DISKUZE K ČLÁNKU Whitmarsh: Hamilton Alonsa zničil, Buttona nejspíš podcenil

Martin Whitmarsh si myslí, že Lewis Hamilton podcenil Jensona Buttona, když se v roce 2010 připojil k týmu McLaren.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Whitmarsh: Hamilton Alonsa zničil, Buttona nejspíš podcenil

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 23.11.2011 18:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pikaso (Hlasovali 3 lidé) 19.11.2011 10:41
Ahoj lidi. Jsem rád, že nejsem sám kdo tento… »
» uzivatel000880 (Hlasovali 2 lidé) 19.11.2011 20:53
A je to isté, že ten povel dostal? Možno len… »
» g0dlike (Hlasoval 1 člověk) 19.11.2011 10:59
Tak tohle nebylo od Whitmarshe zrovna rozumný… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • NakasiBMW

    NakasiBMW

    XXX
    Slovo zničil bych nepoužil ale co naplat. Lewis je jedním z nejagresivnějších pilotů ve startovním roštu nic méně to mu titul nezaručí!

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    McMatej

    XXX
    Tak znova. Víš jak se dostal Lewis za Koviho?

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • a

      XXX
      ale to je úplně jedno, kde kdo byl, Kovi dostal povel a pustil, takže týmová režie a na stejným místě jako pak i FER, takže ty keci o rovnosti jsou blaf jako celej MCL

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000880

    uzivatel000880

    XXX
    A je to isté, že ten povel dostal? Možno len vrátil to, čo predtým zadarmo dostal a Hamiltona pustil sám a žiadneho týmového režiséra na to nepotreboval. S Coulthardom to je už iná pesnička, tam TR priam klala oči...

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petis

    XXX
    Napsal jsem to na F1sports, napíšu to i tady, snad se na mě redakce nebude zlobit a nevysloužím si tím banán. [odkaz na stránku] tady dávám odkaz na CELÝ rozhovor s Whitmarshem v originálním znění. Škoda že i tady na F1news se věnovali pouze tomu "nejzajímavějšího" co Whitmarsh v rozhovoru řekl namísto aby použili daleko zajímavější části z onoho rozhovoru...

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kotrba

    XXX
    [odkaz na stránku]

    toto video jenom potvrzuje že Alonso se v Mclarenu choval jako přinejmenším hulvát... Vyhrožovat týmu v ani ne půlce sezony že pokud mě kolega předemnou nepustí ( ikdyž vedl šampionát jezdců ) je fakt ubohost. Že následně vydíral tým e-maily s tajným obsahem ze kteréch předtím těžil je fakt zákeřnost, kterou v F1 dlouho nikdy nijak neprovedl...

    Lze si asi těžko představit jaký problémy dělal Alonso za kterým stál vždy mocný Santander, a Mcl udělal dobře že se mu postavil 01

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    XXX
    Nestává se často, že bych s McMatějem souhlasil a zvlášť když se to týká Hamiltona. Ale tady s ním musím souhlasit.
    Schumi v Monaku dostal za podobné zdržování odsunutí na konec roštu. Alíkův trest se mi tenkrát i teď zdál hodně mírný. Navíc když šlo o týmového kolegu, přijde mi to jako hodně velká "prasárna", srovnatelná snad jen s GP Singapuru 200? (Piquet).
    Takže nevím čím Ham Alonsovi ubližoval, prosil bych o nějaký příklad, pokud si něco nepamatuji. Opačně tu aspoň jeden příklad máme. 03

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    XXX
    Ahoj lidi.
    Jsem rád, že nejsem sám kdo tento rozhovor vnímá celkem naštvaně. Nesmyslné vyjádření o volbách týmů ohledně jedniček a stejné možnosti závodit pro oba už mě unavují. Dejme tomu, že jsem ochoten věřit tomu, že po nástupu pana Whitmarshe tomu tak je musím napsat svůj názor. Už jenom nutnost ze strany pana Whitmarshe stále dokola se o 1 a 2 vyjadřovat v době, kdy to nikdo neřeší jasně ukazuje na fakt, že tomu tak v McL za dob Rona Denise vždy bylo, dokonce jako fanda AS musím uznat, že jej nakonec RD začal protěžovat před AP a ten proto utekl do Ferrari. No a pokud se někdo bude ptát, proč o tom nikdo z celozávodních dvojek v McL nemluví jako například RB o dvojkaření u ferrari, odpověď je jasná. McL je obchodní společnost, která má zcela dokonale ošetřeno právě toto vyjadřovaní ze strany jezdců, ať už v době působení v McL nebo po odchodu. Soudní výlohy a náhrady škody v takové rozsahu, který v nich je ošetřen by asi neuplatila ani celá slavná USA.

    Navíc nechápu proč do dotazu ohledně podcenění JB ze strany LH vůbec motal FA. Dost dobře nerozumím tomu co jej k tomu vedlo. Navíc označit rovnost bodů u obou závodníků po proběhlé sezoně za skutečnost, že jeden druhého zdrtil je opravdu slaboduché, navíc když každý vnímaví divák musel vidět, že FA byl skutečně poškozován nejen ze strany LH, ale i vlastního týmu a celé FIA. např. Nesmyslná penalizace FA v Maďarsku, kdy byl potrestán odsunem na startovním roštu za neexistující přestupek a opravdu ani nevím jak by své rozhodnutí obhájili u skutečného soudu, protože prostě někoho potrestali bez jakéhoko li pravidlového podložení. (Mimochodem, kdy tato penalizace nebyla a neovlivnila tak výsledek závodu, měl by FA na konci sezony více bodů než LH, ale dokonce i více než KR a byl by tak trojnásobným mistrem světa, politika je bohužel svinstvo a vládne ruku v ruce s penězi i fromulí jedna).

    Takže já osobně doufám, že pan Whitmarsh už více takové nesmyslnosti do světa pouštět nebude, protože do teď si jej zatím vážím a právě i za to, že zrušil postavení jezdců 1 a 2 v McL, což si opravdu myslím.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Plačkobijec

      XXX
      Shora uvedený příspěvěk považuji za velmi špatný vtip.

      Alfonsův trest byl naprosto zasloužený, plně v souladu s pravidly, kdy ho považuji navíc za extrémně mírný.
      Za další zvěrstva, která v Mclarenu prováděl, považuji za adekvátní přinejmenším doživotní zákaz + mnohaletý trest ve vězení!
      Mj. Nováček ve F1 zostudil dvojnásobného "mistra" světa! Rozdrzení je právě rozdíl ve zkušenostech!
      P.S. Prosím o přesnou definici, jak byl LH protěžován McLarenem proti Alfonsovi, NA TRATI!!!
      P.P.S. Navrhuji rošlapat růžové brýle, které brání ve skutečném pohledu na bezkonkurenčně největší ..., který kdy jezdila F1!
      P.P.P.S. Zatím to vypadá, že Alfons si může o jakémkoli dalším titulu nechat jen zdát, ale za svoji zpackanou kariéru si může výlučně sám! 01

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    McMatej

    XXX
    A jak se dostal Lewis za Koviho??? Že by tak, že při SC zcela podle týmového ducha a v zájmu protěžování Lewise povolali do boxů Koviho a ne vedoucího lewise? 18 18 18 18 18

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      XXX
      S tímhle s tebou pro změnu nesouhlasím. Ať už se předtím dělo cokoliv, je to jasný příklad týmové režie (tenkrát zakázané), který jsi letos po Silverstone u RBR tak kritizoval. 03

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • McMatej

        McMatej

        XXX
        Pokud to bereš takhle od prostředka, tak to tak vypadá. Ale opak je pravdou.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          XXX
          Dostal Kovi příkaz pustit Lewise? Dostal! A pustil ho. Takže je to týmová režie. Bez ohledu na počet a způsob zastávek v boxech. Kovi byl ve stejném kole. Na tom není co řešit.
          Nekritizuju Mcl za režii. Podle mě je součástí F1 desítky let a je to tak správně. Jen nevidím rozdíl mezi režií Mcl tenkrát a RBR letos. Oba týmy k tomu měli nějké důvody. 03

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • McMatej

            McMatej

            XXX
            Pořád to posuzuješ od místa, které se ti hodí.

            Proč nekritizuješ jasnou TR při vyjetí SC a povolání do boxů ne prvního jedoucího Lewise, ale až 4. Koviho?? To byla přece jasná snaha o jeho zvýhodnění.

            Proč to McLaren dělal, když podle vás nadržoval Lewisovi na úkor Kovalainena??? 20

            Pro zakázanou TR máme mnohem víc lepších příkladů, ale u jiných týmů. 13

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              XXX
              Ale mě se nic nehodí. 20
              Na rozdíl od tebe nemám info, proč koho povolali do boxů prvního nebo druhého. Nemám ani jsem neměl info o stavu paliva, gum, nebo jestli se stihli připravit nebo něco podobného. A je to úplně jedno. 03
              I kdyby vraceli pozici Hamovi, protože třeba jejich vinou ji ztratil, stejně je to týmová režie. A opět mi vyčítáš něco co jsem nepsal. Psal jsem už před tím, že Mcl za to NEKRITIZUJI!!!
              Jen mi přijde směšné, jaká se strhla kritika RBR po Silverstone a to stejně Mark neměl šanci na předjetí Seba. Byla spousta keců, jak by si měli vzít příklad z Mcl. A přitom tohle je přímo učebnicový příklad týmové režie. 04
              Ale opět souhlasím s tím, že příkladů u jiných stájí je víc. A opět říkám, že podle mě je to v POŘÁDKU.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Bombera

    XXX
    Nebyl puvodni nazev tohoto temtu jiny?

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    McMatej

    XXX
    Vnímavý divák především ví, že Alonso se podílel na špionáži a vydíral vlastní tým.

    Za zdržování při kvalifikaci se trestá běžně a tak prasácky jak to provedl Alonso, to jsem nikdy neviděl.

    A toho, kdo uvěřil povídačce o extra kole, toho je mi upřímně líto. Kimi jel až třetí za oběma McLareny a o jedno kolo více ujet stihl, takže tím, že jel Lewis před Alonsem to rozhodně nebylo.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • David

    XXX
    ,,Pochopitelně, když vstupujete do týmu a víte, že já jsem znal Lewise 11 let,,

    Takže tohle nemělo vliv jak za Alonsa tak za Buttona, hmm sranda. Nemluvě o Dennisovi, ten to předváděl Alonsovi pořád.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama