DISKUZE K ČLÁNKU Fernandes: KERS představuje zbytečně vyhozené peníze

Šéf Týmu Lotus Tony Fernandes nepatří mezi příznivce systému pro rekuperaci kinetické energie (KERS), který se po jednoleté přestávce v sezóně 2011 opět vrátil do Formule 1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Fernandes: KERS představuje zbytečně vyhozené peníze

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 05.12.2011 13:03 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    XXX
    Je len zlé pre F1, ak Red Bull dodávajúci KERS inému tímu Caterman, takto nehorázne na ňom zarába ! Toni sa však mýli v jednej veci, že KERS nie je dobrý pre monopost len pri zrýchľovaní, ale aj pri brzdení a treba sa len rozpamätať na Singapúr, kde aj napriek tomu, že nasadili najväčšie možné kotúče a upravili žliabky, mali potiaže s brdením a tímy Virgin a HRT brzdy jednoducho na začiatku závodu zadreli a skončili v barierach. Takže KERS je dobrá vec, jeho obmedzením, by však zo strany Red Bullu nemala byť jeho cena pre tím Caterman v sezóne 2012 ! 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hemmis

    XXX
    KERS není a ni vívoj pro silniční auta ani dobrý pro závody je to jen marketing co stojí víc než vydělá . KERS už měla EMA československý prototyp elektrického auta tuším z počátku 70.let . myslím že VUT brno jej vyrobilo . docela dobrý projekt nato že nemám tyhle elektro auta rád jezdilo na elektriku a při brzdění se dobijelo . pokud má f1 vyvijet pro silniční auta zrušte difuzory osekejte křidna ne nejnišší možnou míru a povolte aktivní zavešení a ruzné druhy motorů . ješte by se mohlo jezdit na obyčejný benzin bez kapky aditiv . na druhou stranu vidíme jak kokpit vozu F1 je pevný kdo ví jak by dopadl kubice v kanadě stát semu to o 10 nebo 15 let dříve . proč tedy jsou naše auta z plechu ??? aq když už má závodní auto rám z trubek proč takový rám neobsahuje samotná karoserie?? veřím že by šlo do karoserie ty trubkové rámy zakomponovat aspon v nekerícvh částech bezpečnost by byla vetší . nemluve otom jak by bylo bezpečné auto z monokokem asi by bylo dráhé alke bezpečné . a ubec proč se skouší auto při crash testech jen na náraz v rychlosti 50km/h ??? to že se tam posádce nic nestane nezaručuje že na dálnici při 130km/h se taky nic nestane

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • achmed-cz

    achmed-cz

    XXX
    já bych to zhodnotil takhle : s KERSem se jely 2 sezony. První vyhrál tým, který KERS vůbec neměl. Druhou vyhrál tým, který mel s KERSem značné problémy.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mil

    XXX
    Trochu pomýlená argumentace myslím. Předjíždějící zapne KERS a předjížděný taky- výhoda se ruší. Na startu to samý - k čemu je ti chvilkové zvýšení výkonu, když ho mají všichni okolo?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • David

      XXX
      Nejen trochu pomýlená ale hodně pomýlená. Kers se právě jak říkáš využívá na obojí. Zřejmně se Burgi moc F1 nevěnuje.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • McMatej

        McMatej

        XXX
        A možnost, že ten co se s KERSem brání si ho dříve vypotřebuje a ten co útočí ho pak s použitím KERSu snáze předjede, tě asi nenapadla. 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • David

          XXX
          Nenapadla protože je to nesmysl. Bránící si nechá Kers na místo kde se dá předjíždět, a pokud sleduješ F1 víš že těch míst je málo. Řekněme jedno či dvě dle typu tratě.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • wrt

    XXX
    ten chlap má zdravé názory, je to v F1 užitočné ako klimatizácia, ak by chceli krátkodobo zvýšiť výkon, tak s novými turbomotormi by to išlo podstatne lacnejšie bez kers. Na výrobu toho krámu a jeho zlikvidovanie vrátane batérií sa minie podstatne viac ropy, ako to ušetrí.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    McMatej

    XXX
    A to má být argument, že je 6O kW KERS málo?? Nrznaméná to spíš jak je Redbull dobré auto??? Zvlášť když vyhráli s nejslabším motorem z top týmů. 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • David

      XXX
      Ano to byl argument, že i bez Kers by to stejně vyhráli. Ty jsi tu psal že plakali kvůli Kersu já ne. Mě to bylo jasné i bez tady toho tvého příspěvku. Bral jsem to že zřejmně nevíš o co jde když píšeš že ,,plakali,,.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • McMatej

        McMatej

        XXX
        Ale tady nejde o to, jestli by stejně vyhráli. Tady jde o to, jestli na zvýšení výkonu motoru o 60 kW záleží. Když myslíš že ne, tak prosím. Hezký den. 11

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • David

          XXX
          Jestli jsi to nepochopil tak to jejich plakání bylo PR. Takové naladění soupeřů.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • FWMonty

    XXX
    KERS sam osobě je dobrý nápad,ale likvidace a manipulace z bateriemi není vůbec ekologické 02Lepší by byla varianta setrvačníkového Kersu nebo radší bych uvítal Power boost na motoru01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Spector

    XXX
    F1 motory nemají 600 koní :) To jim hodně ubíráš. Takovej motor Ferrari jich má 770.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Spector

    XXX
    Berte to tak, že současný KERS je jenom začátek. Od roku 2014 (pokud nebude další posun) bude KERS (ERS) už docela důležitá součást pohonu. A bude hůř.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Tomur

    XXX
    KERs je jen marketingová záležitost a nevidím rozumný důvod pro jeho setrvání mezi technologiemi pro F1

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • David

    XXX
    Jj, souhlasím. vždyť to při tom objemu výkonu které motory F1 mají ani nemůže být cítit.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000807

      uzivatel000807

      XXX
      Jasně že to neni cítit. Jen se díky tomu můžeš rychlejš přiblížit pilotovi před tebou nebo ho rychlejš předjedeš, máš rychlejší starty a rozjíždění.
      Když má F1 600 koní a tohle přidá 80 koní? Necelou jednu šestinu výkonu to přidá. To je ti málo?

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • David

        XXX
        Trochu jsi přestřelil, jde zhruba o desetinu výkonu. Mrkni na tohle a ber v potaz že to není dokonce nejsilnější motor. [odkaz na stránku] A ano je to málo.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • McMatej

          McMatej

          XXX
          Málo to asi nebude, když i Redbull, když měl začátkem roku s KERSem problémy, plakal, že to bez něj nezvládne.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama