DISKUZE K ČLÁNKU Massa: Obrubník proti zkracování osmé zatáčky je příliš veliký
Felipe Massa zaznamenal v dnešní kvalifikaci na VC Indie nehodu, když v nájezdu do zatáčky číslo 8 najel se svým Ferrari na vyvýšený okraj obrubníku, který má jezdcům zabraňovat ve zkracování, tzv. katování zatáčky, což zlomilo zavěšení jeho pravého předního kola. Podle Brazilce je tento obrubník až moc vysoký. Ještě před nehodou ale stačil Felipe zajet čas, který mu zajistil 6 příčku na startu do zítřejší Velké ceny Indie.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Massa: Obrubník proti zkracování osmé zatáčky je příliš veliký
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
uzivatel000764
11:32 30.10.2011 XXXžádná pravda prostě to je britskej debil a tečka a komisari si s nim mohuo podat ruce .
-
-
McJiří
09:22 30.10.2011 XXXJe to úpůně v pořádku. Mělo by to být v každé zatáčce. Ty Tilkeho trati jsou o tom, že ten, kdo jede mimo, tak ten na tom vydělá. Je třeba udělat něco, aby se tomu zamezilo. Já už mám obavy, že příští jeho trať bude veliký asfaltový obdélník a na něm bude namalovaná trať, takže se nic nestane, když nekdo vyjede. Dřív tam byla tráva nebo kačírek, takže ten kdo neuměl jezdit a vyjel z tratě, tak něco ztratil a to bylo v pořádku. Když už to vyasfaltovali, tak by mělo alespoň platit pravidlo, že ten, kdo opustí trať všemi koly by měl dostat průjezd boxy. -
-
-
Duncan66
13:10 30.10.2011 XXXTy bys asi nejradsi chtel, aby si to vsichni rozdali na simulatoru, aby se nemohlo nikomu nic stat, co?
Nastesti nejsou vsichni tak priposrani jako ty.
ty ale zapominas na to hlavni. Prave i kvuli tomu potencionalnimu nebezpeci z rychle jizdy, kde i mala chyba muze mit fatalni nasledky, usedaji jezdci za volant sve formule.-
-
-
David
13:58 30.10.2011 XXXBohužel není tu smajlík který si ťuká na čelo tak ti to napíši. O bezpečnost jde především a v každém sportu. Nebezpečí vzniká jen když se nějaký idiot rozhodne např. najed na druhého pilota. Letos jsme nebezpečných situací (prasklá guma v rychlé zatáčce, atd.) nebo jinak řečeno náhod viděli jen málo. Ale nebezpečných situací kdy někdo mohl způsobit druhému zranění jsme viděli jen pouze ze strany pilotů a to dost a hlavně od jednoho konkrétního.-
Duncan66
20:33 30.10.2011 XXX)
Aha, takze adrenalinovym sportum se rika adrenalinove asi proto, ze jsou bez rizika? Dneska fakt valis, jen si nemyslim, ze tvoje blaboly minis jako humorne vlozky
Mi vysvetli prosim pro zacatek jedno jedine. Proc jsou piloti F1 smutni z toho, ze s prichodem slabsich motoru muzou projizdet Eau Rouge jednoduse s cihlou na plynu. Podle tvoji teorie by meli byt naopak radi, ze ta zatacka je mene nebezpecna, ale clovece ani jednoho jsem neslysel riakt, ze je z toho nadsenim bez sebe, ze se Eau Rouge stala bezpecnejsi
Fakt si nedelas prdel, kdyz tvrdis, ze piloti F1 jezdi primarne proto, ze je to bezpecne?
-
-
-
-
-
-
-
-
David
09:22 30.10.2011 XXXWebber lamentuje nad tím jak nedokáže zajet rychleji tak jak si tu uvedl ale Massa tu nebrečí proto že mu jde o jeho rychlost nýbrž nad bezpečností. Představ si např že Lewis vytlačí Filipeho v tomto místě a je o problém postaráno. Tady jde o bezpečnost a né o špatný pocit z rychlosti. Massa je vodonosič a bez talentu ale v tomto má pravdu. Obrubníky nejsou nebezpečné ale to co je za ním ano.
-
-
ZbraWa
08:27 30.10.2011 XXXZřejmě Davide ,že už do samotného závodu nastupoval s pocitem plných obav a to je lepší se pak na to vykašlat a nezabíjet se ,on i samotný Senna měl před svým posledním závodem pocit,že by tentokrát raději startovat neměl..a nenafukuj se hned po ránu,však odpoledne uvidíme kdo nám co předvede
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek