DISKUZE K ČLÁNKU Massa: Obrubník proti zkracování osmé zatáčky je příliš veliký

Felipe Massa zaznamenal v dnešní kvalifikaci na VC Indie nehodu, když v nájezdu do zatáčky číslo 8 najel se svým Ferrari na vyvýšený okraj obrubníku, který má jezdcům zabraňovat ve zkracování, tzv. katování zatáčky, což zlomilo zavěšení jeho pravého předního kola. Podle Brazilce je tento obrubník až moc vysoký. Ještě před nehodou ale stačil Felipe zajet čas, který mu zajistil 6 příčku na startu do zítřejší Velké ceny Indie.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Massa: Obrubník proti zkracování osmé zatáčky je příliš veliký

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 29, poslední 30.10.2011 20:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» McJiří (Hlasoval 1 člověk) 30.10.2011 09:22
Je to úpůně v pořádku. Mělo by to být v každé… »
» Duncan66 (Hlasoval 1 člověk) 30.10.2011 13:10
Ty bys asi nejradsi chtel, aby si to vsichni… »
» Duncan66 (Hlasoval 1 člověk) 30.10.2011 13:43
Jaka je podstata adrenalinovych sportu?… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • McMatej

    McMatej

    XXX
    18 To víš, to je argumentace v duchu filmu Vrtěti psem. 12

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ZbraWa

    XXX
    Tak vidíš Duncane66,tolik dohadů pro brazilského troubu,který udělal z jednoho místa na trati problém jen protože ho neuměl dvakrát projet a ostatním to starosti nedělalo a mrkni na moje mínus po názoru...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kevin

    XXX
    Massa bude mít novou přezdívku ..... pan salám (obrubník) to asi jen tak nepovede, za víkend sundat obě přední zavěšení.....

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kevin

    XXX
    Tak řekl bych, že se konečně pravda ukázala a Lewis konečně nedostal penalizaci. A tu Massovu jsem vůbec nečekal....

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • McJiří

    McJiří

    XXX
    Je to úpůně v pořádku. Mělo by to být v každé zatáčce. Ty Tilkeho trati jsou o tom, že ten, kdo jede mimo, tak ten na tom vydělá. Je třeba udělat něco, aby se tomu zamezilo. Já už mám obavy, že příští jeho trať bude veliký asfaltový obdélník a na něm bude namalovaná trať, takže se nic nestane, když nekdo vyjede. Dřív tam byla tráva nebo kačírek, takže ten kdo neuměl jezdit a vyjel z tratě, tak něco ztratil a to bylo v pořádku. Když už to vyasfaltovali, tak by mělo alespoň platit pravidlo, že ten, kdo opustí trať všemi koly by měl dostat průjezd boxy.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ZbraWa

    XXX
    Massa neřekl nic o bezpečnosti,jen to,že kdyby netrefil obrubník mohl mít lepší čas

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • David

      XXX
      Ano Massa se nebaví o bezpečnosti to jsi pochopil správně ale o bezpečnosti se bavím já. Pokud jakékoli místo dokáže katapultovat pilota mimo trať tak se obávám že bavit se o bezpečnosti je na místě. Věřím že se ta zatáčka do závodu opraví.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        XXX
        Ty bys asi nejradsi chtel, aby si to vsichni rozdali na simulatoru, aby se nemohlo nikomu nic stat, co? 12
        Nastesti nejsou vsichni tak priposrani jako ty.
        ty ale zapominas na to hlavni. Prave i kvuli tomu potencionalnimu nebezpeci z rychle jizdy, kde i mala chyba muze mit fatalni nasledky, usedaji jezdci za volant sve formule. 03

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • David

          XXX
          Máš vůbec chuť diskutovat? Kvůli nebezpečí usedají piloti do vozů? 04

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            Duncan66

            XXX
            Jaka je podstata adrenalinovych sportu? Bezpecnost, nebo prave riziko?
            Proc maji piloti nejradsi ty nejrychlejsi zatacky a ne ty pomale?
            Sry, ale tezko se ti zvedne hladina adrenalinu, kdyz budes vedet, ze se ti nemuze nic stat na 100% 03

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • David

              XXX
              Bohužel není tu smajlík který si ťuká na čelo tak ti to napíši. O bezpečnost jde především a v každém sportu. Nebezpečí vzniká jen když se nějaký idiot rozhodne např. najed na druhého pilota. Letos jsme nebezpečných situací (prasklá guma v rychlé zatáčce, atd.) nebo jinak řečeno náhod viděli jen málo. Ale nebezpečných situací kdy někdo mohl způsobit druhému zranění jsme viděli jen pouze ze strany pilotů a to dost a hlavně od jednoho konkrétního.

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Duncan66

                Duncan66

                XXX
                )

                Aha, takze adrenalinovym sportum se rika adrenalinove asi proto, ze jsou bez rizika? 12 Dneska fakt valis, jen si nemyslim, ze tvoje blaboly minis jako humorne vlozky 17
                Mi vysvetli prosim pro zacatek jedno jedine. Proc jsou piloti F1 smutni z toho, ze s prichodem slabsich motoru muzou projizdet Eau Rouge jednoduse s cihlou na plynu. Podle tvoji teorie by meli byt naopak radi, ze ta zatacka je mene nebezpecna, ale clovece ani jednoho jsem neslysel riakt, ze je z toho nadsenim bez sebe, ze se Eau Rouge stala bezpecnejsi 03
                Fakt si nedelas prdel, kdyz tvrdis, ze piloti F1 jezdi primarne proto, ze je to bezpecne? 12

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • ZbraWa

    XXX
    Jasně Lumixi 11,jsem po té delší noční trochu mimo,jen jsem kolegovi Davidovi chtěl nastínit-pilota a pilota,třeba Webber lamentuje nad sebou,že mohl první sektor zajet lépe a rychleji, pan Massa nad potřebou výměny obrubníku 13

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • David

      XXX
      Webber lamentuje nad tím jak nedokáže zajet rychleji tak jak si tu uvedl ale Massa tu nebrečí proto že mu jde o jeho rychlost nýbrž nad bezpečností. Představ si např že Lewis vytlačí Filipeho v tomto místě a je o problém postaráno. Tady jde o bezpečnost a né o špatný pocit z rychlosti. Massa je vodonosič a bez talentu ale v tomto má pravdu. Obrubníky nejsou nebezpečné ale to co je za ním ano.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • ZbraWa

    XXX
    Zřejmě Davide ,že už do samotného závodu nastupoval s pocitem plných obav a to je lepší se pak na to vykašlat a nezabíjet se ,on i samotný Senna měl před svým posledním závodem pocit,že by tentokrát raději startovat neměl..a nenafukuj se hned po ránu,však odpoledne uvidíme kdo nám co předvede 14

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • David

    XXX
    Zajímalo by mě kdyby se zabil, co byste tu vykládaly za bludy

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ZbraWa

    XXX
    Tak co Felipe?špína ?obrubníky? nebo dnes zabojuješ jako chlap?..podívej jak se ti smějou..a prosím,pozor na Lewise!,znáš ho a hlavně se neztrať v prachu...

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Bojka

    XXX
    ježiš massa berčí přo každe VC,to je pořad ??on do mě naboural, on mě přejel" atd. At radší skončí sám než ho ferrari s hanbou vyhodí

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama