DISKUZE K ČLÁNKU Maldonado přišel v Indii o dva motory, příště použije devátý a bude penalizován

Pastora Maldonada čeká v Abú Zabí odsun o deset míst zpět na startovním roštu za to, že bude nucen použít již devátý motor v letošní sezóně.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Maldonado přišel v Indii o dva motory, příště použije devátý a bude penalizován

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 02.11.2011 11:05 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Petr

    Petr

    XXX
    Časy na kolo bereme od FIA.
    Barrichello i Kovalainen dojeli o 2 kola zpět za Vettelem, tudíž rychlejší piloty museli pouštět stejně. Takže to na srovnání těchto dvou pilotů nemá žáden vliv, není na tom nic matoucího (spíše je potřeba brát v potaz strategii).

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • FWMonty

      XXX
      ano jde o strategii,ale proč to taky srovnavají z Kovalainenem.Nebejt té nehody tak je Barrichello před Kovailenem a má lepší průměrnou rychlost.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000046

    uzivatel000046

    XXX
    Viem. Mne išlo niečo iné.
    Teoreticky, ak by Heikki išiel na 4 zastávky, mohlo jeho čisté kolo byť dokonca rýchlejšie ako Rubensovo. In a out-lapy by sa mu nezapočítali a čistý priemer ostatných kôl by pravdepodobne vyšiel rýchlejší.
    V skutočnosti by ale takáto stratégie bola pomalšia ( dve zastávky v boxoch naviac ).
    Pri čisto mechanickom porovnaní len "priemerných čistých kôl" by ale vychádzala lepšie.
    Toto som mal na mysli, keď som povedal, že to nie je až také jednoduché.
    Nehovorím, že rôzne štatistické ukazovatele nemajú svoj zmysel. Len ich vždy treba vidieť v súvislostiach.
    Samozrejme, toto nie je pozícia, kde by som chcel Williams vidieť. Ale tak zlé, ako to niektorí katastroficky predpovedajú to s Williamsom nie je. Sezóna je spackaná, ale v Grove robia všetko preto, aby na rok išli hore.
    Nepredpokladám, že by ich Lotus na rok porážal.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Čísla ale opravdu takto jednoduchá jsou. Nejedná se o aritmetický průměr všech kol, ale o ČISTÉ průměrné kolo, tj. kolo, do něhož není započítáno první kolo (každý ho má jinak dlouhé), in-lapy, out-lapy ani kola strávená za safety-carem.

    Rozdíl, který vám nesedí, je způsoben právě prvním kolem, ve kterém Barrichello přišel k poškození předního křídla, a druhým kolem (out-lap), které měl skoro o 32 sec pomalejší než Kovi. Tato ale v tom čistém průměrném závodním kole nejsou započítána. V bezproblémových kolech na dráze (mimo zastávek v boxech) jezdil Brazilec průměrně o 0,463 sec rychleji. Je to ale dáno tím, že musel více šetřit pneumatiky, protože pak jel de facto na jednu zastávku.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lumix

    XXX
    Pokud ses díval na časy třeba z kvalifikace, tak jsi mohl vidět, že Williams byl jen o 0,4s rychlejší než Lotus. Navic jsem psal: S Lotusem budou mít problémy, protože ten už je skoro na jejich úrovni... Je tam psáno "SKORO" čili že jsou za Williamsem velmi blízko... 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • FWMonty

      XXX
      12 12 čas Kovalainena kvalifikace Indie 1:28,565,čas Maldonada 1:26,537......to je o dvě sekundy 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • FWMonty

        XXX
        nevím za co mám mínus,když je to v tabulce na oficialních stránkách F1 spíš jsou tu zarytí fanoušci proti Williamsu 03 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        XXX
        Průměrné čisté závodní kolo Kovalainena - 1:32,876 min; totéž u Barrichella - 1:32,413 min.
        Rozdíl necelé půl sekundy.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel000046

          uzivatel000046

          XXX
          Myslím, že to také jednoduché nebude.
          Na začiatku preteku, pri prejazde druhým kolom zaostával Rubens za Heikkim 56 sekúnd.
          V cieli Rubens zaostával za Heikkim 14 sekúnd.
          Čiže za 58 kôl Rubens stiahol cca 42 sekúnd. Rozdiel je predsa len väčší, ako spomínané štyri desatiny.

          Nie, že by na tom záležalo, z pohľadu výsledku to bol pre Williams prepadák.
          Na druhej strane netrabe zabúdať, že Pastor do poruchy dokázal držať krok s oboma pilotmi STR.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Lumix

          XXX
          Ano to jsou ty časy, které jsem měl na mysli. 03 Díky Petře, že jsi to sem napsal. Omlouvám se za dezinformaci o časech z kvalifikace. 04

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • FWMonty

          XXX
          .....by mě zajímalo odkud tohle berete? Taky musíte brát v uváhu,že jezdec o kolo zpátky musí pouště jezdce v normalním kole,takže ten čas je trochu matoucí.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • David

    XXX
    Ještě sezóna a bude to pravda

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • FWMonty

    XXX
    Každý tým se jednou propadne 03McLaren a Ferrari nebo Redbull to taký čeká03Teď to postihlo Williams.A nikdo nevíme kolik davají špičkové foukané difuzory vyfukových plynů jaké McLaren a Redbull,protože Williams je má nejslabší03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • David

      XXX
      To je opravdu dlouhodobou záležitostí. Ferrari i McLaren se propadli hodněkrát ale nikdy neklesly na samé dno a vždy se jim podařilo zvednout.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • David

    XXX
    Nějaké lepší dny měli, ale myslím si že to mají raději akcionáři odpískat než ničit neustále jméno jednoho z nejstarších týmů. Schválně jsem neuvedl dobré jméno protože ho už zničili.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • David

    XXX
    Na pozice v zadu jsou zvyklí.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Lumix

      XXX
      To do té příští kvaldy ani nemusí nastupovat, protože bude stejně poslední nebo předposlední, pokud ještě někdo dostane nějaký trest třeba v treninku... Škoda, že je na tom Williams letos tak špatně, není moc šance probít se v před během závodu... max. před HRT a Virgin. S Lotusem budou mít problémy, protože ten už je skoro na jejich úrovni... No uvidíme, jak to dopadne. Každopádně jim přeju hodně štestí... 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • David

        XXX
        Williams je na tom dlouhodobě špatně, holt se špatným vedením nezatopíš. Už si nepamatuji kdy měli naposled bednu ale bez náhod jen svým přičiněním.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • FWMonty

        XXX
        Lotus na stejné urovní jako Williams 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama