DISKUZE K ČLÁNKU Foto: Red Bull se prohání po okruhu v Indii a jako první získává reálná data

Red Bull se stal prvním týmem, který si s formulí vyzkoušel nový indický okruh a nasbíral první reálná data o povrchu tamější dráhy. Za volantem upraveného staršího Red Bull pro demonstrační jízdy se objevil Neel Jani.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Foto: Red Bull se prohání po okruhu v Indii a jako první získává reálná data

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 26.10.2011 14:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000299 (Hlasoval 1 člověk) 21.10.2011 08:09
A tohle se jako může? To bude mít RB v Indii… »
» uzivatel000299 (Hlasoval 1 člověk) 21.10.2011 14:23
O loňský vůz se nejedná. A také mají data jak… »
» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 21.10.2011 09:43
Už zase hledání výhod které neexistují? Jaká je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • kogo

    XXX
    Vettel bude plakať až ho riccardo porazí o titul mistra světa

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hmmm

    XXX
    To se bude s každým odjetým kolem v pátečních trénincích dramaticky měnit. Navíc, jak už psali kolegové, jde o jiné auto s jinými pneumatikami (které jenom vypadají jako měkké závodní), takže celková výhoda je žádná celá nula nula nic.

    Seb s Markem nasbírají v prvních kolech prvního tréninku o několik řádů víc relevantních informací, než by mohl Jani získat i kdyby tam jezdil hodinu.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • patolog

      XXX
      PRESNE TAKTO TO JE ! vdaka Ti hmmm, lepsie sa to asi neda podat/vysvetlit/. konecne triezva uvaha a spravne argumety. 14 01

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • David

    XXX
    pokud netestovali něco na příští rok o čemž pochybuji tak nezískali vůbec nic. Se závodním pneu je vůz někde jinde. Jediné co zjistili jsou nerovnosti na trati a kde je WC v boxech. Korea se taky po roce otevřela a všichni začali opět nanovo.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kakaa

    kakaa

    XXX
    lol bratři nevim ale zanalyzování většiny věcí z telemetrie nepotřebuje jezdit 20kol, řekl bych že to napoví, ale protože je rb už mistr, tak se asi nic neděje ne?

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000831

    uzivatel000831

    XXX
    Na konkurenčním webu pár měsíců zpátky když se jela nějaká jiná promo akce..

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • viking

    XXX
    myslim se, ze to az zas takovou vyhodu nepredstavuje, kol odjezdili urcite malo, pneu jsou jiny, auto taky, takze jim to po tech par kolech asi nerekne o moc vic, nez co uz maji v simulatoru... navic je stejne uz rozhodnuto, ikdyz o druhe misto Redbull take stoji... ale nevidel bych v tom velkou vyhodu, to by FIA asi nepovolila...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • David

    XXX
    To je v pravidlech, vůz nesmí používat na promo akce pneu které jsou na závod resp. vůz musí použít jinou speciální pneu na toto určenou.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    XXX
    Na rozdíl od kolegy dáváš aspoň rozumný argument. Ale přesto nesouhlasím. Nevím kolik kol najel, ale předpokládám, že opravdu málo. Opravdu mohl Jani zjistit kde je nějaký hrbol a jaký je asfalt. Ale nezjistil určitě nic, co pak nezjistí sám Vettel a Webber během prvního kola. Navíc každý má svoji stopu a ty nerovnosti budou projíždět jinak. Opravdu si myslíš, že kdyby měli nějakou výhodu, že by se Ferrari resp. McLaren neozvali už pár minut poté? 03

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000831

      uzivatel000831

      XXX
      Tyto pneumatiky jsou jiné specifikace než ty které se používají na závody...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • FWMonty

      XXX
      a proč myslíš že článek má znění,Red Bull se prohání po okruhu v Indii a jako první získává reálná data.I když jezdec moc nenajel ve voze jsou různá čidla,které řeknou týmu co potřebuji na přípravu do závodu Indie.Ferrari a McLarenu to nevadí proto,že už je o titulu rozhodnuto a ze zbytkem se vypořádají.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        XXX
        Název článku s tím asi nemá nic společného. Jasně že mají senzory poskytující data. Ale jak už tu psali kolegové, tak za první 2 kola nasbírají V a W víc užitečných dat, než by Jani nasbíral s jiným vozem za hodiny ježdění. A uvidíš, že v pátek budou trávit půlku času v boxech, místo sbírání dat.
        Co se týká soupeřů, každý bod jsou peníze a titul na tom nic nemění. Kdyby to dalo RB nějakou měřitelnou výhodu, tak si piš, že by se ozvali už vteřinu po vyjetí Janiho na okruh.
        Ale je to celkem jedno, jen mi přijde vtipné tohle považovat opět za nějaký druh podvodu. 03

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Oňo

    XXX
    Aj druhé tímy mali túto možnosť sa o propagačné jazdy uchádzať u promotéra okruhu v Indii, tak neviem prečo o toho iné z tímov neuchádzali ! 11

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ZbraWa

    XXX
    no jo no asi jo Kenji,mohl jsi se připojit.. 03

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hr3bec

    XXX
    Neříkám, že tím něco porušujou nebo ne, ale minimálně budou mít data o povrchu a něco málo z pneu. Jezdit ve městě, nebo po horách neřeknu, ale na trati kde se má za týden jet a navíc úplně poprvé, kdy každý MB dat je dobrý mi to přijde docela podivné.....

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000299

    uzivatel000299

    XXX
    O loňský vůz se nejedná. A také mají data jak nastavit auto pro závod a to znamená výhodu. A s titulem se nesmířím když ho získaly podvodem. 02

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    XXX
    Cituji:"Za volantem UPRAVENÉHO STARŠÍHO Red Bull pro demonstrační jízdy se objevil Neel Jani".
    Celkem logicky předpokládám, že tím "STARŠÍ" nemyslí vůz z Korei. Data z jednoho nebo dvou okruhů z tímto starým vozem asi jsou zanedbatelná s porovnáním s daty ze simulátoru.
    Pokud je něco z toho proti předpisům, proč proti tomu nikdo z konkurence neprotestuje?
    To samé platí i o titulech podvodem. Že ho získali podvodem si nemyslí FIA, Ferrari, McLaren ani jiné týmy. Jen TY. Nevím jaký podvod máš na mysli, ale podle Tvých komentářů z poslední doby podvádí už jen tím, že se přihlásili do F1. Za podvod považuješ cokoliv co dělá i konkurence. 12
    Asi bys tu F1 neměl tak prožívat. 03

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000299

    uzivatel000299

    XXX
    A tohle se jako může? To bude mít RB v Indii výhodu. 02

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      XXX
      Už zase hledání výhod které neexistují? Jaká je to výhoda, když jde o loňský vůz a pilota, který tam závodit nebude. 17 Nebo by je měli zase potrestat, protože neporušili žádná pravidla? Už by ses mohl s jejich letošníma titulama smířit. 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama