DISKUZE K ČLÁNKU Hamiltona v úvodu závodu v Suzuce netrápil pomalý defekt - v čem byl problém?

Za náhlou ztrátu rychlosti na konci prvního stintu Lewise Hamiltona ve Velké ceně Japonska nestál pomalý defekt, jak uváděli představitelé McLarenu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamiltona v úvodu závodu v Suzuce netrápil pomalý defekt - v čem byl problém?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 15.10.2011 08:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000687 (Hlasoval 1 člověk) 13.10.2011 21:41
Nebo oboji :) Mate pocit, ze Tiger Woods neumi… »
» uzivatel000324 (Hlasoval 1 člověk) 13.10.2011 16:27
Tak toto je vtip mesiaca 18 Lojzko Lojzko … »
» McMatej (Hlasoval 1 člověk) 13.10.2011 18:53
Tak to je je spíš divné jak to, že když mu první… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • hmmm

    XXX
    Petr, Mike17: Jasně, vždyť přece když nezajel žádný čas... Kam jsem dal mozek? Dávám si e-facku! 19

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • PC

    XXX
    celý Lewisův pokažený závod vidím hlavně jako pokračující bordel a neschopnou organizaci práce ve stáji McLaren! Prý je zmátlo čidlo.....sami se přiznali, že mu následkem toho ještě přenastavili přítlak na předním křídle a jestli se pokusil něco ladit i Lewis během jízdy, tak je jasné, že po výměně pneu bylo celé nastavení v háji. Tak jaképak opotřebení. V jedné pneu poklesne tlak a oni hýbou nastavením pro celý vůz! A to nemluvím o o 2 vteřiny delších zastávkách než měl Jenson!

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      XXX
      Pokud mu změnili nastavení během závodu, nebyl jistě problém po výměně nastavení vrátit. Bylo vidět, že na začátcích stintů měl rychlá kola, ale nejrychleji ze všech mu odcházeli gumy. Za to snad tým nemůže. Taky ho asi těžko nutili poškodit si vůz o Massu. A 2s delší zastávky??? Já počítal celkem 2,4s (0,1+2,1+0,2) za všechny 3, což je 0,8s na jednu. Buď bych měl jít zpátky do první třídy já nebo ty. 03 A ono se to "občas" stává, že má jeden z pilotů rychlejší zastávky než ten druhý. Nebo chceš říct, že je má Jenson rychlejší pokaždé a dělají to Hamovi schválně??? A nevyhrál o 2,4s???
      Každému občas závod nevyjde, nevím proč z toho dělat takové závěry. Už je to celkem trapné, jak se hledají důvody Lewisových letošních slabších výsledků u všech kolem něj. 03

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Ze sportovních pravidel, článek 25.4:

    At the start of the race each car which took part in Q3 must be fitted with the tyres with which the driver set his grid time. This will only be necessary if dry-weather tyres were used to set the grid time and if dry-weather are used at the start of the race.
    Any such tyres damaged during Q3 will be inspected by the FIA technical delegate who will decide, at his absolute discretion, whether any may be replaced and, if so, which tyres they should be replaced with.

    Tzn. že pilot musí startovat na pneumatikách, na kterých zajel svůj nejlepší kvalifikační čas (pokud je kvalifikace i začátek závod suchý). Poškozené pneumatiky mohou být po schválení FIA vyměněny.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hmmm

    XXX
    Nesmysl, Lewis vyjel ke druhé jízdě v Q3 s novou měkkou sadou, ale nestihl měřené kolo. S tou sadou potom nastoupil do závodu, takže měl ve skutečnosti novější gumy než všichni, co zajeli v druhých jízdách měřené kolo.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      XXX
      Myslím, že musí nastoupit na gumách, na kterých zajel nejrychlejší kolo v Q3. Jinak by zajeli rychlé kolo a pak klidně přezuli na tvrdší směs nebo novou sadu, ujeli jedno kolo a na té pak startovali. Což se neděje.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      XXX
      12 12 12
      Jestli pokus o vtip, tak dobry, ale jestli to myslis vazne, tak priste radsi dvakrat mer a jednou nez nekomu napises "nesmysl, ikdyz ma dotycny pravdu a sam argumentujes naprostym nesmyslem 02

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    XXX
    Opravdu to musí být stejná guma. Kdyby měli náhodou defekt, asi by dostali vyjímku.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Panek

    XXX
    Lewis ale začínal na úplně jiných pneu než Jenson. JB stihl zajet nejrychlejší kolo Q3 na úplně nových pneu (SV a FA také), ale Lewisovi se počítalo kolo z Q3, které zajel na starší zadě (té kterou už používal na začátku kvalifikace), proto musel nastoupit do 1. stintu s nejstaršími pneu. Někde jsem četl, že jedno kvalifikační kolo veme hlavně zadním pneu životnost třech závodních.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      XXX
      tohle je zatím jediné rozumné vysvětlení, které tady od všech místních závodních inženýrů čtu 01 18
      nic proti Vám, hoši, ale tohle bude asi ta hlavní příčina. nastavení auta a Hamův jezdecký styl tomu jen dodaly výraznější obrysy.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Oňo

    XXX
    Aj silná degradácia pneumatík, ktorá sa prejaví nerovnomerným opotrebením na oboch zadných pneumatikách, ktoré spôsobuje vibrácie, je jednoznačne vada pneumatík. Ešte som nevidel, aby sa rovnaké preumatiky rôzne opotrebovávali ak nie je k tomu dôvod ! 02

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000324

      uzivatel000324

      XXX
      Tak toto je vtip mesiaca 18 Lojzko Lojzko

      dodo

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • BLK

      XXX
      Povedz, že ty si nejaký RB/McL/Fer inžinier, ktorý nemá vo voľnom čase čo robiť, tak si sem z nás chodí robiť srandu, že ? 12

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Oňo

        XXX
        Vy ste všetci Lojzkovia, a ja sa dobrovolne priznáva, že si robím sradu len z tupcov ! Ak ste usúdili, že ste to práve vy, tak vám k tomu gratulujem ! 18

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • BLK

    XXX
    Zaujímavé že Lewis prišiel o pneu po pár kolách, zatiaľ čo Button si vyjazdil prvé miesto úplne pohodlne...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • McMatej

      McMatej

      XXX
      Tak to je je spíš divné jak to, že když mu první pneu vydržely 6 kol, proč mu zbylých 47 kol vydržely zbylé dvě sady, když byl průměrně jen 0,5 s pomalejší než Button.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • BLK

        XXX
        No pol sekundy je dosť veľký rozdiel (sedia v tom istom monoposte). Otázne je či to bolo v rámci šetrenia pneu (keďže prvá sada moc nevydržala) alebo jednoducho na Buttona výrazne nestačil. Nespomínam si už na celý priebeh preteku takže neviem...

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • ERacer

    XXX
    Tady měl Lewisík špatné nastavení.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000687

    uzivatel000687

    XXX
    Nebo oboji :) Mate pocit, ze Tiger Woods neumi golf? A ted? Stejne tak Lewis se potrebuje dostat do pohody...dobrou noc vsem, za par hodin vstavame :)

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • achmed-cz

    achmed-cz

    XXX
    Lewis rozdrbal gumy za 6 kol? 11

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama