DISKUZE K ČLÁNKU Vettel nebude za zkrácení šikany potrestán
Sebastian Vettel nebude potrestán za využití únikové zóny za čtvrtou zatáčkou. Komisaři Mezinárodní automobilové federace usoudili, že neprojetím páté zatáčky nezískal žádnou výhodu a neporušil tak pravidla.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Vettel nebude za zkrácení šikany potrestán
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Mike17
12:54 18.10.2011 XXXNo když vytrhneš 1 větu z celých pravidel, může to dávat trochu jiný smysl. Ať už fandím Vettelovi, nebo někomu jinému, je pro mě v této záležitosti hlavní, jestli to někdo už udělal a jestli byl za to potrestán. Odpověď je jednoduchá. Ano už udělal a ne nekdy nikdo neybl potrestán. Takže už asi po sté: Proč by zrovna Vettel měl být?
Srovnání s kličkování na rovince je asi o ničem. Úplně jiná sitauce s ničím nesouvisející s tím o čem se bavíme. Navíc i za toto byly potrestání i jiní než Hamilton. -
-
hmmm
07:06 17.10.2011 XXXTvůj argument s bankou je hloupý, protože podle zákona krást nesmíš, tečka. Žádný dodatek o neutracení ukradených peněz v zákoně není.
V pravidlech se ale nepíše jenom to, že auto za žádných okolností nesmí opustit trať. To by potom musel dostat pentli každý, kdo dostane smyk nebo se vyhýbá nehodě. Je tam taky za jakých podmínek se při jejím opuštění smí vrátit zpět, tzn. pravidla s opuštěním trati (logicky) počítají!
20.3 sportovních pravidel:
Drivers must use the track at all times. For the avoidance of doubt the white lines defining the track edges are considered to be part of the track but the kerbs are not.
A driver will be judged to have left the track if no part of the car remains in contact with the track.
Should a car leave the track for any reason the driver may rejoin. However, this may only be done when it is safe to do so and without gaining any advantage.
Seb opustil trať a byl za to řešen. Protože nezískal žádnou výhodu, ani se nechoval nebezpečně, byl jeho návrat na trať v souladu s pravidly a nedostal žádný trest. Co na tom nechápeš? Kdyby mu čas uspořený zkrácením trati umožnil najet do dalšího měřeného pokusu, nepochybně by dostal trest.
Abych nezapomněl, přidej smajlíky - čím víc smajlíků, tím větší váha "argumentů".-
McMatej
12:56 17.10.2011 XXXMně je Vettelovo zkrácení trati vcelku jedno. Jen mi fascinují ty argumenty. Když je potřeba, dokážete cokoliv omluvit a když je potřeba dokážete za cokoliv trest obhájit.
Ono by se našlo i spoustu případů, kdy byl někdo za něco co se dřív netrestalo potrestán poprvé.
Chceš nám namluvit, že to Vettel udělal proto, aby se poškodil? No tak, proč by ne. Ale pak se nediv, že dávám smajlíky, když je to směšné.-
Mike17
14:51 17.10.2011 XXXNezdají se ti naše argumenty? Ale Tvůj (i jiných) jediný argument proč by měl dostat trest je to, že je to Vettel. Nikdo tu neřekl jakou z toho měl výhodu, koho tím poškodil, nebo proti jakému pravidlu se provinil. Prostě ani jeden JEDINÝ důvod. Pokud nepočítáš to, že by nejel do ostrého kola s rezervou 17s, ale jen 16s. Ptá se někdo jakéhokoliv jezdce který vyjede z tratě na důvod? Prostě se to stává.
Opravdu chceš tvrdit, že má být potrestán, protože to bylo poprvé? Jestli jsi nikoho neviděl projet nějakou šikanu rovně, asi jsi těch závodů moc neviděl. Jen z posledních závodů bych připomněl Singapur nebo Monzu.
Takže pokud kritizuješ něčí logické argumenty, měl bys mít minimálně nějaké logikou zavánějící.
Nesouhlasím s Tebou často ani při Lewisových nehodách, ale tam aspoň většinou používáš argumenty, které dávají smysl. Sorry, ale v tomto případě to říct nemůžu.-
McMatej
16:33 17.10.2011 XXXVím, že je to zbytečné, ale co třeba
30.3 a) During practice and the race, drivers may use only the track and must at all times observe the provisions of the Code relating to driving behaviour on circuits.
Je něco jiného, když někdo opustí trať v důsledku nějaké situace a něco jiného, když ji opustí svévolně.
Jo, kdyby o udělal Lewis, tak to by bylo řečí, že nepoužívá mozek a že by mohl někoho zabít.
Když Lewis kličkoval na rovince tuším, že loni před Petrovem, tak tím taky nezískal žádnou kvantifikovatelnou výhodu, jen chtěl Petrova utrhnout z aero pytle a byl popotahován a napomenut.
Prostě co je dovoleno Bohovi není dovoleno volovi.
-
-
-
-
TunniQ
22:05 15.10.2011 XXXairwar: takže když si tam bude každej jezdec jezdit jak chce, tak je to normální? to už by rovnou mohli třeba v Monze jezdit všechny šikany rovně, protože už tam je asfalt... anebo si Hamilton mohl v Suzuce zkrátit trať a stihl by najet do toho svého měřeného kola, jenomže Hamilton by za to nejspíše potrestán byl...-
Mike17
07:48 16.10.2011 XXXVettel by si v té šikaně mohl dát kafe a stejně by stihl rychlé kolo.
A kdyby měli trestat každého kdo projede nějakou šikanu rovně, byly by jich letos desítky. I v Monze se to stalo několikrát a naposledy mě napadá třeba Rosberg v Singapore.
Hamilton by potrestán nebyl taky. Co raději uvést nějaký příklad, kdy byl za něco takového někdy někdo potrestán? Když by měl i Vettel. Spousty mínusů pro jeho zastánce a opět ani jeden jediný příklad. Klasika. To je objektivita.-
-
Mike17
18:29 16.10.2011 XXXNejsem věštec. To je otázka asi jen pro něj. Ale neprojetím šikany nezískal víc jak 2s (a měl rezervu 17s) a ušetření gum z jedné zatáčky není v podstatě žádné. Hlavní je, že není první kdo si takto šikanu zkrátil a nikdo za to penalizaci nikdy nedostal. Teda pokud nebyl v rychlém kole.
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek