DISKUZE K ČLÁNKU Whitmarsh s Montezemolem nesouhlasí: Malé týmy jsou pro F1 životně důležité

Prosazení Montezemolova nápadu zavést třetí vozy by pro Formuli 1 bylo podle Martina Whitmarshe špatným krokem. Podle něj je důležitější zajistit pro malé týmy efektivnější využívání nákladů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Whitmarsh s Montezemolem nesouhlasí: Malé týmy jsou pro F1 životně důležité

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 11.11.2011 07:36 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Petr

    Petr

    XXX
    Úvod pátého odstavce je v pořádku a v kontextu s tím, co Montezemolo tvrdí delší dobu. Přece již mnohokrát řekl, že menší týmy jsou na obtíž a v F1 nemají co dělat. I v onom odkazovaém ( [odkaz na stránku] to připomíná, možná jsi to přehlédl (4. odstavec):
    "Věříme, že zájem fanoušků, médií a sponzorů by se mohl zvýšit, pokud by na trati bylo více konkurenceschopných aut - spíše než auta, která ztrácejí dvě nebo tři sekundy a jsou předjížděna o kolo již po několika okruzích."

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • David

    XXX
    Nejsem si jist ale Williams dokonce začínal na zákaznických vozech. Já jsem pro ZV. Bylo by fajn kdyby si mohl Kimi koupit káru od RB či McLarenu. Teprve potom by bylo naco se dívat (pokud by se mu vrátila chuť závodit). Žádné zlepšení HRT a Virginu nevidím takže za ty prachy co do toho doteď dali mohli být jinde.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hmmm

    XXX
    Ehm, no, nevíme, kdo se na co přesně ptal, že tázaní říkali, co říkali, ani nevíme, co se ztratilo v překladu, nebo bylo úplně vypušteno. Luca ale v minulém článku ( [odkaz na stránku] mluvil o zákaznických vozech ("Giancarlo Baghetti vyhrál se soukromým Ferrari"), tzn. ne o třech týmech na roštu, ne o likvidaci malých týmů (co ten úvod pátého odstavce, Petře?), ale o tom, že by si malé týmy místo konstruování vlastních vozů kupovaly vozy od top týmů.

    Tomu velice hezky oponuje veterán Minardi ve vedlejším článku ( [odkaz na stránku] Naopak Martin mi přijde v tomto bodě úplně mimo, ale jak říkám, možná prostě jenom odpovídá na blbou otázku. Ve všem ostatním má IMO pravdu.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • peca

    XXX
    Ja myslim,ze Ferrari stale prosazuje vse co se jim hodi,ale jinak jsou slabi.Jenom aby se oni neoctly na tretim tymu,zatim to tak vypada.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • CaesarF1

    CaesarF1

    XXX
    Asi si myslí,že každá nová stáj bude během sezony na úrovni Ferrari nebo Mclarenu ne? Těžko, stejně jsou podmínky pro nové stáje a jejich seberealizaci na bodě mrazu viz. treninky apod. At se jde vycpat.Začínají se tam některé osoby vyjadřovat jak členové nějaké uzavřené sekty.Fakt se těším až třeba Mercedes natrhne řit Ferrari alespoň 10krát za sebou 03 a pak at mele 12

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jenik

    XXX
    taky uvidím radši více nových týmů než třetí vozy velkých týmů. Už jen pohled na jednolité stupně vítězů mi k F1 nějak nepasuje. Ta kritika na nové týmy, která se občas ozývá, taky není moc oprávněná. Toyota s nesrovnatelnými prostředky a testováním si nevedla o moc líp než třeba Lotus, první auto z roku 2001 bylo tak špatné, že museli rok čekat.
    Arrows, Minardi nebo třeba Jordan mi taky schází.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • B2SoS

    B2SoS

    XXX
    Radši než třetí vozy bych viděl další stáj. Kolik že je těch míst v boxech? Jen těch "loni teoreticky možných" 13? Bylo by to fajn, další jméno na roštu, ale bezesný noci kvůli tomu netrávím.

    Ať si Luca postaví b-team, resp. k jejich momentálně b-teamu c-team 12 Ať se zeptá Dietricha, jak se to dělá 12

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ligier

    XXX
    Jo to máš pravdu...šestikolky, křídla vepředu nebo kulaté předky, oblé Ferrari, hranatější Mc laren atd. Jj ale už wing cars to hodně unifikoval, najednou jelo spousta Lotusu 79 :)

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ligier

    XXX
    Má pravdu předsedo! Pro ně je pořád kouzelná vzpomínka na ty týy, co už nikdy, bohužel, neuvidím... Ligier, Ossella, Arrows, Shadow, Tyrrell, Brabham, Wolf, Merzzario ... to vše kdysi tvořilo F1 a nikdo netvrdil, že tam nemaj co dělat, někteří to dotáhli daleko, v jejichdobě pak třeba Williams byl ini stájí...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • EMERSONV1

      XXX
      mě ve f1 schází víc jak tyto týmy ( mám je v úctě a nechtěl bych se nikoho dotknou)rozmanitost tvarů samotných formulí.zlatá 70 léta (i teď na sport5 v dokumentu o f1 /1975/ musí srdce fandy radostí poskočit).dnes kdyby všechny současné f1 dostaly stejnou barevnou fasádu - no asi bych na rozdíl od vzpomínané doby měl velký problém s identifikací.prostě zlatá rozmanitost a nadšení malých týmů

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama