DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull o svém odchodu z FOTA

Red Bull včera nenásledoval příklad Ferrari, které vydalo sáhodlouhý politický komentář ke svému opuštění Asociace týmů Formule 1 (FOTA) - pouze stručně potvrdil svůj krok.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull o svém odchodu z FOTA

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 04.12.2011 13:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» B2SoS (Hlasoval 1 člověk) 04.12.2011 11:43
Další diskuse názorně ukazující, jak to ve FOTA… »
» McMatej (Hlasoval 1 člověk) 04.12.2011 11:25
Jo, to zní logicky. RedBull si ve FOTA stejně… »
» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 04.12.2011 12:06
Brazílii neber jako měřítko. tamní okruh je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    XXX
    Brazílii neber jako měřítko. tamní okruh je nejkratší ( mimo zcela mimořádného Monaka ) v celém kalendáři. čili zde předjet o kolo je něco jiného, než třeba ve Spa.....

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      XXX
      ber si to jak chces, porad to znamena, ze 6. jezdec dostaval v prumeru vic jak vterinu na kolo.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • B2SoS

    B2SoS

    XXX
    Další diskuse názorně ukazující, jak to ve FOTA asi mohlo vypadat. Duševně slabší a choří investují své síly špatným směrem, místo svého činění spekulují.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • samerak

    XXX
    stejně si myslim že omezovat jakkoliv rozpočet týmu je blbost.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • FWMonty

      XXX
      blbost to není,protože by se opakovala sezona 2011 I Mercedes letos dojížděl z kolovou ztrátou na coš potom ostatní.Stačí když jede top tým vymyslí nějakou vychytávku a válcuje ostatní rozdílem třidy ostatní top týmy ho doženou na chvíli,ale co ostatní. V Brazilii 2011 6 jezdec Adrian Sutil měl na vítěze Marka Webbera kolovou ztrátu.A to se pořád mluví,aby pole bylo více vyrovnané 05Red Bull do Monzy převezl takový balík,že i Ross Brawn byl mimo.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Ludwei

    XXX
    Za pár let se hodně omezily finance, aby to přitáhlo více nových týmů. A podívejte se třeba pět let zpět a dnes. O tolik slavnější to není.Především bych dal volnější ruku týmům na úpravu vozů. Už je tam příliš mnoho norem kterých se musí držet. Jistě každý z nás by uvítal aby F1 byla rychlejší a lámala traťové rekordy a aby i tím vnesla do závodů větší dramatičnost na trati.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • David

    XXX
    Zde se vlastně ukazuje jak je Whitmarsh neschopný, místo toho aby nutil týmy dodržovat dohody které si sami dali či stanovili tak je z toho zklamaný. Kdyby uhlídal a ukončil podvody které dělá RB nikdo by nevystoupil z FOTA. A zajímalo by mne jaké kompromisi hledal, jestli takové že jeden může a druhý ne tak to je opravdu super manažer.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • McMatej

      McMatej

      XXX
      A nebo je naopak Whitmarsh tak schopný, že aby mohl Redbull utrácet co potřeboval, nezbylo mu nic jiného, než FOTA opustit. 12

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • David

        XXX
        04 Kroky redbulu nechápu protože to obcházeli tak jak tak ikdyž někteří to pořád nedokáží pochopit jak, byť jsem to tu psal několikrát a veřejně se ví o jejich způsobu. Kroky Ferrari chápu a jsou z jevných příčin. Whitmarsh je neschopný, nechal podvádět RB, nic nedělal, nevyhodil či nepohrozil jim odchodem z FOTA pokud nebudou dodržovat dohody které evidentně nedodržovali, atd. Prostě neschopný člověk. Je mi jasné že tvoje další otázka by byla, proč ho tedy McLaren zaměstnává ale na tuto otázku ti musí odpovědět vedení McLarenu.

        Red Bull Technology is a subsidiary of energy drink company Red Bull relating to motor racing. It was set up by Red Bull to design, engineer and build the chassis for its Formula One racing team, Red Bull Racing.

        Among its employees, Red Bull Technology currently employs top aerodynamicist Adrian Newey, as well as Toro Rosso technical director Giorgio Ascanelli.
        Red Bull Technology was generally regarded as a loop-hole used by Red Bull to run two teams (Red Bull Racing and Scuderia Toro Rosso) with the same car, which otherwise is prohibited in Formula One. The rival Spyker team lodged complaints about this early in the 2007 season, as they were direct competitors with Toro Rosso. However, they were rebuffed by the sport's ruling body, the FIA. The Williams team also believed the two cars were too similar.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • McMatej

          McMatej

          XXX
          Jo, to zní logicky. RedBull si ve FOTA stejně dělal co chtěl a proto s FOTA odešel. A ti co RRA dodržovali a byli jednáním RedBullu poškozováni, tam zůstali. 11

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • FWMonty

    XXX
    Red Bull potřebuje odstranit strop úspory nákladů,aby mohl dál dominovat.Letos utratil určitě hodně za svůj vývoj hlavně za ten balík v Monze a SPA.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Lumix

      XXX
      JJ a stejně budou mít u RB poloviční rozpočet než to vaše slavné ferrari 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • David

    XXX
    On to právě nepotřebuje, našli způsob jak to obejít. To vystoupení z FOTA je jen jak se říká pro diváky.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • yenda

    XXX
    20 Poloviční rozpočet? Seš úplně mimo 02 Ferrari samozřejmě utrácí, ale Red Bull není žádná chudá stáj, utrácí úplně stejný balík jako většina top-týmů. Dokonce byl Red Bull několikrát podezírán, že porušil rozpočtová kritéria.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Lumix

      XXX
      A jak chceš vysvětlit, že měl loni RB o víc jak 100mil. menší rozpočet než Ferrari, kterého má tradičně nejvyšší. 03

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • David

      XXX
      Oficiálně je z toho nikdo neobvinil (a to považuji za Withmarshovu vinu a neschopnost něco řešit) ale veřejně se ví že mají na vývoj který je samozřejmně nejdražší firmu Red Bull Technologi kterou vlastní. Kdyby byla součástí týmu a né jako subdodavatel měli by rozpočet dvakrát vyšší něž Ferrari.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • David

    XXX
    Ona ta vlna velkého utrácení neskončila, aspoň né u RB. No a conkordská dohoda ta byla slabá vždy. Vždy to bylo o Ferrari a F1, obě věci se potřebují navzájem a obě věci by bez sebe neexistovali.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Charles Leclerc a Mattia Binotto po závodě ve Francii

Massa varuje Binotta. A co mu radí?

Max Verstappen v závodě v Miami

Piloti se vyjadřují k "extrémně" vysoké hmotnosti vozů F1

Daniel Ricciardo - kudy se dál ve své kariéře vydá?

Ricciardo už další šanci v F1 nedostane, myslí si Schumacher. Zpochybňuje výroky Szafnauera a Alpine

Pohonná jendotka Honda RA618H

Nová pravidla pro motory od roku 2026 schválena: stejný výkon bez MGU-H, 100% udržitelná paliva + VIDEO

Rodina Andretti má zvuk nejen v USA, ale i v historii F1

Rozšířit nebo ne? Znamenal by pro F1 příchod dalšího týmu zkázu nebo oživení?

Fernando Alonso v Baku

"Je profesionálem." Alpine se žádných potíží s Alonsem ve zbytku sezóny neobává

Lando Norris s McLarenem MCL36 v Imole

"Vůbec mi neseděl." Norris si musel letošní McLaren upravit, přál by si mít stejný problém jako Mercedes

Nicholas Latifi - syn utajeného miliardáře

Otazníky kolem Latifiho, může Kanaďan skončit?

Robert Kubica

Po návratu se mi nedostalo zaslouženého uznání, mrzí Kubicu. Sám v něj nevěřil

Robert Shwartzman, Callum Ilott a Mick Schumacher (vpravo) ve Fioranu

Ferrari prozradilo, jakého mladíka posadí do vozu během pátečních tréninků

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama