DISKUZE K ČLÁNKU Šéf VW Nissen nabídl Vettelovi test Pola WRC

Šéf Volkswagenu Motorsport, Kris Nissen, nabídl úřadujícímu formulovému šampionovi, Sebastianu Vettelovi, test jejich zbrusu nové zbraně, Pola R WRC.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Šéf VW Nissen nabídl Vettelovi test Pola WRC

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 10.12.2011 11:45 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Skříva

    XXX
    Nejezdil náhodou Kris Nissen DTM?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    XXX
    Nezaměňuj rozum a logiku s krásou a proporcemi. Tohle se týká rally, tak se omezím jen na něj. Jak jsi vlastně došel na to, že pro rally je nejvhodnější střední, respektive nižší střední třída ? Proč myslíš, že se výrobci tlačí na spodní povolenou hranici vnějších rozměrů ? Protože to FUNGUJE.
    Největší revolucí 60.let byl Mini Cooper - to je snad ještě menší, než ta zmiňovaná nákupní taška
    70.léta - to je hlavně Lancia Stratos. Její délka cca 3.7m hovoří jasně
    80.léta - nástup Audi s převratnou technologií. Ale v okamžiku, kdy ostatní pochopili, odkud vítr fouká, převálcovali je. Takže Peugeot 205 - nákupní taška.
    Lancia Delta - coby neomezený vládce přelomu 80. a 90. let - byla o celé 4cm delší než třeba Favorit. Nákupní taška
    Několik následujících let soubojů mezi Toyotou, Subaru a Mitsubishi přišlo hlavně díky tomu, že u Lancie skončila 1.generace Delty a druhá měla být orientovaná na méně sportovně založenou klientelu, takže značka ukončila podporu rally.
    No a v okamžiku, kdy FIA vypsala třídu WRC už bylo zase vymalováno. Monstra velikosti Lanceru a Imprezy začaly být přežitkem a byť ze začátku ještě držely krok, bylo otázkou času, kdy je nákupní tašky převálcují. Začal 206 na hranici limitu, Xsara (4.19m; Saxo mělo do 4m příliš daleko) a Focus (4.17m; podobně jako u Saxa. Tehdejší generace Fiesty se použít nedala). Z nových generací C4 a Focusu už nebyli dvakrát odvázaní ani u Citroenu, ani o Fordu. Ale to už v rally neměli konkurenci a nárůst Fiesty a zrození DS3 jim zase vytrhlo trn z paty. Jsme zpátky na 4m, okolo kterých se to točí už 40 let ...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000415

    uzivatel000415

    XXX
    Jen to né. Až bude na sklonku kariery v F1 Klidně, ale teď by to byl velký risk. Tam se spleteš jen jednou...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    XXX
    Na Fabii S2000 predsa jadil Seb v závode majstrov minulý výkend a VW Polo WRC má tuším ten istý rázvor náprav ako Škoda a motor bude mať podobnú charakteristiku, tak si myslím, že Seb by s tým nemal mať žiaden problém. Aspoň si chlapec zašantí ! 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Vláďa

      XXX
      Člověče, vždyť WRC je 1,6 turbo!
      A ne atmosféra 2,0. 20

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • HaJ

      XXX
      Zdravím,
      je to přesně tak, jak říká Vláďa... Fabia S2000 má atmosferický 2,0l motor a VW Polo je poháněno 1,6l s turbem o výkonu max. 300 koní s točivým momentem asi 350 Nm.
      Stejný základ motoru by mohly mít možná v budoucnosti, protože i vozy S2000 musí podle nových pravidel mít motor o objemu 1,6l (Fabia byla postavena podle starší specifikace). Nicméně šéf Škody Motorsport, pan Hrabánek, již několikrát řekl, že oni na nové 1,6 nedělají protože ji nemají z čeho udělat.
      Jinak co se týče rozvoru, tak by to být podobné mohlo.
      Pokud by Vás zajímala podrobnější specifikace Fabie S2000, tak se můžete podívat sem: [odkaz na stránku]

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • hemmis

        XXX
        celé ty kategorie Rellý jsou podle mě sprasené . WRC jsou již jak bývaly s1600 malé auta o objemu 1,6 segmentu B vozy segmentu C bývaly vrcholem ve WRC. kdy si FOCUS , LANCER, Impreza , Octavia, pak nekoho napadlo že při rozšíření a prodloužení vozy segmentu B jen tesně splní požadavky segmentu C proto FABIA WRC a další. idealní by bylo pro uplně mladé piloty vozy segmentu A smart,Citigo,lupo a další malé nákupní tažky z 1.4 motory nebo 1.0 turbo pokud dnes skutečne chtějí turbo motory. jako druhou vozy segmentu B Fabia,Polo,Fiesta,C3/DS3,207,PUNTO,Mini Cooper,Colt,Swift,Corsa a další. s 1.6 motory a jako královnu rellý bych dal 2.0 motory s vozy segmentu C Focus,Golf,C4,Octavia,lancer,impreza,Astra,A3 a další. podobvně bych to udělal i u cestovních vozů. to stejný je u GT končící GT1 ničí Ratel tím že GT1 je ford nissan Corvette . gt1 bych dal jako ty nej sportáky planety třeba jen 25 kusů pro homologaci vozy typu Pagani Zonda, Maserati MC12 , FERRARI ENZO,saleen s7,Gumpert Apollo, lambo murciagelo/reventon a další super sporty planety a nazvat to Super GT World Championships. pak to co se zamíšlí ted MS GT . z kategorie GT3 , vozy ze slabšímy motory než SGT v serii vetšinou V8 víkony kolem 500 koní 458,911,r8,gallardo,ford gt,nissan gt-r, MP4-12C,CORVETTE,LEXUS LF-A, A DALŠÍ SPORTÁKY TOHODLE TYPU. a jako nižší serii slabší sportáky V6 dnes vetšinou kolem 3.5 - 3.7 litru nebo 2.0 Turbo klidně i dohromady nissan 370z,bmw z4,audi tt,mazda rx-8(vím že je Wankel), huinday genesis,cayman, z 2.0 turbo třeba lotus exige , melcus rs2000, . napadámě třeba i praga R4. . užasná serie V8 SUPER STAR . cestovní vozy z motory V8 4 dveřové sedany , quattroporte,bmw 550,cadillac,chevrolet,lexus, mercedes, ale i lexus nebo porsche panamera, taky užasné super cestovní vozy lepší jak DTM boužel nejak to kazí začínají používat 2 dverové verze bmw m3, což si myslím pro DTM je lepší Siulety velmy oblíbene pro vozy jako M3,C-CLASS,A5,MUSTANG,CAMARO,NISSAN GT-R IDEALNÍ . tohle by byla moje představa o vrcholových třídách motorsportu pod FIA . boužel dnes vladnou peníze ne rozum a logika. za případné hrubky a OT se omlouvám

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Speed

    XXX
    Helmut už zakázal motorku Bradla tak uvidime.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000733

    uzivatel000733

    XXX
    Není to můj oblíbene 07c i tak bych byl nerad kdyby dopadl jak Kubica

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama