, zdlouhavá, nedotažená a zdaleka ne vždy pro účely vítězství.
      Tohle vše RedBull bohužel teprve čeká a to bude konec vítězného RedBulu - bude z něj "jen" další "špičkový tým s tradicí", tedy jeden z několika a jednou bude nahoře, jindy dole.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000682

      uzivatel000682

      XXX
      Pozor, Red Bull nie je žiadny nováčik! Nesmieme zabúdať, že továreň v Milton Keynes postavil v roku 1996 Jackie Stewart a jeho syn Paul Stewart za výdatnej pomoci Fordu, ktorý v podstate továreň vybodoval, dodal ľudí a k tomu ešte aj motor... Neskôr v sezóne 1999 Ford tím Stewart kúpil a od sezóny 2000 nastupuje Jaguar Racing. Jaguar to v F1 potiahol na ďalších 5 sezón a v roku 2004, keď žiadne svetoborné výsledky neprichádzali, Ford predal tím Dietrichovi Mateschitzovi, ktorý potom nastúpil do sezóny 2005 s tímom Red Bull Racing ako ho poznáme dnes. Aj keď Red Bull čakal na titul iba 6 sezón, továreň z Milton Keynes čakala na prvý titul 14 rokov...

      Je síce nemožné Red Bull porovnávať s históriou Ferrari alebo McLarenu, ale tvrdiť, že v F1 je 7 rokov je nepresné, pretože skúsenosti pramenia ešte zo Stewartu a zostali aj keď sa menil názov.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • wrt

    XXX
    len aby ich nepredbehli HRT, lebo tí majú úplne najväčší priestor na zlepšenie.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    XXX
    Na jednu stranu by měl vědět o čem mluví, na druhou stranu mám takový pocit, že jsem něco podobného četl už loni. 17

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000324

      uzivatel000324

      XXX
      Aj ja minimalne od RB, MCl, F a Mer.

      dodo

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • dannak

      XXX
      Jenze to ctes od vsech, jak jsou motivovani. Co tem reporterum taky maji rikat, zejo ? Jsem tu (v Maranellu) jen na vylete ? Udelali jsme fatalni chybu hned na zacatku navrhu ? Vubec se na sezonu netesim, protoze auto je *crap* ? To asi tezko. A do detailu taky zachazet nemuze, aby odkryl co se kuje, takze presne jak pise kolega, pockejme, kdo s cim prijde.
      Jeste k tomu kopirovani, pokud se pamatuju, takovy ty sloni usi (deflektory) pod nosem meli snad prvni Ferrari a voila, po nekolika zavodech byly i na RB. To jen ze se nekopiruje jen jednim smerem, (vsichni) od RB ;)

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • PC

    XXX
    Takže jinými slovy FA říká, že obšlehli od soupeřů co se dalo, takže to by v tom byl čert, aby to konečně nevyšlo. Jsou to jednoduché počty: na jedné straně RedBull se Sebem, už klidným úspěšným a sebejistým závodníkem, na druhé straně chystané dvjče RedBulu -Ferrari 2012 ale k němu hladový a všehoschopný Fernando. To přece musí vyjít!!!!! 03

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • David

      XXX
      Objevil jsi fata morgánu. Jediné Ferrari kopíruje.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • viking

      XXX
      hosi, klidek, ikdyz je jasne ze v F1 je kopirovani bezny jev, nechte se prekvapit s cim Ferrari prijde, nez zacnete delat predcasne zavery o kopirovani...

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama